Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager at det blir så mange poster, noen ganger funker det å poste flere bilder på en gang, andre ganger ikke. Er så dårlig lys på badet også, veldig gult armaturlys, så det er lettere å ta bilde med dagslys.

8D226FA0-B5AA-4508-8FFD-700D8B5B6569.jpeg

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, -C- skrev:

God morgen:)

Kjapt innom på morgenen for å vise dagens test.

Jeg synes dessverre ikke den har blitt noe sterkere. Hadde en slik vanlig graviditetsstrimmel fra babyplan også, og den ble enda lysere.

Vet de er mindre sensitive, men for meg er dette litt ekkelt, for jeg hadde håpet på sterkere streker enn dette🙈

Noen andre som ikke hadde sinnsyk stigning i styrke på test fra dpo10- dpo11?

I og med at jeg har opplevd det her før, (Ikke så tidlig, men) tenker jeg jo med en gang: streifer, kjemisk osv.

1BEB186D-E7C0-400D-9DDB-BC154C4A04B3.jpeg

Jeg hadde ikke særlig stigning på test fra 11-14 dpo. 

Husk at det tar litt til for hCG å produseres, og 10-11 dpo er veldig tidlig mtp hCG produksjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg hadde ikke særlig stigning på test fra 11-14 dpo. 

Husk at det tar litt til for hCG å produseres, og 10-11 dpo er veldig tidlig mtp hCG produksjon. 

Takk @Sinsiew er jo helt nervevrak🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Mozarellalover skrev:

Herregud!!! Gratulerer C!!! Og andre om jeg har missa noen

Håper alle her inne har det bra. 

Selv har jeg en veldig merkelig ff graf? Den mener jeg har ovulated, kanskje, men kanskje ikke. Veldig rar syklus og mens dette. 

Kan noe forklare meg? 

 

Screenshot_20200221_211222_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Tusen takk @Mozarellalover ❤️ 

Kan se litt ut som at du hadde EL på cd10 ja, men er par videre målinger vil nok gi deg bedre svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- Hei :) Tusen takk og i lige så! ❤️ Det har vel egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Av en eller annen grunn tenker jeg at jeg ikke er gravid, eller er i hvertfall redd for det. Aner ikke hvorfor, jeg har jo aldri vært gravid eller opplevd komplikasjoner før. Etter å ha tilbragt mye tid med å lese forumer her inne, så føler jeg derfor en del på en skrekkblandet fryd. Ettersom IKM er på søndag, vil det kanskje gå litt mer opp for meg da og hvis testen er sterkere. Akkurat nå er jeg mer på "hælene". 

Ja, jeg har skjønt at du har hatt en vond historikk mtp prøvingen. Vi har ikke prøvd lenge. Vi er bare i PP1, så jeg har tilnærmet null erfaring. Føler egentlig ikke jeg har noe å være bekymret eller tankefull over, da jeg aldri har opplevd hverken SA eller noe annet. Allikevel er jeg det, og jeg føler meg ganske teit. Jeg må si jeg beundrer alle dere som har prøvd lenge, og som står i dette her. Jeg er jo helt tussete...

Jeg fikk ikke sterkere strek enn deg 10dpo, den var veldig lik. Min var faktisk nesten ikke der. Den jeg tok i går, som var altså 12dpo var ikke mye sterkere enn den du har nå, men litt. Jeg har dessverre ingen bilder på pcen her jeg sitter nå, men kan se om jeg finner de frem på mobilen i morgen. Skal ta en ny test i morgen tidlig også, så det blir spennende å se om den synes mer da. 

Jeg krysser fingrene for oss begge to og håper på at spirene sitter! Da har vi vel termin ca samtidig ja, så hadde vært gøy og isåfall følge hverandre :) 

@SUPERMIRI skjønner godt du er på hælene, da er vi to. Oppdater meg gjerne om du tar ny test i dag :) jeg ble gravid i pp1 jeg også (sa), så heldig du er ❤️ det går nok helt sikkert bra skal du se! Du har kanskje alderen på din side?

Krysser fingrene for oss jeg også :) Skal prøve å sove litt til jeg, våknet flere ganger gjennom natten og var SÅ tissenødig, så kl 05:00 måtte jeg bare tisse og tok test. Føler ikke dagens test beroliget meg akkurat🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen @-C-🥰

Da håper jeg den kinesiske kalenderen har rett denne gangen 🤭 hadde vært fint med 1 av hver 🤭 men jeg blir glad så lenge babyen er frisk 🥰 sikkert derfor jeg er så usikker på om jeg vil vite kjønnet denne gangen. (viste det ikke med sønn vår) 🤭 jeg er for opptatt av at babyen skal være frisk og hjerte slår ❤️

Når det gjelder testene dine synest jeg at den er litt sterkere enn igår 😁 for fargen i testene blir jo mere fremhevet når dem er tørket skikkelig 😊 og den vanlige testen du tok er jo mere den styrken du hadde på testen igår 😁 jeg tror at det her går rette veien 🥰 og jeg skjønner det med temping, at du vil ha en vis kontroll i tilfelle det skjer noe og tiden etter. Men som sagt, jeg har troen på at alle gode ting er 3 og at det denne gangen er en baby som har tenkt å bli 😁 

Ps: mine tidligtester ble ikke noe mega sterk i styrken frem til jeg tok den digitale, og jeg ble jo fri for strimler dagen før jeg fikk den 1-2. Dagen før var jo den vanlige strimmelen positiv mens den digitale sa "ikke gravid", så jeg anbefaler deg å vente til IKM 😊 det er så skuffende å få ikke gravid liksom når de andre er så positiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

@SUPERMIRI skjønner godt du er på hælene, da er vi to. Oppdater meg gjerne om du tar ny test i dag :) jeg ble gravid i pp1 jeg også (sa), så heldig du er ❤️ det går nok helt sikkert bra skal du se! Du har kanskje alderen på din side?

Krysser fingrene for oss jeg også :) Skal prøve å sove litt til jeg, våknet flere ganger gjennom natten og var SÅ tissenødig, så kl 05:00 måtte jeg bare tisse og tok test. Føler ikke dagens test beroliget meg akkurat🙈 

@-C- God morgen :) Ja, sånn teoretisk sett så har jeg vel det, er 25 år. Jeg tok en nå for litt siden. I morgen er IKM, og jeg ble ikke akkurat beroliget av denne testen jeg heller. Føler testen burde vært mye sterkere nå?..😩 Er litt spent på om den digitale kommer til å slå ut i morgen.

IMG_20200222_080044.thumb.jpg.fce32e6c8710f33167752ca3884110ec.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kinesiske fødselskartet hadde rett i mitt tilfelle. Står jeg skulle få gutt å jeg fikk to 😆

@-C- som jeg skrev på PM også 😊 det tar 48-72 timer før HCG dobler seg så er lite variasjon de første dagene, men forstår du er nervøs med tanke på dine tidligere opplevelser 😖

Syns forresten testen du tok sist er bittelitt sterkere enn dagen før. 

Husker mine tester alltid ga best utslag på kvelden 🙈

- M 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@-C- min test ble ikke så mye sterkere før etter IKM hadde vært. Hadde svak strek frem til da, og deretter ble testen tydeligere og tydeligere. Tok digital ca en uke etter IKM og den viste 2-3. Så tror det er helt vanlig 🙂 Det handler jo litt om når egget fester seg også, hvor sterk den blir nå i starten. Og så vil HCG doble seg annenhver dag. Men tror ikke dobbel HCG betyr dobbelt så sterk strek 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen - igjen! 

Jeg sovnet heldigvis igjen, og tisset eller drakk ikke siden jeg tisset kl 05:00 og tok den første prøven. Så jeg bestemte meg for å kjøre på med en test til!

Selv om dette ikke er noen garanti for noe, føler jeg meg SÅ LYKKELIG akkurat nå!

Teststreken her er like sterk som dpo 15 sist gang jeg var gravid og jeg fikk ikke utslag på digital så tidlig som dpo 11 noen av de andre gangene!!!

Jeg hoppet og danset inne på rommet mens jeg vekket samboer som også ble SÅ glad! 

Merkelig at det skulle bli så mye sterkere nå enn kl 05:00, men det ble det altså 😄 

Den er sterkere i virkeligheten enn jeg får det til å bli fotografert også:) jeg av alle vet at dette ikke er noen form for garanti for at alt går bra, men akkurat for nå føles dette veldig bra og jeg må ta et lite vinn for et lite vinn og prøve å glede meg ❤️ jeg klarte det ikke i går, men jeg klarer det litt i dag! 

God klem!

Må laste opp bilder i to innlegg fremdeles da det ikke går med alle i en sleng. 

 

95F96C7D-E05F-4989-BA31-24A9FE12FA30.jpeg

EB61D949-BB81-4437-8D0A-90CA88463087.jpeg

EB290D68-A93A-4926-BFE1-F39796B211FD.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@-C-😍😍😍 så fortjent og jeg er så overlykkelig på deres vegne! ❤️ 😍 Jeg har ikke ord! Sitt med gledestårer på dine vegne 😍 sender deg en goooood klem 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- God morgen :) Ja, sånn teoretisk sett så har jeg vel det, er 25 år. Jeg tok en nå for litt siden. I morgen er IKM, og jeg ble ikke akkurat beroliget av denne testen jeg heller. Føler testen burde vært mye sterkere nå?..😩 Er litt spent på om den digitale kommer til å slå ut i morgen.

IMG_20200222_080044.thumb.jpg.fce32e6c8710f33167752ca3884110ec.jpg

 

 

Dette synest jeg er en fin babystrek 😍 gratulere 🥰 jeg vil tro den digitale vil slå ut idag allerede 😉

Endret av Ønskebarnnr2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

@-C-😍😍😍 så fortjent og jeg er så overlykkelig på deres vegne! ❤️ 😍 Jeg har ikke ord! Sitt med gledestårer på dine vegne 😍 sender deg en goooood klem 😘

@Ønskebarnnr2 ååååh så søt du er ❤️ nå ble jeg rørt også ❤️ 😭

Du er enig i at denne var mye bedre? 😄 

GOOOOD KLEM tilbake ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Dette synest jeg er en fin babystrek 😍 gratulere 🥰 jeg vil tro den digitale vil slå ut idag allerede 😉

Jeg er helt enig med @Ønskebarnnr2 her! @SUPERMIRI men siden du ikke har morgenurin nå, så kanskje du bare skal vente til i morgen tidlig? Jeg synes denne streken var tydelig, rosa og fin jeg også! Du så jo min, ble sterkere rundt kl 09 enn kl 05:00 :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...