Gå til innhold

Incels


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Absol skrev:

En annet aspekt i debatten om menns overlegenhet over kvinner er jo alle de mannlige idiotene som befolker fengslene våre. Kriminalitet og vold er de definitivt bedre på enn kvinner, den skal de ha.

Og hvis man ser slåsskamp i et parlament, kan du banne på at det er menn som har klikket ;) . MEN, et stort flertall av norske menn ville aldri ha gått amok på den måten, det skal de virkelig ha :)

Anonymkode: bbac7...c36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.3.2019 den 18.04, ThotSlayer skrev:

Der hvor kvinner befinner seg minker kvaliteten på det som gjøres.

 Hahaha!! 😂

 :baby:

Endret av Perle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge incels og menn generelt møtes med forakt vil ingenting endre seg til det bedre, men det verre. Enkel ABC som de fleste burde fått med seg.

Anonymkode: 0522e...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge incels og menn generelt møtes med forakt vil ingenting endre seg til det bedre, men det verre. Enkel ABC som de fleste burde fått med seg.

Anonymkode: 0522e...284

Hvem møter dem med forakt? Alt folk sier er at det hjelp er ingen å sitte hjemme hver dag fremfor å gå ut og faktisk MØTE jenter..og det er de som viser forakt. Får e ikke de peneste damene så kaller de deg incels for de ser jo på resten som smuler (utsagn fra en incel).

Man forakter ikke folk selvom man ber dem gjøre noe med problemet.

Er du feit og mistrives? Slank deg.

Vil du ha en jobb? Søk på den.

Hva forventer folk? At kiloene skal renne av når du sitter i sofaen og at din nye arbeidsgiver skal komme hjem til deg? Nei. Så hvorfor forvente at kvinner skal ligge på rygg når disse mennene bare holder seg hjemme?

De er veldig veldig entitled disse mannfolka.

Anonymkode: 14d34...f52

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke bidrag har du stått for da kjære mann? Hva har du skapt?

Antageligvis ingenting....

Anonymkode: 14d34...f52

Sånn rent bortsett fra at jeg skal ta en doktorgrad innenfor teknologi, så har du vel rett i det du skriver. Jeg har ikke skapt eller bidratt med noe ennå.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du. Den type menge menn som ikke ønsker å ha kvinner hva kaller man dem?incels...

Good riddance.

 

Anonymkode: 14d34...f52

Hvis det stemmer så hadde jeg ikke hatt venninner ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Sånn rent bortsett fra at jeg skal ta en doktorgrad innenfor teknologi, så har du vel rett i det du skriver. Jeg har ikke skapt eller bidratt med noe ennå.

Hvis det stemmer så hadde jeg ikke hatt venninner ;) 

Uff, det skal virkelig lite tiø for å få tatt en doktorgrad nå om dagen.. 

Flaut. 

Anonymkode: 0bd21...83b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Sånn rent bortsett fra at jeg skal ta en doktorgrad innenfor teknologi, så har du vel rett i det du skriver. Jeg har ikke skapt eller bidratt med noe ennå.

Hvis det stemmer så hadde jeg ikke hatt venninner ;) 

Det er rart du har venninner så mye som du forakter kvinner, eller snakker vi om shemales?

Hvis du skal ta en doktorgrad så vil jeg anbefale deg å bruke tiden din på det ,fordi du er veldig mye på Kvinneguiden til alle døgnets tider... Men du er vel en supermann som tar doktorgrad og henger her inne flere timer hver eneste dag for å prate piss om kvinner.Du trener ikke tilfeldigvis 2-3 t per dag og går ut på byen og koser deg hver helg med en ny dame  og da?😉

Anonymkode: 14d34...f52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det skal virkelig lite tiø for å få tatt en doktorgrad nå om dagen.. 

Flaut. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Doktorgraden heter "Forum Kvinneguidium"😂

Anonymkode: 14d34...f52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
19 hours ago, frk.Helene Hare said:

Nei, det er det ingen som påstår. Men på det nåværende stadiet i menneskets utvikling bør man kunne forvente at hver enkelt klarer å overstyre apehjernen. Tenke seg om en ekstra gang før man sier eller gjør noe, og i det minste fall gå i seg selv dersom man oppfører seg som et dyr og bryter noen grenser.

Også i forskjellige kvinnedominerte kulturer? Som insider, eller utenforstående? Også i ikke-norske kvinnekulturer?

Ser du hvorfor det er vanskelig å debattere med deg når du allerede har bestemt deg for at ditt verdensbilde stemmer - uansett hva? Du har allerede bestemt deg for at alle kvinner er like. 

Nei, vi trenger menn på flere måter enn for gener og subsidiering. Har du aldri vært i et godt forhold? 

Du undervurderer apehjernen. Apehjernen er grunnen til at 20-30% av menn i England blir lurt av sine kvinner. Tror du virkelig norske kvinner er noe bedre? 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6585595/Thousands-dads-left-shock-DIY-paternity-tests-soar.html

Innsikt i forskjellige land, deres samfunn og hva slags kultur de har. Det er alt fra mange europeiske, asiatiske, afrikanske og amerikanske land. Jeg leser masse statisikk og analyser fra de forskjellige landene og sammenlikner de opp mot hverandre. Ut fra det kan man også tegne seg et bilde av hvordan kultur de har og hva som driver de.

Se på hele avsnittet i sin helhet. Jeg beskriver problemet kvinner har, og da er det naturlig at jeg kun fokuserer på det ene kjønnet. Det er vel heller du som sliter med å skjønne hva jeg skriver. Jeg påpeker ting som gjør det vanskelig for menn og kvinenr å finne hverandre. Jeg kunne godt utdypt mer om alt det negative menn gjør, og ja - det er en lang liste der også. Ikke tro for et sekund at jeg ikke ser på alle faktorer.

Dere trenger menn for ressurser(trygghet) og status. Thats it. gener er ressurser, skattepenger er ressurser. Ressurser er trygghet. Emosjonelt arbeid fra mannen er trygghet. Status er hvem han er og hvordan han drar dere opp i verden i form av selvrealisering.

14 hours ago, Absol said:

Samfunnet ville tilpasset seg? Lavere skatteinntekter, familier ville måttet redusere gjeldsnivåene sine betraktelig, boligmarkedet ville kræsjet, vi ville fått et stort vakuum i kvinnedominerte yrker og 100 000vis av kvinner ville kjedet seg til døde hjemme mens de hater mennene som tvang dette frem (igjen) mer og mer.

På begynnelsen av 1900 tallet var normen at kvinnen var hjemme og mannen på jobb, men så dreit mannen på draget og samfunnet og industrien skjøt fart og vi fikk mangel på arbeidskraft som tvang kvinner ut i arbeid, hvilket resulterte i at kvinner fikk ambisjoner innen yrkeslivet som menn som deg siden har forbannet dem for 😊 kvinnene på begynnelsen av 1900 tallet var tilfredse hjemme de.

Statlige utgifter stiger ikke fordi kvinner jobber der, kvinner er generelt lavere lønnede enn menn. De stiger fordi vi har unødvendige stillinger, mange av dem er mannlige konsulenter som skal ha en formue for å påpeke helt innlysende ting. Staten må effektiviseres, antakelig må det en kvinne til for å få den jobben gjort. Alle omsorgsyrkene ligger under staten, og siden vi stadig lever lengre samtidig som vi er sykere og sykere så blir helseposten naturlig nok dyrere og dyrere, men for all del, en gjeng med kjekke, unge, mannlige sykepleiere og helsearbeidere vil jo kunne lyse opp alderdommen for mang en gammel dame 😉

Her motsier du deg igjen. Du hevder jo at kvinner har all makt når det kommer til sex og forhold. Menn står jo i kø og vi velger og vraker.

Jo, jeg har skjønt at kvinner kommer til å fortsette å koste velferdsstaten mye selv om de slutter å betale skatt. Du kan innbille deg mye om menns overtruffenhet, men at de alene skal klare å generere inntektene staten trenger for å gå rundt tviler jeg på (for ikke å snakke om at de vil klare å fylle de nødvendige stillingene i omsorgsyrkene)

Selvfølgelig ville samfunnet tilpasset seg. Forøvrig så var det ikke slik at ingen kvinner jobbet før 70 tallet. Kvinner har vært i arbeid, bare ikke alle. Du ser helt svart / hvitt på det. Dessuten er denne situasjonen du snakker om høyst urealistisk for den innebærer tvang. 

Det var nok normen, men det er ikke sagt at alle var hjemme. Noen var faktisk i arbeid også. Det er ingen som har tvunget kvinner i arbeid, men heller kvinner som har blitt manipulert gjennom feminismen til å tro at arbeit macht frei. 

Statlige utgfiter stiger fordi kvinner tar ubrukelige grader på høgskole og unviersiteter, og staten legger itl rette for at de skal ha en jobb når de er ferdige. 

Dere har all makt fordi 1) dere overser 70-80% av menn der ute som ikke får tissen deres til å kile, og 2) menn som dere faktisk vil ha kan velge og vrake. Så, det som skjer er at dere overser flertallet av menn, mens de som dere ikke overser, overser flertallet av kvinner. Nå viser det seg at de på bunnen har begynt å skjønne greia, og de på topp mister totalt respekten og ser ikke vitsen med forhold (dere gir ås mye av dere selv til de uansett). Så det er ingen selvmotsigelse når jeg sier at andelen menn som vil ha forhold minker. Både blant de dere overser og blant de dere vil ha. Glem så ikke at kravene for en god mann øker og øker etterhvert som samfunnet utvikler seg, som gjør at stadig færre menn når opp. (langitdsprognose)

Sjekk Norges BNP historikk

https://www.ssb.no/a/histstat/aarbok/ht-0901-bnp.html

Se så opp mot denne artikkelen hvor det hevdes at fastlands BNP hadde vært 3300 milliarder lavere uten kvinner i arbeid

https://www.dagsavisen.no/innenriks/likestilling-er-god-okonomi-1.751031

Selv hvis kvinner hadde jobbet like mye som menn så hadde de utgjort 5600 milliarder.

Fortell meg så hvor mye 5600 milliarder er av det store bildet. Hvor tror du de resterende milliardene i BNP kommer fra? ;) 

Kvinner er faktisk ikke viktige for økonomien i det hele tatt, det er menn og menn alene som står for verdiskapningen

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Doktorgraden heter "Forum Kvinneguidium"😂

Anonymkode: 14d34...f52

Nope, men hadde jeg tatt den, så hadde det vært den enkleste doktorgraden å ta ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff, det skal virkelig lite tiø for å få tatt en doktorgrad nå om dagen.. 

Flaut. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Tja, man må ha B i snitt og B på masteroppgaven, så jeg ville ikke sagt det er for lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er rart du har venninner så mye som du forakter kvinner, eller snakker vi om shemales?

Hvis du skal ta en doktorgrad så vil jeg anbefale deg å bruke tiden din på det ,fordi du er veldig mye på Kvinneguiden til alle døgnets tider... Men du er vel en supermann som tar doktorgrad og henger her inne flere timer hver eneste dag for å prate piss om kvinner.Du trener ikke tilfeldigvis 2-3 t per dag og går ut på byen og koser deg hver helg med en ny dame  og da?😉

Anonymkode: 14d34...f52

Nope. Ekte jenter som er mine venninner. Jeg har faktisk endel av de, tro det eller ei.

Jeg er fyren alle hatet på skolen. Som leser et par dager før eksamen og får en B eller A uten å jobbe hele semesteret. Så jeg vet nøyaktig hvor mye arbeid jeg trenger å legge i doktorgraden ;)

Vel, ikke hat meg fordi jeg påpeker ting ved dere som er negative. Kunne også påpekt om ting som også er positive. 

Nei, jeg drar ikke ut for å dra damer (det er bortkasta energi), men å trene 2-3 ganger i uka gjør jeg. Var det noe mer du lurer på? Har du fortsatt lyst til å avspore debatten med diskusjoner angående personer? (Det er ikke lov forresten)

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

Vel, ikke hat meg fordi jeg påpeker ting ved dere som er negative. Kunne også påpekt om ting som også er positive. 

Hvorfor er det viktig for deg å bare påpeke det du mener er negativt?

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThotSlayer
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det viktig for deg å bare påpeke det du mener er negativt?

Anonymkode: 0fe37...e04

De som ikke føler seg truffet av det negative innehar også de positive egenskapene jeg kunne beskrevet. Disse damene er sjeldenst single. I og med at det er et økende problem internasjonalt at kvinner og menn glir fra hverandre er det viktig å finne grunnene til at det ikke fungerer. Jeg har flere ganger argumentert for hvorfor kvinner er flaskehalsen i dette, og ved å forklare hvilke faktorer som medfører til at kvinner er ulykkelig single, så er man også med på gjøre de bevisst på hva de burde og ikke burde gjøre. 

Nå er det også sånn at mange ikke har de mentale evnene, selvinnsikten, viljestyrken eller pågangsmotet til å endre seg selv eller ta tak. Mange her inne har trolig blitt brent, de har blitt formet og bitre, og mange har etterhvert også blitt ganske trangsynte. Derfor innser jeg jo nå også hvorfor det egentlig er nytteløst å prøve å forklare disse tingene til de av dere som reagerer.

Ellers er jeg ganske lei av avsporinger og melder meg ut av denne debatten. Har vært inne på incelproblematikken og mener som sagt at menn som sliter burde ta tak, innse at kvinner og sex ikke er mål man burde sette seg, at selvforbedring er veien å gå, at det å fokusere på egen lykke, egne ferdigheter, egne hobbyer er mye mer gunstige og gir garanterte avkastninger, og at det er irrasjonelt å hate noen eller ha negative følelser. 

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ThotSlayer skrev:

De som ikke føler seg truffet av det negative innehar også de positive egenskapene jeg kunne beskrevet. Disse damene er sjeldenst single. I og med at det er et økende problem internasjonalt at kvinner og menn glir fra hverandre er det viktig å finne grunnene til at det ikke fungerer. Jeg har flere ganger argumentert for hvorfor kvinner er flaskehalsen i dette, og ved å forklare hvilke faktorer som medfører til at kvinner er ulykkelig single, så er man også med på gjøre de bevisst på hva de burde og ikke burde gjøre. 

Nå er det også sånn at mange ikke har de mentale evnene, selvinnsikten, viljestyrken eller pågangsmotet til å endre seg selv eller ta tak. Mange her inne har trolig blitt brent, de har blitt formet og bitre, og mange har etterhvert også blitt ganske trangsynte. Derfor innser jeg jo nå også hvorfor det egentlig er nytteløst å prøve å forklare disse tingene til de av dere som reagerer.

Ellers er jeg ganske lei av avsporinger og melder meg ut av denne debatten. Har vært inne på incelproblematikken og mener som sagt at menn som sliter burde ta tak, innse at kvinner og sex ikke er mål man burde sette seg, at selvforbedring er veien å gå, at det å fokusere på egen lykke, egne ferdigheter, egne hobbyer er mye mer gunstige og gir garanterte avkastninger, og at det er irrasjonelt å hate noen eller ha negative følelser. 

Du har vel egentlig aldri deltatt i debatten. 

Kvinner og menn kan aldri leve side om side i et samfunn. Det går aldri, så lenge menn forventer og krever og søker makt. Likeså med kvinner. Kvinner som får makt, vil ha mer. 

Enkelt og greit. Mennesker forstår ikke at man må gi og ta. 

Kjønnsdelte skoler, barnehager osv. 

Likt som nå for jentene, og spanskrøret frem for guttene. 

Guttene som allikevel faller utenfor(ddt er tross alt ikke færre av de i dag), må vi bare se på som naturlig seleksjon. Samfunnet trenger de ikke. 

Anonymkode: 0bd21...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ThotSlayer said:

Sånn rent bortsett fra at jeg skal ta en doktorgrad innenfor teknologi, så har du vel rett i det du skriver. Jeg har ikke skapt eller bidratt med noe ennå.

Hvis det stemmer så hadde jeg ikke hatt venninner ;) 

Du må være tidlig i studieforløpet for du har så rigide og forutinntatte meninger at det er oppsiktsvekkende. Jeg tipper at du bare leker med tanken på et langt studie. Du vil slite når du kommer høyere opp hvis du ikke åpner opp tankene dine og lufter på loftet, det kan jeg si deg med sikkerhet. Jeg har allerede en doktorgrad. Jeg har forsket en god del og gitt ut bøker om emnet. Jeg har altså bidratt mye mer enn deg. Og ja, jeg er kvinne. 

Anonymkode: 26a64...082

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThotSlayer
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må være tidlig i studieforløpet for du har så rigide og forutinntatte meninger at det er oppsiktsvekkende. Jeg tipper at du bare leker med tanken på et langt studie. Du vil slite når du kommer høyere opp hvis du ikke åpner opp tankene dine og lufter på loftet, det kan jeg si deg med sikkerhet. Jeg har allerede en doktorgrad. Jeg har forsket en god del og gitt ut bøker om emnet. Jeg har altså bidratt mye mer enn deg. Og ja, jeg er kvinne. 

Anonymkode: 26a64...082

Den eneste grunnen til at du har doktorgrad er fordi de som skulle godkjenne graden din hadde de samme meningene som deg. Du har en grad i synsefag som ikke er naturvitenskap eller teknologi. Dermed er det lett å bare bullshitte seg til en grad.

Dette er nivået på topp i slike felt

https://eu.usatoday.com/story/opinion/voices/2018/10/10/grievance-studies-academia-fake-feminist-hypatia-mein-kampf-racism-column/1575219002/

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har vel egentlig aldri deltatt i debatten. 

Kvinner og menn kan aldri leve side om side i et samfunn. Det går aldri, så lenge menn forventer og krever og søker makt. Likeså med kvinner. Kvinner som får makt, vil ha mer. 

Enkelt og greit. Mennesker forstår ikke at man må gi og ta. 

Kjønnsdelte skoler, barnehager osv. 

Likt som nå for jentene, og spanskrøret frem for guttene. 

Guttene som allikevel faller utenfor(ddt er tross alt ikke færre av de i dag), må vi bare se på som naturlig seleksjon. Samfunnet trenger de ikke. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Okay if you say so, genius. Empatien er på topp ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ThotSlayer said:

Den eneste grunnen til at du har doktorgrad er fordi de som skulle godkjenne graden din hadde de samme meningene som deg. Du har en grad i synsefag som ikke er naturvitenskap eller teknologi. Dermed er det lett å bare bullshitte seg til en grad.

Det gjorde du det igjen. Og du tar feil. Hvis du gjør alvor av studieplanene kan det faktisk hende at jeg blir gjesteforeleseren din. Du når ikke langt med den innstillingen der. Du framstår som litt dum. 

Anonymkode: 26a64...082

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjorde du det igjen. Og du tar feil. Hvis du gjør alvor av studieplanene kan det faktisk hende at jeg blir gjesteforeleseren din. Du når ikke langt med den innstillingen der. Du framstår som litt dum. 

Anonymkode: 26a64...082

Hvilket felt er det du er innenfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...