Gå til innhold

Incels

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
2 timer siden, megda skrev:

ja, bare for å presisere - at en incel gjennom konstruktive handlinger som først starter i det mentale kan oppnå et bedre liv enn å sitte på gutterommet som 40-åring. Da blir det ofte hat og du kan ikke late som at alt er bra. 

godt poeng. slik jeg tenker kan man ikke overføre generell statistikk over på individet. Det vil alltid være noen som faller utenfor, men hvert individ har alltid mulighet for å forbedre livet. At vi alle har være limitasjoner er jo åpenbart, men det er jo hvordan vi velger å møte livet med det vi har som er det viktige slik jeg ser det. Ingen velger hvordan de ble skapt, men vi har jo fortsatt et valg om å gjøre noe som gjør at livet ikke trenger å være helt forferdelig før vi en dag dør. 

Jeg er enig.

Min teori om hvorfor det er sånn med incels er følgende; Selvsagt er det sånn at det finnes ærlige, snille, kjekke, redelige og greie menn som ikke har dame, og like selvfølgelig kan det finnes tullinger, slemme, dumme, parasitter og sleipinger som har dame. For incels er dette her sikkert forvirrende. 

Det incels ikke skjønner etter min mening er at den utilstrekkeligheten de føler er en periode de aller fleste mennesker går igjennom i det å være menneske. Man må ikke være dust bare fordi verden er dust. 

I tillegg gir jeg incelsene rett i det at det finnes forskjeller hos menn. Høye menn har som gruppe flere barn enn lave menn, akkurat som velstående menn er eldre fedre sammenlignet enn fattige menn. Den urettferdigheten gjelder alle mennesker, og jeg er på mange måter privilegert selv, og det å selv ha dame utelukker jo ikke at jeg skjønner hvordan det måtte ha vært å vært jomfru som voksen mann.

Jeg er tross alt glad jeg er menneske, og det burde de fleste incels også være, - hvis de synes det er urettferdig kjønnsmessig blant mennesker tror jeg ikke de ville hatt et bedre liv om de var elefantsel-hann hvor belønningen over å pare over hele haremet gjør at du når som helst kan bli drept av en rival?

Hva tenker du? Hvorfor tror du incelsene glemmer at det å være destruktiv i tanke og sinn bare gjør alt verre?

Endret av waco
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har alt dette med deg å gjøre? Du har jo ikke oppfunnet noe der du sitter foran pc,en dagen lang og chatter med de andre "incel-mennene". I tillegg, intelligente mennesker tenker logisk, og der taper også " incel-menn". Kom deg ut i verden og lev livet ditt på en måte som gjør deg lykkelig, ikke råtne foran pc, skjermen hvor de fleste av de du skriver med er menn som føler seg som tapere, ofte helt uten grunn. 

Anonymkode: bbac7...c36

Huh? Hvorfor ble jeg sitert i dette innlegget? Var ikke meg som skrev det....

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, waco said:

Jeg er enig.

Min teori om hvorfor det er sånn med incels er følgende; Selvsagt er det sånn at det finnes ærlige, snille, kjekke, redelige og greie menn som ikke har dame, og like selvfølgelig kan det finnes tullinger, slemme, dumme, parasitter og sleipinger som har dame. For incels er dette her sikkert forvirrende. 

Det incels ikke skjønner etter min mening er at den utilstrekkeligheten de føler er en periode de aller fleste mennesker går igjennom i det å være menneske. Man må ikke være dust bare fordi verden er dust. 

I tillegg gir jeg incelsene rett i det at det finnes forskjeller hos menn. Høye menn har som gruppe flere barn enn lave menn, akkurat som velstående menn er eldre fedre sammenlignet enn fattige menn. Den urettferdigheten gjelder alle mennesker, og jeg er på mange måter privilegert selv, og det å selv ha dame utelukker jo ikke at jeg skjønner hvordan det måtte ha vært å vært jomfru som voksen mann.

Jeg er tross alt glad jeg er menneske, og det burde de fleste incels også være, - hvis de synes det er urettferdig kjønnsmessig blant mennesker tror jeg ikke de ville hatt et bedre liv om de var elefantsel-hann hvor belønningen over å pare over hele haremet gjør at du når som helst kan bli drept av en rival?

Hva tenker du? Hvorfor tror du incelsene glemmer at det å være destruktiv i tanke og sinn bare gjør alt verre?

ja, jeg tror vi nærmer oss en felles enighet her.

For meg er det måten enkelte gutter møter problemene sine på og hvordan de på et tidlig stadie danner mestringsstrategier som ikke løser problemet, men skyver det unna ved å f.eks sitt å spill med venner. Her ligger det en åpenbar sårbarhet for gutter i at de ikke føler de strekker til ved de forventinger verden har til dem. Gutter som sliter psykisk vet vi at ikke prater om problemene sine og om de gjør det over nettet med andre som er på villspor, så finner de ikke løsningen på slike incel-forum slik jeg ser det.

Jeg tror ikke de glemmer det, men at de ikke vet hvordan de skal mestre et gitt problem og dermed heller trekker seg unna enn å prøve igjen. de blir fanget i en stasis der livet passerer forbi og plutselig er de blitt midt i tjueårene og har unnvikende mestringsstrategier som mer tilhører et barn på 16-18 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan samfunnet gjøre for å hjelpe disse guttene? 

Anonymkode: 995f3...3a1

Skrevet
46 minutter siden, Anki skrev:

Jeg har ikke sett noen stille spørsmålet før, men svarer gjerne. Jeg gikk til psykolog fra november 2017 til starten av den mnd her. Vi har kun brukt kognotiv terapi og ABCD modellen. Har hatt fremgang, men det tar jo like lang tid å snu en tanke som det tok å lage den. Men jeg ser forbedring. Om folk gir meg komplimenter er jeg ikke lengre rask med å bortforklare de, fortelle dem hvor stygg, fæl og feit jeg er og det de sier bare er tull. At de kun gjør det fordi verden krever at de er høflige. Jeg sier takk og prøver å ta det til meg.

Ja selvfølgelig. Jeg slet jo med det motsatte. Var høy på meg selv og innbilsk. Trodde alle likte meg, hver gang jeg fikk et kompliment gikk jeg med nesa i sky og var glad resten av en dagen. Var så fornøyd med meg selv at jeg til og med ga komplimenter til andre mennesker! Det å leve på slike illusjoner var ikke bra. Slike vrangforestillinger krever behandling. Derfor måtte jeg lære meg at mennesker kan gi belønning for sin egen vinningens skyld. At de handlinger jeg gjorde mot andre mennesker motivert av egoisme og min egen fortreffelighet også kunne skade andre mennesker? Selvransakelse og selvinnsikt ga meg visshet om at jeg ikke var noen spesiell. At jeg kanskje ikke er like attraktiv som jeg innbiller meg meg? At jeg trodde jeg var kulere enn det jeg egentlig var? Her har jeg gått rundt og trodd jeg var slank og veltrent, men vekta viste meg at jeg lyvde for meg selv? Hva godt skal behandling være for meg da? Nedgradere meg selv? Hvorfor det? Hvorfor kan jeg ikke heller være innbilsk og tro jeg er smart mens jeg egentlig er dum? Må sannheten frem for idioter også? Når man er så tilbakestående som det jeg er så hjelper livsløgn.

52 minutter siden, Anki skrev:

Jeg gir ikke meg selv skylden for alt drittet som skjer med meg. Får jeg avslag på en jobb tenker jeg ikke lengre at det er fordi jeg er en drittperson som ikke fortjener å leve, jeg tenker heller at de andre sikkert hadde bedre utdanning og mer erfaring.

Men man må være villig til å forandre seg, kunne påpeke problemene sine og ta imot tips og råd og være villig til å tenke nytt. For det tunge arbeidet må man gjøre selv og det varer lenge etter samtaler med psykologen er over.

Når ting går galt i livet mitt så vet jeg at det er meg. Må jeg avslutte en jobb vet jeg at det er fordi de har funnet noen som er bedre enn meg.

Hadde en psykolog forsøkt å overbevise meg om noe annet så hadde jeg sagt du lyver. Og hva er vitsen med det? Psykologer er like underkastet lover, samfunnet og kulturen som det alle andre mennesker er. La meg forklare. I kristiansand kommune er det forbudt for kommunale ansatte å bruke snus i arbeidstiden. Mennesker kan gå til psykolog for å få hjelp til og slutte å snuse. I oslo er det lov for kommunale ansatte å bruke snus i arbeidstiden, Der behøver ikke mennesker gå til psykolog for å ha hjelp til å slutte å snuse. Nå snuser ikke jeg, men psykologen min gjorde det og det var dette temaet jeg likte å bruke tid på.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva kan samfunnet gjøre for å hjelpe disse guttene? 

Gi dem hjelp og terapi når de skjønner at de må forandre seg selv.

Anonymkode: 3ca23...03d

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Absol said:

Huh? Hvorfor ble jeg sitert i dette innlegget? Var ikke meg som skrev det....

Det lurer jeg også på. 

Her er innlegget, med riktig brukernavn.

2 hours ago, ThotSlayer said:

Hadde det ikke vært for Newtons oppdagelser og den utviklingen som har skjedd i matematikken og fysikkens verden siden da, hadde vi ikke hatt grunnsteinene til å utvikle dagens teknologi. Derfor gikk jeg så langt som 400 år tilbake. Du skjønner heller ikke at det er menn, ikke kvinner, som driver mesteparten av innovasjonen videre.

Anonymkode: 0fe37...e04

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hva har alt dette med deg å gjøre? Du har jo ikke oppfunnet noe der du sitter foran pc,en dagen lang og chatter med de andre "incel-mennene". I tillegg, intelligente mennesker tenker logisk, og der taper også " incel-menn". Kom deg ut i verden og lev livet ditt på en måte som gjør deg lykkelig, ikke råtne foran pc, skjermen hvor de fleste av de du skriver med er menn som føler seg som tapere, ofte helt uten grunn. 

Du antar mye men bommer totalt. Hvorfor tror du jeg er ulykkelig eller at jeg er en incel? 

Hvis du hadde vært så logisk begavet hadde du skjønt at jeg snakker om trender og tendenser på et høyere nivå ,mens du kun har evnen til å gjøre ting personlig ;)

Endret av ThotSlayer
Skrevet
3 minutter siden, waco skrev:

Ja selvfølgelig. Jeg slet jo med det motsatte. Var høy på meg selv og innbilsk. Trodde alle likte meg, hver gang jeg fikk et kompliment gikk jeg med nesa i sky og var glad resten av en dagen. Var så fornøyd med meg selv at jeg til og med ga komplimenter til andre mennesker! Det å leve på slike illusjoner var ikke bra. Slike vrangforestillinger krever behandling. Derfor måtte jeg lære meg at mennesker kan gi belønning for sin egen vinningens skyld. At de handlinger jeg gjorde mot andre mennesker motivert av egoisme og min egen fortreffelighet også kunne skade andre mennesker? Selvransakelse og selvinnsikt ga meg visshet om at jeg ikke var noen spesiell. At jeg kanskje ikke er like attraktiv som jeg innbiller meg meg? At jeg trodde jeg var kulere enn det jeg egentlig var? Her har jeg gått rundt og trodd jeg var slank og veltrent, men vekta viste meg at jeg lyvde for meg selv? Hva godt skal behandling være for meg da? Nedgradere meg selv? Hvorfor det? Hvorfor kan jeg ikke heller være innbilsk og tro jeg er smart mens jeg egentlig er dum? Må sannheten frem for idioter også? Når man er så tilbakestående som det jeg er så hjelper livsløgn.

Når ting går galt i livet mitt så vet jeg at det er meg. Må jeg avslutte en jobb vet jeg at det er fordi de har funnet noen som er bedre enn meg.

Hadde en psykolog forsøkt å overbevise meg om noe annet så hadde jeg sagt du lyver. Og hva er vitsen med det? Psykologer er like underkastet lover, samfunnet og kulturen som det alle andre mennesker er. La meg forklare. I kristiansand kommune er det forbudt for kommunale ansatte å bruke snus i arbeidstiden. Mennesker kan gå til psykolog for å få hjelp til og slutte å snuse. I oslo er det lov for kommunale ansatte å bruke snus i arbeidstiden, Der behøver ikke mennesker gå til psykolog for å ha hjelp til å slutte å snuse. Nå snuser ikke jeg, men psykologen min gjorde det og det var dette temaet jeg likte å bruke tid på.

I det tilfelle der tror jeg også terapi har noe for seg, høres nesten litt hypomant ut og det er like vondt å få vite sannheten da som det er ved mine tilfeller. Jeg brukte de første mnd på og mene at psykologen tulla, hvorfor skulle noen være ærlige, snille og si hva de mente fordi de mente det.

Å ha selvinnsikt er viktig for alle. Og det hadde ikke jeg, og det er vel noe av det som kjennetegner psykisk sykdom lettest. Så mye bunner nok ut i at psykiske helse fortsatt blir husjet på og hjelp er umulig å få med mindre man er et alvorlig tilfelle, eller har råd til det. Men igjen, man kommer ingen vei om man ikke innser man trenger hjelp. Og slle vet at det å samle alle med samme psykdom triggrer. Det er en grunn til at man helst ikke samler de med spiseforstyrrelser, depresjoner eller psykoser i rom og lar de prate. Det trigrer!

Skrevet
3 timer siden, waco skrev:

Nå da, - du glemmer at vi har ny teknologi! I følge forskning.no er det dobbelt så mange kvinner nå som får barn etter fylte 45 enn for 10 år siden! https://forskning.no/svangerskap/dobling-av-kvinner-over-45-ar-som-far-barn/1217370

Det er fortsatt en veldig liten andel. Og er du for gammel, og /eller singel, får du vel ikke hjelp i Norge heller, selv om teknologien er der. Da må du dra utenlands og betale selv. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, waco skrev:

Ja jeg forstår hva du mener, - at for de aller fleste vil det være lettere i livet ved å ikke hate seg selv og det å hate andre. Selvfølgelig er dette her destruktivt.

Mitt poeng, - er at selv om samtlige menn i norge gikk til kognitiv terapi hos han psykologen vil fremdeles 25% av alle menn være barnløse i 45 årsalderen. Det er poenget mitt! Og ja, - du har rett i det du skriver.

Menn som ønsker barn må nesten bestemme seg før de kommer langt opp i 40-årene. En partner eller kjæreste som ønsker seg barn, har ikke anledning til å vente på at mannen skal bestemme seg for at han vil ha barn når han nærmer seg 45 år, i den alderen er det nesten umulig for kvinner å få barn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, waco skrev:

Nå da, - du glemmer at vi har ny teknologi! I følge forskning.no er det dobbelt så mange kvinner nå som får barn etter fylte 45 enn for 10 år siden!

i 2017 ble det født rundt 50 000 barn i Norge.  Antall barn født av kvinner over 45 var 138. Så menn, hvis dere vil ha barn så må dere nesten bestemme dere før dere kommer i midten av 40-årene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, ThotSlayer skrev:

Hadde det ikke vært for Newtons oppdagelser og den utviklingen som har skjedd i matematikken og fysikkens verden siden da, hadde vi ikke hatt grunnsteinene til å utvikle dagens teknologi. Derfor gikk jeg så langt som 400 år tilbake. Du skjønner heller ikke at det er menn, ikke kvinner, som driver mesteparten av innovasjonen videre.

Og ja, godt at det er så mange kvinner som blir leger. Det forklarer hvorfor ting som dette skjer:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jP6xez/kvinne-ble-erklaert-doed-var-i-live

https://www.aftenposten.no/norge/i/Eo3mno/Fjernet-tarmen-pa-feil-pasient

😂😂😂😂

Jeg kan få lov til å bruke fortiden som et argument for kvinners nåværende manglende innovasjoner, i og med at kvnner bruker fortiden som argument for at de ikke lykkes nå (buhu de var jo undertrykt)

Men sannheten er jo at hvis de fleste menn var som disse incel-mennene, så hadde de fortsatt bodd i huler UTEN pc ;) Det mannlige kjønn generelt har flere genier men samtidig har de også de fleste "idiotene". Virker temmelig søkt å skryte av at "VI" har Einstein, ædabæda, samtidig som den som skriver det, ikke har kommet med EN eneste ide hittil i livet, og mest sannsynlig aldri vil komme med en eneste ide til dagen man trekker sitt siste sukk. Det er forskjell på menn, Einstein var et geni, men Trond som har sittet foran pc,en de siste 10-årene, har en hjerne som lekker som en sil, eneste likheten mellom ham og Einstein er at de begge hadde/ har en penis, men som alle vet, penis har ingen hjerne. Den eneste jobben den har er å tømme blæren for urin og sprute ut sædceller ved samleie. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i 2017 ble det født rundt 50 000 barn i Norge.  Antall barn født av kvinner over 45 var 138. Så menn, hvis dere vil ha barn så må dere nesten bestemme dere før dere kommer i midten av 40-årene. 

Membdet vil de ikke høre på fordi de tror de som 40+ lett kan få damer i 20-30årene.

Det er ikke bare damer som "går ut av dato", men de lever godt i den illusjonen..

Anonymkode: 14d34...f52

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Du antar mye men bommer totalt. Hvorfor tror du jeg er ulykkelig eller at jeg er en incel? 

Hvis du hadde vært så logisk begavet hadde du skjønt at jeg snakker om trender og tendenser på et høyere nivå ,mens du kun har evnen til å gjøre ting personlig ;)

Du antar også mye men bommer totalt, jeg er helt ulik enn den konklusjonen du kom med :) . Viser vel bare at å konversere over internett uten personlig kontakt fører tilslutninger. 

Gjest ThotSlayer
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du antar også mye men bommer totalt, jeg er helt ulik enn den konklusjonen du kom med :) . Viser vel bare at å konversere over internett uten personlig kontakt fører tilslutninger. 

Jeg trekker slutninger på bakgrunn av det du skriver. I motsetning til deg som trenger å se den du prater med for bedre å skjønne hva som blir sagt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi dem hjelp og terapi når de skjønner at de må forandre seg selv.

Anonymkode: 3ca23...03d

Psykolog er vel tilgjengelig for dem som har behov

Gjest ThotSlayer
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Men sannheten er jo at hvis de fleste menn var som disse incel-mennene, så hadde de fortsatt bodd i huler UTEN pc ;) Det mannlige kjønn generelt har flere genier men samtidig har de også de fleste "idiotene". Virker temmelig søkt å skryte av at "VI" har Einstein, ædabæda, samtidig som den som skriver det, ikke har kommet med EN eneste ide hittil i livet, og mest sannsynlig aldri vil komme med en eneste ide til dagen man trekker sitt siste sukk. Det er forskjell på menn, Einstein var et geni, men Trond som har sittet foran pc,en de siste 10-årene, har en hjerne som lekker som en sil, eneste likheten mellom ham og Einstein er at de begge hadde/ har en penis, men som alle vet, penis har ingen hjerne. Den eneste jobben den har er å tømme blæren for urin og sprute ut sædceller ved samleie. 

De fleste er ikke hverken incel menn eller genier. De er midt i mellom. 

Selv om de aller fleste menn ikke er genier eller bidrar, så er det forsatt menn som har stått for bidragene. Og det endrer seg ikke.

Skrevet
14 timer siden, waco skrev:

Jeg er enig.

Godt skrevet, og det er alltid en nytelse å se slike innlegg skrevet av menn i en tråd hvor enkelte brukere leverer innlegg etter innlegg som drypper av klassisk kvinneforakt. (Se under...)

12 timer siden, ThotSlayer skrev:

De fleste er ikke hverken incel menn eller genier. De er midt i mellom. 

Selv om de aller fleste menn ikke er genier eller bidrar, så er det forsatt menn som har stått for bidragene. Og det endrer seg ikke.

Jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere - det er åpenbart at du er en MGTOW. All ære til menn som tar tak og skaper seg nye roller i et samfunn hvor kvinner nå har lov til å leve som selvstendige individer. Men dette er ikke en kjønnskamp. Vi lever i et samfunn som ble bygget av og for menn, kvinner har hatt muligheten til å delta i samfunnsutviklingen først de siste tiårene. 

Som mor til voksne sønner ser jeg at å legge tilrette for en ny mannsrolle er akkurat like viktig som å jobbe for like rettigheter for kvinner - det er dette som ER feminisme. Jeg er glad for mennene jeg har rundt meg, de er viktige for meg og jeg ønsker ikke en verden uten menn. Mine sønner, brødre og kompiser er alle såpass oppvakte at en diskusjon om likestilling og nye kjønnsroller blir interessante og lærerike for alle parter. Spesielt lærerikt er det for meg som "moderne kvinne" å høre om hvordan (kanskje spesielt yngre) menn føler det ikke lenger er behov for dem nå når mannsrollen er i endring. Nå når kvinner etterhvert viser at vi kan klare det meste selv, så mener enkelte menn at vi har fratatt dem deres plass i samfunnet. Men der enklere individer finner gjenklang for sin frustrasjon på internettforum i diskusjon med fremmede likesinnede, tar oppegående menn tak i egen situasjon. De justerer sitt virkelighetsbilde og skaper seg sin egen plass i et samfunn i endring. Verden kan være en fin plass å være selv om man ikke alltid får det man trodde man hadde krav på. 

• Liker 4
Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)
25 minutter siden, frk.Helene Hare said:

Jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere - det er åpenbart at du er en MGTOW. All ære til menn som tar tak og skaper seg nye roller i et samfunn hvor kvinner nå har lov til å leve som selvstendige individer. Men dette er ikke en kjønnskamp. Vi lever i et samfunn som ble bygget av og for menn, kvinner har hatt muligheten til å delta i samfunnsutviklingen først de siste tiårene. 

Som mor til voksne sønner ser jeg at å legge tilrette for en ny mannsrolle er akkurat like viktig som å jobbe for like rettigheter for kvinner - det er dette som ER feminisme. Jeg er glad for mennene jeg har rundt meg, de er viktige for meg og jeg ønsker ikke en verden uten menn. Mine sønner, brødre og kompiser er alle såpass oppvakte at en diskusjon om likestilling og nye kjønnsroller blir interessante og lærerike for alle parter. Spesielt lærerikt er det for meg som "moderne kvinne" å høre om hvordan (kanskje spesielt yngre) menn føler det ikke lenger er behov for dem nå når mannsrollen er i endring. Nå når kvinner etterhvert viser at vi kan klare det meste selv, så mener enkelte menn at vi har fratatt dem deres plass i samfunnet. Men der enklere individer finner gjenklang for sin frustrasjon på internettforum i diskusjon med fremmede likesinnede, tar oppegående menn tak i egen situasjon. De justerer sitt virkelighetsbilde og skaper seg sin egen plass i et samfunn i endring. Verden kan være en fin plass å være selv om man ikke alltid får det man trodde man hadde krav på. 

Det at kvinner får slippe til på toppnivå og ellers er grunnen til at ting har stagnert og økonomien nå degenererer.

Det største problemet med kjønnsroller og diskusjoner om den utviklingen som har vært er tre ting:

1) kvinner evner ikke ta til seg kritikk eller bli omtalt som negativt
2) kvinner har gjennom statlige ordninger karret seg opp i systemet og lever godt som følge av det. De er som sagt subsidiert av menn. De tror at fordi de jobber i det statlige eller at de betaler skatt, så er de med på å bidra. Det er totalt feil.
3) Menn som i det hele tatt skal diskutere kjønn og samfunn med kvinner kan ikke si ting som rett og slett ikke er politisk korrekt.

Dette medfører at menn må gi slipp på sine behov, lyster eller meninger for kvinner overstyrer dem. Det er også mye av grobunnet til hatet mange kvinner føler de opplever. Fordi menn kommer ingen vei eller blir ikke lyttet til. Derfor sitter de på enkelte forum og blir radikalisert. For det er det eneste stedet de blir lyttet til og ikke invalidert.

Og grunnproblemet ligger i at uansett hvor moderne vi enn måtte ønske vi er, så er vi fortsatt mennesker og er drevet av instinkter og biologi. Den sosiale forandringen som har vært de siste årene har medført at menn og kvinner føres inn i roller de kanskje ikke er helt komfortable med. Et godt eksempel er kvinners behov for å bli ledet, og at mannen tar initiativ og tyr til handlinger. At han bestemmer litt. At han setter igang flørtingen og at hun responderer på hans initiaitv. Samtidig sier man at menn må respektere damer og la de være i fred og ikke trakassere. Dette medfører altså at kvinner nå i større grad må stå for sjekkingen, noe mange ikke takler i det hele tatt når de blir avvist, men sånn har det blitt. Det er konsekvenser for alle sosiale endringer man får til i samfunnet.

TLDR: kvinner er totalitære og tror faktisk at de er selvstendige, men fakta er at lønnen deres blir betalt fra skattene til menn som skaper verdier i det private. De overkjører menn i det store og hele. 

PS: jeg syns det å identifisere seg selv som noe er meningsløst. Jeg er ikke noe MGTOW.

Endret av ThotSlayer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...