-C- Skrevet 22. februar 2020 #5641 Del Skrevet 22. februar 2020 1 time siden, Bærblå skrev: Det kinesiske fødselskartet hadde rett i mitt tilfelle. Står jeg skulle få gutt å jeg fikk to 😆 @-C- som jeg skrev på PM også 😊 det tar 48-72 timer før HCG dobler seg så er lite variasjon de første dagene, men forstår du er nervøs med tanke på dine tidligere opplevelser 😖 Syns forresten testen du tok sist er bittelitt sterkere enn dagen før. Husker mine tester alltid ga best utslag på kvelden 🙈 - M Ja sant 😄 stemmer ofte altså! Jeg fikk jo sterkere strek litt senere, så kanskje det er sånn hos meg også ❤️ @Bærblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5642 Del Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev: God morgen @-C-🥰 Da håper jeg den kinesiske kalenderen har rett denne gangen 🤭 hadde vært fint med 1 av hver 🤭 men jeg blir glad så lenge babyen er frisk 🥰 sikkert derfor jeg er så usikker på om jeg vil vite kjønnet denne gangen. (viste det ikke med sønn vår) 🤭 jeg er for opptatt av at babyen skal være frisk og hjerte slår ❤️ Når det gjelder testene dine synest jeg at den er litt sterkere enn igår 😁 for fargen i testene blir jo mere fremhevet når dem er tørket skikkelig 😊 og den vanlige testen du tok er jo mere den styrken du hadde på testen igår 😁 jeg tror at det her går rette veien 🥰 og jeg skjønner det med temping, at du vil ha en vis kontroll i tilfelle det skjer noe og tiden etter. Men som sagt, jeg har troen på at alle gode ting er 3 og at det denne gangen er en baby som har tenkt å bli 😁 Ps: mine tidligtester ble ikke noe mega sterk i styrken frem til jeg tok den digitale, og jeg ble jo fri for strimler dagen før jeg fikk den 1-2. Dagen før var jo den vanlige strimmelen positiv mens den digitale sa "ikke gravid", så jeg anbefaler deg å vente til IKM 😊 det er så skuffende å få ikke gravid liksom når de andre er så positiv. Så denne nå først jeg 😛 klarte ikke vente med digital som du så 🤡 @Ønskebarnnr2 Jeg tenker å ta en ny digital neste lørdag, for å se om det blir positivt utslag med 2-3 uker Vet du, jeg tempet i søvne i dag, automatisk, av vane, så det ble tempet, men synes det så ganske bra ut egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5643 Del Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, Kassiopeia8 skrev: @-C- min test ble ikke så mye sterkere før etter IKM hadde vært. Hadde svak strek frem til da, og deretter ble testen tydeligere og tydeligere. Tok digital ca en uke etter IKM og den viste 2-3. Så tror det er helt vanlig 🙂 Det handler jo litt om når egget fester seg også, hvor sterk den blir nå i starten. Og så vil HCG doble seg annenhver dag. Men tror ikke dobbel HCG betyr dobbelt så sterk strek 😅 @Kassiopeia8 ja sant! Jeg håper og krysser alt jeg har får at det skal gå bra denne gangen ❤️ det er nervepirrende og jeg vet jo at jeg absolutt ikke er trygg enda, på langt nær, men man må nesten bare prøve å håpe 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 22. februar 2020 #5644 Del Skrevet 22. februar 2020 18 timer siden, -C- skrev: Søte gode snille @Carjo4 tusen tusen takk ❤️ så utrolig rørt jeg blir når dere er så søte! Om alt går som det skal har vi termin 3 november 2020 ca. Jeg bryr meg på dette punktet ikke lengre om når på året, bare vi er så heldige å få en liten en ❤️ Så bra å høre at du mener den ikke er for svak, testen altså. Bekymrer meg jo litt for det selvsagt. Det er babyplan early test, hvilken var det du tok? Haha jaaa er han ikke søt! Han har kjøpt godterier og nå står han og lager hjemmelaget pizza til familien OG han har lagt varmeteppe på meg så jeg ikke skal fryse 😛 elsker han! Om denne lille klorer seg fast, er iallfall en ting sikkert: han/hun kommer til å ha to veldig klare foreldre ventende Tusen takk snille deg, hvordan har du det om dagen da? God klem og god helg ❤️ Har funnet ut at når tid på året barnet kommer ikke er opp til oss, vi får ta det vi får ❤️ jeg hadde ikke tidligtest ser jeg nå, men ser du har fått DEN streken nå i dag og digital så det er nok ikke noe å dvele over lengre 😍. Her er formen svingende, har vært helt på kjøret hele uka men i går så var jeg på "tipp topp" igjen, dvs jeg greide å lage pizza etter jobb. Jeg er som oftest sofaliggende etter jobb. Jeg sier det igjen men jeg kan ikke vente med at ukene skal gå slik at jeg kan følge deg gjennom svangerskapet 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. februar 2020 #5645 Del Skrevet 22. februar 2020 1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev: Dette synest jeg er en fin babystrek 😍 gratulere 🥰 jeg vil tro den digitale vil slå ut idag allerede 😉 Åååå, så bra ❤️ Tusen takk! Er sååå spent på den digitale, er ikke sikkert jeg greier å dy meg. Ble du gravid i januar? Om jeg husker rett? Eller er jeg på bærtur nå? 1 time siden, -C- skrev: Jeg er helt enig med @Ønskebarnnr2 her! @SUPERMIRI men siden du ikke har morgenurin nå, så kanskje du bare skal vente til i morgen tidlig? Jeg synes denne streken var tydelig, rosa og fin jeg også! Du så jo min, ble sterkere rundt kl 09 enn kl 05:00 Fyyy søren, @-C-! Du er GRAVID! Virkelig, er så glad på dine vegne ❤️ Det var litt av en økning på så kort tid! Der ser man jo faktisk hvor stor forskjell det kan være på to ulike urineksemplarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 22. februar 2020 #5646 Del Skrevet 22. februar 2020 Se der ja, @-C- 😍 Så godt med en ekstra bekreftelse med den digitale 😁 Gratulerer nok en gang 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 22. februar 2020 #5647 Del Skrevet 22. februar 2020 @-C- Gratulerer så mye!!! 😍 Det blir ikke mer tydelig enn den digitale! Er sååååå glad på dine vegne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5648 Del Skrevet 22. februar 2020 4 timer siden, Carjo4 skrev: Har funnet ut at når tid på året barnet kommer ikke er opp til oss, vi får ta det vi får ❤️ jeg hadde ikke tidligtest ser jeg nå, men ser du har fått DEN streken nå i dag og digital så det er nok ikke noe å dvele over lengre 😍. Her er formen svingende, har vært helt på kjøret hele uka men i går så var jeg på "tipp topp" igjen, dvs jeg greide å lage pizza etter jobb. Jeg er som oftest sofaliggende etter jobb. Jeg sier det igjen men jeg kan ikke vente med at ukene skal gå slik at jeg kan følge deg gjennom svangerskapet 😍😍 @Carjo4 Ja sant, vanlig test er jo bedre å få tydelig strek på, enn tidligtesten, for den vanlige krever mer hcg! Forskjell på 10 og 25 i sensitivitet 😍 men jeg kjøper bare early og digital, også fikk jeg 1 vanlig med på kjøpet - som du så ikke akkurat var veldig sterk 🙈 Men jeg må tenke at positiv er positiv enn så lenge og at digital på dpo11 er greit:) Så søt du er!!! Jeg har ikke termin før tidlig november, når har du? Ja det er tøft å gå gravid, kudos til at du klarer å jobbe når du er så dårlig! Sjefen min sendte meg hjem med begge mine og jeg hadde ikke sjans rett og slett. Var sykemeldt stort sett hele svangerskap begge gangene jeg, hypermesis + bekkenløsning og svimte ofte av, så huff jeg vet alt om å være dårlig! Spent på hvordan det blir denne gangen (dersom dette går) Hvor mange uker er du i dag? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5649 Del Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, SUPERMIRI skrev: 5 timer siden, -C- skrev: Fyyy søren, @-C-! Du er GRAVID! Virkelig, er så glad på dine vegne ❤️ Det var litt av en økning på så kort tid! Der ser man jo faktisk hvor stor forskjell det kan være på to ulike urineksemplarer. @SUPERMIRI Weeeeee ja kan se sånn ut, men det er jo du OGSÅ!!!!! 1pp! Fantastisk!!! Sååå gøy! Ja virkelig, det kan skille mye. Kanskje det er litt forskjellig fra test til test også, selv om det er samme merke 😄 Når tror du at du tar digital? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5650 Del Skrevet 22. februar 2020 3 timer siden, J1994 skrev: Se der ja, @-C- 😍 Så godt med en ekstra bekreftelse med den digitale 😁 Gratulerer nok en gang 💖 Tuuuusen takk @J1994, ja det er noe med å få den digitale foran seg med gravid! Selv om jeg fikk gravid på digital i både april og september, var det senere, så det tar jeg som et godt tegn! ❤️ Jeg føler meg overhodet ikke gravid da skal sies. Kan føle liiiiiiitt antydning til murringer i livmoren, og er veldig tissetrengt hele tiden, ellers 0! Kjenner du noe @SUPERMIRI? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5651 Del Skrevet 22. februar 2020 2 timer siden, Smashy skrev: @-C- Gratulerer så mye!!! 😍 Det blir ikke mer tydelig enn den digitale! Er sååååå glad på dine vegne Yeeeeeeeeei tusen takk @Smashy 💕 dere er så søte alle sammen! Jeg håper bare virkelig det går nå, for jeg orker ikke enda en runde! Merkelig at det skjer når jeg har kjøpt medisiner til IVF og hadde innsett at det nå ble veien for oss å gå! Heldigvis rakk jeg bare å kjøpe to sprøyter, så får tenke at det hele alt i alt bare er veldig flaks uansett hva! 😄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5652 Del Skrevet 22. februar 2020 Hvor langt er alle på vei nå? Hadde vært moro om dere som er gravide kunne delt det mister oversikten med tiden! Og siden jeg selv har vært sliter så lenge og hatt det tøft og følt meg veldig alene som «ikke gravid» her inne, kan jeg ikke få sagt NOK hvor viktig det er å ta vare på de som fortsatt kjemper, ønsker og håper hver eneste dag ❤️ Jeg skal være her for dere uansett hvordan dette går for meg ❤️ God klem fra C 💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. februar 2020 #5653 Del Skrevet 22. februar 2020 5 minutter siden, -C- skrev: @SUPERMIRI Weeeeee ja kan se sånn ut, men det er jo du OGSÅ!!!!! 1pp! Fantastisk!!! Sååå gøy! Ja virkelig, det kan skille mye. Kanskje det er litt forskjellig fra test til test også, selv om det er samme merke 😄 Når tror du at du tar digital? ❤️ @-C- Jaaa, herregud!!! TENK det du! 😁 Sånn det er nå, så er vi faktisk gravide! Vil kanskje tro det går enda mer opp for meg hvis jeg får positiv digital i morgen. Jeg KLØØR etter å teste, men jeg vil så gjerne vente til i morgen tidlig også - på morgenurinen. Kjenner jeg kommer til å bli ultramegaGIGA skuffa om den ikke viser "GRAVID" mot meg i morgen. Kan kjenne gråten er nær bare jeg tenker på det. Grugleder meg! 3 minutter siden, -C- skrev: Jeg føler meg overhodet ikke gravid da skal sies. Kan føle liiiiiiitt antydning til murringer i livmoren, og er veldig tissetrengt hele tiden, ellers 0! Kjenner du noe @SUPERMIRI? Samme her! Jeg kjenner at jeg leter og kjenner godt etter symptomer, haha 🙊 Har nok hatt litt murringer, som nesten har mint litt om mensenmurringer, så har vært redd for at den har kommet. Tisser nok litt oftere enn det jeg har gjort tidligere også, når jeg tenker meg om. Mannen skulle gi meg en god klem istad, og da skrek jeg ut fordi puppene verka! Merkelig følelse, men det var nå bare når de ble litt skvist som i denne klemmen. De verker ikke noe særlig ellers. Guuuriland dette er bare så spennende. Hvor ofte kommer du til å teste fra nå som du fikk positiv digital? Om jeg får positiv digital i morgen vil jeg nok forsøke å holde meg unna testingen til det har gått en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. februar 2020 #5654 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, -C- skrev: Hvor langt er alle på vei nå? Hadde vært moro om dere som er gravide kunne delt det mister oversikten med tiden! Og siden jeg selv har vært sliter så lenge og hatt det tøft og følt meg veldig alene som «ikke gravid» her inne, kan jeg ikke få sagt NOK hvor viktig det er å ta vare på de som fortsatt kjemper, ønsker og håper hver eneste dag ❤️ Jeg skal være her for dere uansett hvordan dette går for meg ❤️ God klem fra C 💝 Om jeg er gravid, så er jeg da i følge preglife i graviduke 5 (4+0). Må si jeg ikke er helt klok på dette her, for en annen app sier graviduke 4 (3+6). Enn du C? Jeg er så enig i det du skriver, kunne ikke sagt det bedre selv. Viktig at vi ikke glemmer prøverne. Det er så mange som kjemper og som har kjempet så lenge. Sender de en ekstra god klem i dag ❤️ Endret 22. februar 2020 av SUPERMIRI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 22. februar 2020 #5655 Del Skrevet 22. februar 2020 @-C-, ja testen på morgen (ikke natt morgen) så mye bedre ut 😁 og med den digitale er det jo ikke tvil 🥰 grafen din ligner såååå på min, så jeg tror at tempen din blir å holde seg der oppe 😉 er spent på å høre hvordan det går fremover med deg, med tanke på hcg målingene dine og hvordan formen din utvikle seg 🥰 jeg er idag (etter legens beregning) 8+0 😍 men tror nok at det er noen dager mindre 🤭 @SUPERMIRI Jeg ble gravid nå i Januar ja 😍 i pp16 når jeg egentlig hadde gitt heilt opp. Og med lite sengkos virket det veldig usannsynlig helt til den digitale lyste 1-2 mot meg 😍 så testet jeg igjen akkurat 2 uke etter og fikk 3+ 😍 testet kun for at de digitale var på tilbud på apoteket og jeg måtte så på do 😅 hadde regnet med å få 2-3, så lykken var stor når den viste 3+ 😍 Lykke til imorgen med testingen ❤️ Og lykke til til alle andre her inne ❤️ måtte det sitte for alle snart 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 22. februar 2020 #5656 Del Skrevet 22. februar 2020 @Ønskebarnnr2 Var det jeg mente å huske, skjønner du! Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig stas!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 22. februar 2020 #5657 Del Skrevet 22. februar 2020 22 minutter siden, -C- skrev: Yeeeeeeeeei tusen takk @Smashy 💕 dere er så søte alle sammen! Jeg håper bare virkelig det går nå, for jeg orker ikke enda en runde! Merkelig at det skjer når jeg har kjøpt medisiner til IVF og hadde innsett at det nå ble veien for oss å gå! Heldigvis rakk jeg bare å kjøpe to sprøyter, så får tenke at det hele alt i alt bare er veldig flaks uansett hva! 😄❤️ Jeg har troen på at det går bra ❤️ Uansett så er du gravid nå, og det er helt fantastisk ❤️ Har faktisk hatt en magefølelse etter du fikk EL på at dette var måneden 😍 Kroppen er virkelig en raring, de IVF medisinene trenger du i hvert fall ikke 😀 20 minutter siden, -C- skrev: Hvor langt er alle på vei nå? Hadde vært moro om dere som er gravide kunne delt det mister oversikten med tiden! Og siden jeg selv har vært sliter så lenge og hatt det tøft og følt meg veldig alene som «ikke gravid» her inne, kan jeg ikke få sagt NOK hvor viktig det er å ta vare på de som fortsatt kjemper, ønsker og håper hver eneste dag ❤️ Jeg skal være her for dere uansett hvordan dette går for meg ❤️ God klem fra C 💝 Jeg er 9+3 i dag ❤️ Var på offentlig TUL tidligere denne uken og fikk sett et sprellende under med et hjerte som slo❤️ Veldig viktig å ta vare på og å støtte hverandre ❤️ En veldig fin gjeng her inne ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 22. februar 2020 #5658 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg er 13+2 i dag, og har hatt så godt som null symptomer så langt! Murringer helt helt i starten, av og til stikkende smerter når jeg nyser/hoster, og kanskje vært litt energiløs i forhold til vanlig. Men allikevel, forrige uke så vi en sparkende og hoppende liten skapning på TUL 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnkål Skrevet 22. februar 2020 #5659 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg har akkurat bikket 19 fullgåtte uker. Formen er fin, men kjenner det er tyngre fysisk og har ikke samme tempo som før jeg ble gravid. Klager ikke på det, har jo bare ekstra god unnskyldning for å slappe av når jeg vil 😉 Har oul til uken, og er veldig spent på det! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 22. februar 2020 #5660 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) 1 time siden, SUPERMIRI skrev: Om jeg er gravid, så er jeg da i følge preglife i graviduke 5 (4+0). Må si jeg ikke er helt klok på dette her, for en annen app sier graviduke 4 (3+6). Enn du C? Jeg er så enig i det du skriver, kunne ikke sagt det bedre selv. Viktig at vi ikke glemmer prøverne. Det er så mange som kjemper og som har kjempet så lenge. Sender de en ekstra god klem i dag ❤️ @SUPERMIRI Jeg brukte terminkalkulatoren til babyverden og fikk til svar: Du finner den her: https://www.babyverden.no/terminkalkulator/ Så 3+4 he he! Herlighet det er lite altså! Ja det er så viktig å huske på alle de som sliter, for det er for dem utrolig tøft for hver eneste som blir gravid her inne, og desto viktigere er det å ta vare på dem, hjelpe dem når de har spm osv. Hjertet mitt brenner for dem ❤️ Endret 22. februar 2020 av -C- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå