Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

M!

kom plutselig på at du spurte meg om tidlig bekkenløsning!

Jeg husker ikke  helt nøyaktig, men jeg husker at det kom snikende litt og litt. Det gjorde vondt og og gå, og jeg måtte ligge med pute mellom knærne.

Hvordan opplever du det?

c

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei og hå alle sammen!

Kjedelige dpo 4 her, og svært lite spennende! Ømme bryst som vanlig etter EL, ellers lite. Forstoppet er jeg også, men drar ingen parallell med graviditet og det.

Har litt murringer i eggstokkene som kan minne om EL i dag, men vil tro det er noe annet, da det dpo 4 ikke «skjer» noe sånn sett!

Hadde dere noen symptomer rundt dpo 4 som viste seg å være annerledes i gravidmnd enn ellers? 

Håper tiden går fort! Om en uke bør jeg vite mer! Og om ikke så alt for lenge er det full sjekk på Hausken😊

Ville bare innom å si hei jeg❤️

 

C

C087ED1A-5E8B-45FE-A22A-758DB78CE601.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Hei 😊 Selv om ikke jeg er dreven på grafer så ser jo den der veldig lovende ut i mine øyne 🤞 Vi ligger ganske likt i løypen denne syklusen. Jeg er 3 dpo idag. Tror jeg i hvert fall 😅 satt ovitrelle på tirsdag og el skulle komme seinest torsdag. Jeg kjenner litt småstikk i ene eggstokken fra tid til annen, men tenker som deg at det sikkert er noe annet. Hadde veldig vondt i magen på ettermiddagen i går (mageknip og måtte løpe på do), men det gav seg heldigvis. Kanskje det kommer av ovitrelle, eller tilfeldig 🤷‍♀️ 

Denne syklusen har jeg lovet meg selv og mannen å vente med å teste til IKM 😳 Det er jo typ to uker til enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Hei 😊 Selv om ikke jeg er dreven på grafer så ser jo den der veldig lovende ut i mine øyne 🤞 Vi ligger ganske likt i løypen denne syklusen. Jeg er 3 dpo idag. Tror jeg i hvert fall 😅 satt ovitrelle på tirsdag og el skulle komme seinest torsdag. Jeg kjenner litt småstikk i ene eggstokken fra tid til annen, men tenker som deg at det sikkert er noe annet. Hadde veldig vondt i magen på ettermiddagen i går (mageknip og måtte løpe på do), men det gav seg heldigvis. Kanskje det kommer av ovitrelle, eller tilfeldig 🤷‍♀️ 

Denne syklusen har jeg lovet meg selv og mannen å vente med å teste til IKM 😳 Det er jo typ to uker til enda! 

Hei Tussi😃

Så moro! Jeg er dpo 5 i dag, har hatt veldig romstering i venstre eggstokk siden kl 7, har roet seg noe nå. Det verket skikkelig noen timer.

Legger ikke noe i det da jeg kun er dpo 5. I tillegg hadde jeg en dip i tempen i dag som jeg ikke liker i det hele tatt, så håpet forsvant liiiitt nå. Rett og slett bare fordi jeg har tempet så lenge og kjenner til grafene mine så godt.

Du skal ikke se bort ifra at otrivelle sprøyten kan påvirke formen? Jeg har ingen kjennskap til hvordan man blir etter å ha tatt den, men skulle jo tro at det absolutt er mulig å få en reaksjon 😊 blir spennende å se for deg nå😍 Deilig å «gjøre noe» annet! Få hjelp liksom! Hvorfor fikk du otrivelle igjen? Jeg for min del prøver jo bare uten noen hjelp og står sånn sett stilt som før. Gleder meg litt til jeg får noen tips/råd på Hausken. 

Pleier normalt sett å ha veldig ømme pupper i disse dagene, mens i dag har jeg ikke en gang det. De har vært liiiitt ømme de to siste dagene, mens i dag er det bare litt «fyldige/tunge», så leser ikke noe i det heller. Konklusjonen er vel at jeg har lært meg å ikke tolke noen «symptomer» som seriøse før rundt dpo 10 ish. 

Blir nok ingenting denne mnd heller, men samtidig er det for tidlig å si!

Har time hos Hausken 11 sep! Veldig spent på hva de finner ut under den undersøkelsen. Vi skal kjøre kontrastveske gjennom eggledere for å se om de er åpne/tette. Ellers viser jo alle prøver gode resultater hos meg, så ja - det er bare en evig venting.

Min IKM er mandag 2 august, så det er hele 8 dager til🙈 føles som en evighet når man er i dpo-land!

C

717FD3EC-B576-42E4-AF61-73EF835BC10F.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Tussi😃

Så moro! Jeg er dpo 5 i dag, har hatt veldig romstering i venstre eggstokk siden kl 7, har roet seg noe nå. Det verket skikkelig noen timer.

Legger ikke noe i det da jeg kun er dpo 5. I tillegg hadde jeg en dip i tempen i dag som jeg ikke liker i det hele tatt, så håpet forsvant liiiitt nå. Rett og slett bare fordi jeg har tempet så lenge og kjenner til grafene mine så godt.

Du skal ikke se bort ifra at otrivelle sprøyten kan påvirke formen? Jeg har ingen kjennskap til hvordan man blir etter å ha tatt den, men skulle jo tro at det absolutt er mulig å få en reaksjon 😊 blir spennende å se for deg nå😍 Deilig å «gjøre noe» annet! Få hjelp liksom! Hvorfor fikk du otrivelle igjen? Jeg for min del prøver jo bare uten noen hjelp og står sånn sett stilt som før. Gleder meg litt til jeg får noen tips/råd på Hausken. 

Pleier normalt sett å ha veldig ømme pupper i disse dagene, mens i dag har jeg ikke en gang det. De har vært liiiitt ømme de to siste dagene, mens i dag er det bare litt «fyldige/tunge», så leser ikke noe i det heller. Konklusjonen er vel at jeg har lært meg å ikke tolke noen «symptomer» som seriøse før rundt dpo 10 ish. 

Blir nok ingenting denne mnd heller, men samtidig er det for tidlig å si!

Har time hos Hausken 11 sep! Veldig spent på hva de finner ut under den undersøkelsen. Vi skal kjøre kontrastveske gjennom eggledere for å se om de er åpne/tette. Ellers viser jo alle prøver gode resultater hos meg, så ja - det er bare en evig venting.

Min IKM er mandag 2 august, så det er hele 8 dager til🙈 føles som en evighet når man er i dpo-land!

C

717FD3EC-B576-42E4-AF61-73EF835BC10F.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Ja, det er nok alt for tidlig å legge noe i "symptomene" så tidlig som nå. Så vi bør vel bare roe oss ned 😂 trenger den dipen å alltid være negativ? 

At puppene dine oppfører seg annerledes nå kan jo også være et godt tegn 🙊🤞

Hvordan gjør de det når de tar kontravæske gjennom egglederne? Jeg blir stadig vekk fascinert over alt som går an å gjøre 😊 veldig greit å få det sjekket da! 

Jeg fikk ovitrelle for å gi eggløsningen er ekstra "kick" tror jeg. Den skal jo modne flere follikler og sørge for at de slipper til mer riktig tid. Jeg har jo hatt el av letrozol, men får nå sprøyten i tillegg. Veldig spennende å prøve noe nytt og få god oppfølging ja! Men angående denne perioden har jeg liten tro pga feberen til mannen. Gyn ville jo egentlig ikke gi meg sprøyten likevel pga det, så det sier vel sitt om at sjansene er små da. Men jeg tenker det er verdt å prøve og om ikke annet får jeg prøvd meg på å sette den og se hvordan kroppen reagerer. Feberen kunne jo sette sædcellene ut av funksjon i ca 2 mnd etterpå sa han, så hvis det er tilfelle her så kan jeg jo tidligst håpe på juli baby 😭 

Jeg er usikker på når min IKM er. Fikk jo el tidligere pga ovitrelle (CD 14) så jeg tenker at jeg kanskje får en 28 dagers syklus nå 🤔 og at IKM er 6 sep.

Krysser fingrene for deg og at dagene mot 2 sep går fort 🤞🤞

Endret av Tussi2018
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el. Test i går, så la inn aksjer i går, i dag og i morgen, så får vi se. Vi er i pp5 nå og det var så lang tid vi brukte på å unnfange nr.1, så jeg har litt forhåpninger nå🤣 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Positiv el. Test i går, så la inn aksjer i går, i dag og i morgen, så får vi se. Vi er i pp5 nå og det var så lang tid vi brukte på å unnfange nr.1, så jeg har litt forhåpninger nå🤣 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Krysser fingrene for deg 😊🤞 når blir IKM ca? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2019 den 13.13, Tussi2018 skrev:

Så spennende med ordinær UL! Masse lykke til 😍 Vil dere vite kjønn? 

Så deilig å slippe å stresse med søsken ja! Og heller se på det som en bonus hvis det blir 😊 Jeg vet ikke hva AHM er. Har hørt om det men det stopper der 🙈 

Nei, jeg har heller ingen symptomer på ovitrelle. Da kan det vel ikke plutselig komme heller sant? 😅 fire dager siden jeg tok den nå. Når du skriver 7 dpo mener du 7 dager etter sprøyten ble satt eller 7 dager etter antatt el? Jeg satt min på tirsdag og gyn sa at el skulle skje seinest torsdag. Kjente meg mest oppblåst og om på tirsdag og onsdag. Men tenker jeg er 2 dpo idag (lørdag)? Jeg har lyst å prøve å vente til IKM med å teste, men vet ikke om jeg har nok viljestyrke 😫 vil jo ikke bli skuffet 🙈

Tror det hadde vært mye bedre hvis jeg hadde hatt feber enn mannen, for sædcellene blir jo nærmest kokt under feber i følge gyn 😅 prøver å ikke ha de største forhåpningene pga det og at vi ikke fikk lagt aksjer på forhånd av sprøyten. Men merker jo at jeg har det likevel..

Det blir 2 gutter 💙💙

Amh forteller hvor mange egg du har igjen på en måte. Om den er lav har du ikke mange år på deg før du ikke lenger kan få barn.

7dpo altså 7 dager etter antatt eggløsning. Men du kan regne fra du tok sprøyten. Du bør vente da du kan få falsk positiv å det er kjipt om du på en måte får ett håp men så er det bare sprøyta som lurer deg.

Er så rart at de blir kokt av feber. Merkelig hvordan kroppen fungerer.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2019 den 18.20, AnonymBruker skrev:

M!

kom plutselig på at du spurte meg om tidlig bekkenløsning!

Jeg husker ikke  helt nøyaktig, men jeg husker at det kom snikende litt og litt. Det gjorde vondt og og gå, og jeg måtte ligge med pute mellom knærne.

Hvordan opplever du det?

c

Anonymkode: e09e5...261

Hehe hadde glemt det selv at jeg spurte. Jeg opplever det som litt sånn akutt stråling nedover rygg å ben som varer noen sekunder til minutter før det går over.

Føler meg egentlig som en gammel dame som nesten må bruke stokk når arbeidsdagen er over. Blir stiv i kroppen. 

Skal høre med fastlegen min hva han tenker om dette.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2019 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Hei og hå alle sammen!

Kjedelige dpo 4 her, og svært lite spennende! Ømme bryst som vanlig etter EL, ellers lite. Forstoppet er jeg også, men drar ingen parallell med graviditet og det.

Har litt murringer i eggstokkene som kan minne om EL i dag, men vil tro det er noe annet, da det dpo 4 ikke «skjer» noe sånn sett!

Hadde dere noen symptomer rundt dpo 4 som viste seg å være annerledes i gravidmnd enn ellers? 

Håper tiden går fort! Om en uke bør jeg vite mer! Og om ikke så alt for lenge er det full sjekk på Hausken😊

Ville bare innom å si hei jeg❤️

 

C

C087ED1A-5E8B-45FE-A22A-758DB78CE601.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Vi skal få to gutter C ! :)💙 Nå føler jeg mer å mer at dette er virkelig nå som vi vet kjønn osv. 

Nå er det bare å gå til innkjøp til gutta boys 🍼

Den mnd jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer frem til 6dpo ca.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tussi2018 skrev:

Krysser fingrene for deg 😊🤞 når blir IKM ca? 

13. September. Takk for kryssede fingre😁

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir 2 gutter 💙💙

Amh forteller hvor mange egg du har igjen på en måte. Om den er lav har du ikke mange år på deg før du ikke lenger kan få barn.

7dpo altså 7 dager etter antatt eggløsning. Men du kan regne fra du tok sprøyten. Du bør vente da du kan få falsk positiv å det er kjipt om du på en måte får ett håp men så er det bare sprøyta som lurer deg.

Er så rart at de blir kokt av feber. Merkelig hvordan kroppen fungerer.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Oj! Gratulerer. 💙💙💙

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååh to gutter M😍😍😍💙💙

Np kan du shoppe masse fint, blått og grått og brunt og og😍😍

Tipper det er en veldig stolt pappa inne i bildet her! Menn vil jo ofte ha gutter😆

Sikkert et teit spørsmål, men er de en eller toeggede?

Ja bekkenløsning kan nok komme i mange forskjellige tilstander, eneste som er fellesnevneren er vel smerter og ofte problemer med å gå. Vondt i nederste del av rygg, skambeinet, korsrygg, rumpe osv. Føler med deg🙏🏻

Jeg er i dag på dpo 6 og merker så og si ingenting, liiiiiitt øm i brystene, men ikke på langt nær like mye som jeg pleier på denne tiden. I tillegg har jeg (sorry) mindre utflod nå enn jeg pleier i dpo-dagene. Føler absolutt ingenting i dag egentlig, så har vel ikke den største troen akkurat nå! Uansett er Hausken ikke langt unna nå, så håper på litt veiledning der. Ikke sikkert det vil gi meg noen flere svar, men råd vil man jo antagelig kunne få😊

Vi skal ta forberedende blodprøver i morgen! 

Ååååh så hyggelig med to gutter altså! Tenk - DU SKAL HA TO BOYS😍

 

C

C7BD1FE9-151E-407E-9369-66FFB32B92ED.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oj! Gratulerer. 💙💙💙

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Takk! 💙💙💙💙😊🙏🏼

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååååååh to gutter M😍😍😍💙💙

Np kan du shoppe masse fint, blått og grått og brunt og og😍😍

Tipper det er en veldig stolt pappa inne i bildet her! Menn vil jo ofte ha gutter😆

Sikkert et teit spørsmål, men er de en eller toeggede?

Ja bekkenløsning kan nok komme i mange forskjellige tilstander, eneste som er fellesnevneren er vel smerter og ofte problemer med å gå. Vondt i nederste del av rygg, skambeinet, korsrygg, rumpe osv. Føler med deg🙏🏻

Jeg er i dag på dpo 6 og merker så og si ingenting, liiiiiitt øm i brystene, men ikke på langt nær like mye som jeg pleier på denne tiden. I tillegg har jeg (sorry) mindre utflod nå enn jeg pleier i dpo-dagene. Føler absolutt ingenting i dag egentlig, så har vel ikke den største troen akkurat nå! Uansett er Hausken ikke langt unna nå, så håper på litt veiledning der. Ikke sikkert det vil gi meg noen flere svar, men råd vil man jo antagelig kunne få😊

Vi skal ta forberedende blodprøver i morgen! 

Ååååh så hyggelig med to gutter altså! Tenk - DU SKAL HA TO BOYS😍

 

C

C7BD1FE9-151E-407E-9369-66FFB32B92ED.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Hehe ja har småtittet i dag å kjøpt noen greier. Er overraskende mye fine gutteklær altså, og i så mange andre farger enn kun blått 😆

Å jada pappa’n er veldig stolt å syns det er kjempe stas med to gutter! Han ønsket seg minst en gutt men to var ekstra gøy. 

De er rimelig sikker på at dem er toeggede. Sånn 90% sikker. 

Eneste jeg kjente 6dpo var egentlig at egget festet seg så kjente jeg det igjen 7dpo :) Tror ikke symptomene begynte å komme før begge eggene hadde festet seg. Følte vel en sånn romstering i livmoren 8dpo 😆 å hadde en del mensmurringer fra 8dpo som ikke ga seg før jeg var 6-8 uker på vei.

Men det er vel kanskje bra at du føler annerledes nå enn forrige mnd? Du ble jo ikke gravid de forrige mnd så kanskje this is IT :) Nå sitter den kanskje? 6dpo er ennå tidlig så det er de kommende dagene som virkelig er litt nervepirrende. 

Må være veldig godt å endelig komme i gang :) er nysgjerrig på hva du syns om Hausken. Hørt mye bra. 

Hehe ja er så rart. Jeg skal bli guttemamma 💙 har liksom ikke tenkt jeg vil ha gutt eller jente. Ville bare ha baby jeg 😆 å var ekstra koselig at mannen min ble så glad. Han hadde selvfølgelig blitt glad uansett hva han fikk, men tror han automatisk fikk ett annet bånd når han vet det kommer to gutter. Tror han føler at han ikke vet hvordan han skal oppdra jenter, men da han har hvert en guttunge selv så føles det vel mer kjent kanskje. 

Kos å tenke på at jeg blir den eneste kvinnen i deres liv 😂 (enn så lenge 😛).

- M

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja har småtittet i dag å kjøpt noen greier. Er overraskende mye fine gutteklær altså, og i så mange andre farger enn kun blått 😆

Å jada pappa’n er veldig stolt å syns det er kjempe stas med to gutter! Han ønsket seg minst en gutt men to var ekstra gøy. 

De er rimelig sikker på at dem er toeggede. Sånn 90% sikker. 

Eneste jeg kjente 6dpo var egentlig at egget festet seg så kjente jeg det igjen 7dpo :) Tror ikke symptomene begynte å komme før begge eggene hadde festet seg. Følte vel en sånn romstering i livmoren 8dpo 😆 å hadde en del mensmurringer fra 8dpo som ikke ga seg før jeg var 6-8 uker på vei.

Men det er vel kanskje bra at du føler annerledes nå enn forrige mnd? Du ble jo ikke gravid de forrige mnd så kanskje this is IT :) Nå sitter den kanskje? 6dpo er ennå tidlig så det er de kommende dagene som virkelig er litt nervepirrende. 

Må være veldig godt å endelig komme i gang :) er nysgjerrig på hva du syns om Hausken. Hørt mye bra. 

Hehe ja er så rart. Jeg skal bli guttemamma 💙 har liksom ikke tenkt jeg vil ha gutt eller jente. Ville bare ha baby jeg 😆 å var ekstra koselig at mannen min ble så glad. Han hadde selvfølgelig blitt glad uansett hva han fikk, men tror han automatisk fikk ett annet bånd når han vet det kommer to gutter. Tror han føler at han ikke vet hvordan han skal oppdra jenter, men da han har hvert en guttunge selv så føles det vel mer kjent kanskje. 

Kos å tenke på at jeg blir den eneste kvinnen i deres liv 😂 (enn så lenge 😛).

- M

 

Anonymkode: 75b37...a21

Jaaa finnes grønt, beige, rødt og gult og ja såååå mye fint altså! Kos deg med det!

Klart du blir dama i deres liv😍😍😍 iallfall enn så lenge😆 Hørt utrykket:

»En sønn er en sønn til han finner sin viv, en datter er en datter HELE sitt liv»

Føler jeg ser dette veldig godt på meg og min bror, eller sambo og hans søster. Det er virkelig noe i det, så nyyyyyyyyyt tiden fremover! Hvor mamma er deres alt! Yngstejenta mi er fremdeles sånn: mamma er ALT! Mens eldste glipper sakte bort i «voksen livet». Eller tenåringslivet om du vil😆

Hørt låten: skrift i sand? På Spotify! Jeg gråter vet du, kan IKKE høre den uten! Den treffer meg hardt nå som alt som synges er som å høre om sitt eget liv og situasjon! Hadde ikke sett den komme for et år siden en gang. 13 er en ny era, for sure😭😭😭

Vet du har vist gravidgrafen din tre hundre ganger nå, men kan jeg se den igjen?😂

Jeg bare tenker at dip på dag 5, som jeg hadde, jo er for tidlig for en evt festedip?

Legger med grafen min, dagens - oppå de to mnd jeg ble gravid. Der hadde jeg dip mye senere! Og en med de 7 siste grafene! Må ærlig si at utifra dette er det umuuuulig å tyde noe! 

Grafene mine er nok så like hver mnd, og ja irriterende presise mtp tante rød! Umulig å forstå noe her😩

Spurte sambo i stad: ja eller nei spørsmål - tror du det klaffer denne mnd? Han ble stille stakkars, helt tydelig preget og tom for håp:(

Han svarte: Har jo ikke gått noen av de andre månedene, men jeg vil jo gjerne si ja, men jeg klarer ikke.

Det var faktisk litt leit, snufs!

 

C

C4A7819A-4EAE-4CB0-87F4-89749FC5E306.png

F0F6140D-99DF-4EBF-8B17-DE8717083263.png

520E8FD9-7A4F-4C6D-B4C5-30971320CDAE.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir 2 gutter 💙💙

Amh forteller hvor mange egg du har igjen på en måte. Om den er lav har du ikke mange år på deg før du ikke lenger kan få barn.

7dpo altså 7 dager etter antatt eggløsning. Men du kan regne fra du tok sprøyten. Du bør vente da du kan få falsk positiv å det er kjipt om du på en måte får ett håp men så er det bare sprøyta som lurer deg.

Er så rart at de blir kokt av feber. Merkelig hvordan kroppen fungerer.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Ååh så gøy 😍👏 Blir vel enda mer virkelig nå som dere vet kjønn kan jeg tenke meg. og ellers sto alt bra til me der der inne? Når er termin? 😊

Men du testet altså 7 dpo selv om sprøyten da kunne gitt deg falsk positiv? Ja jeg skal uansett vente til 10 dpo pga det, men er jo fristende å teste mellom da og IKM. Men jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å tro på resultatet siden jeg tenker at det kan være sprøyten, så egentlig er det vel ikke vitsi 🙈 

Jeg har kjent med øm nederst i magen (livmoren?) Idag, og der kjentes veldig likt ut som ved forrige mnds el. Men det er vel ikke mulig at ovitrelle gir veldig forsinket el? Du vet gjerne ikke alt dette men jeg prøver meg 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir 2 gutter 💙💙

Amh forteller hvor mange egg du har igjen på en måte. Om den er lav har du ikke mange år på deg før du ikke lenger kan få barn.

7dpo altså 7 dager etter antatt eggløsning. Men du kan regne fra du tok sprøyten. Du bør vente da du kan få falsk positiv å det er kjipt om du på en måte får ett håp men så er det bare sprøyta som lurer deg.

Er så rart at de blir kokt av feber. Merkelig hvordan kroppen fungerer.

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Gratulerer med gutta! 💙💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa finnes grønt, beige, rødt og gult og ja såååå mye fint altså! Kos deg med det!

Klart du blir dama i deres liv😍😍😍 iallfall enn så lenge😆 Hørt utrykket:

»En sønn er en sønn til han finner sin viv, en datter er en datter HELE sitt liv»

Føler jeg ser dette veldig godt på meg og min bror, eller sambo og hans søster. Det er virkelig noe i det, så nyyyyyyyyyt tiden fremover! Hvor mamma er deres alt! Yngstejenta mi er fremdeles sånn: mamma er ALT! Mens eldste glipper sakte bort i «voksen livet». Eller tenåringslivet om du vil😆

Hørt låten: skrift i sand? På Spotify! Jeg gråter vet du, kan IKKE høre den uten! Den treffer meg hardt nå som alt som synges er som å høre om sitt eget liv og situasjon! Hadde ikke sett den komme for et år siden en gang. 13 er en ny era, for sure😭😭😭

Vet du har vist gravidgrafen din tre hundre ganger nå, men kan jeg se den igjen?😂

Jeg bare tenker at dip på dag 5, som jeg hadde, jo er for tidlig for en evt festedip?

Legger med grafen min, dagens - oppå de to mnd jeg ble gravid. Der hadde jeg dip mye senere! Og en med de 7 siste grafene! Må ærlig si at utifra dette er det umuuuulig å tyde noe! 

Grafene mine er nok så like hver mnd, og ja irriterende presise mtp tante rød! Umulig å forstå noe her😩

Spurte sambo i stad: ja eller nei spørsmål - tror du det klaffer denne mnd? Han ble stille stakkars, helt tydelig preget og tom for håp:(

Han svarte: Har jo ikke gått noen av de andre månedene, men jeg vil jo gjerne si ja, men jeg klarer ikke.

Det var faktisk litt leit, snufs!

 

C

C4A7819A-4EAE-4CB0-87F4-89749FC5E306.png

F0F6140D-99DF-4EBF-8B17-DE8717083263.png

520E8FD9-7A4F-4C6D-B4C5-30971320CDAE.png

Anonymkode: e09e5...261

Hehe ja 😆 det uttrykket har jeg hørt. 

Aah har en kollega som har en datter på 15 å hun er slik. Hun vil helst ikke at noen skal se eller snakke med hu. Hun skal bare henge med venner. Alt er hemmelig. Hun låser døren å styrer å steller. Er ikke bare bare å ha tenåringer i hus altså 😆 

Aldri hørt den låten faktisk 🙈 men herregud tenk 13 år C! Nå begynner det. Den fasen av livet husker jeg veldig godt. Orket knapt at mamma tok på meg. Alt skulle være privat. Hormoner og puberteten går i hue på oss når vi skal bli kvinner 😂 men det går over heldigvis å snart henger hun rundt deg igjen. 

Jeg håper sønnene mine blir gode å behandler alle å spesielt kvinner slik som kvinner skal behandles. Orker ingen rundbrenner her altså 😂 er så mye man tenker/bekymrer seg over når man får det bestemte kjønn. 

Uff stakkars han er naturlig nok sikkert litt redd for at det ikke går nå heller 😕 han går vel igjennom en egen personlig prosess så kanskje han er i en fase vi alle som prøvere ofte går igjennom etter en stund. Om dette faktisk går eller ikke 😕 

Ja hehe skal legge ved grafen. Hvis jeg finner den 🙈

Står ikke dpo på den etter en stund men hadde vel aldri sånn tydelige dip. Men hadde en stor dip rundt 10dpo men det var ikke festedip. Da jeg kjente at eggene festet seg mellom 6-8dpo. Men fra 10dpo fikk jeg den typiske triphasic curve. Da steg tempen ytterligere. 

- M 

F3296963-E16A-4588-B690-7E6CABD1F317.thumb.jpeg.d6ee26f8b2e2031ba7cf090e6e80d5a9.jpeg

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C - Ser ut som vi er litt forskjellige med tanke på tempkurvene våre så er liksom litt vanskelig å sammenligne 🙈

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...