Klementine Skrevet 23. november 2022 #1541 Del Skrevet 23. november 2022 Nillani skrev (1 time siden): Ekstrem dame mtp sykdommer og kontraster mellom å være nærmest døden nær til så å reise på stresstur til Gdansk. Blir så innmari provosert over en sykepleier som opptrer sånn. Nei, slutt og klag over sykdommer, kom deg i jobb og skaff deg rutiner i døgnet. Det er det jeg også mener. Det er så ekstreme forskjeller! Og det skjer ikke en gang eller to. Det er gjentagende og forholdsvis ofte. Hun kan si hva hun vil om at Torp er liten flyplass og alt. MEN det er 1t reisevei fra flyplassen til Heistad. Det er ventetid. Flytid. Støy. Folk. Lyd. Full partysminke. Det er noe som skurrer, når en samtidig snakker så høyt om å være SYKERE enn de fleste med legetimer tilsvarende en fulltidsjobb OG er så verbal om hvor mye hun savner sykepleieryrket og rollen. Det er nok mye som foregår som vi ikke ser, som jeg ikke skal spekulere i, men jeg blir likevel forbauset på ekte over hele opplegget. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. november 2022 #1542 Del Skrevet 23. november 2022 Poenget mitt er vel det at jeg ikke fatter at noen som er så dårlig velger å bruke så mye krefter og energi på å reise i 24 t uten annet formål enn å spise middag og ha venninnetid. Det blir ulogisk i mine øyne, når en påberoper seg å ha så hard hverdagsbelastning. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 23. november 2022 #1543 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg tror nok ikke hun viser så mye av bakdelen av slike turer og det har jeg ikke problemer med å forstå. Hun blir kritisert fordi hun viser for mye sykdom, for lite sykdom og nå fordi hun viser sine prioriteringer. Husk nå på at man kun ser en liten brøkdel av dagen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. november 2022 #1544 Del Skrevet 23. november 2022 mumrikk1 skrev (11 minutter siden): Jeg tror nok ikke hun viser så mye av bakdelen av slike turer og det har jeg ikke problemer med å forstå. Hun blir kritisert fordi hun viser for mye sykdom, for lite sykdom og nå fordi hun viser sine prioriteringer. Husk nå på at man kun ser en liten brøkdel av dagen hennes. Ja, stadig kommer det argumentet når det kommer til influensere av forskjellig rang. De viser likevel veldig mye. Sier veldig mye mer enn de tror selv. Også i denne konkrete situasjonen der sykdom har raskt blitt avløst av full fres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 24. november 2022 #1545 Del Skrevet 24. november 2022 Klementine skrev (18 timer siden): Det er det jeg også mener. Det er så ekstreme forskjeller! Og det skjer ikke en gang eller to. Det er gjentagende og forholdsvis ofte. Hun kan si hva hun vil om at Torp er liten flyplass og alt. MEN det er 1t reisevei fra flyplassen til Heistad. Det er ventetid. Flytid. Støy. Folk. Lyd. Full partysminke. Det er noe som skurrer, når en samtidig snakker så høyt om å være SYKERE enn de fleste med legetimer tilsvarende en fulltidsjobb OG er så verbal om hvor mye hun savner sykepleieryrket og rollen. Det er nok mye som foregår som vi ikke ser, som jeg ikke skal spekulere i, men jeg blir likevel forbauset på ekte over hele opplegget. Dere tenker ikke på at hun muligens har fått medisiner som kan ha funket? Altså ærlig talt..blir helt satt ut av all drittslengingen... slutt å følg hun hvis dere irriterer dere så fælt! Hvis det å være med venner gir henne livsglede , så må vel det være greit???? I en ellers ganske kjip hverdag.. slutt å mobb og bruk tida deres på andre ting🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 30. november 2022 #1546 Del Skrevet 30. november 2022 Lindaop85 skrev (På 24.11.2022 den 17.14): Dere tenker ikke på at hun muligens har fått medisiner som kan ha funket? Altså ærlig talt..blir helt satt ut av all drittslengingen... slutt å følg hun hvis dere irriterer dere så fælt! Hvis det å være med venner gir henne livsglede , så må vel det være greit???? I en ellers ganske kjip hverdag.. slutt å mobb og bruk tida deres på andre ting🤞 Hun har nok ikke mer kjip hverdag enn det hun legger opp til selv. Noen er født for å dyrke diagnoser og shopping. Å hun er et klassisk eksempel på dette. Å når hun nå setter valper på den hunden igjen etter så kort tid kjenner jeg at hundehjertet mitt får seg en real trøkk. Skal vel tjene inn litt shopping på blandingsvalper. Å detta synes folket er greit eller?? 🤨 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 30. november 2022 #1547 Del Skrevet 30. november 2022 Nillani skrev (2 timer siden): Hun har nok ikke mer kjip hverdag enn det hun legger opp til selv. Noen er født for å dyrke diagnoser og shopping. Å hun er et klassisk eksempel på dette. Å når hun nå setter valper på den hunden igjen etter så kort tid kjenner jeg at hundehjertet mitt får seg en real trøkk. Skal vel tjene inn litt shopping på blandingsvalper. Å detta synes folket er greit eller?? 🤨 Nei dette er i høyeste grad ikke greit. Med tanke på komplikasjoner under sist fødsel så er det vel ikke brått sikkert det blir noen valper å selge heller... håper bare det går bra med mammahunden og at hun ikke tar skade av to så tette svangerskap med komplikasjoner 💖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 30. november 2022 #1548 Del Skrevet 30. november 2022 Må vel finansiere all shoppingen og overforbruket! Er helt sykt. Nå har jeg kun sett henne på joviale, men alt som blir vist er pakker, klær, øredobber, fikse negler, kremer og div.. shoppe, shoppe, shoppe. Helt vilt og smakløst i disse tider. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 30. november 2022 #1549 Del Skrevet 30. november 2022 Banænie skrev (1 minutt siden): Må vel finansiere all shoppingen og overforbruket! Er helt sykt. Nå har jeg kun sett henne på joviale, men alt som blir vist er pakker, klær, øredobber, fikse negler, kremer og div.. shoppe, shoppe, shoppe. Helt vilt og smakløst i disse tider. Apropos shopping. Astrid i joviale - som tilsynelatende er ei oppegående dame.. Hva har skjedd? Hun har jo 10-12 nye antrekk annenhver dag? Vesker og solbriller nok til å dekke et fylke. Kjøper nyheter som hun griner på nesen av og nest sannsynlig hiver i søpla. Jeg er sjokkert over overforbruket til stort sett alle joviale, men på hun fremstår det som en avhengighet. Bruk og kast mentalitet uten sidestykke. De burde skamme seg! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 30. november 2022 #1550 Del Skrevet 30. november 2022 Nillani skrev (6 timer siden): Hun har nok ikke mer kjip hverdag enn det hun legger opp til selv. Noen er født for å dyrke diagnoser og shopping. Å hun er et klassisk eksempel på dette. Å når hun nå setter valper på den hunden igjen etter så kort tid kjenner jeg at hundehjertet mitt får seg en real trøkk. Skal vel tjene inn litt shopping på blandingsvalper. Å detta synes folket er greit eller?? 🤨 Nå håper jeg du kødder? Er vel et år siden sist vel? Du kjenner hun tydeligvis ikke da siden du sier det du sier.. lett og sitte bak et anonymt navn og skrive stygge ting om andre.. tror du virkelig at hun skal ha valper for å shoppe? Fy skam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 30. november 2022 #1551 Del Skrevet 30. november 2022 Tenk dere litt om før dere skriver ting om andre med anonymt navn.. dette minner om god gammeldags mobbing av folk som viser en liten del av hverdagen sin for å glede andre.. liker du det ikke? Nei så trykk på unfollow! ser dette blir de fleste som driver med some blir utsatt for.. ville dere sagt det dere sier face to face? Vær litt greie a.. jeg blir flau! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 30. november 2022 #1552 Del Skrevet 30. november 2022 Lindaop85 skrev (1 time siden): Tenk dere litt om før dere skriver ting om andre med anonymt navn.. dette minner om god gammeldags mobbing av folk som viser en liten del av hverdagen sin for å glede andre.. liker du det ikke? Nei så trykk på unfollow! ser dette blir de fleste som driver med some blir utsatt for.. ville dere sagt det dere sier face to face? Vær litt greie a.. jeg blir flau! Til dere som ikke liker det dere leser, scroll videre💪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddingen88 Skrevet 30. november 2022 #1553 Del Skrevet 30. november 2022 Nillani skrev (8 timer siden): Hun har nok ikke mer kjip hverdag enn det hun legger opp til selv. Noen er født for å dyrke diagnoser og shopping. Å hun er et klassisk eksempel på dette. Å når hun nå setter valper på den hunden igjen etter så kort tid kjenner jeg at hundehjertet mitt får seg en real trøkk. Skal vel tjene inn litt shopping på blandingsvalper. Å detta synes folket er greit eller?? 🤨 Hmm snart 1 år siden den hunden fikk valper sist nå. Så reagerer ikke noe på det akkurat. De fulgte anbefalingen og hun har hatt løpetid i mellomtiden. Og sier jo selv at de hele veien er fulgt opp av dyrlegen. Jaja flaks for oss at dette ikke har noe med oss å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddingen88 Skrevet 30. november 2022 #1554 Del Skrevet 30. november 2022 Banænie skrev (6 timer siden): Må vel finansiere all shoppingen og overforbruket! Er helt sykt. Nå har jeg kun sett henne på joviale, men alt som blir vist er pakker, klær, øredobber, fikse negler, kremer og div.. shoppe, shoppe, shoppe. Helt vilt og smakløst i disse tider. Ett juleønske i år jeg…. At folk ikke får lov å sitte som de trollene de er og mobbe og dømme folk de ikke kjenner engang. Kun basert på en liten brøkdel av ett helt lov de deler med oss på sosiale medier. ikke rart mobbing stadig blir ett verre problem om vi voksne ikke kan gå frem med bedre eksempler enn som så. Trist! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 30. november 2022 #1555 Del Skrevet 30. november 2022 puddingen88 skrev (1 time siden): Ett juleønske i år jeg…. At folk ikke får lov å sitte som de trollene de er og mobbe og dømme folk de ikke kjenner engang. Kun basert på en liten brøkdel av ett helt lov de deler med oss på sosiale medier. ikke rart mobbing stadig blir ett verre problem om vi voksne ikke kan gå frem med bedre eksempler enn som så. Trist! Veldig trist ja😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 31. januar 2023 #1556 Del Skrevet 31. januar 2023 Skjer med at nesten alle har sluttet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 31. januar 2023 #1557 Del Skrevet 31. januar 2023 Litenoggod skrev (13 timer siden): Skjer med at nesten alle har sluttet nå? Det har nok skjedd noe med dette "unike" vennskapet de stadig vekk har annonsert. Kine kom sist, men er også ute så det ut til.. Astrid er borte også? Har ikke fått med meg at hun har takka for seg, heller ikke Kine, Andrea? Christine Ygre? Jaja livet skjer sier dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. januar 2023 #1558 Del Skrevet 31. januar 2023 Astrid er vel der? Og også Andrea? Pluss Marianne og Ida, ihvertfall. Men de andre er ute, tror jeg. Jannike takket vel også for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 1. februar 2023 #1559 Del Skrevet 1. februar 2023 EllaSays skrev (7 timer siden): Astrid er vel der? Og også Andrea? Pluss Marianne og Ida, ihvertfall. Men de andre er ute, tror jeg. Jannike takket vel også for seg. Det var en intro som ble lagt ut på søndag, og der var ikke Astrid og Andrea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oatmeal Skrevet 1. februar 2023 #1560 Del Skrevet 1. februar 2023 Litenoggod skrev (1 time siden): Det var en intro som ble lagt ut på søndag, og der var ikke Astrid og Andrea. Astrid var jo den første som kom opp på introen, så hun er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå