Litenoggod Skrevet 24. august 2022 #1501 Del Skrevet 24. august 2022 For et forbruk Veronika har. Nye klær og shopping hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 24. august 2022 #1502 Del Skrevet 24. august 2022 Veronika?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 25. august 2022 #1503 Del Skrevet 25. august 2022 Veronika ja - raidet IKEA i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 25. august 2022 #1504 Del Skrevet 25. august 2022 mariie skrev (57 minutter siden): Veronika ja - raidet IKEA i går Ja m, og for et par uker siden raider hun Sverige. Hun har enormt forbruk, på klær og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 25. august 2022 #1505 Del Skrevet 25. august 2022 Litenoggod skrev (19 timer siden): For et forbruk Veronika har. Nye klær og shopping hele tiden. Helt ekstremt. Må være noe annet hun og dattera kan finne på enn å tråkke på senter og handle klær, donuts og godteri??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyggis Skrevet 25. august 2022 #1506 Del Skrevet 25. august 2022 Ikke mye jovialt lenger! Vise frem alt man kjøper seg, hele tida! Bortskjemte unger som shopper, har tilgang på enorme mengder usunn mat, og virker rett og slett litt ufordragelig på meg! Litt sånn «dere får ikke være med i våres gjeng» inntrykk av den omgangskretsen til V. Håper jeg tar feil, da some ofte kan gi et feilaktig bilde! Fulgte henne tidligere da hun studerte og de pussa opp og sånn.. nå er d bare forbruk ispedd noen «stakkars meg» innlegg! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddingen88 Skrevet 25. august 2022 #1507 Del Skrevet 25. august 2022 Litenoggod skrev (På 24.8.2022 den 17.02): For et forbruk Veronika har. Nye klær og shopping hele tiden. Hadde du kjent henne, hadde du fått ett helt annet inntrykk. Hun er ett av de mest fornuftigste menneskene jeg vet om, også økonomisk. Dette her er bare synsing ut i fra ett liv du kun har en brøkdel innsyn i. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddingen88 Skrevet 25. august 2022 #1508 Del Skrevet 25. august 2022 mariie skrev (13 timer siden): Veronika ja - raidet IKEA i går Ja helt villt. Plante, ett par småting og telys. Crazy handel på henne 😵 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 26. august 2022 #1509 Del Skrevet 26. august 2022 tyggis skrev (18 timer siden): Ikke mye jovialt lenger! Vise frem alt man kjøper seg, hele tida! Bortskjemte unger som shopper, har tilgang på enorme mengder usunn mat, og virker rett og slett litt ufordragelig på meg! Litt sånn «dere får ikke være med i våres gjeng» inntrykk av den omgangskretsen til V. Håper jeg tar feil, da some ofte kan gi et feilaktig bilde! Fulgte henne tidligere da hun studerte og de pussa opp og sånn.. nå er d bare forbruk ispedd noen «stakkars meg» innlegg! Oj du har virkelig mye på hjertet..godt du får liret av deg..tror ikke du får være med i gjengen, så ufordragelig du er👍 misunnelse er en kjedelig greie. ( og et tips: ikke kommenter andres barn) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyggis Skrevet 26. august 2022 #1510 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Lindaop85 skrev (11 minutter siden): Oj du har virkelig mye på hjertet..godt du får liret av deg..tror ikke du får være med i gjengen, så ufordragelig du er👍 misunnelse er en kjedelig greie. ( og et tips: ikke kommenter andres barn) misunnelseskortet er oppbrukt, den må du lenger ut på landet med. Passer nok godt inn i den ufordragelige gjengen du, samme ulla tenker jeg. Hadde du lest hva jeg skrev så stod det "får inntrykk av" men, som vanlig er det vel bedre å bare skumlese og trekke sine egne konklusjoner. Endret 26. august 2022 av tyggis 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindaop85 Skrevet 26. august 2022 #1511 Del Skrevet 26. august 2022 tyggis skrev (29 minutter siden): misunnelseskortet er oppbrukt, den må du lenger ut på landet med. Passer nok godt inn i den ufordragelige gjengen du, samme ulla tenker jeg. Hadde du lest hva jeg skrev så stod det "får inntrykk av" men, som vanlig er det vel bedre å bare skumlese og trekke sine 🤣👍 jeg er faktisk akkurat som veronika, veldig koselig og snill🙃 Lykke til videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. august 2022 #1512 Del Skrevet 26. august 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 1. september 2022 #1513 Del Skrevet 1. september 2022 Hva er det med de som fyller leppene sine🙊 Det ser jo så dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IVRIGMOBBER Skrevet 1. september 2022 #1514 Del Skrevet 1. september 2022 tullerikke skrev (3 timer siden): Hva er det med de som fyller leppene sine🙊 Det ser jo så dumt ut. Trodde det var filter først, for hvem vil ha et nebb i ansiktet når du ikke har fjær på kroppen. Tenna er jo til tørk når det så mye fillers i leppene, hvorfor ikke gå for en mer naturlig look som ikke tørker ut munnen😳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 1. september 2022 #1515 Del Skrevet 1. september 2022 IVRIGMOBBER skrev (4 minutter siden): Trodde det var filter først, for hvem vil ha et nebb i ansiktet når du ikke har fjær på kroppen. Tenna er jo til tørk når det så mye fillers i leppene, hvorfor ikke gå for en mer naturlig look som ikke tørker ut munnen😳. Kanskje hun liker kaninlooken🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 1. september 2022 #1516 Del Skrevet 1. september 2022 🤣🤣Gud så hun nye har fylt i leppene😳Ser ikke ut som lepper lenger, bare 2 puter😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 1. september 2022 #1517 Del Skrevet 1. september 2022 Cornett skrev (24 minutter siden): 🤣🤣Gud så hun nye har fylt i leppene😳Ser ikke ut som lepper lenger, bare 2 puter😱 Trodde hun var gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. september 2022 #1518 Del Skrevet 2. september 2022 mumrikk1 skrev (19 timer siden): Trodde hun var gjest? ny fast vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oatmeal Skrevet 2. september 2022 #1519 Del Skrevet 2. september 2022 mariie skrev (1 time siden): ny fast vel Nei, hun sa jo at hun bare var gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 6. oktober 2022 #1520 Del Skrevet 6. oktober 2022 Finnes ikke Joviale mammaer lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå