Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (På 30.7.2023 den 7.50):

Hvem er bitter?

Går an å ha meninger uten å være bitter.

Ja, det speiler et litt rart samfunn når noen forguder influensere og mener de er verdt flere millioner i året, men kirurgen som redder livet ditt blir tatt som en selvfølge fordi de skal bare være der når du trenger de?

Sier alt om hvor på " bærtur" vi er...

For min egen del har jeg aldri kjøpt ei bok, et plagg, et produkt eller klikket meg inn på en eneste link med rabattkoder fra influensere. 

Jeg har derimot kjøpt bøker skrevet av psykologer, leger og andre fagpersoner om temaer jeg vil lære mer om. Støtter mer enn gjerne gode forfattere og kunstnere. 

Kjøper helst ting og klær brukt eller fra butikker som er kvalitetsbevisst. Har selvfølgelig også kjøpt fast fashion oppigjennom,  men unngår det så mye jeg kan.

Ellers liker jeg å støtte mine lokale butikker slik at folk har en jobb å gå til.

 

Flink du er da😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud så flau jeg hadde blitt dersom noen på internett hadde diskutert kosestemmen min 😂
Dette er noe høyst privat mellom to personer, man trenger ikke dele ALT.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kratt_ skrev (På 29.7.2023 den 22.05):

Jeg tenkte akkurat på det samme! Helt merkelig og en veldig rar side jeg aldri har sett av henne før. 

Man kan jo bli litt "psykotisk/sløv" uten søvn da😅 Litt som når jeg skal skrive en sms om jeg er dautrøtt. Klarer knapt stave🤷 Ellers er det jo kamera, gjorde seg kanskje litt til😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
J.. skrev (På 18.7.2023 den 16.23):

Hun "burde" ikke gjøre noe annet enn hva hun selv syns var og er riktig.

Kjolen var fin, men JEG synes hun burde brukt BH. Det er lov med personlige meninger eller? Takk for ytringsfriheten ;) 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 28.7.2023 den 17.51):

Det ser ut til at dette er akkurat hva Linnea trenger 🥰

Har tro på dem som par, jeg! 💯

Tipper det er hun virkelig får blomstret, etter mange år i skyggen av et turnèliv. Tror man blir ensom når kun den ene får fullført drømmene sine. Bo i koffert. 🙂

 ❤️ Tviler ikke på at exen var topp som menneske, men tror det ble hektisk..

Ingen vits å drøye i årevis, når det føles rett for begge. Må si jeg unner henne denne tryggheten Emil ser ut til å utstråle. Om hun hopper i det med familieliv, så tror jeg disse er rock solid.  Åh, jeg håper det varer 🥰❤️

 

Ja hun har sin bagasje og trenger nok mye emosjonell støtte av en mann..dette gir mannen hennes. Lett å se. Eksen er ikke slik, han er jo veldig spesiell og reiste mye på turne. Hun var mye ensom. Hun trenger en mann med seg hele tiden. Min oppfatning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hørte den nyeste episoden av "Venner av internett" (hurra for ny episode! 🥳) og jeg må si at jeg er ganske enig med henne om det hun sier om CBE-tråden. Dette er sikkert upopulært å si, men jeg er enig med henne i at den tråden begynner å bli veldig trist. Det er mindre og mindre komstruktive kommentarer, og mer og mer dritt. Si meg, hva er konstruktivt med å kommentere at hun har eller ikke har "lazy-eye", at hendene hennes har synlige sener, at hun publiserer kaffekoppen sin "så irriterende ofte", eller at det er så puteflaut med minene hennes mens hun tar bilde av seg selv på en offentlig do "fordi hun nærmer seg nesten 40, tenk!". Ingenting av dette er noe vits i å kommentere, og det er hvertfall ikke konstruktiv kritikk, det er å kaste dritt fordi man har bestemt seg for at man ikke liker noen. Jeg synes kvaliteten på samtalene i tråden har stupt kraftig. Klart det fortsatt er noen gode innlegg i ny og ne som er reflekterte og kommenterer bedriften og ikke person, men det er sinnsykt mye som bare går på hvor teit noen synes hun er. Bare fordi at noen er offentlig og dermed synlig betyr ikke at alt er innafor eller nødvendig å kommentere. Man kan fint holde meninger om utseende, kropp og ting man bare synes er teit for seg selv.

