Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Arwina skrev:

Hei @-C- 😃 veldig spennende graf du har nå ja, håper det ikke er noe lureri denne gangen. Lykke til med eventuell testing!♥️

Ja, det var deilig å ikke vente mer enn 3 uker på EL🙈 Hadde el-smertrr i går og fikk da ingen tempøkning men negativ test utpå ettermiddagen. I dag hadde tempen steget så da kommer nok EL opp i FF om et par dager🤞er ganske sikker på at det var i går 😊

Er alt bra med deg?♥️

@Arwina, her står alt vel til 😊 holder meg opptatt, eller er forresten veldig opptatt for tiden 😅 jeg er etter FF sin menig 6 dpo, men etter min egen mening er jeg 7 dpo 😅 så det er no omtrent. Men holder på å bli syk. Er kvalm no på tredje dagen og veldig tett i nesen. Samboer spurte om det kanskje er noe på gang, men det er jo aaaalt for tidlig for noe som helst symptomer 😅 men hittil er det ikke noen symptomer. 😊 Men har ikke kjent så mye etter heller 😅 håper dette er måneden for dere alle andre 😍 jeg gleder meg til ett nytt år og at det da kanskje blir vårres tur, for det har vært alt for mange nedturer med kun negative tester det her året.

Sender en klem til alle her ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stella1987
3 timer siden, Lovilove skrev:

13 dpo☺️

Da krysser jeg fingrene🤞🏼😊 kan jeg spørre om en ting? Hvordan var utfloden din rundt de dagene? Min er blank og litt seig....pleier aldri å ha det før IKM 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer de som er gravide og lykke til alle andre. 😊 🥰 Her kom mensen i dag. Nå er det lenge til det er sjans igjen.. Mannens reisejobb klaffer ikke.. I alle fall ikke i januar.. Kanskje februar. ♥ Blir bare lei. Får ta meg litt vin for oss alle sammen jeg, da. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stella1987 skrev:

Da krysser jeg fingrene🤞🏼😊 kan jeg spørre om en ting? Hvordan var utfloden din rundt de dagene? Min er blank og litt seig....pleier aldri å ha det før IKM 🤔

Husker ikke helt, men mener det var mer enn vanlig og litt seigt ja. Nesten så det lignet litt på eggløsningsslim, men litt mere hvitt🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du holder deg opptatt, @Ønskebarnnr2 😊 Da går ventetiden litt raskere. Hvordan er feelingen på denne PP'en? Fikk dere lagt inn godt med aksjer? Håper dette er måneden for oss alle, inkludert deg ♥️ Blir det noe testing før IKM?

Jeg skal reise på juleferie i morgen, så blir nok å pakke med meg en g-test eller to 🙈 Har IKM dagen før nyttårsaften og skal være hos svigers, men vi reiser tidlig dagen etter så har en gyldig unnskyldning for å ikke drikke eventuelt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fiva skrev:

Tok disse i morges, på grunn av ganske voldsomme (nesten vonde) murringer i mage og korsrygg i går og i natt. Trodde jeg var 9 dpo, men mistenker at jeg kan ha hatt el tidligere. Nå er det bare å krysse fingrene 🤞🏼😬 IKM er på lørdag, håper jeg ikke ser snurten av den 😅

BD376120-D85D-4487-8639-B9CF362F5C21.jpeg

DCA2697F-8FC3-473B-944B-754A13FCD4DF.jpeg

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella1987
2 timer siden, Lovilove skrev:

Husker ikke helt, men mener det var mer enn vanlig og litt seigt ja. Nesten så det lignet litt på eggløsningsslim, men litt mere hvitt🧐

Ja mitt ser nesten også ut som eggløsningsslim🤔 Merker det mest når jeg tørker meg på toalettet. Har ikke uvanlig mye, men så pleier det å være ganske så tørt før mens. Klør sååå i fingra etter å teste igjen😅 men skal prøve å holde meg til lørdag. Skal i utgangspunktet ha IKM nå på fredag 🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Arwina skrev:

Så bra du holder deg opptatt, @Ønskebarnnr2 😊 Da går ventetiden litt raskere. Hvordan er feelingen på denne PP'en? Fikk dere lagt inn godt med aksjer? Håper dette er måneden for oss alle, inkludert deg ♥️ Blir det noe testing før IKM?

Jeg skal reise på juleferie i morgen, så blir nok å pakke med meg en g-test eller to 🙈 Har IKM dagen før nyttårsaften og skal være hos svigers, men vi reiser tidlig dagen etter så har en gyldig unnskyldning for å ikke drikke eventuelt 😄

Jeg har ingen ventetid den her måneden 🤭 har ikke testet etter EL og kun hatt kos når vi har følt for det (falt til og med på selve eggløsnings dagen) 😁 når jeg ikke stresser med det har vi faktisk mye mere kos og det i DPO-landet også 🤭 har IKM den 25 eller 26.12 😊 tenker ikke på noe testing med mindre jeg er noen dager over 😊 jeg plotter inn i FF men det er altså alt, jeg ville heller fokusere om å få ei koselig jul ilag med mine enn å bli skuffet om det ikke klaffer denne pp, så ingen aktiv prøving 😊 

Lurt å ta med en test eller 2 når du skal være borte til over nyttår 😊 ønsker deg masse lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Stella1987 skrev:

Ja mitt ser nesten også ut som eggløsningsslim🤔 Merker det mest når jeg tørker meg på toalettet. Har ikke uvanlig mye, men så pleier det å være ganske så tørt før mens. Klør sååå i fingra etter å teste igjen😅 men skal prøve å holde meg til lørdag. Skal i utgangspunktet ha IKM nå på fredag 🤞🏼🤞🏼

Krysser fingrene for deg🤞🏼🌸

Anonymkode: e72aa...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for alle som er i DPO-land nå ❤️ 
Håper 2020 er året for oss alle 🤞

Endret av Smashy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei @-C-😊

Denne grafen din ser veldig lovende ut! 😍 Nårtid har du tenkt å teste? 😃 Så spennende å følge med på alle andre 😁 jeg krysser alt jeg kan for at du sitter om kanskje 2 dager med en positiv test 😁😃😍 

Vet jo at grafene dine ser lovende ut frem til TR kommer, men det at du ikke kjenner noe over hodet er jo absolutt ett godt tegn 😃

Heeeei @Ønskebarnnr2 

Ja jeg vet, men huff - har litt mensenmurringer nå i kveld og tror ikke det går denne måneden dessverre! 
Jeg er sikkert teit, men jeg tør ikke teste. Bare venter å ser an tempen (som sikkert faller snart).

Jeg lover å fortelle dere så snart den enten synker eller stiger enda mer :)❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fiva skrev:

Denne ser jo veldig lovende ut! Nå har ikke jeg drevet med temping selv, men hjelpes så mye jeg har lært av å følge med her inne 😅 Men ja, du har jo ofte noen skikkelige luregrafer - så blir spennende å se fremover. 

Ja luregrafer med stor L, så jeg har ikke litt tillit en gang hehe! Lover å oppdatere! Men FOR en dag for deg 😍  igjen gratulerer!! @Fiva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Arwina skrev:

Hei @-C- 😃 veldig spennende graf du har nå ja, håper det ikke er noe lureri denne gangen. Lykke til med eventuell testing!♥️

Ja, det var deilig å ikke vente mer enn 3 uker på EL🙈 Hadde el-smertrr i går og fikk da ingen tempøkning men negativ test utpå ettermiddagen. I dag hadde tempen steget så da kommer nok EL opp i FF om et par dager🤞er ganske sikker på at det var i går 😊

Er alt bra med de?♥️

Tuuusen takk @Arwina ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg har ingen ventetid den her måneden 🤭 har ikke testet etter EL og kun hatt kos når vi har følt for det (falt til og med på selve eggløsnings dagen) 😁 når jeg ikke stresser med det har vi faktisk mye mere kos og det i DPO-landet også 🤭 har IKM den 25 eller 26.12 😊 tenker ikke på noe testing med mindre jeg er noen dager over 😊 jeg plotter inn i FF men det er altså alt, jeg ville heller fokusere om å få ei koselig jul ilag med mine enn å bli skuffet om det ikke klaffer denne pp, så ingen aktiv prøving 😊 

Lurt å ta med en test eller 2 når du skal være borte til over nyttår 😊 ønsker deg masse lykke til ❤️

Jeg skjønner den veldig godt! Dumt å ikke klare og nyte jula når den er her, dersom fokuset er et helt annet sted. Håper det er det som skal til for dere ♥️

Jeg har heldigvis IKM en stund etter julaften og blir nok en del opptatt i jula, så da håper jeg at det forsvinner litt fra tankene mine 🤭 jeg må bare minne meg selv på at det ikke er noe mindre sjanse for at det blir klaff selv om jeg ikke tenker på det heele tiden 😅

Tusen takk gode du 🥰 Lykke til du også ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melder meg inn her igjen! 
Var på kontroll hos gynekolog i går, og nå ser endelig alt normalt ut etter to utskrapninger for samme MA. Det er tre måneder siden MA, så nå var det godt å høre alt av rester er ute. 

Fikk beskjed om å vente to sykluser til før vi prøver igjen, men nå har vi venta så lenge at jeg tenker at det skjer om det skjer 🤗

Venter mens i jula, så er spent på om syklusen er i rute. Fikk bekreftet hos gynekolog at jeg har hatt eggløsning, så det lover godt! 

Anonymkode: 411f3...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære skravledamer ❤️ 

Det er noe spesielt med desember, denne måneden som forsegler hvert år. Desember kommer med tid og rom for å tenke gjennom året som gikk, hva man har lært, opplevd og hva man vil ta med seg i verktøykassa for neste år. 

Fant dette på nett og følte den oppsummerte godt det jeg føler nå. Tempen sank i dag og jeg kaster dermed inn håndkleet med tanke på prøving for 2019!

Ikke for å gjøre dette til en sentimental greie, men vil bare sende en ekstra klem til alle dere som har støttet meg og hverandre! Dere er heeeeelt supre alle og enhver! ❤️ 

Legger ved bilde av den nok en gang så lovende grafen som prøvde å lure meg nok en gang, men jeg lot meg ikke lure 😛

Håper 2020 blir året for oss alle som ikke fikk det til i 2019!

God klem!!

A3AF1979-6118-4BBA-BD12-9E50B52204D8.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

Kjære skravledamer ❤️ 

Det er noe spesielt med desember, denne måneden som forsegler hvert år. Desember kommer med tid og rom for å tenke gjennom året som gikk, hva man har lært, opplevd og hva man vil ta med seg i verktøykassa for neste år. 

Fant dette på nett og følte den oppsummerte godt det jeg føler nå. Tempen sank i dag og jeg kaster dermed inn håndkleet med tanke på prøving for 2019!

Ikke for å gjøre dette til en sentimental greie, men vil bare sende en ekstra klem til alle dere som har støttet meg og hverandre! Dere er heeeeelt supre alle og enhver! ❤️ 

Legger ved bilde av den nok en gang så lovende grafen som prøvde å lure meg nok en gang, men jeg lot meg ikke lure 😛

Håper 2020 blir året for oss alle som ikke fikk det til i 2019!

God klem!!

A3AF1979-6118-4BBA-BD12-9E50B52204D8.jpeg

Håper det sitter for deg, og alle andre her, i 2020❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

Kjære skravledamer ❤️ 

Det er noe spesielt med desember, denne måneden som forsegler hvert år. Desember kommer med tid og rom for å tenke gjennom året som gikk, hva man har lært, opplevd og hva man vil ta med seg i verktøykassa for neste år. 

Fant dette på nett og følte den oppsummerte godt det jeg føler nå. Tempen sank i dag og jeg kaster dermed inn håndkleet med tanke på prøving for 2019!

Ikke for å gjøre dette til en sentimental greie, men vil bare sende en ekstra klem til alle dere som har støttet meg og hverandre! Dere er heeeeelt supre alle og enhver! ❤️ 

Legger ved bilde av den nok en gang så lovende grafen som prøvde å lure meg nok en gang, men jeg lot meg ikke lure 😛

Håper 2020 blir året for oss alle som ikke fikk det til i 2019!

God klem!!

A3AF1979-6118-4BBA-BD12-9E50B52204D8.jpeg

Sender deg en stor og god juleklem, kjære deg 🥰💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...