Gå til innhold

En mann lurer, hvorfor kvinnen bruker så mye tid på å tro at dere ser bra ut med sminke/andre ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk menn å tro at sminke = dragqueen-mengder.

Jeg ser utvilsomt penere ut med sminke, men det skal jo ikke mye til  samt at jeg er veldig flink til å sminke seg (en del av de som fremstår som de har "for mye" sminke har egentlig aller mest bare feil og dårlig lagt sminke). Fått høre et par ganger at jeg er så fin og naturlig, men jeg bruker mange produkter. Beste var den gangen en kamerat/crush pekte ut ei som hadde åpenbart ekstremt mye sminke, og sa at han var glad jeg brukte lite sminke. Da stod jeg der med det som for meg er full partysminke inkludert svart dipliner og et par pålimte falske vipper. Mannfolk er så blinde på sånt. 

Jeg har også fått høre at jeg er så fin uten sminke av en som strengt tatt aldri har sett meg uten sminke. Det er jo bare å gå for en naturlig look.

Forøvrig er nok de som er aller mest interessert i sminke og virkelig kliner på med fargerike øyenskygger osv på mange måter mer opptatt av sminkekunst i seg selv enn å tiltrekke seg menn. De bildene sminkeguruene legger ut på insta får mer likes av kvinner.

Anonymkode: 3bda5...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å sminke meg for 5-6år siden, helt. I dag eier jeg en kam, hudkrem, olje og en god lipsyl for utseende. 

Det tok noen år før jeg følte huden min ble frisk igjen, den måtte få tid til å fornye seg. Nå føler jeg at det er ubehagelig å ta på sminke, både følelsen og hvordan det får meg til å se ut. Og jeg slipper bakteriene fra sminkepungen osv. Digg. 

Anonymkode: de870...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jada, siste daten min hadde brunkrem her og der. På brystet, så et merkelig skille under kinnbeinet også. Øyevippene var heller ikke ekte.

Nesten bare fake damer der ute. Dette bruker dere penger på! Å se verre ut enn dere gjorde...

Anonymkode: 451b6...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...