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sursøtsaus skrev (7 minutter siden):

Hørte den nyeste episoden av "Venner av internett" (hurra for ny episode! 🥳) og jeg må si at jeg er ganske enig med henne om det hun sier om CBE-tråden. Dette er sikkert upopulært å si, men jeg er enig med henne i at den tråden begynner å bli veldig trist. Det er mindre og mindre komstruktive kommentarer, og mer og mer dritt. Si meg, hva er konstruktivt med å kommentere at hun har eller ikke har "lazy-eye", at hendene hennes har synlige sener, at hun publiserer kaffekoppen sin "så irriterende ofte", eller at det er så puteflaut med minene hennes mens hun tar bilde av seg selv på en offentlig do "fordi hun nærmer seg nesten 40, tenk!". Ingenting av dette er noe vits i å kommentere, og det er hvertfall ikke konstruktiv kritikk, det er å kaste dritt fordi man har bestemt seg for at man ikke liker noen. Jeg synes kvaliteten på samtalene i tråden har stupt kraftig. Klart det fortsatt er noen gode innlegg i ny og ne som er reflekterte og kommenterer bedriften og ikke person, men det er sinnsykt mye som bare går på hvor teit noen synes hun er. Bare fordi at noen er offentlig og dermed synlig betyr ikke at alt er innafor eller nødvendig å kommentere. Man kan fint holde meninger om utseende, kropp og ting man bare synes er teit for seg selv.

CBE-tråden gjenspeiler jo hva CBE legger ut fokuserer på, derfor er den like lite konstruktiv som henne/dem (ref siste innlegg i den tråden per nå, av @panzerpølsa) 

Endret av Fjugur
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

CBE-tråden gjenspeiler jo hva CBE legger ut fokuserer på, derfor er den like lite konstruktiv som henne/dem 

Men hvorfor gidde å kommentere hver bidige ting man irriterer seg over?? Hun løper: krise. Hun tar bilde av kaffekopp: krise. Hun spiser pasta: Krise. Hun spiser smoothie: Krise. Hun har på seg "feil" klær og hun er for sminka på trening og hun er puteflau fordi hun tar bilde av seg selv i et speil. Jeg mener også mitt om enkelte av disse tingene men det er da ikke nødvendig eller interessant å dele de meningene? Det er ikke konstruktivt, det er bare galle og det drukner alt annet som faktisk er reelle og kritikkverdige saker. Når hun selv innrømmet at KG plager henne så mye at hun får angst og sliter med søvn så ble det børstet bort som manipulering og latterliggjort. Jeg synes det også er ganske kritikkverdig og er enig med Linnéa. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (59 minutter siden):

Men hvorfor gidde å kommentere hver bidige ting man irriterer seg over?? Hun løper: krise. Hun tar bilde av kaffekopp: krise. Hun spiser pasta: Krise. Hun spiser smoothie: Krise. Hun har på seg "feil" klær og hun er for sminka på trening og hun er puteflau fordi hun tar bilde av seg selv i et speil. Jeg mener også mitt om enkelte av disse tingene men det er da ikke nødvendig eller interessant å dele de meningene? Det er ikke konstruktivt, det er bare galle og det drukner alt annet som faktisk er reelle og kritikkverdige saker. Når hun selv innrømmet at KG plager henne så mye at hun får angst og sliter med søvn så ble det børstet bort som manipulering og latterliggjort. Jeg synes det også er ganske kritikkverdig og er enig med Linnéa. 

Takk for at du sier det! Har sett det lenge over mange år! 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

CBE-tråden gjenspeiler jo hva CBE legger ut fokuserer på, derfor er den like lite konstruktiv som henne/dem (ref siste innlegg i den tråden per nå, av @panzerpølsa) 

Ja, ikke sant, og CBE legger ut det hun gjør for å influere siden hun er en influenser, men så lenge det som blir lagt ut er så tafatt som det er så er det ikke rart det blir kommentert

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (2 timer siden):

Men hvorfor gidde å kommentere hver bidige ting man irriterer seg over?? Hun løper: krise. Hun tar bilde av kaffekopp: krise. Hun spiser pasta: Krise. Hun spiser smoothie: Krise. Hun har på seg "feil" klær og hun er for sminka på trening og hun er puteflau fordi hun tar bilde av seg selv i et speil. Jeg mener også mitt om enkelte av disse tingene men det er da ikke nødvendig eller interessant å dele de meningene? Det er ikke konstruktivt, det er bare galle og det drukner alt annet som faktisk er reelle og kritikkverdige saker. Når hun selv innrømmet at KG plager henne så mye at hun får angst og sliter med søvn så ble det børstet bort som manipulering og latterliggjort. Jeg synes det også er ganske kritikkverdig og er enig med Linnéa. 

Helt enig. De som legger dette på hva CBE publiserer viser en imponerende mangel på selvinnsikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv driter jeg i CBE- tråden, og henne. 

Men jeg ELSKER Venner av internett og håper det kommer noen episoder i året fremover. Bare en gang i mnd ville vært helt supert. Skikkelig bra damer!  

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...