Gjest Solaire Skrevet 5. oktober 2021 #601 Del Skrevet 5. oktober 2021 J.. skrev (På 26.9.2021 den 19.36): Ja. Er en strømmetjeneste som feks Spotify eller Netflix. Men å betale 79kr per mnd for noen få podcaster er vel noe de færreste gidder,i tillegg til alt annet man betaler for.. Men man utsettes jo allerede for reklame når man hører på podcaster? 🙁 Helt uaktuelt for meg å betale.. Da hører jeg heller på spillelistene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 6. oktober 2021 #602 Del Skrevet 6. oktober 2021 Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 6. oktober 2021 #603 Del Skrevet 6. oktober 2021 3 minutter siden, Solfridmedhatten said: Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻♀️ Det er bare deg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 6. oktober 2021 #604 Del Skrevet 6. oktober 2021 LCFA skrev (4 minutter siden): Det er bare deg. Ok:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. oktober 2021 #605 Del Skrevet 7. oktober 2021 Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.45): Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻♀️ hun fremstår litt sur og litt syrete. Ikke sikkert hun er sånn men det er noe med fremtoningen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. oktober 2021 #606 Del Skrevet 7. oktober 2021 Pusern3 skrev (2 timer siden): hun fremstår litt sur og litt syrete. Ikke sikkert hun er sånn men det er noe med fremtoningen Hun er bare ærlig og seg selv. Ingen påtatthet og falske "influensersmil" Forfriskende. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessijones Skrevet 7. oktober 2021 #607 Del Skrevet 7. oktober 2021 On 10/6/2021 at 2:49 AM, LCFA said: Det er bare deg. Unødvendig kommentar, ja kanskje… Men for en totalt latterlig måte å svare på? Du snakker på vegne av alle andre du altså? Har du dette for en vane? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 8. oktober 2021 #608 Del Skrevet 8. oktober 2021 19 hours ago, Jessijones said: Unødvendig kommentar, ja kanskje… Men for en totalt latterlig måte å svare på? Du snakker på vegne av alle andre du altså? Har du dette for en vane? Alle her skriver på vegne av seg selv så det er ganske unødvendig å poengtere. Bortsett fra dette innlegget da, dette skriver jeg på vegne av Kungen av Sverige. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 9. oktober 2021 #609 Del Skrevet 9. oktober 2021 Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.45): Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻♀️ Jeg har aldri sett henne smile. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 9. oktober 2021 #610 Del Skrevet 9. oktober 2021 MorUgle skrev (9 timer siden): Jeg har aldri sett henne smile. Da må du se « Ikke lov å le på hytta» 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 9. oktober 2021 #611 Del Skrevet 9. oktober 2021 parmanoia skrev (På 22.8.2019 den 15.12): Mye morsommere når Johan Golden og Atle Antonsen leser poster fra kvinneguiden. Da ler jeg meg fillete! Det var de som fikk meg hit 😅 når de leste opp en krangel om hvordan man stekte ferdigstekte hvitløksbaguetter, skjønte jeg at dette måtte jeg få med meg mer av 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 13. oktober 2021 #612 Del Skrevet 13. oktober 2021 Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 13. oktober 2021 #613 Del Skrevet 13. oktober 2021 Spyflua skrev (4 timer siden): Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. Den med Kygo? Har ikke hørt ennå. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. oktober 2021 #614 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hørte den om Kygo i dag, synes den var helt suveren😄 Masse detaljer og masse innlevelse, fullt på høyde med de andre episodene av GMAD👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 13. oktober 2021 #615 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ble skuffet over den med Magnus Carlsen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #616 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jolanda skrev (På 13.10.2021 den 19.05): Ble skuffet over den med Magnus Carlsen.. Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 18. oktober 2021 #617 Del Skrevet 18. oktober 2021 Spyflua skrev (På 13.10.2021 den 13.53): Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. Helt enig når det gjelder språket. Hun har så sykt mange morsomme kommentarer, men såpass ekstrem banning virker bare veldig fordummende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. oktober 2021 #618 Del Skrevet 18. oktober 2021 ljosglimt skrev (54 minutter siden): Helt enig når det gjelder språket. Hun har så sykt mange morsomme kommentarer, men såpass ekstrem banning virker bare veldig fordummende. Tvert imot. Å banne er bevist til å være tegn på det motsatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 18. oktober 2021 #619 Del Skrevet 18. oktober 2021 J.. skrev (3 timer siden): Tvert imot. Å banne er bevist til å være tegn på det motsatte. Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 18. oktober 2021 #620 Del Skrevet 18. oktober 2021 Spyflua skrev (1 time siden): Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. Helt enig!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå