Gå til innhold

Incels


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Okay if you say so, genius. Empatien er på topp ser jeg.

Vel, hva foreslår du? 

At vi tvinger damer til å gifte seg med incels? 

Du som er så smart med doktorgraden din, hvilke andre måter har du å løse konflikten på? Å si at damer er dumme og ikke burde jobbe, hjelper ikke stort. 

Damer er ikke slaver. 

Anonymkode: 0bd21...83b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, ThotSlayer said:

Hvilket felt er det du er innenfor? 

Jaså, så det tror du på alvor at jeg skal fortelle deg? Da er du naiv. Vi er så få i Norge som har doktorgrad på dette feltet, så det akter jeg ikke å avsløre på Kvinneguiden. Du virker dessuten som en sånn som kan finne på å sende kvinnehaterne på Flashback og incelsene i Norge etter meg hvis du finner ut hvem jeg er, så du får bare lure. Du kan opprette en egen tråd om emnet og studiet ditt hvis du vil ha input, så svarer jeg deg der hvis det er riktig som jeg mistenker, at det er mitt fagfelt du vil inn på.

Anonymkode: 26a64...082

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaså, så det tror du på alvor at jeg skal fortelle deg? Da er du naiv. Vi er så få i Norge som har doktorgrad på dette feltet, så det akter jeg ikke å avsløre på Kvinneguiden. Du virker dessuten som en sånn som kan finne på å sende kvinnehaterne på Flashback og incelsene i Norge etter meg hvis du finner ut hvem jeg er, så du får bare lure. Du kan opprette en egen tråd om emnet og studiet ditt hvis du vil ha input, så svarer jeg deg der hvis det er riktig som jeg mistenker, at det er mitt fagfelt du vil inn på.

Anonymkode: 26a64...082

Nei, jeg skjønte egentlig at du bullshitter når du faktisk tror at doktorgradsstudenter drar på forelesning 😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, hva foreslår du? 

At vi tvinger damer til å gifte seg med incels? 

Du som er så smart med doktorgraden din, hvilke andre måter har du å løse konflikten på? Å si at damer er dumme og ikke burde jobbe, hjelper ikke stort. 

Damer er ikke slaver. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Jeg har aldri sagt at man skal tvinge damer til å gifte seg med incels, jeg har aldri sagt at damer ikke burde jobbe heller

Jeg har heller ikke sagt at damer er slaver.

Det er du som mangler evnen til å forstå det jeg skriver og trekker enkle konklusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel egentlig aldri deltatt i debatten. 

Kvinner og menn kan aldri leve side om side i et samfunn. Det går aldri, så lenge menn forventer og krever og søker makt. Likeså med kvinner. Kvinner som får makt, vil ha mer. 

Enkelt og greit. Mennesker forstår ikke at man må gi og ta. 

Kjønnsdelte skoler, barnehager osv. 

Likt som nå for jentene, og spanskrøret frem for guttene. 

Guttene som allikevel faller utenfor(ddt er tross alt ikke færre av de i dag), må vi bare se på som naturlig seleksjon. Samfunnet trenger de ikke. 

Anonymkode: 0bd21...83b

Utfordringen din blir at vi som faller utenfor på noen områder i samfunnet kommer sterkere tilbake :)

Og da tar vi det vi vil ha fra samfunnet, enkelt og greit. 

Det skal bli krig i samfunnet, det kan man nesten garantere når man ser på utviklingen i samfunnet. 

Anonymkode: a0fda...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Absol skrev:

Samfunnet ville tilpasset seg? Lavere skatteinntekter, familier ville måttet redusere gjeldsnivåene sine betraktelig, boligmarkedet ville kræsjet, vi ville fått et stort vakuum i kvinnedominerte yrker og 100 000vis av kvinner ville kjedet seg til døde hjemme mens de hater mennene som tvang dette frem (igjen) mer og mer.

På begynnelsen av 1900 tallet var normen at kvinnen var hjemme og mannen på jobb, men så dreit mannen på draget og samfunnet og industrien skjøt fart og vi fikk mangel på arbeidskraft som tvang kvinner ut i arbeid, hvilket resulterte i at kvinner fikk ambisjoner innen yrkeslivet som menn som deg siden har forbannet dem for 😊 kvinnene på begynnelsen av 1900 tallet var tilfredse hjemme de.

Statlige utgifter stiger ikke fordi kvinner jobber der, kvinner er generelt lavere lønnede enn menn. De stiger fordi vi har unødvendige stillinger, mange av dem er mannlige konsulenter som skal ha en formue for å påpeke helt innlysende ting. Staten må effektiviseres, antakelig må det en kvinne til for å få den jobben gjort. Alle omsorgsyrkene ligger under staten, og siden vi stadig lever lengre samtidig som vi er sykere og sykere så blir helseposten naturlig nok dyrere og dyrere, men for all del, en gjeng med kjekke, unge, mannlige sykepleiere og helsearbeidere vil jo kunne lyse opp alderdommen for mang en gammel dame 😉

Her motsier du deg igjen. Du hevder jo at kvinner har all makt når det kommer til sex og forhold. Menn står jo i kø og vi velger og vraker.

Jo, jeg har skjønt at kvinner kommer til å fortsette å koste velferdsstaten mye selv om de slutter å betale skatt. Du kan innbille deg mye om menns overtruffenhet, men at de alene skal klare å generere inntektene staten trenger for å gå rundt tviler jeg på (for ikke å snakke om at de vil klare å fylle de nødvendige stillingene i omsorgsyrkene)

Ja, fjerner man mye av det overflødige i samfunnet som en alt for stor stat, så vil man på kort sikt måtte redusere gjeldsgrad, forbruk, utsikter til prisstigning osv. Men det er helt nødvendig for å gå tilbake til "ekte" kapitalisme. 

Det er ikke mange konsulenter sett opp mot antall helsearbeidere i det offentlige. Jeg er enig i at mange av de offentlige byråkratene og konsulentene er overflødige, men de er få sammenlignet med f. eks. helsearbeiderne. 

Poenget er ikke å generere nok inntekter til at staten går rundt, det langsiktige målet bør være å kvitte seg med det offentlige i sin helhet, siden det er et pyramidespill som ikke er bærekraftig i lengden uansett. 

Anonymkode: a0fda...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Utfordringen din blir at vi som faller utenfor på noen områder i samfunnet kommer sterkere tilbake :)

Og da tar vi det vi vil ha fra samfunnet, enkelt og greit. 

Det skal bli krig i samfunnet, det kan man nesten garantere når man ser på utviklingen i samfunnet. 

Anonymkode: a0fda...f4b

Er det samfunnet sin feil at du ikke får deg dame?

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det samfunnet sin feil at du ikke får deg dame?

Anonymkode: 0fe37...e04

Skylder ikke på samfunnet i sin helhet, men jeg ser at gamet er rigget til fordel for noen og ikke andre. Og det jobber jeg og stadig flere med å endre :) 

Anonymkode: a0fda...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Skylder ikke på samfunnet i sin helhet, men jeg ser at gamet er rigget til fordel for noen og ikke andre. Og det jobber jeg og stadig flere med å endre :) 

Anonymkode: a0fda...f4b

På hvilken måte vil dere liksom endre det, da?

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte vil dere liksom endre det, da?

Anonymkode: 0fe37...e04

Mitt synspunkt: Anarkokapitalisme. Få vekk "daukjøttet" i samfunnet og innfør totalt ansvar for eget liv uten støttehjul. 

Anonymkode: a0fda...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mitt synspunkt: Anarkokapitalisme. Få vekk "daukjøttet" i samfunnet og innfør totalt ansvar for eget liv uten støttehjul. 

Anonymkode: a0fda...f4b

Støttehjul?

Anonymkode: 0fe37...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Utfordringen din blir at vi som faller utenfor på noen områder i samfunnet kommer sterkere tilbake :)

Og da tar vi det vi vil ha fra samfunnet, enkelt og greit. 

Det skal bli krig i samfunnet, det kan man nesten garantere når man ser på utviklingen i samfunnet. 

Anonymkode: a0fda...f4b

Krigen utkjempes ved å ikke gi kvinnfolk og andre mannfolk som suger oppmerksomhe eller hjelpt, ikke delta i valg eller bruke penger, utnytte skattesystemet, flå stat og kommune som konsulenter, bygge seg opp en formue og så flytte utenlands med verdiene.

Krigen utkjempes på det sosiale og økonomiske planet. Så ka de som sitter igjen skatte seg ihjel og prøve å få ting til å gå rundt, mens fødselstallene raser nedover, veksten stagnerer og utgfiftene til staten bare øker.

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Støttehjul?

Anonymkode: 0fe37...e04

Altså det er staten, det offentlige, lovverk og dagens økonomisystem som beskytter en del av dem som i dag er ansatt som er sterke, men som i biologisk betydning egentlig er svake. En forholdsvis liten elite hersker over andre menn på grunn av at lovverket, samt det økonomiske og politiske systemet beskytter dem. I et anarkokapitalistisk samfunn ville de ikke kunne gjort det, da kunne vi slått tilbake uten å ha blitt straffedømt i etterkant. 

Anonymkode: a0fda...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skylder ikke på samfunnet i sin helhet, men jeg ser at gamet er rigget til fordel for noen og ikke andre. Og det jobber jeg og stadig flere med å endre :) 

Anonymkode: a0fda...f4b

Men hvordan skal det gjøre øivet enklere for dere? 

For uten et lovverk kan dere voldta som dere vil, og få fitte som dere vil, er det det som er tanken? 

Anonymkode: 0bd21...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utfordringen din blir at vi som faller utenfor på noen områder i samfunnet kommer sterkere tilbake :)

Og da tar vi det vi vil ha fra samfunnet, enkelt og greit. 

Det skal bli krig i samfunnet, det kan man nesten garantere når man ser på utviklingen i samfunnet. 

Anonymkode: a0fda...f4b

Vel, samfunnet har aldri vært for de som faller utenfor. Og dere har aldri klart å gjøre noe med det, selv med utallige forsøk. 

Tapere blir ikke vinnere, selv om samfunnet kollapser. 

Anonymkode: 0bd21...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Incels tror at alt var så mye bedre før? Tror de virkelig det at menn bare kunne gå gå ut og skaffe seg kone og barn? Sorry Mac, men det ha da til alle tider vært forventet at menn kunne FORSØRGE en familie før han hadde "lov" til å skaffe seg en. Det vil si at mange menn, de som knapt kunne forsørge seg selv, tjenestefolk, husmenn, gårdsgutter etc ikke hadde mulighet til å gifte seg og stifte familie. Om ikke annet så har kvinnefrigjøring og feminisme, at kvinner er i jobb og tjener penger gjort det økonomisk mulig for flere menn å stifte familie, ikke motsatt. 

Anonymkode: 39029...9c6

Ut fra intervjuene i "Trygdekontoret" virker det som de i stor grad tenker på normene og hvordan gutter ble og blir oppdratt. Fraværet av en far ble trukket frem av den ene som forklaring på hvorfor han var så utilpass som mann, og med flere alenemødre er nok dette en skjebne han deler med mange andre gutter. Han trakk også frem hvordan han hadde blitt gitt et mangelfult bilde av hva kvinner ser etter i en mann. 

Akkurat det med oppdragelse tror jeg de har et poeng i. Jeg tror nok man var mer ærlig rundt, eller turte å snakke om, forskjellene mellom kjønnene før, der en i dag ofte virker å fortelle om en verden man ønsker, heller enn hvordan den er. Resultatet kan være slike som disse incelsene, som plutselig oppdager at å være "snill gutt" ikke er nok og ofte ikke fører til suksess hos kvinner, og det gjelder kvinnene som missforstår egen "verdi" på datingmarkedet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/21/2019 at 8:25 PM, ThotSlayer said:

Du antar mye men bommer totalt. Hvorfor tror du jeg er ulykkelig eller at jeg er en incel? 

Hvis du hadde vært så logisk begavet hadde du skjønt at jeg snakker om trender og tendenser på et høyere nivå ,mens du kun har evnen til å gjøre ting personlig ;)

 

Det kan kanskje være fordi «thot» er et typisk incel-ord, og vel, du har det i nicket ditt :P hint nummer to: mye av det du sier er typisk incel-greier. Jeg kommer ikke til å komme med eksempler da du selv har oversikt over de innleggene du har skrevet, ikke at det hjelper så mye da incels typisk har totalt manglende selvinnsikt, så du hadde ikke skjønt det om noen hadde tatovert det i panna di en gang.

Anonymkode: f3c78...d34

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan kanskje være fordi «thot» er et typisk incel-ord, og vel, du har det i nicket ditt :P hint nummer to: mye av det du sier er typisk incel-greier. Jeg kommer ikke til å komme med eksempler da du selv har oversikt over de innleggene du har skrevet, ikke at det hjelper så mye da incels typisk har totalt manglende selvinnsikt, så du hadde ikke skjønt det om noen hadde tatovert det i panna di en gang.

Anonymkode: f3c78...d34

Har du kanskje, bare kanskje, vurdert at det jeg driver med her er sosiale eksperiment for å sjekke de kognitive evnene til de som henger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer said:

Har du kanskje, bare kanskje, vurdert at det jeg driver med her er sosiale eksperiment for å sjekke de kognitive evnene til de som henger her?

:hoho:

Anonymkode: 0fe37...e04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ThotSlayer said:

Har du kanskje, bare kanskje, vurdert at det jeg driver med her er sosiale eksperiment for å sjekke de kognitive evnene til de som henger her?

Sier som brukeren over::hoho:

Anonymkode: f3c78...d34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...