Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Calm skrev:

Går og er spent her om dagen. Er på syklusdag 30 og fortsatt ingen mens. Bruker aldri å gå så lenge. Har regelmessig syklus. 

Men er fortsatt så nært at plutselig så dukker den opp. Men likevel ❤️

Dette er veldig spennende. Jeg krysser alt jeg har for at det er en liten spire i magen din❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@J1994 Hei! Så godt å høre at du får oppfølging og slipper å betale for privat TUL. Vet du hvilke prøver det var? Det var kjempebra at fastlegen tok disse prøvene, så du får riktig oppfølging. Håper alt er bra med deg og spiren❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Førstegangs skrev:

Ah, okei. Det vet ikke jeg heller! Håper bare jeg også får normal syklus igjen. Takk for svar!

Lykke til❤️

Anonymkode: a5351...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Førstegangs skrev:

@J1994 Hei! Så godt å høre at du får oppfølging og slipper å betale for privat TUL. Vet du hvilke prøver det var? Det var kjempebra at fastlegen tok disse prøvene, så du får riktig oppfølging. Håper alt er bra med deg og spiren❤️

Hugser du den oversikten du skrev til meg og forklarte hva de blodprøvene jeg hadde tatt betydde? Det var to blodprøver der som hun måtte sende inn og det tok derfor litt lenger tid å få svar på dem. Siden jeg var i en risikogruppe for å få blodpropp, regner jeg med at det var blodprøvene for enten "AT3-protein", "INR" eller "Leide" siden du skrev at de handlet om koagulasjon og blodpropp. Men helt eksakt hvilke(n) prøver vet jeg dessverre ikke 😕

Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen 🥰

Tankene om å ikke prøve er litt sånn opp og ned her, akkurat no føler jeg at jeg prøver for alt i livet allikevel 🤦‍♀️ men samtidig så har jeg ikke tenkt over EL eller lignende. Tankene kom litt idag ettersom jeg ikke helt forstår meg på FF. Jeg hadde veldig masse EL-slim den 11 + EL-smerter. Så er 100% sikker på at EL var den dagen + at tappen er blitt hard og bakovervendt idag. Men FF mener at jeg hadde EL den 10 pga veldig lav temp. Kan det være at EL skjer etter dagen tempen er lav? Og hvordan kan jeg da stille FF innpå at EL var den 11? Ville dere ha endret på det eller latt det stå slik det står no? Kanskje @-C-har noen forslag? 😇

Også må jeg legge til at vi kun har hatt sengkos når vi har hatt lyst 🤭😇 

Håper dere alle har ei fin adventshelg 🥰 og veldig spennende å følge med på deg @Smashy😁 krysser fingrene for dere alle som er i nærheten av å teste 🥰

Screenshot_20191213_194710.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @ønskebarn2 :) denne grafen din kan jaggu meg være en luring altså 😛 derfor er det sååå bra at du kjenner kroppen din! Jeg overstyrte min EL denne måneden:) når man har gjort det kommer det et lite symbol/skrift oppe til venstre slik du ser i min graf. Jeg måtte gå oppi menyen oppe til høyre inne på FF og skifte der. Det står detector override settings.

Om du føler deg sikker, endre det! Man bør følge magefølelsen sin på dette, det gjør jeg:)

Tuaen takk:) ha en goood helg du også 😍

F5F5E52B-C63B-4E12-B48F-9918A209C5A6.jpeg

46F1A2DC-84B6-497F-8684-7821C74915F1.png

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, -C- skrev:

Hei @ønskebarn2 :) denne grafen din kan jaggu meg være en luring altså 😛 derfor er det sååå bra at du kjenner kroppen din! Jeg overstyrte min EL denne måneden:) når man har gjort det kommer det et lite symbol/skrift oppe til venstre slik du ser i min graf. Jeg måtte gå oppi menyen oppe til høyre inne på FF og skifte der. Det står detector override settings.

Om du føler deg sikker, endre det! Man bør følge magefølelsen sin på dette, det gjør jeg:)

Tuaen takk:) ha en goood helg du også 😍

F5F5E52B-C63B-4E12-B48F-9918A209C5A6.jpeg

46F1A2DC-84B6-497F-8684-7821C74915F1.png

Tusen takk for så kjapp svar, @-C-😍

Ja, denne grafen min er bare helt rar 😂 om jeg ikke hadde vist bedre så hadde jeg sagt at jeg hadde 2 EL etter hverandre 😂 jeg får følge med tempen i noen dager til også endre om den fortsetter å stige 😊

Ser på din graf at du e 6 dpo idag, da krysser jeg fingrene for en kjempe festedipp imorgen 😁😃😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk for så kjapp svar, @-C-😍

Ja, denne grafen min er bare helt rar 😂 om jeg ikke hadde vist bedre så hadde jeg sagt at jeg hadde 2 EL etter hverandre 😂 jeg får følge med tempen i noen dager til også endre om den fortsetter å stige 😊

Ser på din graf at du e 6 dpo idag, da krysser jeg fingrene for en kjempe festedipp imorgen 😁😃😍 

Baaaare hyggelig ❤️

Huff det kommer nok ingen dip, ingen graviditet og ingen baby:( kjenner jeg gruer meg så enormt altså. Vært et tøft langt år med prøving i største fokus hver dag siden februar og to SA’er.

Bare gruer meg skikkelig for å være ærlig :( men tusen takk for gode tanker kjære @Ønskebarnnr2

Se an litt:) og overkjøre kan du jo gjøre nåååår som helst 😄 fordelen!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 3 advent alle skravledamer :) Hvordan går det med dere?

Ville bare ta en kjapp tur innom og hilse på dere, selv om jeg for tiden er ganske stille av meg her inne. 

Jeg er i dag 8 dpo, og begynner å nærme meg IKM med gruelige stormskritt! Føler meg ikke gravid denne måneden som jeg tidligere har nevnt! Har hatt litt svaaaake murringer nederst i magen fra 4dpo, men de er svaaake altså! De var mest intense rundt 5-6 dpo. Mindre tydelige nå, så jeg tenker at det nok er medikamentene som styrer! 
 

Ellers så prøver jeg å nyte tiden før jul så godt det bare går:)

Legger ved dagens graf! Håper alle har det bra ❤️ 

0E81683E-5E45-45E4-8F76-663C6EB695D0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 0.32, Førstegangs skrev:

Beklager lite lyd fra meg. Jeg blør fortsatt og synes generelt at det er lite gøy å være her inne. Lurer på om noen her vet om det er normalt å småblø i to uker etter en tidlig SA? I dag er det to uker siden jeg virkelig begynte å blø, og jeg har fortsatt behov for truseinnlegg og det er ofte rødt i doskåla etter jeg har tisset. Er så lei...

Så trist at det ble en SA... Jeg blødde i seks uker etterpå, men mistet litt senere enn deg og det var en med.abort, så kan vel ikke helt sammenliknes 🤭 Vet derimot hvor kjedelig det er å gå rundt å blø etter en abort 💔 Stor klem til deg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, -C- skrev:

God 3 advent alle skravledamer :) Hvordan går det med dere?

Ville bare ta en kjapp tur innom og hilse på dere, selv om jeg for tiden er ganske stille av meg her inne. 

Jeg er i dag 8 dpo, og begynner å nærme meg IKM med gruelige stormskritt! Føler meg ikke gravid denne måneden som jeg tidligere har nevnt! Har hatt litt svaaaake murringer nederst i magen fra 4dpo, men de er svaaake altså! De var mest intense rundt 5-6 dpo. Mindre tydelige nå, så jeg tenker at det nok er medikamentene som styrer! 
 

Ellers så prøver jeg å nyte tiden før jul så godt det bare går:)

Legger ved dagens graf! Håper alle har det bra ❤️ 

0E81683E-5E45-45E4-8F76-663C6EB695D0.jpeg

Ser ut som en festedip!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kassiopeia8 skrev:

Ser ut som en festedip!

Hei @Kassiopeia8, enig i det! Hadde det vært hvem som helst annen her inne hadde jeg sagt at det ser kjempe positivt ut, men på meg kan grafene virkelig se utrolig fine ut, for så at tanta kommer 🙈 så jeg tar den med en klype salt! 
Minner meg veldig om grafen i september da jeg ble gravid, men mistet.

Hvordan er det med deg? :) 

68151EEF-E3AB-4B84-8A4A-0ADD8D2B534A.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, -C- skrev:

Hei @Kassiopeia8, enig i det! Hadde det vært hvem som helst annen her inne hadde jeg sagt at det ser kjempe positivt ut, men på meg kan grafene virkelig se utrolig fine ut, for så at tanta kommer 🙈 så jeg tar den med en klype salt! 
Minner meg veldig om grafen i september da jeg ble gravid, men mistet.

Hvordan er det med deg? :) 

68151EEF-E3AB-4B84-8A4A-0ADD8D2B534A.png

Enig i at det ligner! Man blir jo selvfølgelig påvirket av de gangene det ikke har klaffet, men en gang kommer nok den riktige kombinasjonen og får festet seg godt. Krysser fingrene for en liten julespire for deg!

Med meg går det fint! Jeg er nå 9 uker på vei, og er i grei form. Litt kvalm/uggen på og av, men absolutt ingenting å klage over. Skal på TUL til uka, og håper veldig på at alt står bra til der inne. Vet jo faktisk ikke ennå om der er noe som spreller der inne, men man må vel bare satse på at alt står bra til før det motsatte eventuelt blir bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Kassiopeia8 skrev:

Enig i at det ligner! Man blir jo selvfølgelig påvirket av de gangene det ikke har klaffet, men en gang kommer nok den riktige kombinasjonen og får festet seg godt. Krysser fingrene for en liten julespire for deg!

Med meg går det fint! Jeg er nå 9 uker på vei, og er i grei form. Litt kvalm/uggen på og av, men absolutt ingenting å klage over. Skal på TUL til uka, og håper veldig på at alt står bra til der inne. Vet jo faktisk ikke ennå om der er noe som spreller der inne, men man må vel bare satse på at alt står bra til før det motsatte eventuelt blir bevist.

Ja man gjør det! Men er vel bare å smøre seg med tålmodighet og se:) Er vel som du sier, en dag sitter den! Tusen takk ❤️ 

Tenk - 9 uker!! Åååh så spennende den tidlige ultralyden blir! Det går nok så bra så! Du må gjerne oppdatere når du har vært der da, alltid koselig å høre :) 

Godt du føler deg i god form! @Kassiopeia8

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. 😊 Jeg er på dag 29 og ingen tegn til mens, men bare negative tester. Ikm er i dag eller senest tirsdag/onsdag. Har ikke helt troa, men mener jo jeg hadde festeblødning denne måneden.. Så er jo litt spent. 😊 Ønsker dere alle en fin dag. ♥ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaisamaia skrev:

Hei igjen. 😊 Jeg er på dag 29 og ingen tegn til mens, men bare negative tester. Ikm er i dag eller senest tirsdag/onsdag. Har ikke helt troa, men mener jo jeg hadde festeblødning denne måneden.. Så er jo litt spent. 😊 Ønsker dere alle en fin dag. ♥ 

Hei @Kaisamaia Dag 29 ja! Så frustrerende å ikke få mensen og negative tester, men hvor lang pleier syklusen din å være?

Tusen takk og det samme til deg ❤️ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, -C- skrev:

God 3 advent alle skravledamer :) Hvordan går det med dere?

Ville bare ta en kjapp tur innom og hilse på dere, selv om jeg for tiden er ganske stille av meg her inne. 

Jeg er i dag 8 dpo, og begynner å nærme meg IKM med gruelige stormskritt! Føler meg ikke gravid denne måneden som jeg tidligere har nevnt! Har hatt litt svaaaake murringer nederst i magen fra 4dpo, men de er svaaake altså! De var mest intense rundt 5-6 dpo. Mindre tydelige nå, så jeg tenker at det nok er medikamentene som styrer! 
 

Ellers så prøver jeg å nyte tiden før jul så godt det bare går:)

Legger ved dagens graf! Håper alle har det bra ❤️ 

0E81683E-5E45-45E4-8F76-663C6EB695D0.jpeg

Jeg har et skikkelig hat/elsk forhold til grafene dine. Jeg elsker at de er skikkelig stabile og ser skikkelig lovende ut. 

Jeg hater at de alltid ser så lovende ut 😂

Lykke til, C! Om det ikke klaffer nå, er hjelpen nær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg har et skikkelig hat/elsk forhold til grafene dine. Jeg elsker at de er skikkelig stabile og ser skikkelig lovende ut. 

Jeg hater at de alltid ser så lovende ut 😂

Lykke til, C! Om det ikke klaffer nå, er hjelpen nær 😊

Haha skjønner deg godt @Sinsiew Jeg  begynner å ha et mer og mer utelukkende «hat»forhold til dem 😛 Lurer ikke meg! Det jeg ikke forstår er hvorfor de alltid ser så fine ut, men så er det ingenting. Gir jo overhodet ingen mening dette tullet. Usjameg!

Tusen takk! ❤️ godt å høre fra deg! Hvordan har du det nå? Hvor langt er du på vei i dag?

Hjelpen er nær, men det hadde vært så utrolig mye billigere uten🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -C- skrev:

Haha skjønner deg godt @Sinsiew Jeg  begynner å ha et mer og mer utelukkende «hat»forhold til dem 😛 Lurer ikke meg! Det jeg ikke forstår er hvorfor de alltid ser så fine ut, men så er det ingenting. Gir jo overhodet ingen mening dette tullet. Usjameg!

Tusen takk! ❤️ godt å høre fra deg! Hvordan har du det nå? Hvor langt er du på vei i dag?

Hjelpen er nær, men det hadde vært så utrolig mye billigere uten🙈

Haha, ser den 😂 De er ikke greie å bli kloke på. 

Nå er jeg 21+1. Syns tiden snegler seg fremover.. Er så himla trøtt 😂 Ellers har jeg det fint altså. Ingen plager/komplikasjoner med meg spiller noen rolle så lenge bøllefrøet i magen har det fint. 

Det er sant. Har du fått vite hvor mye dere må ut med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sinsiew skrev:

Haha, ser den 😂 De er ikke greie å bli kloke på. 

Nå er jeg 21+1. Syns tiden snegler seg fremover.. Er så himla trøtt 😂 Ellers har jeg det fint altså. Ingen plager/komplikasjoner med meg spiller noen rolle så lenge bøllefrøet i magen har det fint. 

Det er sant. Har du fått vite hvor mye dere må ut med? 

@Sinsiew Over halvveis 😍 herlig! Trøtt kan man overleve, så lenge du ikke kaster opp, svimer av og står i er det bra! Husker det som om det skulle vært i går at du ble gravid! Veldig godt å høre alt er bra:)

Tja, jeg har jo liksom hele veien tenkt Og håpet at IVF ikke blir nødvendig, men prisene ligger vel på rundt 40.000 for et forsøk og slik 3-pk for nærmere 80. Det er sikkert uten medisiner da. 

Vet for å være helt ærlig ikke om jeg orker IVF. Synes de medisinene jeg tar nå er ille nok, spesielt Letrozolen. Hodepinen den gir meg er faktisk riktig ille. 

Hausken påstår at vi er perfekte kandidater for IVF og bla bla, men jeg er stygt redd man bruker 100.000kr, sliter maks under forsøkene også går det ikke allikevel. Føler meg ikke veldig klar for det faktisk🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...