Tradegy Skrevet 14. juli 2023 #741 Del Skrevet 14. juli 2023 (endret) Håper de får en uforglemmelig dag ❤️🙂 Gøy å se Emil og gutta marsjere til kveldens fest. De er som å se SKAM gjengen back in the day De er et flott par og ser ut til å gjøre hverandre godt. Tidligere synes jeg fokuset var litt ekstremt rundt spiseforstyrrelser. Åpenhet er vel og bra, men å dyrke er noe annet 🙂 Spent på hva slags stil hun går for 🥰 Håper de blir lykkelige sammen Endret 14. juli 2023 av Tradegy 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. juli 2023 #742 Del Skrevet 15. juli 2023 Hvorfor gifter de seg i Trondheim? Linnéa er fra Molde og han Østlending 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 15. juli 2023 #743 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Tough cookie skrev (2 timer siden): Hvorfor gifter de seg i Trondheim? Linnéa er fra Molde og han Østlending Lurte på det samme men kanskje det er fordi de ble forlovet der? 😊 Endret 15. juli 2023 av Salmonella 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 15. juli 2023 #744 Del Skrevet 15. juli 2023 Tough cookie skrev (2 timer siden): Hvorfor gifter de seg i Trondheim? Linnéa er fra Molde og han Østlending Nidarosdomen kanskje? De har jo en litt "jålete" stil 🤭 pluss at da må begge familiene reise et stykke, og ingen får fordelen av "hjemmebane" 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 15. juli 2023 #745 Del Skrevet 15. juli 2023 Skal sikkert gifte seg i Nidarosdommen og ha festen på britannia. Flottere enn det blir det jo ikke! 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2023 #746 Del Skrevet 15. juli 2023 En ting er brudekjolen, men jeg Jar lurt mest på hva slags brus de serverer 😅🍸 Og om de kommer i sånne fugleglass. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 15. juli 2023 #747 Del Skrevet 15. juli 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): En ting er brudekjolen, men jeg Jar lurt mest på hva slags brus de serverer 😅🍸 Og om de kommer i sånne fugleglass. Må jo være Pepsi max og hvit monster, noe annet ville jo vært total katastrofe 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 15. juli 2023 #748 Del Skrevet 15. juli 2023 Klementine skrev (3 timer siden): Skal sikkert gifte seg i Nidarosdommen og ha festen på britannia. Flottere enn det blir det jo ikke! Linnea er vel ikke religiøs, så kirkebryllup var trolig ikke aktuelt. Nå er det forøvrig skrevet i avisene at vielsen var i Frimurerlogen. Det var ganske åpenbart da det var der det var lydprøver tidligere i dag, samt at alle gjestene dro dit. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. juli 2023 #749 Del Skrevet 15. juli 2023 Så søte 🥰 Kjempefin brud 🥰 Stusser litt over fargen på skoene, men jeg er heller ingen stylist 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 15. juli 2023 #750 Del Skrevet 15. juli 2023 Tradegy skrev (Akkurat nå): Så søte 🥰 Kjempefin brud 🥰 Stusser litt over fargen på skoene, men jeg er heller ingen stylist Kan jo ha med "...something blue" å gjøre? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2023 #751 Del Skrevet 15. juli 2023 Å kjære, hun var nydelig!! 20 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 15. juli 2023 #752 Del Skrevet 15. juli 2023 11 minutter siden, Korpsnerden said: Kan jo ha med "...something blue" å gjøre? Så sorte ut? Hadde ikke valgt dem til, men hun er jo nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. juli 2023 #753 Del Skrevet 15. juli 2023 45 minutter siden, Korpsnerden said: Kan jo ha med "...something blue" å gjøre? Ja, hvilken fin tanke! 🥰 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. juli 2023 #754 Del Skrevet 15. juli 2023 2 hours ago, AprilLudgate said: En ting er brudekjolen, men jeg Jar lurt mest på hva slags brus de serverer 😅🍸 Og om de kommer i sånne fugleglass. Ser for meg Pepsi Max med sløyfer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 15. juli 2023 #755 Del Skrevet 15. juli 2023 Oi wow, for en kjole! Ikke det jeg hadde sett for meg, men nydelig klassisk. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2023 #756 Del Skrevet 15. juli 2023 Sawyer skrev (2 timer siden): Må jo være Pepsi max og hvit monster, noe annet ville jo vært total katastrofe 😅 Jeg blir faktisk skuffa om Monster ikke kommer i flere utvalg 😂 Men så fin brud 😍🥰 Nydelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 15. juli 2023 #757 Del Skrevet 15. juli 2023 Hun var helt nydelig. Hun stråler virkelig. Så glad på hennes (og mannens) vegne. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 15. juli 2023 #758 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Hun er en nydelig dame, men kjolen var ikke spesielt fin, sitter ikke pent på og er direkte kjedelig. Ser ut som hun har gummihansker på seg. Og DE skoene...nei! Så mye styr og planlegging for den kjolen, så må jeg si at den var ikke særlig flatterende. Endret 15. juli 2023 av Carabilla 16 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. juli 2023 #759 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Nydelig brud, men overrasket at hun valgte en 60 talls inspirert kjole. Kjolen burde sittet bedre på overkroppen, men det viktigste er at hun føler seg fin. Skoene derimot passet ikke til stilen. Lurer på om hun får sponset brus i bryllupet? Det burde hun så mye reklame produsentene får via "Brusbloggen". Endret 15. juli 2023 av Tough cookie 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 15. juli 2023 #760 Del Skrevet 15. juli 2023 Nå er det hennes ( og Emils) bryllup og hun som skal skal være fornøyd med kjolen.Jeg synes hun var kjempefin. Ønsker de hell og lykke videre i livet. 17 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå