Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (14 timer siden):

Får håpe hun ikke er på Kvinneguiden på bryllupsreisen.

😂😆

Du har et poeng, men da kan hun godt klinke til med en review av brusmenyen på bryllupsreisa og i ettertid 😅🍸

Likte skikkelig godt den reisebloggen, mest de stusselige plassene faktisk 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kult hun virker å være like dedikert til brusen slik som andre er til vin eller øl😊 Altså ut fra smak og ikke avhengighet. Noen nerder seg ned i kaffe eller ølbryggeri, hun i brus. 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er de på bryllupsreise hen, utifra det hun legger ut på Ig?

Jeg tenker Karibien🏝🏖

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (31 minutter siden):

Hvor er de på bryllupsreise hen, utifra det hun legger ut på Ig?

Jeg tenker Karibien🏝🏖

LA.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 19.7.2023 den 12.48):

Du må jo gjerne mene det, men det er, som vi som ikke synes hun er rar, kun din personlige mening, ingen sannhet. 

Jeg elsker at hun tør være seg selv og står i det. 

Jeg synes ikke hun er rar, det har jeg ikke skrevet heller. Synes bare enkelte ting hun er veldig opphengt i er litt rart :) jeg misliker ikke Linnea, tvert imot!

For en drøm å gifte seg på Britannia! Lurer på hva det kostet.. kan ikke tenke meg et bedre sted å holde festen enn i unike Palmehaven.. misunnelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke hun er rar, det har jeg ikke skrevet heller. Synes bare enkelte ting hun er veldig opphengt i er litt rart :) jeg misliker ikke Linnea, tvert imot!

For en drøm å gifte seg på Britannia! Lurer på hva det kostet.. kan ikke tenke meg et bedre sted å holde festen enn i unike Palmehaven.. misunnelig!

Ok. Jeg misforstod nok innlegget ditt. Beklager.

Fint at det ble oppklart 🩷

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sjekket for moro skyld - Linnea tjente over to mill i siste ligning og han under en mill. De har nok råd til et flott bryllup 🥰

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Bare sjekket for moro skyld - Linnea tjente over to mill i siste ligning og han under en mill. De har nok råd til et flott bryllup 🥰

Ja, influensere tjener rått med penger fordi de er kyniske selgere som later som de bryr seg og lager et slags vennskapelig bånd med følgere sine og folk biter på gang på gang...

Sier litt om hvor sinnsykt samfunn vi lever i når leger som redder liv og jobber helsen av seg selv tjener halvparten...

Folk tar helsepersonell, lærere, pedagoger, og vaskepersonell for gitt fordi de skal liksom bare være der når du trenger det, mens disse manipulative narsesistiske influenserne blir forgudet og glorifisert opp i skyene...ganske sykt!

 

Endret av Carabilla
  • Liker 14
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (15 minutter siden):

Ja, influensere tjener rått med penger fordi de er kyniske selgere som later som de bryr seg og lager et slags vennskapelig bånd med følgere sine og folk biter på gang på gang...

Sier litt om hvor sinnsykt samfunn vi lever vi når leger som redder liv og jobber helsen av seg selv tjener halvparten...

Folk tar helsepersonell, lærere, pedagoger, og vaskepersonell for gitt fordi de skal liksom bare være der når du trenger det, mens disse manipulative narsesistiske influenserne blir forgudet og glorifisert opp i skyene...ganske sykt!

 

Du har forøvrig rett i dette,men det beskriver ikke Linnea som influencer.

Endret av J..
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Du har forøvrig rett i dette,men det beskriver ikke Linneah som influencer.

Kjenner henne ikke personlig,  men det går stort sett i meg, meg, meg, meg og meg når det gjelder henne også, de er så selvsentrert, dyrker seg selv og sykdommene sine og lager levebrød ut av det...hvor  matnyttig er det egentig???

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (2 minutter siden):

Kjenner henne ikke personlig,  men det går stort sett i meg, meg, meg, meg og meg når det gjelder henne også, de er så selvsentrert, dyrker seg selv og sykdommene sine og lager levebrød ut av det...hvor  matnyttig er det egentig???

Nyttig eller ei kan man alltids diskutere.

Men hun spiller ikke på det kunstige venninde-forholdet de fleste influencere bruker.

Det er en veldig ensidig (og sunnere,spør du meg..) kommunikasjon hun utøver.

Hun GIR av seg selv men er ikke interessert i deg og ditt,later heller ikke som om hun er det,noe jeg syns er fint.

Og det eneste hun selger sånn direkte er jo brus og bøker.

Endret av J..
  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miaw skrev (16 timer siden):

Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det.

Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså,  men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. 

Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms.  Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch..

Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten.

Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙

 

 

 

Akkurat det med Magnus Karlsen synes jeg var ganske kleint, og minnet meg om hvordan fans får et ensidet forhold til en person som faktisk ikke kjenner deg og lever et eget liv. Linnea er kjent og det kan godt være at han vet hvem hun er, men de kjenner jo ikke hverandre og vanker ikke i samme omgangskrets og det var ganske puteflaut å se/høre på hvordan hun spammet han med meldinger som en tenåring med sitt tenåringsidol uten å få svar. Det var faktisk en del folk som klaget inn til podkasten hun og vennina hennes hadde da dette holdt på, da de mente det var ufin oppførsel og i tillegg lagde hun merch av det som hun skulle tjene på. Jeg husker ikke helt hvordan hun responderte men jeg tror hun tok til seg kritikken. 

Ellers synes jeg hun har mye nostalgiverdi for mange som vokste opp på 90 og 00-tallet. Likte godt podden hennes "gi meg alle detaljene" før hun tok inn gjester mens den enda handlet om kjendisskandaler på 00-tallet sett i retrospekt. Brakte mange minner om en surrete, noen ganger uskyldig og andre ganger helt hårreisende tid som er morsom å se tilbake på, men som også gir meg en litt "herregud, så glad jeg er for at verden har beveget seg videre"-følelse. Jeg tror hun skrur på litt ekstra når hun kaller folk en legende og mentor, men jeg føler hun har mye nostalgiverdi for disse figurene også som mange kan kjenne seg igjen i. Men enig i at ikke alt er like morsomt eller treffer like bra, men det er også greit for meg.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (15 timer siden):

Ja, influensere tjener rått med penger fordi de er kyniske selgere som later som de bryr seg og lager et slags vennskapelig bånd med følgere sine og folk biter på gang på gang...

Sier litt om hvor sinnsykt samfunn vi lever i når leger som redder liv og jobber helsen av seg selv tjener halvparten...

Folk tar helsepersonell, lærere, pedagoger, og vaskepersonell for gitt fordi de skal liksom bare være der når du trenger det, mens disse manipulative narsesistiske influenserne blir forgudet og glorifisert opp i skyene...ganske sykt!

 

Mjo, men den profilen har ikke Linnea Myhre noensinne hatt.

Før var hun «sur» og utilnærmelig. Så har det gått mer i temaet kjendiser - og jeg opplever ikke noen «hei, hvordan går det med DEG - her er reklame for brusen, håper DU liker den 🥰🥰».

Hun bare prater brus. 

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (18 timer siden):

Kjenner henne ikke personlig,  men det går stort sett i meg, meg, meg, meg og meg når det gjelder henne også, de er så selvsentrert, dyrker seg selv og sykdommene sine og lager levebrød ut av det...hvor  matnyttig er det egentig???

På hvilken måte er Linnea Myhre selvsentrert, dyrker seg selv og sykdommen sin da? Kan du være litt mer spesifikk? 

Det du beskriver er jo generelt for en bransje og ikke noe som beskriver Linnea Myhre nødvendigvis. Synes jeg da ✌️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (18 timer siden):

Kjenner henne ikke personlig,  men det går stort sett i meg, meg, meg, meg og meg når det gjelder henne også, de er så selvsentrert, dyrker seg selv og sykdommene sine og lager levebrød ut av det...hvor  matnyttig er det egentig???

Hun har blitt god på å bruke sine utfordringer og problemer med kropp og helse til å få fokus og dermed tjene penger. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miaw skrev (På 19.7.2023 den 2.05):

Jeg synes mye av det hun skriver,gjør, digger og fronter ofte er veldig usaklig og bare rart, og skjønner ikke helt humoren eller poenget med det.

Hun overdrevent opptatt av kjendiser, og det er jo greit nok. Mange er det. Men hvem andre enn Linnea er det som bryr seg egentlig så mye om kjøkkenWenche fra god morgen Norge? Wenche virker som en trivelig dame altså,  men for de fleste nordmenn er hun vel bare ei blid dame som er på tv og lager mat? For Linnea er Wenche for å bruke hennes egne ord, en mentor. 

Eller opphenget hun hadde på magnus Karlsen, hvor hun sendte han "kom på nach" sms.  Hvorfor var det morsomt? Det er jo bare usaklig, hun kjenner han jo ikke? Er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Eller lansering av ordet "storkar". Skrive det på dugg i speil, skrive det på bløtkaker og lage merch..

Eller idoliseringen av Britney Spears, Spice Girls, scooter (var det scooter som ble spilt når de kom ut som nygift? Ikke at det er noe galt i velge akkurat den artisten etter du har giftet deg, men folk bare digger det!! Kult valg! Så rått at dere velger 90 talls techno som er fullstendig uppasende til anledningen liksom!!!) Men jeg tror hun kommer unna med meste. Hvis hun hadde idolisert Terje Formoe/kaptein sabeltann og de heller hadde ropt "HIV O'HOI, SNART ER SKATTEN VÅR" som nygift hadde sikkert folk digga det og. Ikke at det er noe galt i det , for all del. Jeg bare finner det litt usaklig mye av det som kommer fra den kanten.

Hjemmelaget sjokolade med tykk glasur som bryllupskake var søtt da.💙

 

 

 

For ikke snakke om opphenget hun hadde på psykiater Finn S

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Inkognitoher said:

For ikke snakke om opphenget hun hadde på psykiater Finn S

Det var vel kanskje ikke hennes skyld...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (17 minutter siden):

Det var vel kanskje ikke hennes skyld...

Hm, nei. Der var de nok to kanskje ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (På 21.7.2023 den 16.53):

Hun har blitt god på å bruke sine utfordringer og problemer med kropp og helse til å få fokus og dermed tjene penger. 

Helt fint det sålenge det er etisk og OK. 
 

Endret av AprilLudgate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...