Xmasclovn Skrevet 14. september 2021 #481 Del Skrevet 14. september 2021 Heartgirl skrev (16 minutter siden): Hun er langt fra den eneste bloggeren som poster gjenbruksinnlegg og bilder. Flere av de bloggkjerringene som er 40 + gjør det. Hører andre sier det. Har ikke anelse om hvem de andre er, 40+ interesserer meg ikke. Catlady hadde også vært luft her i gården om det ikke var for at hun stadig vier meg tid og oppmerksomhet🍿 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. september 2021 #482 Del Skrevet 14. september 2021 Heartgirl skrev (11 timer siden): Jeg sendte henne en kommentar om at hun burde rette opp datoen Hun har rettet opp årstallet, men hun er en mnd i forveien fortsatt. Ser ut som det er litt vanskelig dette med tall og datoer når man skjelver av sinne😏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. september 2021 #483 Del Skrevet 14. september 2021 Munti skrev (12 timer siden): Herrefred 😳😳😳 Nå er det mye knurr knurr på snap! Hva er det hun knurrer etter nå da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 14. september 2021 #484 Del Skrevet 14. september 2021 Xmasclovn skrev (1 time siden): Hører andre sier det. Har ikke anelse om hvem de andre er, 40+ interesserer meg ikke. Catlady hadde også vært luft her i gården om det ikke var for at hun stadig vier meg tid og oppmerksomhet🍿 Det burde være en tråd her inne generelt om bloggere 40 år og oppover for det er den gruppen som har overtatt blogg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 14. september 2021 #485 Del Skrevet 14. september 2021 Heartgirl skrev (1 time siden): Det burde være en tråd her inne generelt om bloggere 40 år og oppover for det er den gruppen som har overtatt blogg nå. Hvorfor det? Mange av de på 40+ har gode og innholdsrike blogger. De som faller utenfor den gaten har jo allerede sin tråd på KG. Men du hadde kanskje en baktanke? Og er det fint å kalle de på 40+ bloggkjerringer? 🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. september 2021 #486 Del Skrevet 15. september 2021 Murstein skrev (22 timer siden): Hvorfor det? Mange av de på 40+ har gode og innholdsrike blogger. De som faller utenfor den gaten har jo allerede sin tråd på KG. Men du hadde kanskje en baktanke? Og er det fint å kalle de på 40+ bloggkjerringer? 🤪 De er jo det og jeg mener ikke det negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 15. september 2021 #487 Del Skrevet 15. september 2021 14 minutter siden, Heartgirl said: De er jo det og jeg mener ikke det negativt Bortsett fra i den nordlige delen av landet er det vel fåtallet som syns det å bli kalt kjerring er noe positiv? -Hilsen ei bloggkjerring +40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. september 2021 #488 Del Skrevet 15. september 2021 Influenseren skrev (21 minutter siden): Bortsett fra i den nordlige delen av landet er det vel fåtallet som syns det å bli kalt kjerring er noe positiv? -Hilsen ei bloggkjerring +40 I nord kan de kalle politiet for noe jeg ikke vil gjenta her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 15. september 2021 #489 Del Skrevet 15. september 2021 Noen har litt dårlig leseevne...og det er alt jeg gidder å si kjenner jeg. Hjerte hjerte 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 15. september 2021 #490 Del Skrevet 15. september 2021 1 hour ago, Heartgirl said: I nord kan de kalle politiet for noe jeg ikke vil gjenta her 😄 Det var tilsvaret du kunne gi på min kommentar? At folk i nord velger å kalle hverandre for J..H...Ku...k er vel ikke det samme som å kalle en "viss"gruppe personer for kjerringer? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2021 #491 Del Skrevet 15. september 2021 Heartgirl skrev (3 timer siden): I nord kan de kalle politiet for noe jeg ikke vil gjenta her 😄 Hæstkuk. Sånn! Er vel ikke farlig å si det? 😂 Damer på 40+ er ikke nødvendigvis kjerringer. Det finnes ungdommelige 60-åringer som ikke er i nærheten av å være kjerringer og det finnes 30-åringer som er skikkelig kjerringer. Kjerring har ingenting med alder å gjøre. Noen blir kjerring før de bikker 30, andre blir det aldri. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. september 2021 #492 Del Skrevet 15. september 2021 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Hæstkuk. Sånn! Er vel ikke farlig å si det? 😂 Damer på 40+ er ikke nødvendigvis kjerringer. Det finnes ungdommelige 60-åringer som ikke er i nærheten av å være kjerringer og det finnes 30-åringer som er skikkelig kjerringer. Kjerring har ingenting med alder å gjøre. Noen blir kjerring før de bikker 30, andre blir det aldri. Det finnes ungdommelige 60 åringer og 30 åringer som er kjerringer og det har du rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 15. september 2021 #493 Del Skrevet 15. september 2021 Og noen er kjerring (uten å være sånn kjerring) når de er gift! Jeg flirer i alle fall når mannen refererer til meg som «kona si», helt unaturlig for meg 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 15. september 2021 #494 Del Skrevet 15. september 2021 Katten bjeffer igjen på bloggen…. Herlighet så slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 15. september 2021 #495 Del Skrevet 15. september 2021 Xmasclovn skrev (7 minutter siden): Katten bjeffer igjen på bloggen…. Herlighet så slitsomt. «Åååhhh snuppa mi;)) Dette var råbra skrevet.» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 15. september 2021 #496 Del Skrevet 15. september 2021 nomore82 skrev (5 minutter siden): «Åååhhh snuppa mi;)) Dette var råbra skrevet.» Hahahah!! 😂 Eller LOL som ungdomen og Else ville ha sagt det🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 15. september 2021 #497 Del Skrevet 15. september 2021 Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Hahahah!! 😂 Eller LOL som ungdomen og Else ville ha sagt det🤣 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 16. september 2021 #498 Del Skrevet 16. september 2021 Xmasclovn skrev (9 timer siden): Katten bjeffer igjen på bloggen…. Herlighet så slitsomt. Føler du deg truffet kanskje 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. september 2021 #499 Del Skrevet 16. september 2021 Xmasclovn skrev (13 timer siden): Katten bjeffer igjen på bloggen…. Herlighet så slitsomt. Jeg angrer dypt hver gang jeg blir lurt til å gå inn på den bloggen. Heretter kan ingen ting i hele verden få meg til å oppsøke den, jeg fikk bare overdose akkurat nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 16. september 2021 #500 Del Skrevet 16. september 2021 Pust skrev (Akkurat nå): Jeg angrer dypt hver gang jeg blir lurt til å gå inn på den bloggen. Heretter kan ingen ting i hele verden få meg til å oppsøke den, jeg fikk bare overdose akkurat nå. Ingen tvinger deg har noen sagt til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå