Gjest Jegserdeg Skrevet 28. desember 2019 #621 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) Jeg syns hun er provosert støtt og stadig, kan hun ikke bare gi seg med å utlevere seg selv da? Alt slår jo tilbake på henne en dag, så det er jo ikke rart at folk synes det er rart ting hun har sagt før.😏 Endret 28. desember 2019 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 28. desember 2019 #622 Del Skrevet 28. desember 2019 43 minutter siden, Lolland78 skrev: Vet vi følgere ikke har noe med det, men er ikke merkelig at vi sitter med spørsmål når hun ønsker å være "stor" og offentlig på Snap. Men Fredrik bor vel sammen med talla og dems felles barn. Spurte etter han en gang og fikk til svar at ingen hadde noe med det, og at hun kom ikke til å utlevere noe om andres barn. Akkurat som hun ikke utlverer nabounger.. Syns det var trist at hun sammenlignet han med nabounger når hun vært mamma'n hans i mange år. Og nå har de bare avskrivet han fra familien når vi vet at han ikke har noen andre.. Ganske sikker på hun har sagt flere ganger at hun og fredrik er særboere, altså bor de ikke sammen, men fredrik er ofte på besøk. Grunnen til at hun er fedd up nå er fordi en anonym person har meldt henne til barnevernet flere ganger siden mai, hun har god kontakt med barnevernet og barna har det bra. Barnevernet har ingen ting og «ta» henne på. Hun har snakket om dette på sin private snap og kommer ikke til å ta det opp flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 28. desember 2019 #623 Del Skrevet 28. desember 2019 2 timer siden, Hollie321 skrev: Ganske sikker på hun har sagt flere ganger at hun og fredrik er særboere, altså bor de ikke sammen, men fredrik er ofte på besøk. Grunnen til at hun er fedd up nå er fordi en anonym person har meldt henne til barnevernet flere ganger siden mai, hun har god kontakt med barnevernet og barna har det bra. Barnevernet har ingen ting og «ta» henne på. Hun har snakket om dette på sin private snap og kommer ikke til å ta det opp flere ganger. Særboere eller ikke. Hadde aldri satt vekk mitt eget barn pga forelskelse. Ungen min hadde nok gått foran. ville heller ikke kalt de særboere hvis man er der hver dag og natt. Trasig å bli meldt til bv. Kan hende noen stusser på ting som blir vist ,eller kanskje bhg har meldt pga manglende oppmøte. Godt hun har en god tone med dem , kanskje de kan hjelpe henne med rutiner og div. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 28. desember 2019 #624 Del Skrevet 28. desember 2019 Talla har blitt veldig bitter i det siste. Synes så godt på snappinga, ikke noe særlig å følge med på lenger. Enten er det om at noen ta skjermopptak, ikke har fått med seg at tattoosjappa flytter eller at noen sitter å sladrer på hvordan hu var på ungdomsskolen (uvisst hvor for det skrives jo ikke noe her inne). Det går i den samme klaginga hele tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. desember 2019 #625 Del Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, kanakass skrev: Talla har blitt veldig bitter i det siste. Synes så godt på snappinga, ikke noe særlig å følge med på lenger. Enten er det om at noen ta skjermopptak, ikke har fått med seg at tattoosjappa flytter eller at noen sitter å sladrer på hvordan hu var på ungdomsskolen (uvisst hvor for det skrives jo ikke noe her inne). Det går i den samme klaginga hele tiden. Ja var ikke særlig hyggelig å følge henne igår nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 28. desember 2019 #626 Del Skrevet 28. desember 2019 På 5.11.2019 den 14.51, Anonym1990. skrev: Jeg er veldig enig med deg. Jeg digger og følge de naturlige, ikke bare de jentene fra JM. Men virker som du legger merke til samme jeg gjør og ikke føler for samme grunn. Har du forslag til naturlige, morsomme, uperfekte snappere og følge?:) Jeg syns mammabloggerne ble hakket bedre men noen utbyttinger som har komt nå, hun Christel var koselig og de andre viser jo en ekte hverdag og ikke en fasade som mange andre snappere gjøre dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 28. desember 2019 #627 Del Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, BethD skrev: Ja var ikke særlig hyggelig å følge henne igår nei Nei syns og Hun var litt sur og grinete i går dessverre, liker egentlig godt talatrollet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 28. desember 2019 #628 Del Skrevet 28. desember 2019 På 12.11.2019 den 22.24, Solfridmedhatten skrev: Nå er ikke jeg en proff på det områder her da jeg aldri har hatt noe annen inntekt enn min vanlige jobb. Men jeg tror man kan tjene 50000,- i året skattefritt. Utover det må hun skatte for det. Syns forresten hun er utrolig flink til å lage alt mulig. En ordentlig kreativ sjel som jeg finner mye inspirasjon hos. Har selv en baby, så lurer på å bestille av henne 🥰 Helt enig! Hun er utrulig kreativ og dyktig✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 31. desember 2019 #629 Del Skrevet 31. desember 2019 Endringer i joviale mammaer. Ser at Iselin og Heidi har sluttet også nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 31. desember 2019 #630 Del Skrevet 31. desember 2019 Synes det begynner å bli nok av spekulasjoner, og drittsnakk rundt Talla som ingen har noe med! Det sier seg selv at hun ikke utleverer sønnen til Fredrik på SOME. Hvorfor er dere så nysgjerrige? Se på deres eget liv istedenfor, er dere så jævlig perfekte selv? Alt skal jo være sååå perfekt! Det er ikke det for noen! Husk på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 1. januar 2020 #631 Del Skrevet 1. januar 2020 Ting trenger ikke å være perfekt. Det har vel ingen sagt. Men at folk lurer på hvor det har blitt av et barn er vel ikke så unaturlig ( spesielt ikke når hun utleverer alle de andre barna) og at hun aldri nevner han. Drittsnakk ? Eller mener du påpekning og manglende spørsmål? Synd at Heidi sluttet. Hun viste et fint og ærlig familieliv. Hun ville jeg gjerne ha sett mere til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 1. januar 2020 #632 Del Skrevet 1. januar 2020 Hun har nevnt flere ganger at han er der, ikke hele tiden, men ofte når fredrik er der. Hun velger å ikke vise han fordi han ikke er hennes biologiske barn. Er sikkert mye historie der hun ikke har delt, og det synest jeg vi skal respektere da det ikke er hennes barn, selv om hun ser det som sitt barn likevell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talakoppen Skrevet 3. januar 2020 #633 Del Skrevet 3. januar 2020 På 1.1.2020 den 19.59, Lolland78 skrev: Ting trenger ikke å være perfekt. Det har vel ingen sagt. Men at folk lurer på hvor det har blitt av et barn er vel ikke så unaturlig ( spesielt ikke når hun utleverer alle de andre barna) og at hun aldri nevner han. Drittsnakk ? Eller mener du påpekning og manglende spørsmål? Synd at Heidi sluttet. Hun viste et fint og ærlig familieliv. Hun ville jeg gjerne ha sett mere til. Det er drittsnakk ja. Mye av det. Kanskje på tide å heller se det positive i andre mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 9. januar 2020 #634 Del Skrevet 9. januar 2020 Hva er greia med at de ikke vil at folk skal screenshotte? Det er en offentlig kanal! Alt som legges ut på Some, selv om det er privat og lukket, bør kunne tåle å bli trykket i avisa, mener nå jeg. At noen gidder å screenshotte er en ting, men at de kjefter på følgerne for at de gjør det? ..og så kjefter de i neste omgang om at seerne er lettkrenka? 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. januar 2020 #635 Del Skrevet 10. januar 2020 19 timer siden, EllaSays skrev: Hva er greia med at de ikke vil at folk skal screenshotte? Det er en offentlig kanal! Alt som legges ut på Some, selv om det er privat og lukket, bør kunne tåle å bli trykket i avisa, mener nå jeg. At noen gidder å screenshotte er en ting, men at de kjefter på følgerne for at de gjør det? ..og så kjefter de i neste omgang om at seerne er lettkrenka? 🙈 Man kan screenshotte, bare ikke ansiktene til folk. Ser ikke helt problemet med det men har visst gått glipp av det med krenken.... hva handlet det om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. januar 2020 #636 Del Skrevet 10. januar 2020 2 timer siden, BethD skrev: Man kan screenshotte, bare ikke ansiktene til folk. Ser ikke helt problemet med det men har visst gått glipp av det med krenken.... hva handlet det om? Synes det er veldig rart å kjefte fordi de blir screenshottet når de er på en offentlig kanal. Jeg mener de må tåle det. Talla er ofte sur og kjeftete, men mener folk er lettkrenka. Følger ikke henne privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 10. januar 2020 #637 Del Skrevet 10. januar 2020 28 minutter siden, EllaSays skrev: Synes det er veldig rart å kjefte fordi de blir screenshottet når de er på en offentlig kanal. Jeg mener de må tåle det. Talla er ofte sur og kjeftete, men mener folk er lettkrenka. Følger ikke henne privat. Det var vel kokken Astrid som tok opp det med skjermbilder? Har full forståelse for at de ikke liker det,men er helt enig i at dette er noe hun må tåle når hun snapper offentlig. Ikke lagt merke til andre enn Astrid som har sagt noe om det. Hun er vel ny i gamet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. januar 2020 #638 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, Solfridmedhatten skrev: Det var vel kokken Astrid som tok opp det med skjermbilder? Har full forståelse for at de ikke liker det,men er helt enig i at dette er noe hun må tåle når hun snapper offentlig. Ikke lagt merke til andre enn Astrid som har sagt noe om det. Hun er vel ny i gamet? Der så du det. De behøver ikke å like det, men bør tåle det når de er på offentlig kanal. Tror Talla har tatt det opp også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 11. januar 2020 #639 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Talla og Heidi har tatt dette opp før også, dem blokkerer også uten forvarsel. Talla er vel den som har vært mest hissig, enig at dem må tåle dette når de er en offentlig kanal. Sikkert mange som tar opp på video også. De må heller tenke hva de legger ut, og ikke minst tolerere at folk spør spørsmål ang tidligere ting som har blitt sagt på deres snapdag. Endret 11. januar 2020 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 11. januar 2020 #640 Del Skrevet 11. januar 2020 Det er mange kontoer som er hissige på det her. Det er absolutt ikke bare joviale. Men setter et spørsmålstegn ved det hver gang det nevnes på ulike kanaler. Jeg skjønner meg ikke på folk som vil ta skjermbilde av fjes og annet svada, og jeg forstår at det er ubehagelig. Men de kan ikke kjefte på følgerne. De velger selv å være offentlige. Dette gjelder som sagt ikke bare joviale mammaer, men mange andre snapkanaler også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå