Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, rosaa skrev:

Dagens tester😱 Ikm i dag eller de nærmeste dagene. Vi har nesten ikke prøvd denne mnd, men likevel skjedde det. Kan ikke tro det!! 😍

6FEB4EC3-5CB6-460D-A946-C8F413ABB0BD.jpeg

Så utrolig herlig da😍😍😍😍

Hvilke dager hadde dere sex da?

Spennende tider rosaa😍

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen😃

Er det en bra onsdag for folk?

Jeg har ikke vært her inne på en stund, så beklager så mye om jeg har gått glipp av noe!

Ser rett over her at du Rosaa er gravid😍 Grattis!

Intet nytt her! Har akkurat hatt EL, jeg blir ikke så lett gravid tydeligvis, MEN eggløsning har jeg iallfall heeelt tydelig hver mnd og mensen kommer nøyaktig på dagen den skal!

så ja😂 alle hormonprøver er mer enn bra nok, eggløsning er heeelt tydelig hver mnd og syklusene er skremmende stabile, meeeeeeen

- blir jeg gravid? Nope😂😭😭😂

Jeg er ved godt mot, forventer meg bare ingenting! Kommer en graviditet vil det være en positiv overraskelse!

Det skal dog sies at om det ikke går denne mnd har vi bestemt oss for å oppsøke medicus for å bare sjekke sperm og om egglederne er åpne og fine! Det har vi bestemt oss for😊

Får være glad for at alt tilsynelatende ser bra ut!

Slenger med grafen for moro, er vel ingen tvil om eggløsning her nei!

 

Hilsen C❤️

5820BBD8-BB94-4DEE-808E-D8830DA464EB.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Tusen takk C! Har fulgt med på deg en stund selv om jeg ikke er så aktiv til å skrive (uten å høres creepy ut haha). Håper virkelig det snart klaffer for deg også - jeg har hvertfall troa! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig herlig da😍😍😍😍

Hvilke dager hadde dere sex da?

Spennende tider rosaa😍

C

Anonymkode: e09e5...261

Vi hadde sex tre ganger i mitt «fertile vindu»  så da må vi nok ha truffet ganske bra likevel☺️ Jaa, veldig! Dette er min første gang så jeg er ganske sjokka, selv om det var planlagt😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rosaa skrev:

Tusen takk C! Har fulgt med på deg en stund selv om jeg ikke er så aktiv til å skrive (uten å høres creepy ut haha). Håper virkelig det snart klaffer for deg også - jeg har hvertfall troa! 😍

Tuuusen takk! Jeg vet ikke om du vet, men det var jeg som startet denne tråden - så jeg har jo virkelig vært med absolutt h e l e veien. Haha høres ikke creepy ut! Jeg følger jo med på folk her selv :P

Ble gravid i mars, men minstet! Så det er klart at det jo er frustrerende at jeg ikke har klart det enda, litt ironisk også! Blir vel her helt til denne tråden slutter jeg haha!

Så utrolig moro at du har fått det til ❤️ den følelsen du har nå er bare helt ubeskrivelig god! Ta vare på hvert sekund og nyyyt! DU ER GRAVID 😄

God klem!

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosaa skrev:

Vi hadde sex tre ganger i mitt «fertile vindu»  så da må vi nok ha truffet ganske bra likevel☺️ Jaa, veldig! Dette er min første gang så jeg er ganske sjokka, selv om det var planlagt😍😍

Utrolig moro når det bare klaffer sånn!

Vet ikke om du så over, men vi har lagt inn aksjer på dag 8,10, 11, 12, 13 denne mnd. Eggløsning på dag 13, så det kan nok tenkes at vi kjører på frem til grafen konstaterer eggløsning! Så da får vi iallfall håpe dette ikke står på oss:)

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen😃

Er det en bra onsdag for folk?

Jeg har ikke vært her inne på en stund, så beklager så mye om jeg har gått glipp av noe!

Ser rett over her at du Rosaa er gravid😍 Grattis!

Intet nytt her! Har akkurat hatt EL, jeg blir ikke så lett gravid tydeligvis, MEN eggløsning har jeg iallfall heeelt tydelig hver mnd og mensen kommer nøyaktig på dagen den skal!

så ja😂 alle hormonprøver er mer enn bra nok, eggløsning er heeelt tydelig hver mnd og syklusene er skremmende stabile, meeeeeeen

- blir jeg gravid? Nope😂😭😭😂

Jeg er ved godt mot, forventer meg bare ingenting! Kommer en graviditet vil det være en positiv overraskelse!

Det skal dog sies at om det ikke går denne mnd har vi bestemt oss for å oppsøke medicus for å bare sjekke sperm og om egglederne er åpne og fine! Det har vi bestemt oss for😊

Får være glad for at alt tilsynelatende ser bra ut!

Slenger med grafen for moro, er vel ingen tvil om eggløsning her nei!

 

Hilsen C❤️

 

Anonymkode: e09e5...261

Det kommer til å gå for dere også! Jeg holder en knapp på at dere bare har hatt maks uflaks hittil.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig moro når det bare klaffer sånn!

Vet ikke om du så over, men vi har lagt inn aksjer på dag 8,10, 11, 12, 13 denne mnd. Eggløsning på dag 13, så det kan nok tenkes at vi kjører på frem til grafen konstaterer eggløsning! Så da får vi iallfall håpe dette ikke står på oss:)

C

Anonymkode: e09e5...261

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuuusen takk! Jeg vet ikke om du vet, men det var jeg som startet denne tråden - så jeg har jo virkelig vært med absolutt h e l e veien. Haha høres ikke creepy ut! Jeg følger jo med på folk her selv :P

Ble gravid i mars, men minstet! Så det er klart at det jo er frustrerende at jeg ikke har klart det enda, litt ironisk også! Blir vel her helt til denne tråden slutter jeg haha!

Så utrolig moro at du har fått det til ❤️ den følelsen du har nå er bare helt ubeskrivelig god! Ta vare på hvert sekund og nyyyt! DU ER GRAVID 😄

God klem!

C

Anonymkode: e09e5...261

Stemmer det! Vet jo det når du sier det🙈 

Det må være vondt å miste.. Jeg kjenner jeg bekymrer meg for det allerede, selvom jeg vet det er unødvendig. Må bare skyve de tankene vekk og nyte så godt jeg kan. Det er jo helt fantastisk💓 Skal opp og fortelle samboer nå.. gruer meg litt!! 

Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne gangen også! Dere har hvertfall gjort jobben🤞🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rosaa skrev:

 

Stemmer det! Vet jo det når du sier det🙈 

Det må være vondt å miste.. Jeg kjenner jeg bekymrer meg for det allerede, selvom jeg vet det er unødvendig. Må bare skyve de tankene vekk og nyte så godt jeg kan. Det er jo helt fantastisk💓 Skal opp og fortelle samboer nå.. gruer meg litt!! 

Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne gangen også! Dere har hvertfall gjort jobben🤞🏼

 

Åååh så spennende! Fortell oss gjerne hvordan det gikk da😍😍

Du skal ikke ha noen SA, så bare skyv bort de tankene☺️❤️

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det kommer til å gå for dere også! Jeg holder en knapp på at dere bare har hatt maks uflaks hittil.. 

Tusen takk Sinsiew❤️ håper du har rett!

Hvordan er det med deg da?😃

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk Sinsiew❤️ håper du har rett!

Hvordan er det med deg da?😃

C

Anonymkode: e09e5...261

Det går bra :) Alltid redd for å se blod på papiret etter dobesøk 😂 Og i natt drømte jeg at jeg mistet.. Hode er et kaos.. 

Ellers er jeg sliten, men merker ingen ting til graviditeten enda 😛 Jeg skal være 4+0 i dag og sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3, så det kommer nok etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det går bra :) Alltid redd for å se blod på papiret etter dobesøk 😂 Og i natt drømte jeg at jeg mistet.. Hode er et kaos.. 

Ellers er jeg sliten, men merker ingen ting til graviditeten enda 😛 Jeg skal være 4+0 i dag og sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3, så det kommer nok etterhvert 😊

Så gøy at vi er omtrent helt likt!! Når venter/ventet du mensen?😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rosaa skrev:

Så gøy at vi er omtrent helt likt!! Når venter/ventet du mensen?😍

Jeg ventet mensen  søndag 18.  ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Sinsiew skrev:

Det går bra :) Alltid redd for å se blod på papiret etter dobesøk 😂 Og i natt drømte jeg at jeg mistet.. Hode er et kaos.. 

Ellers er jeg sliten, men merker ingen ting til graviditeten enda 😛 Jeg skal være 4+0 i dag og sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3, så det kommer nok etterhvert 😊

Skjønner det, men det kommer ikke noe blod! Det skal det ikke:) 
Årsaken til at du drømmer det er fordi du frykter det, så du må bare tenke at NÅ er du gravid og NÅ skal du glede deg! 

GOOOD KLEM! Veldig glad for deg!

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, rosaa skrev:

Åja! Jeg har ikm i dag☺️

Spennende :) Jeg har litt korte sykluser(25-26 dager), derfor ikm var søndag. Normalt, men 28 dagers syklus, ville jeg vel hatt ikm i går eller i dag jeg også :P Eggløsning var 6 aug :)

 

Blir spennende dette! Krysser fingrene for at det holder for oss begge 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det, men det kommer ikke noe blod! Det skal det ikke:) 
Årsaken til at du drømmer det er fordi du frykter det, så du må bare tenke at NÅ er du gravid og NÅ skal du glede deg! 

GOOOD KLEM! Veldig glad for deg!

C

Anonymkode: e09e5...261

Åh, ja jeg gleder meg 😀 Det blur nok noen rare drømmer fremover, slik jeg hadde sist. Men dette går fint! 

Tusen takk ❤ 

Jeg er helt bombesikker på at det sitter for dere også ila de neste to mnd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Åh, ja jeg gleder meg 😀 Det blur nok noen rare drømmer fremover, slik jeg hadde sist. Men dette går fint! 

Tusen takk ❤ 

Jeg er helt bombesikker på at det sitter for dere også ila de neste to mnd! 

Det hadde vært så utrolig moro! Jeg håper så inderlig ❤️

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rosaa skrev:

Dagens tester😱 Ikm i dag eller de nærmeste dagene. Vi har nesten ikke prøvd denne mnd, men likevel skjedde det. Kan ikke tro det!! 😍

6FEB4EC3-5CB6-460D-A946-C8F413ABB0BD.jpeg

👏🍼Dette blir gøy rosaa! Du er gravid :) Gratulerer! Er så koselig å tenke på at det nå gror en liten reke i livmoren din som skal konsumere livet ditt på best tenkelig måte. Gleder meg til å følge med videre i svangerskapet ditt om du ønsker å dele.

Er selv nå snart 18 uker og har endelig (tror jeg) begynt å innse at jeg faktisk skal bli mamma ❤️Har egentlig hvert livredd frem til nå for at noe skal skje 😕 Men nå tror jeg at jeg faktisk har innsett at dette går bra. Det er veldig sykt å tenke på. 

Lykke til videre, og gratulerer igjen :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen😃

Er det en bra onsdag for folk?

Jeg har ikke vært her inne på en stund, så beklager så mye om jeg har gått glipp av noe!

Ser rett over her at du Rosaa er gravid😍 Grattis!

Intet nytt her! Har akkurat hatt EL, jeg blir ikke så lett gravid tydeligvis, MEN eggløsning har jeg iallfall heeelt tydelig hver mnd og mensen kommer nøyaktig på dagen den skal!

så ja😂 alle hormonprøver er mer enn bra nok, eggløsning er heeelt tydelig hver mnd og syklusene er skremmende stabile, meeeeeeen

- blir jeg gravid? Nope😂😭😭😂

Jeg er ved godt mot, forventer meg bare ingenting! Kommer en graviditet vil det være en positiv overraskelse!

Det skal dog sies at om det ikke går denne mnd har vi bestemt oss for å oppsøke medicus for å bare sjekke sperm og om egglederne er åpne og fine! Det har vi bestemt oss for😊

Får være glad for at alt tilsynelatende ser bra ut!

Slenger med grafen for moro, er vel ingen tvil om eggløsning her nei!

 

Hilsen C❤️

5820BBD8-BB94-4DEE-808E-D8830DA464EB.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Hei C 💚!

Din syklus er helt syk presis 😛Jeg er absolutt ikke sjokkert over de gode resultatene dine. Her går alt som en klokke.

Veldig enig at det er lurt å bare sjekke just in case, så har dere det ut av verden. Men alt er sikkert tipptopp med eggledere og soldater :) Men greit å få det bekreftet!

Å det som er bra med så gode resultater er at man faktisk kan prøve ut det meste på deg om det mot formodning ikke skulle gå naturlig. Du har masse egg. Er veldig fruktbar å du har det best tenkelige utgangspunktet for at dette skal gå på en eller annen måte :) Å din amh er utrolig bra så du har god tid å det er godt å vite at tiden ikke renner ut de nærmeste årene. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinsiew skrev:

Det går bra :) Alltid redd for å se blod på papiret etter dobesøk 😂 Og i natt drømte jeg at jeg mistet.. Hode er et kaos.. 

Ellers er jeg sliten, men merker ingen ting til graviditeten enda 😛 Jeg skal være 4+0 i dag og sist fikk jeg ikke symptomer før 6+3, så det kommer nok etterhvert 😊

Jeg er fortsatt sånn selv om jeg nærmer meg 5 mnd 🙈 Livredd for å se blod pluss drømmer også mye rart. Er nok underbevisstheten vår som frykter det verst tenkelige.

Lol i går drømte jeg at jeg fødte dukker å ble skikkelig knust 😂 hva i alle dager! Man drømmer så mye rart når man går gravid.

4+0 👏Husker jeg telte hver milepæl. 5+0 var min første milepæl :) Så var det 8+0 etc. Ah det er så gøy at så mange har blitt gravide denne prøveperioden. Tenker du å gå på privat ultralyd eller venter du til ordinær? 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...