Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Husker henne allerede fra ca 2007-ish, da hun delte (i mine øyne) litt vel mye i sosiale medier om noen hun var støttekontakt for.

Litta løs kanon, der altså. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke hørt om denne bloggeren før jeg leste om henne i tråden til MA, så jeg måtte bare inn og se, og faktisk svare for første gang i mitt på et blogginnlegg, men det var selvsagt nytteløst og jeg gadd ikke å forfølge det videre.

Men det jeg sitter igjen med er at hun virker så slnt, og at hun leter etter ting (herfra) som hun kan rante over om i blogg og kommentarfeltet. Og det er jo bare det samme som kommer fra henne. Store og sinte ord, og hele tiden de samme ordene🤷‍♀️ 

Vel, de fleste har vel en agenda når de skriver blogg, og dette er vel en av hennes. Det hadde dog vært fint med litt leseforståelse, og en evne til å se flere ting..

Endret av Miss.Hol
La til noe.
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på i går hvor lenge hun kom til å spinne på «mobber min bloggvenninne M», og om temaet i neste blogginnlegg ville være relatert til at KG’ere har kommentert på bloggen hennes. Jaggu kom det et innlegg om det nå. Hun skal virkelig vrenge hver eneste dråpe ut av dette, til sin egen fordel som jo er klikk. Undrer meg om hun egentlig bryr seg særlig om bloggvenninna eller om det kun er egen vinning? Det kommer jo ikke noe fornuftig ut av innleggene, og særlig ikke noe som hjelper MA på noen som helst måte. MA har, iflg seg selv, tatt steget ut fra offentligheten og da har denne gnålingen fra catlady totalt motsatt hensikt enn det bloggvenninna ønsker selv.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger dixierose på den ene snappen hennes og jeg lo så jeg grein til slutt 😅

Hun satt filmet og snakket nedsettende om de som hun mente mobbet Mette. Filmet tråden om Mette og hun nevnte noen nicknavn av dere som har kommentert der inne. Det skinte igjennom at hun var sint.

Det var det mest underholdene jeg noen gang har sett 😅

Hun overrasker med videoene sine når hun snapper om trening og kosthold. Jeg skulle ønske jeg hadde vært like flink 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Tenkte på i går hvor lenge hun kom til å spinne på «mobber min bloggvenninne M», og om temaet i neste blogginnlegg ville være relatert til at KG’ere har kommentert på bloggen hennes. Jaggu kom det et innlegg om det nå. Hun skal virkelig vrenge hver eneste dråpe ut av dette, til sin egen fordel som jo er klikk. Undrer meg om hun egentlig bryr seg særlig om bloggvenninna eller om det kun er egen vinning? Det kommer jo ikke noe fornuftig ut av innleggene, og særlig ikke noe som hjelper MA på noen som helst måte. MA har, iflg seg selv, tatt steget ut fra offentligheten og da har denne gnålingen fra catlady totalt motsatt hensikt enn det bloggvenninna ønsker selv.

Hun er flink til å ta bilder og bildene av kattene hennes er fine. Jeg liker å se bilder av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Ja hun har vel fått blod på tann nå som hun ser hun klatrer på listene på blogg.no.

😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (15 timer siden):

Husker henne allerede fra ca 2007-ish, da hun delte (i mine øyne) litt vel mye i sosiale medier om noen hun var støttekontakt for.

Litta løs kanon, der altså. 

Det er brudd på taushetsplikten. Spesielt når hun var støttekontakt.

Ingen som reagerte den gangen på at hun delte?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo null selvinnsikt, ser hun ikke hva hun selv skriver og hvordan hun fremstår?🙈 Det er litt morsomt, og ganske flaut å lese det siste innlegget hennes. Snakk om å "mobbe" og rakke ned på en haug med mennesker, nei, selvinnsikt er en fin båt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Hol skrev (30 minutter siden):

Det er jo null selvinnsikt, ser hun ikke hva hun selv skriver og hvordan hun fremstår?🙈 Det er litt morsomt, og ganske flaut å lese det siste innlegget hennes. Snakk om å "mobbe" og rakke ned på en haug med mennesker, nei, selvinnsikt er en fin båt.

At det mennesket har vært lærer er skummelt å tenke på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget hennes fikk meg til å le lenge og kraftig. Det får da være måte på til alt hun vrenger av seg. Hun skriver ingenting om at Mette har vært ufin her inne. Neida, det er bare regnbuer og glitter når det dreier seg om hva hun har gjort.

Jeg lurer på hvem som blir hennes "bloggvenninne" neste gang og som hun skal bli sinna på vegne av.

Endret av Honey Dew
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (1 time siden):

Jeg følger dixierose på den ene snappen hennes og jeg lo så jeg grein til slutt 😅

Hun satt filmet og snakket nedsettende om de som hun mente mobbet Mette. Filmet tråden om Mette og hun nevnte noen nicknavn av dere som har kommentert der inne. Det skinte igjennom at hun var sint.

Det var det mest underholdene jeg noen gang har sett 😅

Hun overrasker med videoene sine når hun snapper om trening og kosthold. Jeg skulle ønske jeg hadde vært like flink 😛

 Hvem nevnte hun da?😝

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elmarora skrev (1 time siden):

Jeg følger dixierose på den ene snappen hennes og jeg lo så jeg grein til slutt 😅

Hun satt filmet og snakket nedsettende om de som hun mente mobbet Mette. Filmet tråden om Mette og hun nevnte noen nicknavn av dere som har kommentert der inne. Det skinte igjennom at hun var sint.

Det var det mest underholdene jeg noen gang har sett 😅

Hun overrasker med videoene sine når hun snapper om trening og kosthold. Jeg skulle ønske jeg hadde vært like flink 😛

Jeg liker livsstil-innleggene hennes. Hun er flink og det står respekt av livsstil-endringene hun har gjort. Skulle ønske hun heller brukte tiden på dette på bloggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (17 minutter siden):

 Hvem nevnte hun da?😝

Hun nevnte de samme som hun ramset opp på bloggen sin 😛 I videoene sine gikk hun inn på profilen til hver av dem hun nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Jeg liker livsstil-innleggene hennes. Hun er flink og det står respekt av livsstil-endringene hun har gjort. Skulle ønske hun heller brukte tiden på dette på bloggen.

Jeg også og jeg må si jeg blir inspirert av livsstil-innleggene hennes. Det går jo an å oppmuntre henne til å snu om kursen å gi henne konstruktive tips til hva hun burde skjerpe seg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (40 minutter siden):

At det mennesket har vært lærer er skummelt å tenke på.

Hun er lærer fremdeles i en liten prosent som jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (12 minutter siden):

Hun nevnte de samme som hun ramset opp på bloggen sin 😛 I videoene sine gikk hun inn på profilen til hver av dem hun nevnte.

Må man ikke være innlogget for å kunne se profiler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (8 minutter siden):

Hun er lærer fremdeles i en liten prosent som jeg har skjønt.

Håper ikke hun blir like aggressiv når hun møter «urett» i skolegården.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Må man ikke være innlogget for å kunne se profiler?

Unnskyld :) Jeg ordla meg feil i sted. Beklager.

Hun var inne inne på hver enkelt profil men hun pekte med musepekeren på nickene og leste opp navnene.

Jeg veit ikke om det går an for jeg har ikke prøv. Logger jeg meg ut husker jeg ikke brukernavnet mitt for å logge meg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...