Havfru Skrevet 18. oktober 2021 #621 Del Skrevet 18. oktober 2021 J.. skrev (5 timer siden): Tvert imot. Å banne er bevist til å være tegn på det motsatte. Inntil et visst nivå. Når det går over det så peker pila i feil retning igjen. Balansekunst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 18. oktober 2021 #622 Del Skrevet 18. oktober 2021 Spyflua skrev (2 timer siden): Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. Hooh! DEN forskningen vil jeg svært gjerne se en nærmere på! Kan du sende meg linken? Spør du meg, så virker det som om ordforrådet er ganske skralt når man må ty til de samme, slitte banneordene hele tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. oktober 2021 #623 Del Skrevet 18. oktober 2021 ljosglimt skrev (22 minutter siden): Hooh! DEN forskningen vil jeg svært gjerne se en nærmere på! Kan du sende meg linken? Spør du meg, så virker det som om ordforrådet er ganske skralt når man må ty til de samme, slitte banneordene hele tiden. skralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 19. oktober 2021 #624 Del Skrevet 19. oktober 2021 Spyflua skrev (13 timer siden): Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. Helt enig! Tidligere episoder har fremstått mye mer naturlig, selv om det har vært satt på spissen. Men, denne episoden som ligger på Spotify, den føltes veldig krampaktig og tilgjort, på feil måte. Jeg kommer ikke til å følge med over på Podme? for flere episoder. Og, de forrige sesongene har vært noe av det morsomste jeg har hørt på podkast. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. oktober 2021 #625 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg syntes første sesongen var veldig bra, så dabbet det gradvis av. Har vært et par episoder jeg ikke har klart å høre ferdig engang, Kygo var en av dem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 20. oktober 2021 #626 Del Skrevet 20. oktober 2021 Nutz skrev (På 19.10.2021 den 14.06): Jeg syntes første sesongen var veldig bra, så dabbet det gradvis av. Har vært et par episoder jeg ikke har klart å høre ferdig engang, Kygo var en av dem. Enig - hun høres ikke særlig engasjert ut selv en gang 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrsa Skrevet 28. oktober 2021 #627 Del Skrevet 28. oktober 2021 Pusern3 skrev (På 21.10.2021 den 0.15): Enig - hun høres ikke særlig engasjert ut selv en gang Det er vel kanskje en del av konseptet? Det er ikke ALLE som naturlig er overengasjert i de minste ting (de færreste faktisk). Det er mye verre når andre influensere tilsynelatende holder på å besvime av glede etter å ha mottatt enda en "haul" fra Cubus eller WeAreFit. Linnea (og Stine) er herlig syrlige og dønn genuine. Deilig med noen som faktisk bare lar skravla gå. Uten å være overentusiastiske og politisk korrekt. Heia venner av internett! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinej Skrevet 3. november 2021 #628 Del Skrevet 3. november 2021 Har noen møtt Linnea? Jeg har merchen hennes, både kom på nach og storkar og kanke VENTE med å se neste kolleksjon som kommer, og jeg håper jeg en dag møter ho, men hvordan er ho i virkeligheten? Er ho litt sånn «gå vekk»?🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. november 2021 #629 Del Skrevet 3. november 2021 Umami skrev (På 9.10.2021 den 14.03): Da må du se « Ikke lov å le på hytta» 🤣 Huff nei, Linnea hadde ingenting der å gjøre. Bare kleint. Hun har ingen humor, hun byr ikke på seg selv, ingenting. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2021 #630 Del Skrevet 10. november 2021 On 11/4/2021 at 12:02 AM, Christinej said: Har noen møtt Linnea? Jeg har merchen hennes, både kom på nach og storkar og kanke VENTE med å se neste kolleksjon som kommer, og jeg håper jeg en dag møter ho, men hvordan er ho i virkeligheten? Er ho litt sånn «gå vekk»?🤣🤣 Jeg var stor fan av både henne, bloggen og den første boka, men så møtte jeg henne på byn og romansen var over kan man si... Dette er en 8-10 år siden nå, så jeg antar at hun har forandret seg siden da. Så henne mye på sats i perioden før kompani lauritzen og hun er ikke en man går bort til. Hun har en utrolig avvisende fremtoning, noe jeg respekterer og nesten ser litt opp til. Spørs om du hadde turt å prate til henne om du hadde møtt henne, jeg tørr i alle fall ikke det 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 12. november 2021 #631 Del Skrevet 12. november 2021 Har møtt på Linnea med jevne mellomrom, altså tilfeldig støtt på henne da vi ikke kjenner hverandre, og jeg hadde definitivt ikke tatt kontakt med henne, om det så var bare for å si noe positivt om bøker eller podcasten e.l. Som en annen nevnte her så har hun en avvisende fremtoning, hun innbyr definitivt ikke til kontakt. Hun ser ut som hun vil være i fred. Men jeg mener ikke dette er negativt, hun må få lov til å være seg selv, og skjønner godt hvis hun ikke er komfortabel med at fremmede tar kontakt, selv om hun er en offentlig person. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 16. november 2021 #632 Del Skrevet 16. november 2021 Reagerte på dette, jeg. Er det Linnea som driter ut Trine, eller Trine sjæl som fabler? Eller forstår jeg ikke spøken? https://www.instagram.com/p/CWV-NepMQS2/?utm_medium=copy_link Facebook ble startet i 2004. 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2021 #633 Del Skrevet 16. november 2021 Vipser skrev (40 minutter siden): Reagerte på dette, jeg. Er det Linnea som driter ut Trine, eller Trine sjæl som fabler? Eller forstår jeg ikke spøken? https://www.instagram.com/p/CWV-NepMQS2/?utm_medium=copy_link Facebook ble startet i 2004. 🤷♀️ Spøken gikk jo rett forbi deg.. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 17. november 2021 #634 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) J.. skrev (10 timer siden): Spøken gikk jo rett forbi deg.. Tydeligvis.. 🤷♀️ Så det som står om de andre deltakerne er liksom også en spøk? Endret 17. november 2021 av Vipser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2021 #635 Del Skrevet 17. november 2021 Vipser skrev (4 timer siden): Tydeligvis.. 🤷♀️ Så det som står om de andre deltakerne er liksom også en spøk? Jepp. At hun "har vært på facebook siden 1998" er en jo en åpenbar spøk om at hun er "The OG blogger/influencer".. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. november 2021 #636 Del Skrevet 17. november 2021 Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.45): Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻♀️ Før så var det jo definitivt sånn, fordi hun ikke var spesielt glad, men nå ser jeg hun som veldig lattermild, tøysete og mye mer avslappet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 18. november 2021 #637 Del Skrevet 18. november 2021 J.. skrev (17 timer siden): Jepp. At hun "har vært på facebook siden 1998" er en jo en åpenbar spøk om at hun er "The OG blogger/influencer".. Ok.. Jeg synes beskrivelsen av de andre virket å ha grunnlag i virkeligheten, derfor jeg stusset litt på det 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 18. november 2021 #638 Del Skrevet 18. november 2021 On 11/16/2021 at 10:53 PM, Vipser said: Reagerte på dette, jeg. Er det Linnea som driter ut Trine, eller Trine sjæl som fabler? Eller forstår jeg ikke spøken? https://www.instagram.com/p/CWV-NepMQS2/?utm_medium=copy_link Facebook ble startet i 2004. 🤷♀️ Hehe, er nok du som ikke forstår spøken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 19. november 2021 #639 Del Skrevet 19. november 2021 Synes Linnea Myhre er dyktig programleder i denne serien om bloggerne. Men man kan stille seg spørsmål om hvorfor verken Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen ikke er med. De har jo rulet internett nesten like lenge som Trine Grung. (Jeg tror jeg vet svaret.) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. november 2021 #640 Del Skrevet 19. november 2021 Polyester skrev (På 17.11.2021 den 14.15): Før så var det jo definitivt sånn, fordi hun ikke var spesielt glad, men nå ser jeg hun som veldig lattermild, tøysete og mye mer avslappet. Hun fremstår både morsom og empatisk på Lørdagsrådet som hun gjester ganske ofte. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå