AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #161 Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, ThotSlayer skrev: Tom for argumenter med andre ord På ingen måte. Men jeg sparer dem til en som ikke driver med stråmenn og cherry-picking. Anonymkode: 8f835...f54 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 21. mars 2019 #162 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: På ingen måte. Men jeg sparer dem til en som ikke driver med stråmenn og cherry-picking. Anonymkode: 8f835...f54 Det er jo du som er på bærtur når du tror at et overtall av kvinner på et legestudie har noen som helst sammenheng med innovasjon å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #163 Skrevet 21. mars 2019 12 minutter siden, ThotSlayer said: Og ja, godt at det er så mange kvinner som blir leger. Det forklarer hvorfor ting som dette skjer:https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jP6xez/kvinne-ble-erklaert-doed-var-i-livehttps://www.aftenposten.no/norge/i/Eo3mno/Fjernet-tarmen-pa-feil-pasient Anonymkode: 0fe37...e04 9
Gjest ThotSlayer Skrevet 21. mars 2019 #164 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 0fe37...e04 Der hvor kvinner befinner seg minker kvaliteten på det som gjøres.
Absol Skrevet 21. mars 2019 #165 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 8 minutter siden, ThotSlayer skrev: Tom for argumenter med andre ord Eller kanskje lista over feil gjort av mannlige leger er så vanvittig lang at det bare tar for lang tid å liste dem opp? Endret 21. mars 2019 av Absol 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #166 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, ThotSlayer said: Der hvor kvinner befinner seg minker kvaliteten på det som gjøres. Herregud! Du overgår deg selv gang på gang. Anonymkode: 0fe37...e04 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #167 Skrevet 21. mars 2019 On 3/20/2019 at 5:52 PM, megda said: Menn og kvinner er ulike og vil vel også finne ulike måter å få utløp for sine frustrasjoner. En handling som er agressiv ligger mer latent for de fleste menn enn kvinner og at det da blir et virkemiddel for noen menn er vel også mer sannsynlig. Graden av single menn er vel også større da andelen av menn som reproduserer seg sett opp mot kvinner er mye lavere. Jeg er enig i at å innse et problem som noe å løse er det riktige når det motsatte blir å skylde på andre for egen elendighet. Det er nyanser her som i alt annet og noen mennesker er penere enn andre. sånn er det bare. man må gjøre det beste man kan med sine forutsetninger. Om ikke så havner man fort i de gatene at verden er meningsløs og at livet er urettferdig. Jeg kjenner en mann som ved første øyekast ser ut som en unnskyld meg, stygg råtte. Men han er passe slem og har en eller annen feil så gjør at han ikke bryr seg om hva andre føler. Dette elsker damer og han har alltid masse damer. Det er garantert ikke utseende det kommer ann på. Damer elsker slemme, barske, råe gutter som viser at de er populær blant flokken. Du kan se ut som et hespetre om du bare er litt sånn merkelig egoist med en manipulerende evne til å flørte og si fine ting for å få det du vil ha. Anonymkode: 46315...805
megda Skrevet 21. mars 2019 #168 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner en mann som ved første øyekast ser ut som en unnskyld meg, stygg råtte. Men han er passe slem og har en eller annen feil så gjør at han ikke bryr seg om hva andre føler. Dette elsker damer og han har alltid masse damer. Det er garantert ikke utseende det kommer ann på. Damer elsker slemme, barske, råe gutter som viser at de er populær blant flokken. Du kan se ut som et hespetre om du bare er litt sånn merkelig egoist med en manipulerende evne til å flørte og si fine ting for å få det du vil ha. Anonymkode: 46315...805 Ja, jeg er enig i at hvordan du fremstår gjennom ditt genuine uttrykk ved å f.eks være en typisk "bad boy" gjør at du får mange poeng hos enkelte kvinner Endret 21. mars 2019 av megda
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #169 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, megda skrev: Ja, jeg er enig i at hvordan du fremstår gjennom ditt genuine uttrykk ved å f.eks være en typisk "bad boy" gjør at du får mange poeng hos enkelte kvinner Ikke hos meg Grøsser når jeg tenker på slike menn som mannsjåvinisten på Trygdekontoret... Jeg vil heller leve alene enn å ende opp med en slik mann! Ville ikke tatt i en slik mann med ildtang en gang om så vi var de siste menneskene på jorda. Så nei, alle kvinner ønsker ikke bad boys. Anonymkode: 3a68b...6f3 11
megda Skrevet 21. mars 2019 #170 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke hos meg Grøsser når jeg tenker på slike menn som mannsjåvinisten på Trygdekontoret... Jeg vil heller leve alene enn å ende opp med en slik mann! Ville ikke tatt i en slik mann med ildtang en gang om så vi var de siste menneskene på jorda. Så nei, alle kvinner ønsker ikke bad boys. Anonymkode: 3a68b...6f3 han typen der er jo ganske interessant, egentlig. Det han vinner på er ærligheten i hans framtreden og hans egen seksualitet ovenfor kvinner. Han unnskylder ikke sitt eget behov for en seksuell relasjon og det lyser fra han. Det han mangler slik jeg opplever han er jo en viss ydmykhet og denne litt hårsåre maskuliniteten han uttrykker. Likevel, har jeg ingen problemer med å se at han tiltrekker seg kvinner. Jeg skrev også "du får mange poeng hos enkelte kvinner". Endret 21. mars 2019 av megda 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 21. mars 2019 #171 Skrevet 21. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud! Du overgår deg selv gang på gang. Anonymkode: 0fe37...e04 Ja, jeg beviser atter en gang at det er menn som hever nivået, og ikke kvinner
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #172 Skrevet 21. mars 2019 Just now, ThotSlayer said: Ja, jeg beviser atter en gang at det er menn som hever nivået, og ikke kvinner Skulle gjerne visst hvor/når du hever nivået. Anonymkode: 0fe37...e04 12
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #173 Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, megda skrev: han typen der er jo ganske interessant, egentlig. Det han vinner på er ærligheten i hans framtreden og hans egen seksualitet ovenfor kvinner. Han unnskylder ikke sitt eget behov for en seksuell relasjon og det lyser fra han. Det han mangler slik jeg opplever han er jo en viss ydmykhet og denne litt hårsåre maskuliniteten han uttrykker. Likevel, har jeg ingen problemer med å se at han tiltrekker seg kvinner. Jeg skrev også "du får mange poeng hos enkelte kvinner". Jeg kan ikke forstå hvilke kvinner som vil ha menn som han, ikke til forhold i alle fall Anonymkode: 3a68b...6f3 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #174 Skrevet 21. mars 2019 46 minutter siden, Absol skrev: Hadde det ikke vært for Newtons oppdagelser og den utviklingen som har skjedd i matematikken og fysikkens verden siden da, hadde vi ikke hatt grunnsteinene til å utvikle dagens teknologi. Derfor gikk jeg så langt som 400 år tilbake. Du skjønner heller ikke at det er menn, ikke kvinner, som driver mesteparten av innovasjonen videre. Men hva har alt dette med deg å gjøre? Du har jo ikke oppfunnet noe der du sitter foran pc,en dagen lang og chatter med de andre "incel-mennene". I tillegg, intelligente mennesker tenker logisk, og der taper også " incel-menn". Kom deg ut i verden og lev livet ditt på en måte som gjør deg lykkelig, ikke råtne foran pc, skjermen hvor de fleste av de du skriver med er menn som føler seg som tapere, ofte helt uten grunn. Anonymkode: bbac7...c36 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #175 Skrevet 21. mars 2019 40 minutter siden, ThotSlayer said: Der hvor kvinner befinner seg minker kvaliteten på det som gjøres. Spoken like a true incel Anonymkode: f3c78...d34 8
megda Skrevet 21. mars 2019 #176 Skrevet 21. mars 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke forstå hvilke kvinner som vil ha menn som han, ikke til forhold i alle fall Anonymkode: 3a68b...6f3 Du har vel en venninne som har falt for feil mann hele tiden og blir såret? det er jo et visst mønster i det. Det jeg selv blir irritert på er det at han snakker om at det single markedet i Norge er så bra, men at dette ville vært utelukket i hans hjemland. han sier "det hadde jeg ikke akspetert av våre kvinner". Det er jo egentlig så nedsettende og respektløst det kan få blitt, men så er det enkelte kvinner som vil bli dominert av denne manifestasjonen fra den hypermaskuline mannen. Videre blir det jo en motpol fra det noen jenter opplever fra det egalitære Norge der guttene ikke er nok frempå i slike relasjoner og det får de jo i overflod fra denne typen menn som kan tolkes som en viss dominans på det laveste nivået, men som skaper en sterk respons rett fra biologiens hule hånd. Det gir sitt uttrykk i den ærlige fremtoningen av egen seksualitet som ofte blir gjemt av den ganske nordmann normalt sett. Endret 21. mars 2019 av megda 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #177 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, megda skrev: Du har vel en venninne som har falt for feil mann hele tiden og blir såret? det er jo et visst mønster i det. Det jeg selv blir irritert på er det at han snakker om at det single markedet i Norge er så bra, men at dette ville vært utelukket i hans hjemland. han sier "det hadde jeg ikke akspetert av våre kvinner". Det er jo egentlig så nedsettende og respektløst det kan få blitt, men så er det enkelte kvinner som vil bli dominert av denne manifestasjonen fra den hypermaskuline mannen. Videre blir det jo en motpol fra det noen jenter opplever fra det egalitære Norge der guttene ikke er nok frempå i slike relasjoner og det får de jo i overflod fra denne typen menn som kan tolkes som en viss dominans på det laveste nivået, men som skaper en sterk respons rett fra biologiens hule hånd. Det gir sitt uttrykk i den ærlige fremtoningen av egen seksualitet som ofte blir gjemt av den ganske nordmann normalt sett. Ikke av slike type menn nei. Da jeg var yngre valgte jeg også feil menn, men jeg gikk ikke bevisst inn på å velge dem. De var veldig hyggelige og snille- helt til jeg ble forelsket og de hadde meg i sin hule hånd. Nå er jeg litt eldre og har blitt klok av skade. Ja jeg er veldig enig med deg der. Jeg savner også at menn er flinkere til å ta initiativ og er mer frempå da, men ikke slik som mannsjåvinisten. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært på dates og så har de ikke tatt initiativ på en stund. Jeg har trodd at de ikke var så interesserte og så har jeg gått videre til en annen mann som har vært mer frempå eller at jeg har mistet interessen for dem. Så blir jeg kontaktet igjen og lurer på om vi skal finne på noe Anonymkode: 3a68b...6f3 3
megda Skrevet 21. mars 2019 #178 Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke av slike type menn nei. Da jeg var yngre valgte jeg også feil menn, men jeg gikk ikke bevisst inn på å velge dem. De var veldig hyggelige og snille- helt til jeg ble forelsket og de hadde meg i sin hule hånd. Nå er jeg litt eldre og har blitt klok av skade. Ja jeg er veldig enig med deg der. Jeg savner også at menn er flinkere til å ta initiativ og er mer frempå da, men ikke slik som mannsjåvinisten. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært på dates og så har de ikke tatt initiativ på en stund. Jeg har trodd at de ikke var så interesserte og så har jeg gått videre til en annen mann som har vært mer frempå eller at jeg har mistet interessen for dem. Så blir jeg kontaktet igjen og lurer på om vi skal finne på noe Anonymkode: 3a68b...6f3 jaja, det er jo litt av det som er trikset for menn. å finne den riktige balansen mellom å ikke være mannsjåvinist der det går litt for langt, og å ikke være for passiv da det er forventet at mannen er den dominante på sett og vis. Menn må implementere begge væremåter for å score høyest hos kvinner og ofte er det jo det de fleste sliter med å finne ut av. 1
Gjest Skrevet 21. mars 2019 #179 Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, waco skrev: Hver gang jeg spør folk her på forumet om hvordan kognitiv terapi virker for dem blir det bare stille, - hvorfor er det sånn? Jeg har ikke sett noen stille spørsmålet før, men svarer gjerne. Jeg gikk til psykolog fra november 2017 til starten av den mnd her. Vi har kun brukt kognotiv terapi og ABCD modellen. Har hatt fremgang, men det tar jo like lang tid å snu en tanke som det tok å lage den. Men jeg ser forbedring. Om folk gir meg komplimenter er jeg ikke lengre rask med å bortforklare de, fortelle dem hvor stygg, fæl og feit jeg er og det de sier bare er tull. At de kun gjør det fordi verden krever at de er høflige. Jeg sier takk og prøver å ta det til meg. Jeg gir ikke meg selv skylden for alt drittet som skjer med meg. Får jeg avslag på en jobb tenker jeg ikke lengre at det er fordi jeg er en drittperson som ikke fortjener å leve, jeg tenker heller at de andre sikkert hadde bedre utdanning og mer erfaring. Men man må være villig til å forandre seg, kunne påpeke problemene sine og ta imot tips og råd og være villig til å tenke nytt. For det tunge arbeidet må man gjøre selv og det varer lenge etter samtaler med psykologen er over. 1 time siden, waco skrev: Ja jeg forstår hva du mener, - at for de aller fleste vil det være lettere i livet ved å ikke hate seg selv og det å hate andre. Selvfølgelig er dette her destruktivt. Mitt poeng, - er at selv om samtlige menn i norge gikk til kognitiv terapi hos han psykologen vil fremdeles 25% av alle menn være barnløse i 45 årsalderen. Det er poenget mitt! Og ja, - du har rett i det du skriver. Jeg gjentar meg selv, tar tallene for seg frivillig barnløse, og er det kun barn incels vil ha? For hvis man nekter å ta i damer som ikke vil ha barn fjerner man et rimelig stort område.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #180 Skrevet 21. mars 2019 5 hours ago, Absol said: Men det virker ikke som om du skjønner at mennesker også må ta ansvar for egne liv. Det å be folk ta ansvar for sine egne liv er naturligvis rett, men det er ikke i alle tilfeller det passer seg som råd. Det er så mye som påvirker en sånn situasjon, eller et sånt liv, så det svaret ditt blir egentlig fryktelig nedlatende synes jeg, da man ikke nødvendigvis kjenner bakgrunnen eller detaljene. Psykisk helse er ofte relatert til dette, men det betyr ikke at de automatisk er farlige, eller på annen måte uegnet, til forhold og familieliv. Mennesker er individer, og må behandles som individer. Men i dagens samfunn så legges jo alt opp etter at alle har samme behov, noe som naturligvis er tull. Anonymkode: dabfa...373
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå