Honey Dew Skrevet 3. september 2021 #361 Del Skrevet 3. september 2021 Elmarora skrev (52 minutter siden): Jeg er litt enig med deg 😄 Jeg synes vi kan prøve å oppmuntre henne med å komme med innspill til hva hun kan forbedre på bloggen sin i stedet for at hun skriver så sinte innlegg. Det taper hun på til syvende og sist. Hun er jo veldig dyktig i musikk. Hun synger i kor, spiller piano og fløyte. Det hadde vært supert om kunne hatt en blogg med det innholdet og kanskje begynne et internettkurs/youtube kurs for folk som kunne tenke seg å lære piano og fløyte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. september 2021 #362 Del Skrevet 3. september 2021 Honey Dew skrev (41 minutter siden): Hun er jo veldig dyktig i musikk. Hun synger i kor, spiller piano og fløyte. Det hadde vært supert om kunne hatt en blogg med det innholdet og kanskje begynne et internettkurs/youtube kurs for folk som kunne tenke seg å lære piano og fløyte. Helt enig. Skulle ønske hun kunne blogge/YouTube mer om musikken og kattene i stedet for alle de sinte innleggene mot KG. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 3. september 2021 #363 Del Skrevet 3. september 2021 Altså det er mulig hun er flink i kor og musikk, men derifra til blogging er det heller tragisk..Dama sitter jo bare å hamrer løst med store og sinte ord. Ikke behersker hun skrivekunsten og ikke er hun mottakelig for kritikk og andre meninger. Det blir som å snakke til en tømmerstokk🤷♀️ Nei har hun først sett en ulv, ja da blir det fort en hel ulveflokk. Dama liker kun purr purr, klem og hjerter🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. september 2021 #364 Del Skrevet 3. september 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. september 2021 #365 Del Skrevet 3. september 2021 Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden): Den oppmerksomheten hun får herfra nå er ikke noe å rope hurra for, for bloggingens del. Jeg gikk innom én gang pga MA og fikk leamus i hjernen av innhold, språk, og retorikk. Derfor ser jeg denne bloggen kun som et ekskremsel på hvordan man IKKE bør forholde seg til verdensveven og alle dens historier. En god, gammeldags lukket Facebook-profil kun for venner og kjente holder i lassevis. I min jobb ville slike "verk" blitt refusert. At det er et makkverk av en blogg er vi enig i. Sånn er det dessverre når noen har for mye fritid og muligens for lite sosiale antenner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. september 2021 #366 Del Skrevet 3. september 2021 Elmarora skrev (4 timer siden): Jeg er litt enig med deg 😄 Jeg synes vi kan prøve å oppmuntre henne med å komme med innspill til hva hun kan forbedre på bloggen sin i stedet for at hun skriver så sinte innlegg. Det taper hun på til syvende og sist. Tror ikke hun tar imot oppmumtring fra mobbende ulver på KG😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. september 2021 #367 Del Skrevet 4. september 2021 Lurer på om hun stemmer SP. Siden hun er så imot ulven, mener jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 4. september 2021 #368 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Xmasclovn skrev (15 timer siden): Tror ikke hun tar imot oppmumtring fra mobbende ulver på KG😂 Det tror ikke jeg heller 😂 Går an å prøve. Endret 4. september 2021 av Elmarora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. september 2021 #369 Del Skrevet 4. september 2021 Xmasclovn skrev (15 timer siden): Tror ikke hun tar imot oppmumtring fra mobbende ulver på KG😂 Jeg tror ikke hun gjør det for jeg ba henne om unnskyldning for oppførselen min men den ble avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 4. september 2021 #370 Del Skrevet 4. september 2021 Heartgirl skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke hun gjør det for jeg ba henne om unnskyldning for oppførselen min men den ble avvist. Og hadde hun visst hvem du er tørr jeg ikke tenke på utfallet. Hadde nok blitt begravelse for tastaturet hvertfall. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. september 2021 #371 Del Skrevet 4. september 2021 Murstein skrev (50 minutter siden): Og hadde hun visst hvem du er tørr jeg ikke tenke på utfallet. Hadde nok blitt begravelse for tastaturet hvertfall. Knappene på tastaturet hadde flydd vegg-i-mellom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. september 2021 #372 Del Skrevet 5. september 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 5. september 2021 #373 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg er sjokkert 😄 To blogginnlegg utenå klage på oss mobberne som sitter døgnet rundt på kg 😄 Jeg har skrevet at vi burde prøve å motivere bloggeren til å blogge om andre ting og gi henne positiv feedback og jeg begynner. Det ene blogginnlegget var engasjerende skrevet om dyremishandling. Et godt råd er å korte ned teksen for det blir en god del gjentakelser. Det andre innlegget var om ferien med fine bilder. Bildene var fine men kort ned teksen. Jeg skal skrive en kommentar på bloggen hennes for å se om hun godtar den. Egentlig tviler jeg på det men det er verdt et forsøk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. september 2021 #374 Del Skrevet 5. september 2021 Elmarora skrev (22 minutter siden): Jeg er sjokkert 😄 To blogginnlegg utenå klage på oss mobberne som sitter døgnet rundt på kg 😄 Jeg har skrevet at vi burde prøve å motivere bloggeren til å blogge om andre ting og gi henne positiv feedback og jeg begynner. Det ene blogginnlegget var engasjerende skrevet om dyremishandling. Et godt råd er å korte ned teksen for det blir en god del gjentakelser. Det andre innlegget var om ferien med fine bilder. Bildene var fine men kort ned teksen. Jeg skal skrive en kommentar på bloggen hennes for å se om hun godtar den. Egentlig tviler jeg på det men det er verdt et forsøk. Lykke til med det 😅 Jeg vet ikke om du leste hennes svar til meg da jeg ba henne om unnskyldning? Det var ikke mye imøtekommenhet der i gården. Jeg er enig i at det er mye koseligere med andre blogginnlegg enn de sinte hvor hun gjentar seg selv om hvor fæle mobbere vi er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. september 2021 #375 Del Skrevet 5. september 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 6. september 2021 #376 Del Skrevet 6. september 2021 Heartgirl skrev (På 5.9.2021 den 14.15): Lykke til med det 😅 Jeg vet ikke om du leste hennes svar til meg da jeg ba henne om unnskyldning? Det var ikke mye imøtekommenhet der i gården. Jeg er enig i at det er mye koseligere med andre blogginnlegg enn de sinte hvor hun gjentar seg selv om hvor fæle mobbere vi er. Jeg har skrevet en kommentar på bloggen hennes under henne siste blogginnlegg med bilder av de fine vottene hun har strikket. Den sendte jeg for en liten stund siden. Wow 😮 Vottene dine var superstilige Du er kreativ av deg og du er heldig som er musikalsk som spiller piano, fløyte og synger i kor og du er flink med håndarbeid. Jeg synes det er koselig å lese om kattene dine. Du tar flotte bilder av dem. Kunne du ikke være så snill å blogge mer om interessene dine? Innleggene dine hvor du hamrer løs på det du mener er mobbing på rampelyset taper du på for du virker så hissig og sint. Ingen av oss liker mobbing. Jeg er sikker på at du hadde tjent mer på å slutte med slike sinna blogginnlegg. Vær så snill tenk over det. Jeg mener ikke at du ikke skal skrive blogginnlegg om samfunnsteamer som du er opptatt av men pass på så du holder fokus på det du skriver og at du ikke blir oppfattet som ufin og sint. Kort ned slike blogginnlegg. Det går en kule eller to varmt noen ganger i trådene og vi mange av oss glemmer forumregler slik at moderator må inn for å rydde opp etter oss. Vi blir engasjerte når vi diskuterer men de færreste av oss vil ikke mobbe. Hvis jeg får komme med et godt råd prøv å korte ned på tekstene du skriver og pass på slik at du ikke gjentar deg for mye. I noen av temainnleggene dine blir det for mye gjentakelser. Da mister du fort essensen i det du skriver. Bildene du deler er nydelige. Fortsett med å dele fine bilder. Fine bilder gjør bloggen bedre. Et råd jeg som bloggleser er hvis du kunne hatt temaer på bloggen din. Du hadde fine videoer i begynneropplæring på piano. Kan du ikke fortsette med det? Jeg håper du forstår at kommentaren min ikke er ment som usaklig kritikk. Det er ment for som et tips for at bloggen din kan bli en bedre blogg for de om leser den slik at de har lyst til å lese den flere ganger. Kos deg med blogging. Jeg stikker innom igjen for å se på fine bilder du poster Hilsen Elmarora 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. september 2021 #377 Del Skrevet 7. september 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. september 2021 #378 Del Skrevet 10. september 2021 Og nå er purr purr (knurr knurr) sint igjen 🤣 https://dixierose.blogg.no/ny-trad-om-mette-sin-instagramprofil-opprettet-pa-kvinneguiden-og-de-glupske-ulvene-er-pa-plass.html @Xmasclovn , og du er en versting 😛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 10. september 2021 #379 Del Skrevet 10. september 2021 9 minutter siden, Skrottefar said: Og nå er purr purr (knurr knurr) sint igjen 🤣 https://dixierose.blogg.no/ny-trad-om-mette-sin-instagramprofil-opprettet-pa-kvinneguiden-og-de-glupske-ulvene-er-pa-plass.html @Xmasclovn , og du er en versting 😛 Dævver 😂 Og er litt fornærma over at ikke jeg også nevnes ved navn, som den som gjenoppstartet sirkuset. Veldig rart, det trekantdramaet PurrPurr/HeartGirl/MA. Der er det mye elsk/hat ute og går! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 10. september 2021 #380 Del Skrevet 10. september 2021 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg skal være uenig med deg i noe, tør ikke ta sjansen på å bli halshugget, for å bruke knurr knurr sin tolkning 🤣😁 Ja du bør passe deg altså🪓😂 Men sånn fra spøk til alvor. Kattedama må ha dårlige leseferdigheter eller noe. Jeg har vel egentlig ikke vært uenig med noen, og har kun kommentert en bruker og det var jo langtifra et strupetak😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå