Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 10 dpo. Synes dagene denne runden har gått i en forrykende fart 😅 Jeg håper det blir TB om noen få dager, men jeg ønsker ikke å få for store forhåpninger, er så sårt om det ikke går denne runden heller.

Hva tenker du om grafen @-C-?

Det står at det er blitt oppdaget trifasisk kurve, og det har jeg aldri hatt før 🤞🏻

Screenshot_20191211-181027_FF Mobile.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Smashy skrev:

Jeg er nå 10 dpo. Synes dagene denne runden har gått i en forrykende fart 😅 Jeg håper det blir TB om noen få dager, men jeg ønsker ikke å få for store forhåpninger, er så sårt om det ikke går denne runden heller.

Hva tenker du om grafen @-C-?

Det står at det er blitt oppdaget trifasisk kurve, og det har jeg aldri hatt før 🤞🏻

Screenshot_20191211-181027_FF Mobile.jpg

Bare en ting å si: sinnsykt lovende graf! Liten dip på plass der dpo 7, og siden stigende! Jeg holder en god knapp på graviditet her! Fristende å teste i morgen eller fredag!!??? 😍 @Smashy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -C- skrev:

Bare en ting å si: sinnsykt lovende graf! Liten dip på plass der dpo 7, og siden stigende! Jeg holder en god knapp på graviditet her! Fristende å teste i morgen eller fredag!!??? 😍 @Smashy

Jeg krysser fingrene 🤞🤞Takk for at du svarte ❤️ Jeg har egentlig veldig lyst til å teste på fredag, men jeg har ingen tidlig tester. Tror du det evt vil kunne slå ut på en vanlig test 12 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smashy skrev:

Jeg krysser fingrene 🤞🤞Takk for at du svarte ❤️ Jeg har egentlig veldig lyst til å teste på fredag, men jeg har ingen tidlig tester. Tror du det evt vil kunne slå ut på en vanlig test 12 dpo?

Da ville jeg nok kanskje ventet, jeg er ikke så godt kjent med sensitiviteten på de vanlige. Kanskje noen andre her inne vet? Du kan jo alltids prøve selvfølgelig, da er du hele 12 dpoDa ville jeg nok kanskje ventet, jeg er ikke så godt kjent med sensitiviteten på de vanlige. Kanskje noen andre her inne vet? Du kan jo alltids prøve selvfølgelig, da er du hele 12 så kanskje det funker? Får kjøpt tidligtest på apoteket da 😄 @Smashy

så klart jeg svarer!!! Om dere bare husker å legge til nicket mitt er det lettere å holde følge😆🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@-C- Da tror jeg kanskje at jeg venter, meeeen skal ikke se bort i fra at jeg plutselig tester i helgen 😄 Ja, det kan jo hende noen her inne har erfaring med å teste før IKM med vanlige tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Smashy skrev:

@-C- Da tror jeg kanskje at jeg venter, meeeen skal ikke se bort i fra at jeg plutselig tester i helgen 😄 Ja, det kan jo hende noen her inne har erfaring med å teste før IKM med vanlige tester?

Må jo være noen? 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Smashy skrev:

@-C- Da tror jeg kanskje at jeg venter, meeeen skal ikke se bort i fra at jeg plutselig tester i helgen 😄 Ja, det kan jo hende noen her inne har erfaring med å teste før IKM med vanlige tester?

Jeg testet positiv selv med tidligtest 10 dpo, og svak positiv på vanlig test 11 dpo. Så det kan få utslag så tidlig :) Men det vil jo variere avhengig av hvor fort man produserer hcg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carjo4 skrev:

 

 

@J1994 så fint å se at alt står bra til med deg og den lille spiren 😊 du har nok mange andre forum å oppdatere deg i, men veldig koselig at du titter innom her også av og til 😍 håper vi er flere her som kan komme over termingrupper i løpet av det nye året😀

Takk :) Har denne siden som et ikon på startskjermen, så sier litt om hvor mer aktiv jeg er her inne enn andre forum 😅 Er jo fordi man stifter så fine bekjentskaper til dere damer at det er verdt å være inne her 🥰 Jeg krysser fingrene for dere alle sammen! 🤞

1 time siden, -C- skrev:

Ja den hodepinen er drepende! Gått bra i dag tvi tvi! Får se hva som skjer utover kvelden, den kommer jo helt plutselig så - grøss!!!! @J1994

Får bare prøve å slappe av når den holder seg unna, og krysse fingrene for at spiren sitter denne gangen slik at dere slipper mere medisiner i tiden framover ❤

1 time siden, Smashy skrev:


@J1994 Så bra at alt står bra til med deg ❤️ Jeg titter innom dagboken din med jevne mellomrom 😄 Blir veldig spennende med UL neste uke. Tiden kan vel nesten ikke gå fort nok?

Takk :) Føler det er så lite spennende å skrive i den dagboken, men er nå innom igjen en gang i blandt 😛 Liker bedre å skrive f.eks. her inne 😁 Har heldigvis planer hele helga med at vi reiser bort på tur, så går noen dager der jeg slipper å telle ned dager til TUL. Grugleder meg.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Smashy skrev:

@-C- Da tror jeg kanskje at jeg venter, meeeen skal ikke se bort i fra at jeg plutselig tester i helgen 😄 Ja, det kan jo hende noen her inne har erfaring med å teste før IKM med vanlige tester?

Jeg testet veldig tydelig positivt 14dpo som det jeg regnet med var dagen før IKM :) Tester fra Babyplan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Vilblimamma90 skrev:

Jeg testet positiv selv med tidligtest 10 dpo, og svak positiv på vanlig test 11 dpo. Så det kan få utslag så tidlig :) Men det vil jo variere avhengig av hvor fort man produserer hcg. 

39 minutter siden, J1994 skrev:

Jeg testet veldig tydelig positivt 14dpo som det jeg regnet med var dagen før IKM :) Tester fra Babyplan

Takk for svar :) Da tror jeg nok at jeg venter til søndag (14 dpo) med å eventuelt teste med vanlige tester :) 

43 minutter siden, J1994 skrev:

Takk :) Føler det er så lite spennende å skrive i den dagboken, men er nå innom igjen en gang i blandt 😛 Liker bedre å skrive f.eks. her inne 😁 Har heldigvis planer hele helga med at vi reiser bort på tur, så går noen dager der jeg slipper å telle ned dager til TUL. Grugleder meg.. :)

Det skjønner jeg. Jeg synes i hvert fall at det er veldig koselig at du skriver her inne også 😀 Godt at du har litt planer i helgen, da går nok tiden litt fortere 😀 Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Smashy skrev:

Det skjønner jeg. Jeg synes i hvert fall at det er veldig koselig at du skriver her inne også 😀 Godt at du har litt planer i helgen, da går nok tiden litt fortere 😀 Krysser fingrene for at alt står bra til med spiren ❤️❤️

Koselig å høre 🥰 Tusen takk for det ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 0.32, Førstegangs skrev:

Beklager lite lyd fra meg. Jeg blør fortsatt og synes generelt at det er lite gøy å være her inne. Lurer på om noen her vet om det er normalt å småblø i to uker etter en tidlig SA? I dag er det to uker siden jeg virkelig begynte å blø, og jeg har fortsatt behov for truseinnlegg og det er ofte rødt i doskåla etter jeg har tisset. Er så lei...

Jeg blødde vel i en måneds tid etter min sa:/ 

Anonymkode: a5351...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Smashy skrev:

Jeg krysser fingrene 🤞🤞Takk for at du svarte ❤️ Jeg har egentlig veldig lyst til å teste på fredag, men jeg har ingen tidlig tester. Tror du det evt vil kunne slå ut på en vanlig test 12 dpo?

Jeg testet positivt 11 dpo med vanlig test etter å ha fått trifasisk kurve. Det hele kommer jo an på når egget fester seg og hvor mye hormon som slippes ut. 

Det skal egentlig være fullt mulig å få positiv test(ikke tidligtest) 12 dpo, men venter man til 14 dpo er man "helt" sikret et korrekt svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Førstegangs skrev:

Jeg testet positivt med vanlig babyplan! Var 9-11 DPO ca.

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Jeg testet positivt 11 dpo med vanlig test etter å ha fått trifasisk kurve. Det hele kommer jo an på når egget fester seg og hvor mye hormon som slippes ut. 

Det skal egentlig være fullt mulig å få positiv test(ikke tidligtest) 12 dpo, men venter man til 14 dpo er man "helt" sikret et korrekt svar. 

Takk for at dere svarte 😊 Jeg tenker jeg holder ut noen dager til med å evt teste

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og er spent her om dagen. Er på syklusdag 30 og fortsatt ingen mens. Bruker aldri å gå så lenge. Har regelmessig syklus. 

Men er fortsatt så nært at plutselig så dukker den opp. Men likevel ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde vel i en måneds tid etter min sa:/ 

Anonymkode: a5351...47b

Takk for svar, det setter jeg pris på. Fikk du normal syklus etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Førstegangs skrev:

Takk for svar, det setter jeg pris på. Fikk du normal syklus etterpå?

Ja, den var normal igjen med en gang ☺️ Dette er noen år siden og jeg var ikke prøver på den tiden! "Den" var riktignok  på utsiden av livmoren, vet ikke om det kan ha noe å si på hvor lenge jeg blødde..

Anonymkode: a5351...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Calm skrev:

Går og er spent her om dagen. Er på syklusdag 30 og fortsatt ingen mens. Bruker aldri å gå så lenge. Har regelmessig syklus. 

Men er fortsatt så nært at plutselig så dukker den opp. Men likevel ❤️

Så spennende Calm! Har du ikke testet enda? @Calm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den var normal igjen med en gang ☺️ Dette er noen år siden og jeg var ikke prøver på den tiden! "Den" var riktignok  på utsiden av livmoren, vet ikke om det kan ha noe å si på hvor lenge jeg blødde..

Anonymkode: a5351...47b

Ah, okei. Det vet ikke jeg heller! Håper bare jeg også får normal syklus igjen. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...