-C- Skrevet 26. februar 2020 #5841 Del Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei dere Jeg sjekka blodprøvesvarene mine. Sa jo at de er fine. Men. Amh var på 94. Det tyder vel på PCOS uten eggløsning det? Mozarellalover Anonymkode: a2f00...b20 @Mozarellalover hei du, jeg skulle så gjerne hjulpet deg, men jeg kan absolutt ingenting om pcos, så da føles det litt feil å uttale seg. Kanskje prøve å opprette en tråd utenfor skravletråden of spørre om det er noen damer der ute som har pcos som vet? Da får du kanskje bedre hjelp tenkte jeg:) du skal selvfølgelig spørre her inne også, IKKE sånn ment, men jeg vil gjerne at du skal svar på dette da det jo er viktig for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 26. februar 2020 #5842 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) Hei igjen dere! Da har jeg fått svaret på dagens hcg - dpo 15, 4+1 Dpo 10 = 14 Dpo 13 = 130 Dpo 15 = 407 ( Tatt i dag tidlig😍) Mitt spm er om noen kan se litt på disse tabellene? For jeg tenker at jeg ligger litt over utifra hva jeg ser her? Vet at jeg antagelig virker hysterisk, men har jo lest om Blæremola og blir nervøs. Prøvesvaret mitt kommer dessuten i rødt med stjerne (se bilde under), men uten kommentar eller forklaring på det. Antagelig er sikkert alt fint osv, men ja, jeg lurer litt på dette. Er sikkert større sjanse for tvillinger enn Blæremola også håper jeg. Jeg fikk positiv digital 1-2 uker på dpo11, og 2-3uker på dpo 13. Det er jo tidlig for begge deler, samtidig som jeg har lest meg frem til at noen får det. Ser derimot langt flere som må vente adskillig mye lengre. Jeg ser jo at jeg er innafor normalen om man ser på det høyeste målte hcg’et, men ja, det er jo ytterkanter!? Nei, nå er jeg sikkert tullete, men om noen har en formening om dette er det bare å hyle ut ❤️ Jeg har akkurat gått meg en tur da jeg rett og slett er så kvalm at det føltes som om jeg skulle kaste opp, og jeg er 15dpo liksom! Når kom kvalmen hos dere? Jeg mener å huske at den kom 5+ hos meg med de andre, men er ikke 100% sikker da det er lenge siden:) Endret 26. februar 2020 av -C- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 26. februar 2020 #5843 Del Skrevet 26. februar 2020 Jeg har lest litt mer nå, og ser at det er mange som får høye resultater og bare bærer en:) så jeg satser på at alt er bra og aller viktigst, at det ikke er Blæremola 🙏 Hilsen frøken stressballe deluxxe 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 26. februar 2020 #5844 Del Skrevet 26. februar 2020 50 minutter siden, -C- skrev: Jeg har lest litt mer nå, og ser at det er mange som får høye resultater og bare bærer en:) så jeg satser på at alt er bra og aller viktigst, at det ikke er Blæremola 🙏 Hilsen frøken stressballe deluxxe 😄 Lov å være stressballe😂 Nå er jeg ingen ekspert, men jeg tror det er godt under 100 tilfeller av blæremola i året i Norge. Tvillinger skjer i ca. 1/90 svangerskap, så det er mye vanligere. Jeg tror hCG er MYE høyere ved blæremola og legen din hadde nok reagert hvis han/hun trodde nivået var så høyt. Skjønner ikke helt hvorfor verdien er rød og med stjerne bak🙃 Men tror ikke det har så mye å si! Så fin økning du har i hCG👏🏼 Den er nok helt innafor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5845 Del Skrevet 26. februar 2020 @-C- Grunnen til at tallet er rødt med stjerne bak betyr bare at nivået er høyere enn 5. Det skal se slik ut når man er gravid, så ingenting å uroe seg for med akkurat det 🙂 Anonymkode: 9abfb...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 26. februar 2020 #5846 Del Skrevet 26. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: @-C- Grunnen til at tallet er rødt med stjerne bak betyr bare at nivået er høyere enn 5. Det skal se slik ut når man er gravid, så ingenting å uroe seg for med akkurat det 🙂 Anonymkode: 9abfb...e48 Så bra noen kan svare! Så enkelt er det altså😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 26. februar 2020 #5847 Del Skrevet 26. februar 2020 Hei anonym, tusen takk! Jeg har lurte veldig på hvorfor det står i rødt, og så var det noe så enkelt ha ha! @Førstegangs Takk for gode ord ❤️ Man stresser nok helt sikkert litt unødvendig, men det er nok ikke til å unngå når man har opplevd både det ene og det andre. Jeg får nok bare holde fast ved de foreløpige gode resultatene og se framover🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2020 #5848 Del Skrevet 26. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere Jeg sjekka blodprøvesvarene mine. Sa jo at de er fine. Men. Amh var på 94. Det tyder vel på PCOS uten eggløsning det? Mozarellalover Anonymkode: a2f00...b20 Jeg har AMH på 79. 15 under deg, men det er jo fortsatt en høy verdi. Jeg har ikke pco(s). Høy AMH kan absolutt indikere for både det ene og det andre, men ingenting som er skrevet i stein selv om verdien er høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 27. februar 2020 #5849 Del Skrevet 27. februar 2020 16 hours ago, Ønskebarnnr2 said: Egget kan feste seg alt i mellom 5-10 dpo 😊 så det er jo en mulighet, og spotting kan man jo ikke akkurat kalle en mellomblødning? 🤔 Vet jo flere som har mellomblødning men det varer vist lenger enn bare noen få tørk 😊 men det blir uten tvil spennende i dagene som kommer 😀 Visste ikke det, da er det jo et lite håp da, men tror egentlig bare kroppen min tuller med meg! Kom egentlig ikke ut noe på tørk heller, bare litt lyst rosa farget utflod, så måtte se om det var noe mer 😅hehe ops Føler meg mer eller mindre normal i dag, bare fryktelig ømme bryster og litt stiklinger igjen (føles ut som noen sitter med en liten nål nede i magen og stikker meg 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. februar 2020 #5850 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Nå er det over. Smertene tok seg opp i går kveld. Våknet i dag tidlig med friskt blod. Kommer i "puljer", og det samme gjør smertene. Har ikke vært noen klumper enda, men det kommer vel. Akkurat nå har jeg lite smerter. Kan ikke se for meg noe annet enn at jeg spontanaborterer. Har vært i kontakt med legen min, så nå vet jeg ikke helt hva som skjer fremover. Føler meg så dum. Dum over at jeg lar dette gå så innpå meg, og bare ved 5 uker. Jeg er jo helt knust. Jeg var jo så innstilt på å bli mamma. På en måte er jeg glad det skjer nå, såpass tidlig, og at jeg ikke er 10 uker på vei. Jeg er lei meg for at jeg gjør alle rundt meg lei seg. Mannen min er en fantastisk klippe og trøster meg, men jeg ser jo at også han er lei seg. Mamma er lei seg. Pappa er lei seg. Føler alt er min skyld. Alle bryr seg om meg først og fremst, og jeg bryr meg først og fremst om alle andre. Hvorfor kunne ikke alt bare være bra? Satt på IKM Februar tråden her om dagen. Var en som kommenterte at testen min så så svak ut 16dpo, og at jeg måtte forvente meg blødning snart. I overkant negativ, tenkte jeg, og forsvarte testen min. Føler meg så dum! Så dum over at denne pessimistiske AnonymBrukeren hadde rett, og at jeg følte en trang over å forsvare noe jeg mente var normalt. Da var det kanskje ikke så normalt likevel. Kan ikke se for meg at jeg skal kunne greie å glede meg over fremtidige graviditeter. Det kommer til å bli en tid fylt av bekymring og usikkerhet. Jeg vet at dette mest sannsynlig var kroppens måte å kvitte seg med noe som ikke var normalt, men vondt gjør det likevel. Og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen. Håper dere alle får en fin dag ❤️ Endret 27. februar 2020 av SUPERMIRI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 27. februar 2020 #5851 Del Skrevet 27. februar 2020 9 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Nå er det over. Smertene tok seg opp i går kveld. Våknet i dag tidlig med friskt blod. Kommer i "puljer", og det samme gjør smertene. Har ikke vært noen klumper enda, men det kommer vel. Akkurat nå har jeg lite smerter. Kan ikke se for meg noe annet enn at jeg spontanaborterer. Har vært i kontakt med legen min, så nå vet jeg ikke helt hva som skjer fremover. Føler meg så dum. Dum over at jeg lar dette gå så innpå meg, og bare ved 5 uker. Jeg er jo helt knust. Jeg var jo så innstilt på å bli mamma. På en måte er jeg glad det skjer nå, såpass tidlig, og at jeg ikke er 10 uker på vei. Jeg er lei meg for at jeg gjør alle rundt meg lei seg. Mannen min er en fantastisk klippe og trøster meg, men jeg ser jo at også han er lei seg. Mamma er lei seg. Pappa er lei seg. Føler alt er min skyld. Alle bryr seg om meg først og fremst, og jeg bryr meg først og fremst om alle andre. Hvorfor kunne ikke alt bare være bra? Satt på IKM Februar tråden her om dagen. Var en som kommenterte at testen min så så svak ut 16dpo, og at jeg måtte forvente meg blødning snart. I overkant negativ, tenkte jeg, og forsvarte testen min. Føler meg så dum! Så dum over at denne pessimistiske AnonymBrukeren hadde rett, og at jeg følte en trang over å forsvare noe jeg mente var normalt. Da var det kanskje ikke så normalt likevel. Kan ikke se for meg at jeg skal kunne greie å glede meg over fremtidige graviditeter. Det kommer til å bli en tid fylt av bekymring og usikkerhet. Jeg vet at dette mest sannsynlig var kroppens måte å kvitte seg med noe som ikke var normalt, men vondt gjør det likevel. Og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen. Håper dere alle får en fin dag ❤️ Kjære @SUPERMIRI, Først og fremst: Varm stor klem til deg ❤️ Er så lei meg for at du må gå gjennom dette, ingen fortjener det, noensinne! Du må virkelig ikke føle deg dum, for du er ikke dum! Min første SA var også helt grusom, jeg gikk helt ned i svarten og gråt som om jeg skulle mistet et familiemedlem. På en måte gjør man jo det, altså man mister en drøm, et håp, noe påbegynt! Aldri la noen fortelle deg noe annet! Hvordan du føler og sørger er din fulle rett! Jeg var som sagt helt lik, og det var utrolig trist for sambo også. Veldig godt å høre han er en støtte for deg nå, og at du er der for han, at dere har hverandre ❤️ Jeg vet dette er en mager trøst akkurat nå, men det å miste gjør noe med et forhold, for vår del på en god måte! Jeg fikk virkelig se en side av mannen min som var så fantastisk fin! Dette viser hvor gode personer de er og at de virkelig ønsker seg dette barnet! Og det ga oss virkelig viljen til å kjøre på enda hardere for å få det til! Drit i den anonyme personen som sa at testen var svak! Glem henne totalt! Veldig unødvendig å si da folk har sååå forskjellige tester! Mitt råd er å ikle bruke en eneste kalori på den tanken eller den anonyme! Du har langt viktigere ting å tenke på nå! Det betyr ingenting hva hun sa! Og det er selvfølgelig ikke din skyld! Det er aldri noens skyld når man mister så tidlig! Jeg tenkte det samme og legen min så faktisk på meg og sa: C - det er ingenting, INGENTING du kunne gjort annerledes! Det er kroppen som rydder opp! Husk det kjære deg - du har ikke gjort noe feil! Virkelig ikke ❤️ Jeg kjenner meg så godt igjen i følelsene dine, ble skikkelig lei meg for deg. Jeg blir jo helt på tuppa nå som jeg er gravid en tredje gang, og super redd! Jeg har opplevd dette to ganger, det er derfor jeg stresser sååå fælt med hcg og tester osv. Man blir liksom aldri helt den samme trygge gode seg selv igjen etter å ha opplevd dette. Den frykten spiser en opp fullstendig hva angår dette temaet. Så jeg forstår så godt at du føler du ikke vil kunne glede deg neste gang. Det er sånn jeg føler det også! Det er heeelt normalt og forståelig! Føler at ord blir fattige, men vi er her for deg ❤️ og det er sååå mange av oss som har opplevd dette både 1, 2 og 3 ganger. Så bruk oss for hva det er verdt ❤️ Vær glad du fortalte familien din, du trenger dem nå, og de vil være her for deg! Ta den tiden du trenger, gråt, sørg, vær lei deg og tillat deg selv og føle akkurat det du føler ❤️ Sender deg verdens største trøsteklem, dette var skikkelig leit å høre 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 27. februar 2020 #5852 Del Skrevet 27. februar 2020 48 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Nå er det over. Smertene tok seg opp i går kveld. Våknet i dag tidlig med friskt blod. Kommer i "puljer", og det samme gjør smertene. Har ikke vært noen klumper enda, men det kommer vel. Akkurat nå har jeg lite smerter. Kan ikke se for meg noe annet enn at jeg spontanaborterer. Har vært i kontakt med legen min, så nå vet jeg ikke helt hva som skjer fremover. Føler meg så dum. Dum over at jeg lar dette gå så innpå meg, og bare ved 5 uker. Jeg er jo helt knust. Jeg var jo så innstilt på å bli mamma. På en måte er jeg glad det skjer nå, såpass tidlig, og at jeg ikke er 10 uker på vei. Jeg er lei meg for at jeg gjør alle rundt meg lei seg. Mannen min er en fantastisk klippe og trøster meg, men jeg ser jo at også han er lei seg. Mamma er lei seg. Pappa er lei seg. Føler alt er min skyld. Alle bryr seg om meg først og fremst, og jeg bryr meg først og fremst om alle andre. Hvorfor kunne ikke alt bare være bra? Satt på IKM Februar tråden her om dagen. Var en som kommenterte at testen min så så svak ut 16dpo, og at jeg måtte forvente meg blødning snart. I overkant negativ, tenkte jeg, og forsvarte testen min. Føler meg så dum! Så dum over at denne pessimistiske AnonymBrukeren hadde rett, og at jeg følte en trang over å forsvare noe jeg mente var normalt. Da var det kanskje ikke så normalt likevel. Kan ikke se for meg at jeg skal kunne greie å glede meg over fremtidige graviditeter. Det kommer til å bli en tid fylt av bekymring og usikkerhet. Jeg vet at dette mest sannsynlig var kroppens måte å kvitte seg med noe som ikke var normalt, men vondt gjør det likevel. Og nå er jeg livredd for at det skal skje igjen. Håper dere alle får en fin dag ❤️ Hei💝 Dette ga meg en klump i magen å lese, fordi det var nesten som å lese om min egen opplevelse. Jeg mistet i uke 8. Jeg håper først og fremst at du legger fra deg tanken om at det er din feil. Jeg skjønner deg, for det er jo den første tanken som slår en når man går gjennom noe sånt. Men det er det absolutt ikke!! INGEN kan råde over noe sånt, og man må rett og slett innstille tankene på at dette rett og slett ikke var ment å vare. Familien bryr seg selvfølgelig, men vær flink til å si ifra, eller få mannen til å si ifra at du trenger tid og ikke mas. Det er kjærlighet, men det føles som mas, og du må rett og slett ta vare på deg selv først. Jeg tenkte også at jeg ikke kommer til å glede meg. Jeg mistet i oktober og prøver fortsatt. Men det som skjedde føles nå ut som en ekkel drøm. Jeg har lagt det bak meg og nå gleder jeg meg faktisk til at jeg blir gravid igjen og til at jeg kan få en positiv test. Denne gangen skal det gå, for det er ingen grunn til at det ikke skulle gå bra. Håper du kommer deg fort opp igjen. Det er tungt, men det går faktisk over. Ta kontakt om det skulle være noe. Vi må rett og slett støtte hverandre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. februar 2020 #5853 Del Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, -C- skrev: Kjære @SUPERMIRI, Først og fremst: Varm stor klem til deg ❤️ Er så lei meg for at du må gå gjennom dette, ingen fortjener det, noensinne! Du må virkelig ikke føle deg dum, for du er ikke dum! Min første SA var også helt grusom, jeg gikk helt ned i svarten og gråt som om jeg skulle mistet et familiemedlem. På en måte gjør man jo det, altså man mister en drøm, et håp, noe påbegynt! Aldri la noen fortelle deg noe annet! Hvordan du føler og sørger er din fulle rett! Jeg var som sagt helt lik, og det var utrolig trist for sambo også. Veldig godt å høre han er en støtte for deg nå, og at du er der for han, at dere har hverandre ❤️ Jeg vet dette er en mager trøst akkurat nå, men det å miste gjør noe med et forhold, for vår del på en god måte! Jeg fikk virkelig se en side av mannen min som var så fantastisk fin! Dette viser hvor gode personer de er og at de virkelig ønsker seg dette barnet! Og det ga oss virkelig viljen til å kjøre på enda hardere for å få det til! Drit i den anonyme personen som sa at testen var svak! Glem henne totalt! Veldig unødvendig å si da folk har sååå forskjellige tester! Mitt råd er å ikle bruke en eneste kalori på den tanken eller den anonyme! Du har langt viktigere ting å tenke på nå! Det betyr ingenting hva hun sa! Og det er selvfølgelig ikke din skyld! Det er aldri noens skyld når man mister så tidlig! Jeg tenkte det samme og legen min så faktisk på meg og sa: C - det er ingenting, INGENTING du kunne gjort annerledes! Det er kroppen som rydder opp! Husk det kjære deg - du har ikke gjort noe feil! Virkelig ikke ❤️ Jeg kjenner meg så godt igjen i følelsene dine, ble skikkelig lei meg for deg. Jeg blir jo helt på tuppa nå som jeg er gravid en tredje gang, og super redd! Jeg har opplevd dette to ganger, det er derfor jeg stresser sååå fælt med hcg og tester osv. Man blir liksom aldri helt den samme trygge gode seg selv igjen etter å ha opplevd dette. Den frykten spiser en opp fullstendig hva angår dette temaet. Så jeg forstår så godt at du føler du ikke vil kunne glede deg neste gang. Det er sånn jeg føler det også! Det er heeelt normalt og forståelig! Føler at ord blir fattige, men vi er her for deg ❤️ og det er sååå mange av oss som har opplevd dette både 1, 2 og 3 ganger. Så bruk oss for hva det er verdt ❤️ Vær glad du fortalte familien din, du trenger dem nå, og de vil være her for deg! Ta den tiden du trenger, gråt, sørg, vær lei deg og tillat deg selv og føle akkurat det du føler ❤️ Sender deg verdens største trøsteklem, dette var skikkelig leit å høre 💔 39 minutter siden, Havfrue8 skrev: Hei💝 Dette ga meg en klump i magen å lese, fordi det var nesten som å lese om min egen opplevelse. Jeg mistet i uke 8. Jeg håper først og fremst at du legger fra deg tanken om at det er din feil. Jeg skjønner deg, for det er jo den første tanken som slår en når man går gjennom noe sånt. Men det er det absolutt ikke!! INGEN kan råde over noe sånt, og man må rett og slett innstille tankene på at dette rett og slett ikke var ment å vare. Familien bryr seg selvfølgelig, men vær flink til å si ifra, eller få mannen til å si ifra at du trenger tid og ikke mas. Det er kjærlighet, men det føles som mas, og du må rett og slett ta vare på deg selv først. Jeg tenkte også at jeg ikke kommer til å glede meg. Jeg mistet i oktober og prøver fortsatt. Men det som skjedde føles nå ut som en ekkel drøm. Jeg har lagt det bak meg og nå gleder jeg meg faktisk til at jeg blir gravid igjen og til at jeg kan få en positiv test. Denne gangen skal det gå, for det er ingen grunn til at det ikke skulle gå bra. Håper du kommer deg fort opp igjen. Det er tungt, men det går faktisk over. Ta kontakt om det skulle være noe. Vi må rett og slett støtte hverandre ❤️ Tusen takk for gode ord, @-C- og @Havfrue8 ❤️ Virkelig, det betyr så mye for meg. Det er en berg- og dalbane med følelser. På en måte hadde jeg bare lyst til å krype vekk i et hull og aldri skrive noe mer her igjen, hvis dere skjønner? Bare fornekte det vonde som hadde skjedd - og slippe å dele noe. Men det er ikke rettferdig, hverken for dere eller meg. Dere gir meg en styrke til å dele, både oppturer og nedturer. Jeg føler meg trygg på dere, og det er så godt. Det er godt å dele driten også, ikke bare gullet! Nå kommer det litt detaljer, så hold fast eller hopp over denne biten: I stad kom det en avlang liten klump med tøyelig slim rundt. Så veldig merkelig ut, og jeg kan ikke se for meg hva annet det kan være enn selve "greia". Det var vondt og sårt og se, men samtidig kjente jeg litt på en ro med at "Okei, nå er det gjort - nå skal jeg bare blø ferdig". Kroppen er egentlig ganske interessant, som ordner opp i dette her helt selv. Vil gjerne høre deres erfaringer etter SA. Hvor lang tid tok det før syklusen ble normal igjen? Er SA som å regne med mensen, eller kommer mensen senere? Er det eggløsning i mellom SA og mensen? Har så mange spørsmål her jeg sitter. Er det lite sannsynlig å få enda en SA, når man har hatt en fra før? Kjente faktisk et lite snev av "gleder meg til neste prøveperiode" nå nettopp - og det er bare fordi jeg har så mange fantastisk støttende folk rundt meg, online og på ekte. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 27. februar 2020 #5854 Del Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Tusen takk for gode ord, @-C- og @Havfrue8 ❤️ Virkelig, det betyr så mye for meg. Det er en berg- og dalbane med følelser. På en måte hadde jeg bare lyst til å krype vekk i et hull og aldri skrive noe mer her igjen, hvis dere skjønner? Bare fornekte det vonde som hadde skjedd - og slippe å dele noe. Men det er ikke rettferdig, hverken for dere eller meg. Dere gir meg en styrke til å dele, både oppturer og nedturer. Jeg føler meg trygg på dere, og det er så godt. Det er godt å dele driten også, ikke bare gullet! Nå kommer det litt detaljer, så hold fast eller hopp over denne biten: I stad kom det en avlang liten klump med tøyelig slim rundt. Så veldig merkelig ut, og jeg kan ikke se for meg hva annet det kan være enn selve "greia". Det var vondt og sårt og se, men samtidig kjente jeg litt på en ro med at "Okei, nå er det gjort - nå skal jeg bare blø ferdig". Kroppen er egentlig ganske interessant, som ordner opp i dette her helt selv. Vil gjerne høre deres erfaringer etter SA. Hvor lang tid tok det før syklusen ble normal igjen? Er SA som å regne med mensen, eller kommer mensen senere? Er det eggløsning i mellom SA og mensen? Har så mange spørsmål her jeg sitter. Er det lite sannsynlig å få enda en SA, når man har hatt en fra før? Kjente faktisk et lite snev av "gleder meg til neste prøveperiode" nå nettopp - og det er bare fordi jeg har så mange fantastisk støttende folk rundt meg, online og på ekte. Klem Kjære du❤️ Dette var trist å lese. Dette fortjener du ikke, ingen gjør det. Dette er på ingen måte din feil og du er på ingen måte dum. Det er så utrolig trist å se at alle rundt en er triste når slike ting skjer, men du får heller prøve og tenke at det er fint at dere kan stå i dette sammen. Det er ikke din feil at de er triste, det må du aldri tenke. Det er fint å lese at du har gode folk rundt deg og at du føler du har støtte i samboer. Det er kjempeviktig❤️ Etter min SA blødde jeg i ca. 3-4 uker, deretter gikk det en uke før jeg fikk en slags menstruasjonsblødning. Etter den blødningen var hCG endelig nede i null. Deretter fikk jeg tilnærmet normal syklus, bare litt kortere. Hele greia tok ca. 1-2 mnd. før det føltes som ting var normale igjen. Sender deg en skikkelig klem❤️ Skulle ønske du slapp å gå gjennom dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nommy Skrevet 27. februar 2020 #5855 Del Skrevet 27. februar 2020 9 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Tusen takk for gode ord, @-C- og @Havfrue8 ❤️ Virkelig, det betyr så mye for meg. Det er en berg- og dalbane med følelser. På en måte hadde jeg bare lyst til å krype vekk i et hull og aldri skrive noe mer her igjen, hvis dere skjønner? Bare fornekte det vonde som hadde skjedd - og slippe å dele noe. Men det er ikke rettferdig, hverken for dere eller meg. Dere gir meg en styrke til å dele, både oppturer og nedturer. Jeg føler meg trygg på dere, og det er så godt. Det er godt å dele driten også, ikke bare gullet! Nå kommer det litt detaljer, så hold fast eller hopp over denne biten: I stad kom det en avlang liten klump med tøyelig slim rundt. Så veldig merkelig ut, og jeg kan ikke se for meg hva annet det kan være enn selve "greia". Det var vondt og sårt og se, men samtidig kjente jeg litt på en ro med at "Okei, nå er det gjort - nå skal jeg bare blø ferdig". Kroppen er egentlig ganske interessant, som ordner opp i dette her helt selv. Vil gjerne høre deres erfaringer etter SA. Hvor lang tid tok det før syklusen ble normal igjen? Er SA som å regne med mensen, eller kommer mensen senere? Er det eggløsning i mellom SA og mensen? Har så mange spørsmål her jeg sitter. Er det lite sannsynlig å få enda en SA, når man har hatt en fra før? Kjente faktisk et lite snev av "gleder meg til neste prøveperiode" nå nettopp - og det er bare fordi jeg har så mange fantastisk støttende folk rundt meg, online og på ekte. Klem Sender deg en god klem ❤️ Synes du er kjempe sterk som deler! La følelsene flyte for dette er jo bare trist og urettferdig. Gjør det du føler er rett for deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 27. februar 2020 #5856 Del Skrevet 27. februar 2020 27 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Tusen takk for gode ord, @-C- og @Havfrue8 ❤️ Virkelig, det betyr så mye for meg. Det er en berg- og dalbane med følelser. På en måte hadde jeg bare lyst til å krype vekk i et hull og aldri skrive noe mer her igjen, hvis dere skjønner? Bare fornekte det vonde som hadde skjedd - og slippe å dele noe. Men det er ikke rettferdig, hverken for dere eller meg. Dere gir meg en styrke til å dele, både oppturer og nedturer. Jeg føler meg trygg på dere, og det er så godt. Det er godt å dele driten også, ikke bare gullet! Nå kommer det litt detaljer, så hold fast eller hopp over denne biten: I stad kom det en avlang liten klump med tøyelig slim rundt. Så veldig merkelig ut, og jeg kan ikke se for meg hva annet det kan være enn selve "greia". Det var vondt og sårt og se, men samtidig kjente jeg litt på en ro med at "Okei, nå er det gjort - nå skal jeg bare blø ferdig". Kroppen er egentlig ganske interessant, som ordner opp i dette her helt selv. Vil gjerne høre deres erfaringer etter SA. Hvor lang tid tok det før syklusen ble normal igjen? Er SA som å regne med mensen, eller kommer mensen senere? Er det eggløsning i mellom SA og mensen? Har så mange spørsmål her jeg sitter. Er det lite sannsynlig å få enda en SA, når man har hatt en fra før? Kjente faktisk et lite snev av "gleder meg til neste prøveperiode" nå nettopp - og det er bare fordi jeg har så mange fantastisk støttende folk rundt meg, online og på ekte. Klem Skulle bare mangle ❤️ vi er her!! Da jeg mistet gikk det ganske greit egentlig. Jeg blødde vel opp mot en uke, og også slike klumper og slim og blodsammensnevringer osv. Trøst deg med at det er en tykk slimhinne og ikke noe fosteranlegg eller noe når det er så tidlig. Det er bare en litt kraftig menstruasjon om man kan kalle det for det:) SA så tidlig er en mensen ja, du kan kalle det kjemisk abort. Det har ikke rukket å bli noe om du skjønner? Hva angår sannsynligheten for flere SA’er så finnes den jo, noe annet ville vært å juge. Jeg har hatt to på rappen. Dog er sjansen for vellykket bedre når man har hatt en tror jeg. Du vil blø nå og antagelig ha EL om ca 14 dager som normalt:) kroppen rydder fantastisk bra opp! Syklusene mine var tilbake til normal med en gang, som om jeg skulle hatt mensen:) Bare å spørre om det er mer du lurer på @SUPERMIRI ❤️ Veldig godt å høre at du klarer å glede deg litt til neste pp! Og vi er her hele veien:) GOOOD KLEM ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 27. februar 2020 #5857 Del Skrevet 27. februar 2020 @SUPERMIRI! Detter var trist å lese! ❤️ Jeg sender deg en stor klem i håp om at det kan hjelpe litt! ❤️ Jeg føler at ord blir for små, men som du selv skrev så er det bra at det skjedde såpass tidlig! ❤️ Jeg hadde en kjemisk i desember, 2 dager etter positiv test begynte jeg å blø. Mye kraftigere og også med slike klumper som du beskriver. Dette var over etter 7 dager og syklusen var tilbake til normalen med det samme. Tror det er det som er en liten fordel med at det skjer tidlig. Også har alle så rett, det er kroppen som rydder opp noe som rett og slett ikke var levedyktig! ❤️ Vi som prøver er nok de mest utsatte for å få vite om at akkurat dette skjer, for de fleste rdagerer vel ikke før mensen har vært borte i 1 - 2 uke. Og er da altså ikke forspælt over at den kommer litt senere og litt kraftigere. Vi er sånn sett i en utsatt gruppe. Og da er det fint å ha noen å støtte seg på! ❤️ Vi er her for deg og alt du måtte ha på hjertet! ❤️ Få samboeren din til å kjøpe deg sjokolade og brus også slapper du bare av idag! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 27. februar 2020 #5858 Del Skrevet 27. februar 2020 @Mozarellalover, hvordan går det idag? Jeg håper du fikk sjekket ut mere igår? Jeg har jo ingen erfaring med PCOS så jeg kan heller ikke svare på det med verdiene dine. Håpe formen din er bedre idag ❤️ @-C-, så fine målinger 😊 nå blir det spennende å se målingen imorgen og om det eventuelt kan være 2 som gjemmer seg inni der eller om det er bare 1 som er veldig sterk 🥰 Sender en klem til dere alle ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 27. februar 2020 #5859 Del Skrevet 27. februar 2020 10 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @-C-, så fine målinger 😊 nå blir det spennende å se målingen imorgen og om det eventuelt kan være 2 som gjemmer seg inni der eller om det er bare 1 som er veldig sterk 🥰 Sender en klem til dere alle ❤️ Tuuuusen takk søte @Ønskebarnnr2 ❤️ satser på en sterk en 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. februar 2020 #5860 Del Skrevet 27. februar 2020 Tusen takk for støttende ord, @Ønskebarnnr2, @Nommy, @Førstegangs og @-C- ❤️ Takk for at dere deler deres erfaringer, det betyr mye! Håper at også syklusen min kommer fort i balanse igjen. Denne perioden var jo pp1, og jeg testet mye - både fordi jeg syns det var gøy og fordi jeg var håpefull. Håper med meg selv at jeg greier å holde meg litt unna testingen neste gang, før jeg virkelig MÅ sjekke. Men, det blir nok vanskelig... Er det en uting å forsøke å bli gravid igjen med én gang? @-C- Så gøy å se at målingene dine øker, forresten! ❤️ Det blir så spennende å følge med på veien videre Klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå