Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måne Rampelyset skrev (10 timer siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Er det spekulasjoner at Astrid fremmer et enormt forbruk og reklamerer for klær 24/7?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (52 minutter siden):

Er det spekulasjoner at Astrid fremmer et enormt forbruk og reklamerer for klær 24/7?

Det er faktisk rene fakta, det enormeforbruket. Spekulasjonene bestod kanskje i hva alle klær og dill muligens representerer og fyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (1 time siden):

Det er faktisk rene fakta, det enormeforbruket. Spekulasjonene bestod kanskje i hva alle klær og dill muligens representerer og fyller.

Ja, det kan jo være 🫣😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (2 timer siden):

Ja, det kan jo være 🫣😅

Men enig med deg. Tror du er inne på noe. Ikke mange som har Heést genseren i 3 farger. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shoppegalskap er fellesnevneren for flere av dem. Veronica feks.,. handler enormt med klær, junkfood, falske vipper og negler. Jenteturer, ting til båten - jolle, sup brett og airtracker til barna. To mnd senere har hun klessalg på IG der hun selger utvaska klær med stygg fasong til høy pris. Mye har hun fått sponset også, men det driter hun i. Bare å prøve å hanke inn penger til mer forbruk. Kunne blitt rik hun dersom hun hadde delt oppskriften på hvordan hun klarer å skru av sykdommen når det er kjekke ting som skjer. Vært utslitt hele uka, to døgns jentetur til Gdansk; ikke noe problem. Rehabilieringsopphold i regi av helsevesenet; huff så dårlig at man ikke orker å være der gitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis skrev (3 timer siden):

Shoppegalskap er fellesnevneren for flere av dem. Veronica feks.,. handler enormt med klær, junkfood, falske vipper og negler. Jenteturer, ting til båten - jolle, sup brett og airtracker til barna. To mnd senere har hun klessalg på IG der hun selger utvaska klær med stygg fasong til høy pris. Mye har hun fått sponset også, men det driter hun i. Bare å prøve å hanke inn penger til mer forbruk. Kunne blitt rik hun dersom hun hadde delt oppskriften på hvordan hun klarer å skru av sykdommen når det er kjekke ting som skjer. Vært utslitt hele uka, to døgns jentetur til Gdansk; ikke noe problem. Rehabilieringsopphold i regi av helsevesenet; huff så dårlig at man ikke orker å være der gitt. 

Veronika bør vell strengt talt ikke omtales da hun ikke lenger er med i joviale?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går altså så himla treigt når Astrid snakker, følger de ikke, av mange grunner - men dét og det faktum at Marianne filmer én ting, nemlig  eget ansikt og eget dørgende kjedelig prat, er #1 🙆🏻‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist å se at en kokk og bonde sløser så mye med mat som Astrid gjør! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er trist å se at en kokk og bonde sløser så mye med mat som Astrid gjør! 

Ja det er en ting, men det jeg tenker på er «fremsnakking» av (slanke) sprøyten hun bruker. Det er ikke bra mener jeg…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellet skrev (5 timer siden):

Ja det er en ting, men det jeg tenker på er «fremsnakking» av (slanke) sprøyten hun bruker. Det er ikke bra mener jeg…

What?? Er ikke hun slankeoperert også?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Jo 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Ja hun er slankeoperert og pga at hun er det så får hun ikke dekt medisiner for å gå ned. Hun har hatt «mislykket» operasjon i hennes øyner, men hu lever ikke som om hun har gjort en livsstilsendring og gjort endringer etter en operasjon. Derfor kjøper hun den medisinen pga at hun får ikke dekt den pga lav bmi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (Akkurat nå):

Ja hun er slankeoperert og pga at hun er det så får hun ikke dekt medisiner for å gå ned. Hun har hatt «mislykket» operasjon i hennes øyner, men hu lever ikke som om hun har gjort en livsstilsendring og gjort endringer etter en operasjon. Derfor kjøper hun den medisinen pga at hun får ikke dekt den pga lav bmi. 

Herregud, hun må være et dårlig eksempel på resultat av slankeoperasjon 🙈 Men det lille jeg har sett av henne så virker det ikke som om hun lever slik man bør for best å dra nytte av et slikt inngrep!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 minutt siden):

Herregud, hun må være et dårlig eksempel på resultat av slankeoperasjon 🙈 Men det lille jeg har sett av henne så virker det ikke som om hun lever slik man bør for best å dra nytte av et slikt inngrep!

Som regel er operasjon «vellykket» i 5 år, så begynner man å legge på seg, noen legger på seg før det har gått 5 år, mens noen klarer å holde seg vedlike pga at de har opparbeidet seg gode rutiner og trening. Kosthold. De kommer tidlig i overgangsalder pga operasjonen og det er gjerne grunnen til at de går opp i vekt også. Men det kan hende at Astrid tok operasjon som kick fix den gangen akkurat som hun gjør nå med medisinen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse
Lillemor1982 skrev (På 1.4.2023 den 19.46):

Tviler sterkt på at denne vektnedgangen blir varig med så usunne mat/drikkevaner hun har og null bevegelse annet enn til og fra bil mellom shoppingturene . En dag slutter nok sprøyten sin virkning og da sliter hun med å begrense seg på usunne ting . Det er jo tydeligvis sprøyten som gjør henne kvalm og eller mett . Er vel heller ikke «normalt « å fortsette i sånne vaner etter både operasjon og nå sprøyter . Da vil man ikke endre livsstil da !!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig Astrid, men jeg synes hun virker så bunn ulykkelig. For å få vekk vanskelige tanker, så shopper og spiser hun. Tror hun er en gøyal dame med mye å by på for en litt livligere livsledsager enn ham hun bor med. 

Det jeg ikke liker er hennes "på kanten" quotes og bilder som hun legger ut. Hører liksom ikke hjemme i konteksten. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tusenfryd i går møtte jeg Aksel Hennie. Rimelig kjent for mange. Med det jeg antar var barnet hans. Aner ikke, for vet ingenting om barnet hans.. 

Så møtte jeg en ung gutt. Som jeg har sett utallige ganger på jovialekanalen. Som jeg godt vet hvordan ser ut. Jeg vet matvanene hans , diagnosene, hvordan han sover best, hva han liker å spise, hvilke situasjoner som gjør han opprørt, hvilke medisiner han tar og hvor han er forsøkt fått inn på behandling de siste månedene osv osv.. 

Det var skikkelig ekkelt. Jeg har ufattelig mye informasjon om denne gutten. Informasjon de gale hender kan gjøre mye skade med. SoMe må være et eldorado for overgripere.

Jeg er for åpenhet.. men på bekostning av hva? Ikke mitt eget barns rett til privatliv i allefall. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 19.7.2023 den 23.14):

Jeg liker egentlig Astrid, men jeg synes hun virker så bunn ulykkelig. For å få vekk vanskelige tanker, så shopper og spiser hun. Tror hun er en gøyal dame med mye å by på for en litt livligere livsledsager enn ham hun bor med. 

Det jeg ikke liker er hennes "på kanten" quotes og bilder som hun legger ut. Hører liksom ikke hjemme i konteksten. 

Og når hun holder på med alle disse drinkene sine eller vinglasset…..og poserer i skjørt og topper som blir kortere og kortere for hver dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...