Gå til innhold

Incels


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Har du kanskje, bare kanskje, vurdert at det jeg driver med her er sosiale eksperiment for å sjekke de kognitive evnene til de som henger her?

Og jeg er bare innom og spør for en venn :phaedra:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, ThotSlayer skrev:

Okay if you say so, genius. Empatien er på topp ser jeg.

Og dette skrev du nettopp, "Ellers er jeg ganske lei av avsporinger og melder meg ut av denne debatten". 

Anonymkode: bbac7...c36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og dette skrev du nettopp, "Ellers er jeg ganske lei av avsporinger og melder meg ut av denne debatten". 

Anonymkode: bbac7...c36

Jeg har en lei vane til å svare folk når de snakker itl meg, men du har rett. Jeg må bli flinkere og skal ta selvkritikk for det. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest trist her, - er å lese den alminnelige forakt de fleste mennesker har mot incels. Særlig kvinner har vanskelig for å skjule sin forakt mot incels. Og da bruke incels som et skjellsord blandet med litt latter og vemmelse.

Tenk om menn hadde hatt den samme avsmak mot kvinner som ikke får seg noe? Det ville jo aldri skje, - for det finnes en mann for alle kvinner, mens det ikke finnes en kvinne for alle menn.

Å bruke denne skjevheten til å forsterke sin forakt og å mobbe åpenlyst er som ThotSlayer riktignok påpeker en observasjon for å sjekke alminnelige menneskers mentale kapasitet, - og da er det som alle har observert, - ingenting annet enn mobbing og forakt.

Er mennesker bevisste sine egne holdninger? Handler det ikke heller å fordømme de utstøtte? Finnes det noen mennesker eller kvinner her som har sagt at de forstår hvordan det er å leve som paria hele livet?

Noen her som kan forklare hvorfor dere er sånn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen incel menn hater kvinner, samtidig vil de ha sex med mennesker de hater? Hvis jeg foraktet intenst menn som gruppe så ville jeg da ikke ha ligget med dem. Da ville jeg heller prøvd å søke opp den lille prosenten av menn jeg ikke foraktet, og hvis det ikke hadde gått, så hadde jeg levd som frivillig singel. 

Anonymkode: bbac7...c36

De aller fleste menn har du den aller største likegyldighet til. Det er bare få menn du kunne tenke deg å ligge med. Eller kunne du ligge med hvem som helst, - slik som en incels ville gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, waco skrev:

Det jeg synes er mest trist her, - er å lese den alminnelige forakt de fleste mennesker har mot incels. Særlig kvinner har vanskelig for å skjule sin forakt mot incels.

Jeg skal innrømme at jeg har en forakt for mennesker som setter seg i en offerrolle uansett om de er mann eller kvinne. Det er ett eller annet enerverende med mennesker som legger seg ned, anklager samfunnet, foreldre etc, etc for alt som er galt i deres liv, så slik sett er jeg skyldig. 

Anonymkode: bbac7...c36

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal innrømme at jeg har en forakt for mennesker som setter seg i en offerrolle uansett om de er mann eller kvinne. Det er ett eller annet enerverende med mennesker som legger seg ned, anklager samfunnet, foreldre etc, etc for alt som er galt i deres liv, så slik sett er jeg skyldig. 

Anonymkode: bbac7...c36

Og litt av grunnen til at de føler som de gjør er jo at de blir avvist og foraktet av alle.

Vi er alle medskyldige i vårt samfunn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, waco skrev:

De aller fleste menn har du den aller største likegyldighet til. Det er bare få menn du kunne tenke deg å ligge med. Eller kunne du ligge med hvem som helst, - slik som en incels ville gjort?

Selvfølgelig ville jeg ikke ligget med hvem som helst, jeg er ingen bavian som puler på alt som er tilgjengelig. En mann sa engang til meg at han og kompisen hadde truffet på to venninner da de var i Syden, siden kompisen stakk av med den pene "måtte" han pule på den stygge?! Hvis man overhodet ikke finner et menneske attraktivt på noen som helst måte, hvorfor vil man da dele " genene" med det mennesket? 

Anonymkode: bbac7...c36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ville jeg ikke ligget med hvem som helst, jeg er ingen bavian som puler på alt som er tilgjengelig. En mann sa engang til meg at han og kompisen hadde truffet på to venninner da de var i Syden, siden kompisen stakk av med den pene "måtte" han pule på den stygge?! Hvis man overhodet ikke finner et menneske attraktivt på noen som helst måte, hvorfor vil man da dele " genene" med det mennesket? 

Anonymkode: bbac7...c36

Nja. Å bli fornedret av en man selv fornedrer pirrer jo hovmodigheten littegranne for å quote Victor Hugo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det jo over alt folk har forskjellige anlegg for forskjellige ting. Det er ikke slik at jenter bare kan "bruke vilja si" og konkurrere mot gutter i fotball f.eks. Alle er ikke like, noen taper konkurranser uansett om alle jenter i hele norge brukte 10 timer dagen på fotball ville kanksje bare 1 eller 2 vært gode nok til å komme med på herrelandslaget, men kun fordi det ikke er så mange gutter som satser så hardt, var det det ville det blitt 0 jenter som nådde opp. Dere virker tro at alle kan vinne barte en prøver hardt nok, men innerst inne vet dere godt selv at det er ikke slik virkeligheten er. alle vinner ikke, konkurranser handler om at noen vinner noen taper

Det er lett for vinnere å hevde at taperne burde jobbet hardere og blitt vinnere, men selv om alle jobber 100% hardere, blir det fortsatt tapere.... fordi det er det konkurranser handler om, vinnere og tapere

Dere som tror dere er vinnere, prøv å sy gensere i konkurranse med slaver i asia som tjener 5 kroner timen. Dere kommer til å tape konkurransen skal jeg love dere. Så jobb med dere selv da jeg hater folk som legger seg ned og skydler på verden for sitt tap blablablabla. Ja du kan gjøre annet enn å lage gensere da, nettop... det er det taper gutta må gjøre, enten må de konkurrere i ting de ikke har anlegg for og som så godt som sikkert vil føre til at de kaster bort hele livet på å oppnå noe som er helt urealistisk, ellers må de innse tapet. Hvorfor skal gutter alltid kunne vinne i alt bare de jobber hardt nok, mens jenter slipper og dropper privat nøringsliv fordi de hater konkurranse og vil ha trygghet, merkelig.... Så jenter liker ikke og får slippe konkurranse og har staten som forsørger, mens alle gutter skal konkurrere i alt OG vinne i alt, for ellers er de "patetisk taere" som bare m,å jobbe med seg selv -_-

Jeg ser rett gjennom dere. Og det er et patetisk menneskesyn de fleste av dere har. Skjøner godt at folk melder seg ut.

Lykke til

Anonymkode: 2b4a7...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, waco said:

Det jeg synes er mest trist her, - er å lese den alminnelige forakt de fleste mennesker har mot incels. Særlig kvinner har vanskelig for å skjule sin forakt mot incels. Og da bruke incels som et skjellsord blandet med litt latter og vemmelse.

Tenk om menn hadde hatt den samme avsmak mot kvinner som ikke får seg noe? Det ville jo aldri skje, - for det finnes en mann for alle kvinner, mens det ikke finnes en kvinne for alle menn.

Å bruke denne skjevheten til å forsterke sin forakt og å mobbe åpenlyst er som ThotSlayer riktignok påpeker en observasjon for å sjekke alminnelige menneskers mentale kapasitet, - og da er det som alle har observert, - ingenting annet enn mobbing og forakt.

Er mennesker bevisste sine egne holdninger? Handler det ikke heller å fordømme de utstøtte? Finnes det noen mennesker eller kvinner her som har sagt at de forstår hvordan det er å leve som paria hele livet?

Noen her som kan forklare hvorfor dere er sånn?

Er det merkelig å uttrykke forakt for kvinnehatere? Ok.

Anonymkode: f3c78...d34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så jenter liker ikke og får slippe konkurranse og har staten som forsørger, mens alle gutter skal konkurrere i alt OG vinne i alt,

På hvilken måte har jenter staten som forsørger?

Og må gutter konkurrere i alt og vinne i alt?

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ville jeg ikke ligget med hvem som helst, jeg er ingen bavian som puler på alt som er tilgjengelig. En mann sa engang til meg at han og kompisen hadde truffet på to venninner da de var i Syden, siden kompisen stakk av med den pene "måtte" han pule på den stygge?! Hvis man overhodet ikke finner et menneske attraktivt på noen som helst måte, hvorfor vil man da dele " genene" med det mennesket? 

Anonymkode: bbac7...c36

Forresten hva mener de mennene skulle ha gjort? Tatt med begge to hjem og bare hatt sex med hun ene? Kanskje mennesker har andre kvaliteter enn bare utseende? Hva med kåthet eller hvor gøyal man er - teller ikke det i attraktivitet-nivået?

Jeg vet at for dere kvinner er det helt alminnelig  å ta med seg to menn hjem- en kjekk og en stygg, - og bare ha sex med han kjekke. Men det er jo sinnsykt dårlig atferd spør du meg.

Hvorfor har du denne vemmelsen mot stygge mennesker egentlig? Er du for fin? Liker du den alminnelige diskrimineringen av stygge mennesker at du selv ville deltatt i diskrimineringen? Har du bare ligget med kjekke menn hele ditt liv? For et fattig menneske, - være så styrt av samfunnets idealer at du går glipp av det menneskelige med å være menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det merkelig å uttrykke forakt for kvinnehatere? Ok.

Anonymkode: f3c78...d34

Ja det er litt spesielt å hate mennesker på grunn av deres status og rang ja. Men det er ikke sikkert du forstår det selv. Så bare fortsett å hate mennesker du, - kanskje du til og med kan bli litt lykkelig av denne forakten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, waco said:

Jeg vet at for dere kvinner er det helt alminnelig  å ta med seg to menn hjem- en kjekk og en stygg, - og bare ha sex med han kjekke. Men det er jo sinnsykt dårlig atferd spør du meg.

Og ellers har du det bra? :klo:

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, waco said:

Ja det er litt spesielt å hate mennesker på grunn av deres status og rang ja. Men det er ikke sikkert du forstår det selv. Så bare fortsett å hate mennesker du, - kanskje du til og med kan bli litt lykkelig av denne forakten.

Det er IKKE pga status eller rang, men som sagt at de(re) er kvinnehatere og stadig uttrykker dette på nett og andre steder.

Anonymkode: f3c78...d34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 15.19, Geirfuglen skrev:

«Incels» er et begrep jeg har sett flere ganger, men aldri forstått hva innebærer. Veldig interessant lesning: https://www.nrk.no/kultur/xl/rapport-fra-morkets-promperom-1.14480292

Det er mye jeg finner merkelig med det, og spesielt at man finner såkalte «incels» i Norge. Hvor mange har ikke vært kjipe på vgs, men har fått en endring ved livet sitt ved å flytte fra hjemstedet sitt og få tatt utdanning? Det er veldig synd hvis unge menn sitter og leser om dette på nett og tror alt er svart. Alt er som regel sinnsykt svart på ungdomsskolen og vgs, men det kan fint endre seg!

Kjenner dog igjen en del av det som står i artikkelen, har lest en del her inne. Kan det skje at man leser om alt dette på nett, gir opp, slik at det blir en selvoppfyllende profeti? Hva tror dere?

 

Er ikke det en ansvarsfraskrivelse å kalle seg for incel?

Jeg så den episoden av Trygdekontoret der en ung mann kalte seg for incel, han virket svært lite mottakelig for innspill som ikke passet med den oppfatningen han selv hadde bestemt seg for at var fakta. Det var tydelig at han hadde reflektert mye inni konkrete snevre synspunkt, og veldig lite utenfor.

Mitt råd til incels: slutt å dyrke selvmedlidenheten og bitterheten, utvikle deg som person, ha respekt for deg selv og andre mennesker, vær høflig, og for guds skyld IKKE bygg opp selvtillit basert på negativitet og selvgodhet.

Jada, livet er urettferdig, sånn er det, noen sulter, noen dør av kreft, noen blir drept, noen blir voldtatt, noen blir syke, noen er ikke pene, noen er sjenerte, noen dør i bombeangrep.

Ta ansvar for ditt eget liv, du er ikke en baby.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte har jenter staten som forsørger?

Og må gutter konkurrere i alt og vinne i alt?

Anonymkode: 0fe37...e04

jenter får 100'000 kroner mer fra staten i ytelser mottatt i forhold til hva de betaler inn i skatt. Og jobber i mye større grad i staten isteden for konkurranseutsatt privat næringsliv. De liker ikke konkurrere altså men ha trygge statlige jobber for å slippe å konkurrere. Fordi de vet godt, i konkurranser er det tapere, hvorfor ikke garantere vinst ved å ikke konkurrere. Men når du ikke konkurrerer vinner du mindre, så klager de på det guttene tjener mer enn jentene (fordi de tar risiko ved å jobbe i konkurranseutsatt privat næringsliv) så nå krever de at staten kvoterer dem inn i styrejobber etc slik at de kan vinne, uten å måtte delta og tjene like mye likevel.

Har du ikke lest tråden, incel gutta som taper i konkurransen om jentene, må ta seg sammen og er ekle patetiske tapere, altså må de fortsette å konkurrere om de skal ha noe verdighet i KG brukernes øyne, for alle kan vinne, angivelig, om de har riktige holdninger, men jentene virker ikke mene det når vi ser deres valg i livet, de vet godt at i konkurranser er det tapere, derfor skyr de konkurranse, med de følgene det har. MEN så sier de se jenter tjener mindre så vi må kvoteres inn hit og dit, en patetisk taper holdning ala. incels, men ingen hetser dem, nrk hetser dem ikke, de jubler, ja kvoter inn jenter hit og dit, ja dytt dem hit og dit gi dem ting de ikke har kjempet for fordi "patriarket holder dem nede". Kvinner er svake og skal dyttes opp om de er nede, men gutter skal aldri være nede for da er de ekle patetiske dyr

Du ser ikke urettferdigheten i et slikt system ? Er det virkelig rart at guttene som taper føler at samfunnet er urettferdig. Tenk om taper guttene gjorde som taper kvinnene, KREVDE å kvoteres inn hos jenter de ikke vinner rettferdig konkurrense om. Vent litt... det er jo det de gjør incel folka... akuratt som kvinner. Merkelig. Vi er ikke likestilt i våre holdninger til kvinner og menn ihvertfall, der har feminsitene rett, men trolig ikke helt i den retningen de tror

 

Det er alt jeg har å si om saken, lykke til

Anonymkode: 2b4a7...a3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, samfunnet har aldri vært for de som faller utenfor. Og dere har aldri klart å gjøre noe med det, selv med utallige forsøk. 

Tapere blir ikke vinnere, selv om samfunnet kollapser. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Hvem som faller utenfor er i stor grad bestemt av hvem som har rigget til eksisterende lover, godtatt moral, levemåte, normer osv. Og joda, det går an å snu. Store deler av verden har våknet opp og ser mer kritisk på maktstrukturer og rikdom enn noensinne, takket være digitale kanaler man ikke hadde tidligere. Når mange nok har våknet opp, så vil det ble maktskifte i de fleste land, inkludert Norge. 

Og jeg kan garantere at den del av de som har falt utenfor nå, men som har andre sterke egenskaper (men som i dag ikke anses som viktig), vil klare seg utmerket i f. eks. et anarkokapitalistisk samfunn. 

Anonymkode: a0fda...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...