Gjest Senil Skrevet 18. april 2020 #241 Del Skrevet 18. april 2020 Elsker personligheten og er avhengig av brusbloggen. Ja til mer brus uten sukker til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. april 2020 #242 Del Skrevet 25. april 2020 På 14.4.2020 den 22.07, AnnaO skrev: Noen som har fått med seg hvorfor hun mener at oppfinneren ikke fortjente å vinne farmen kjendis? Hun nevnte det på instastoryen sin i dag, men har ikke sett alle, så har gått glipp av noe her. Kanskje fordi han ikke gjorde så bra inntrykk eller fordi han er bonde på gamlemåten i utgangspunktet og hadde en stor fordel der? Aner ikke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. april 2020 #243 Del Skrevet 25. april 2020 På 18.4.2020 den 11.27, Senil skrev: Elsker personligheten og er avhengig av brusbloggen. Ja til mer brus uten sukker til Norge. Hvor er brusbloggen egentlig? Googler men kommer ikke opp så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klemen10na Skrevet 25. april 2020 #244 Del Skrevet 25. april 2020 Just now, Klink said: Hvor er brusbloggen egentlig? Googler men kommer ikke opp så mye. Instagram story 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. april 2020 #245 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) 😊 Glemte å sitere Endret 25. april 2020 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. april 2020 #246 Del Skrevet 25. april 2020 1 time siden, Klemen10na skrev: Instagram story 😊 Åja, takk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. april 2020 #247 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) På 13.4.2020 den 18.21, Mildemoses skrev: Hehe ja det kan du jo si, men det er da altså ligaen hun «konkurrerer» i. Syns egentlig ikke det, mange bloggere som ikke er paradisedeltakere. Med mye fint på hjertet. Endret 13. mai 2020 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 3. mai 2020 #248 Del Skrevet 3. mai 2020 Gøy humor, ca. eneste youtube-kanalen jeg gidder å følge med på (der er hun sykt artig etter min mening). Digger også brusbloggen samt disse se og hør-spaltene hennes en gang i uka. Trenger Linnéa nå om dagen - synes hun er et friskt pust 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 3. mai 2020 #249 Del Skrevet 3. mai 2020 Har ekstremt sansen for Linnéa:) Ler godt av YouTube-kanalen hennes, hun er morsom! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #250 Del Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, Sammy! skrev: Har ekstremt sansen for Linnéa:) Ler godt av YouTube-kanalen hennes, hun er morsom! Jeg også, hun er artig! I tillegg er hun så ekte. Hun er seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 6. mai 2020 #251 Del Skrevet 6. mai 2020 Elsker at hun slaktet alle influencerne som reklamerer for kollagenpulver. Digger henne 👏👏 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. mai 2020 #252 Del Skrevet 11. mai 2020 Så hun har delt på instagram at hun selger leiligheten sin på løkka, men det er jo ikke den leiligheten hun alltid er i når hun filmer (tenker da på instastory, youtube, 4stjernermiddag osv)? Den med trappen opp til kjøkkenet, balkong osv. Ikke spesielt viktig akkurat, men jeg er forvirret, noen som vil forklare meg? 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. mai 2020 #253 Del Skrevet 11. mai 2020 7 minutter siden, SoftKitty skrev: Så hun har delt på instagram at hun selger leiligheten sin på løkka, men det er jo ikke den leiligheten hun alltid er i når hun filmer (tenker da på instastory, youtube, 4stjernermiddag osv)? Den med trappen opp til kjøkkenet, balkong osv. Ikke spesielt viktig akkurat, men jeg er forvirret, noen som vil forklare meg? 😄 Hun hadde kjøpt leilighet som hun bodde i før hun ble samboer. Det er den hun selger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. mai 2020 #254 Del Skrevet 12. mai 2020 Så tilfeldigvis en video fra før jul, der Linnéa jakter på julestemningen i LA sammen med Sondre. De så veldig harmoniske og forelsket ut, og jeg synes det er synd at de gikk fra hverandre like etter. Lurer på grunnen til bruddet? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 13. mai 2020 #255 Del Skrevet 13. mai 2020 17 hours ago, Anne 69 said: Så tilfeldigvis en video fra før jul, der Linnéa jakter på julestemningen i LA sammen med Sondre. De så veldig harmoniske og forelsket ut, og jeg synes det er synd at de gikk fra hverandre like etter. Lurer på grunnen til bruddet? Kanskje han ville ha barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. mai 2020 #256 Del Skrevet 13. mai 2020 17 timer siden, Anne 69 skrev: Så tilfeldigvis en video fra før jul, der Linnéa jakter på julestemningen i LA sammen med Sondre. De så veldig harmoniske og forelsket ut, og jeg synes det er synd at de gikk fra hverandre like etter. Synes også de er harmoniske sammen. De var på 4-stjerners middag på TV nylig. Sikkert tatt opp for lenge siden, men det jeg har sett av de tidligere også, så har har vært naturlige og fine sammen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hverdagsfrue Skrevet 15. mai 2020 #257 Del Skrevet 15. mai 2020 På 13.5.2020 den 19.10, Justlooking skrev: Synes også de er harmoniske sammen. De var på 4-stjerners middag på TV nylig. Sikkert tatt opp for lenge siden, men det jeg har sett av de tidligere også, så har har vært naturlige og fine sammen. Har nettopp sett dem på 4-stjerners middag. Dama har jo en så negativ holdning til alt at jeg blir matt. Har forståelse for at når man har slitt med ting som angst og spiseforstyrrelser i lang tid så påvirker dette tankemønster. Men håper dama snart får en åpenbaring og litt selvinnsikt. Til og med positive ting hun belyser får en negativ dreining. Stakkars jente, det må være så slitsomt. Men jeg tror hun helt oppriktig er en nydelig person om hun bare klarer å bryte det negative tankemønsteret sitt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 15. mai 2020 #258 Del Skrevet 15. mai 2020 Flott jente 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 15. mai 2020 #259 Del Skrevet 15. mai 2020 Ho lager de gøyeste youtubefilmene.❤ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tayriana Skrevet 25. mai 2020 #260 Del Skrevet 25. mai 2020 Synes både Instagram-kontoen (med brusblogg og spesielt Se & Hør-spalta) og YouTube-kanalen er veldig gøy! Hun har blitt veldig flink til å redigere YouTube-videoene på en gøy måte. I tillegg er Kvinneguidens venner-podden ukas høydepunkt, liker godt både Linnea og Stine. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå