PepsiFlax Skrevet 7. juni 2020 #6381 Del Skrevet 7. juni 2020 Fikk en «stor» dip i temp i dag, 9DPO. Får jo opp forventningene om at det er festedip, men time will show! 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. juni 2020 #6382 Del Skrevet 7. juni 2020 Åååh håper det er det @PepsiFlax ! 😁 Jeg har noen strekninger i lysken men har ikke helt trua 😅 Prøver å ikke kjenner etter på diverse symptomer ettersom jeg hadde symptomer hver eneste måned jeg prøvde på nr 1. Den ene måneden jeg ikke hadde symptomer var den hvor jeg faktisk var gravid. Vi har i alle fall lagt inn godt med aksjer denne prøveperioden selv om jeg er rimelig pessimistisk. Dessuten er jeg igrunn ganske ambivalent hva gjelder å bli gravid igjen. Men rart når man først går inn for det, så skulle man blitt det i går! Det å få det til å klaffe på EL og ikke minst ventetiden før pos/neg test er mentalt belastende og slitsom. Og jeg håper ikke jeg er den eneste som synes det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 7. juni 2020 #6383 Del Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, PepsiFlax skrev: Fikk en «stor» dip i temp i dag, 9DPO. Får jo opp forventningene om at det er festedip, men time will show! 😇 Jeg hadde en dip på 0,41 grader 7dpo og ble gravid - krysser fingrene for deg 😁🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 7. juni 2020 #6384 Del Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Sjela skrev: Åååh håper det er det @PepsiFlax ! 😁 Jeg har noen strekninger i lysken men har ikke helt trua 😅 Prøver å ikke kjenner etter på diverse symptomer ettersom jeg hadde symptomer hver eneste måned jeg prøvde på nr 1. Den ene måneden jeg ikke hadde symptomer var den hvor jeg faktisk var gravid. Vi har i alle fall lagt inn godt med aksjer denne prøveperioden selv om jeg er rimelig pessimistisk. Dessuten er jeg igrunn ganske ambivalent hva gjelder å bli gravid igjen. Men rart når man først går inn for det, så skulle man blitt det i går! Det å få det til å klaffe på EL og ikke minst ventetiden før pos/neg test er mentalt belastende og slitsom. Og jeg håper ikke jeg er den eneste som synes det 😅 Helt enig. Det blir altoppslukende, og jeg kjenner jeg sliter med å fokusere på andre ting. Vet ikke om det blir bedre etter hver PP? Tror kanskje ikke det, men.. symptomer er merkelige greier 😄 Som du sier, så klaffet det jo plutselig da du ikke hadde symptomer 😄 Jeg kjenner også på alt. Murring, stikking, hodepine. Ja. Men det er jo sikkert ingen ting 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 7. juni 2020 #6385 Del Skrevet 7. juni 2020 23 minutter siden, J1994 skrev: Jeg hadde en dip på 0,41 grader 7dpo og ble gravid - krysser fingrene for deg 😁🤞 Uh. Spennende! Gruer meg nesten litt til morgendagens temp. Formen i dag er helt merkelig. Trøtt og sliten og orker ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. juni 2020 #6386 Del Skrevet 7. juni 2020 11 minutter siden, PepsiFlax skrev: Helt enig. Det blir altoppslukende, og jeg kjenner jeg sliter med å fokusere på andre ting. Vet ikke om det blir bedre etter hver PP? Tror kanskje ikke det, men.. symptomer er merkelige greier 😄 Som du sier, så klaffet det jo plutselig da du ikke hadde symptomer 😄 Jeg kjenner også på alt. Murring, stikking, hodepine. Ja. Men det er jo sikkert ingen ting 😅 Sist følte jeg igrunn det bare ble verre. Det var jo et stort ønske for oss, og for hver runde det ikke klaffet ble jeg også mer og mer usikker på om vi kunne få barn i det hele tatt. Og jeg følte seriøst at det var unger eller barnevogner og graviditeter rundt hvert et hjørne. Kan le av det nå, men det var utrolig sårt. Det verste var da ei venninne godt inn i vår prøvetid ble uplanlagt gravid og klaget og uffet seg over kropp og graviditet generelt når hun visste hvor mye vi gjerne skulle vært der selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6387 Del Skrevet 7. juni 2020 Fikk mensen 24/5, hadde sex onsdag 3. I dag (14 dager etter første dag i siste mens) har jeg blødd bittelitt - festeblødning? Har vondt nederst i magen, akkurat sånn som i forrige svangerskap. Er det mulig å føle seg gravid allerede? Anonymkode: 17e22...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 9. juni 2020 #6388 Del Skrevet 9. juni 2020 På 7.6.2020 den 17.19, PepsiFlax skrev: Uh. Spennende! Gruer meg nesten litt til morgendagens temp. Formen i dag er helt merkelig. Trøtt og sliten og orker ingen ting. Har du testet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 9. juni 2020 #6389 Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) 6 timer siden, Sjela skrev: Har du testet nå? Tempet bare ja:) den gikk mye opp dagen etterpå (0,42 opp), og 0,27 ned igjen i dag. Så jeg veit da søren jeg 😅 Føler tanta kommer. 11dpo i dag. Vi får se Endret 9. juni 2020 av PepsiFlax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. juni 2020 #6390 Del Skrevet 10. juni 2020 Ikke teeste snart @PepsiFlax?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. juni 2020 #6391 Del Skrevet 10. juni 2020 17 timer siden, PepsiFlax skrev: Tempet bare ja:) den gikk mye opp dagen etterpå (0,42 opp), og 0,27 ned igjen i dag. Så jeg veit da søren jeg 😅 Føler tanta kommer. 11dpo i dag. Vi får se Blir jo så spent på dine vegne og om du er 11dpo+ så bør det kunne slå ut på en test nå. Jeg testet på en vanlig makesure test i går kveld😅Akkurat som den ville slått ut på kveldsurin 7 dpo. Allikevel har jeg mistet håpet selv om det fremdeles "er håp". Jeg tviler på at vi får det til så kjapt siden det tok så lang tid sist. Superoptimisten her dere 🙈👌 Om det ikke går denne gangen har jeg sett meg ut en pakke eggløsningstester på Meny som jeg har planer om å bruke neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. juni 2020 #6392 Del Skrevet 10. juni 2020 6 minutter siden, Sjela skrev: Om det ikke går denne gangen har jeg sett meg ut en pakke eggløsningstester på Meny som jeg har planer om å bruke neste runde. Kan anbefale disse. Billige, gode og blir levert raskt/diskret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. juni 2020 #6393 Del Skrevet 10. juni 2020 17 minutter siden, Amatariel skrev: Kan anbefale disse. Billige, gode og blir levert raskt/diskret. Takk for tips 😊 Hvordan går det med deg? Inn i ny pp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. juni 2020 #6394 Del Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Sjela skrev: Takk for tips 😊 Hvordan går det med deg? Inn i ny pp? Takk som spør ♥ Jeg er på CD8 i dag ja, så på et veeeldig kjedelig sted. Spesielt når det kan ta lang tid før EL. Fikk EL på CD26 sist syklus. Ekstra fint å kunne heie på og følge med på dere andre i mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy_365 Skrevet 10. juni 2020 #6395 Del Skrevet 10. juni 2020 Hiver meg med i denne tråden, jeg 😊 33 år B2 EL 8 juni og IKM 22 juni. Har prøvd siden april, men usikker på om jeg har hatt eggløsning, så da blir vel dette p1? Uansett veldig gøy å følge med alle her, og heie på hverandre 😊 Jeg hadde jo EL på mandag, og har allerede begynt å kjenne etter symptomer 😂 Synes tiden mellom EL og IKM kunne gått mye fortere 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. juni 2020 #6396 Del Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Takk som spør ♥ Jeg er på CD8 i dag ja, så på et veeeldig kjedelig sted. Spesielt når det kan ta lang tid før EL. Fikk EL på CD26 sist syklus. Ekstra fint å kunne heie på og følge med på dere andre i mens Ah, ventetiden ja... håper tiden går kjapt for din del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. juni 2020 #6397 Del Skrevet 10. juni 2020 41 minutter siden, Emmy_365 skrev: Hiver meg med i denne tråden, jeg 😊 33 år B2 EL 8 juni og IKM 22 juni. Har prøvd siden april, men usikker på om jeg har hatt eggløsning, så da blir vel dette p1? Uansett veldig gøy å følge med alle her, og heie på hverandre 😊 Jeg hadde jo EL på mandag, og har allerede begynt å kjenne etter symptomer 😂 Synes tiden mellom EL og IKM kunne gått mye fortere 🙈😂 Velkommen! Har du begynt å kartlegge eggløsningen din fra denne perioden da? Ettersom du vet den var på mandag tenker jeg. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 10. juni 2020 #6398 Del Skrevet 10. juni 2020 7 timer siden, Amatariel skrev: Ikke teeste snart @PepsiFlax?? Tenkte egentlig å vente litt. Men spørs om det blir en i kveld. Hadde huuuuge tempdrop idag til under coverline. Og hadde lyse rosa utflod etter sjekk. Det med utfloden er HELT likt som sist syklus jeg var gravid.. på samme DPO. Men kan jo også være tanta som kommer. Hadde negativ test 12 DPO sist 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy_365 Skrevet 10. juni 2020 #6399 Del Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Velkommen! Har du begynt å kartlegge eggløsningen din fra denne perioden da? Ettersom du vet den var på mandag tenker jeg. Masse lykke til! Takk! 😊 Nei jeg har ikke kartlagt med hverken temp eller test, bare ut ifra dato for siste mens. Har sex regelmessig rundt eggløsning, så satser på at vi treffer 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. juni 2020 #6400 Del Skrevet 10. juni 2020 Er det mulig å få symtomer med ein gong etter EL? Eller er det meir psykisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå