Gå til innhold

DixieRose blogg

terteskjell

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Håper ikke hun blir like aggressiv når hun møter «urett» i skolegården.

Da ville jeg rømt til skogs 😄 Skummel lærer på vei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elmarora skrev (1 minutt siden):

Unnskyld :) Jeg ordla meg feil i sted. Beklager.

Hun var inne inne på hver enkelt profil men hun pekte med musepekeren på nickene og leste opp navnene.

Jeg veit ikke om det går an for jeg har ikke prøv. Logger jeg meg ut husker jeg ikke brukernavnet mitt for å logge meg på. 

Ok. For hun har liksom ikke profil her😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (1 time siden):

Jeg følger dixierose på den ene snappen hennes og jeg lo så jeg grein til slutt 😅

Hun satt filmet og snakket nedsettende om de som hun mente mobbet Mette. Filmet tråden om Mette og hun nevnte noen nicknavn av dere som har kommentert der inne. Det skinte igjennom at hun var sint.

Det var det mest underholdene jeg noen gang har sett 😅

Hun overrasker med videoene sine når hun snapper om trening og kosthold. Jeg skulle ønske jeg hadde vært like flink 😛

Hjelpes. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde snap :hoho: 

Ja, hun er og har vært knallflink med livsstilsendringen. Det står det respekt av! 

Elmarora skrev (1 time siden):

Hun er flink til å ta bilder og bildene av kattene hennes er fine. Jeg liker å se bilder av dem.

Helt enig. De kattene er så nyyyydelige og det er pga kattene jeg har gått inn på bloggen hennes i ny og ne. Hun tar virkelig flotte bilder av dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hjelpes. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde snap :hoho: 

Ja, hun er og har vært knallflink med livsstilsendringen. Det står det respekt av! 

Helt enig. De kattene er så nyyyydelige og det er pga kattene jeg har gått inn på bloggen hennes i ny og ne. Hun tar virkelig flotte bilder av dem. 

Du skulle hatt det for det var underholdning 😅

Jeg er enig i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (23 minutter siden):

Man kan ikke gå inn på profilsider uten selv å ha bruker - og være logget inn.

:wink:

Men hun har ikke profil her inne må du vite! Hun har ikke engang lest noe her inne bortsett fra mobbetråden til sin gode bloggvenninne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (28 minutter siden):

Men hun har ikke profil her inne må du vite! Hun har ikke engang lest noe her inne bortsett fra mobbetråden til sin gode bloggvenninne.

:hoho: jeg skal spise hatten min om ikke hun lurer i buskene her inne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (26 minutter siden):

Kan du sende til meg óg? 👀👀

Jeg har ikke snap, men er utrolig nysgjerrig på hva hun lirte av seg og hvem hun bombarderte med sinne denne gangen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal slette KG kontoen min. Så sikker er jeg! Det er nesten som livet som innsats med tanke på at jeg sitter her 24/7 og greier😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mettea Jeg rakk ikke skrive til deg i tråden om deg før den ble stengt, så jeg skriver til deg her da jeg ser du har kommentert i denne tråden 😊

Jeg håper du finner en ro når ting kommer litt på avstand og du får hvilt ut 💞  at du fortsetter å dele oppussing av campingvognen, hage osv på insta, der har du mye å dele med følgerene uten at det blir ett for personlig inntrykk over det. 

Nyt høsten med barna og mannen din og ta vare på deg selv ❤

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er denne bloggen egentlig noe å fokusere på?

Jeg vet ikke, jeg bare tenker at det kanskje underbygger narrativet om rampelyset som en "mobbegjeng" om man hopper videre til den neste "odde". Det kan fremstå litt kontrapoduktivt.

Bare mine tanker.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Turkis Sau said:

Jeg vet ikke, jeg bare tenker at det kanskje underbygger narrativet om rampelyset som en "mobbegjeng" om man hopper videre til den neste "odde". Det kan fremstå litt kontrapoduktivt.

Bare mine tanker.

Vellll det er jo ikke noe annet sted å diskutere MA 🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (10 timer siden):

Bare mine tanker.

Helt enig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turkis Sau skrev (11 timer siden):

Bare mine tanker.

Jeg er egentlig litt uenig her. Generelt er hun som blogger totalt uinteressant, og jeg er ikke ute etter å finne noen å henge meg opp i. Men så lenge hun kverner om «KG-ulver» og den regla der, og hovedtemaet hennes pr nå er de slemme KG’erne så må hun regne med at det vil bli diskutert nettopp på KG. Jeg tenker at hun på mange måter ber om oppmerksomhet herfra, og det kan hun gjerne få.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Jeg er egentlig litt uenig her. Generelt er hun som blogger totalt uinteressant, og jeg er ikke ute etter å finne noen å henge meg opp i. Men så lenge hun kverner om «KG-ulver» og den regla der, og hovedtemaet hennes pr nå er de slemme KG’erne så må hun regne med at det vil bli diskutert nettopp på KG. Jeg tenker at hun på mange måter ber om oppmerksomhet herfra, og det kan hun gjerne få.

Den oppmerksomheten hun får herfra nå er ikke noe å rope hurra for, for bloggingens del. Jeg gikk innom én gang pga MA og fikk leamus i hjernen av innhold, språk, og retorikk. Derfor ser jeg denne bloggen kun som et ekskremsel på hvordan man IKKE bør forholde seg til verdensveven og alle dens historier. En god, gammeldags lukket Facebook-profil kun for venner og kjente holder i lassevis.

I min jobb ville slike "verk" blitt refusert.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 timer siden):

Jeg er litt enig med deg 😄

Jeg synes vi kan prøve å oppmuntre henne med å komme med innspill til hva hun kan forbedre på bloggen sin i stedet for at hun skriver så sinte innlegg. Det taper hun på til syvende og sist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (44 minutter siden):

Jeg er litt enig med deg 😄

Jeg synes vi kan prøve å oppmuntre henne med å komme med innspill til hva hun kan forbedre på bloggen sin i stedet for at hun skriver så sinte innlegg. Det taper hun på til syvende og sist.

Eller bare ignorere henne fullstendig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...