Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

ruskejento skrev (1 time siden):

Jaa, ho hang ut meg, med bitemojien min og hva jeg skrev..  men heldigvis ikke navn.. 

Jeg synes det var fint av deg å si ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (12 timer siden):

Anette og/eller andre (U)Joviale som ser dette, dere andre medlemmene kan jo videreformiddle det til Anette om hun ikke selv leser det.

Det er ikke tillatt å bruke mobil/snapp på den måten Anette gjorde i går og det fører til 5000 i bot og 3 prikker i førerkortet om hun blir tatt for det. Har null betydning om hun kjører på en lite trafikkert vei eller en mye trafikkert. Reglene er de samme uansett!

Så i stede for å bruke halve snappdagen sin på å kjefte/rante om at følgere er frekke som påpeker dette for henne. Bør hun legge seg langflat, beklage at hun gjorde det og si at det ikke skal skje igjen.

Screenshot_20210205-141730_Samsung Internet.jpg

Talla er ikke noe bedre hun....🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (15 timer siden):

Talla er ikke noe bedre hun....🤦🏼‍♀️

Hun er et kapittel for seg selv 🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Anette, men etter den rantinga om bilkjøring så har jeg unfollowa henne og joviale. Jeg respekterer ikke mennesker som forsvarer mobilbruk i bil, og jeg skjønner ikke at en stor kanal som JM godtar at hun sier det er greit å sette andres liv i fare, landevei eller ikke. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

panzerpølsa skrev (På 17.2.2021 den 17.22):

Er alt det snakkes om sykdom og elende? Noe så lite oppløftende. 

Syns den samme setningen går igjen «Jeg er kronisk syk, så må ta det med ro.» Også har de sånn 10 baller i lufta, ikke handler det mye om å være noe annet enn syk på den kanalen lenger. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte gårsdagen skikkelig godt! Interiormum er en god snapper, så begynte faktisk å følge ho privat 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (13 timer siden):

Jeg likte gårsdagen skikkelig godt! Interiormum er en god snapper, så begynte faktisk å følge ho privat 😄 

Utrolig synd at hun slutter i jm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er greia med: jeg er kronisk syk, men skal ikke snakke så mye om det i dag. To timer senere.... laaang avhandling om plager og hvor flink jeg er til å stå på i hverdagen og at alt skyldes at jeg jobbet døgnet rundt.. blir gal. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruByråkrat skrev (4 timer siden):

Og hva er greia med: jeg er kronisk syk, men skal ikke snakke så mye om det i dag. To timer senere.... laaang avhandling om plager og hvor flink jeg er til å stå på i hverdagen og at alt skyldes at jeg jobbet døgnet rundt.. blir gal. 

Det er faktisk helt sykt! 😂

Jeg er så lei av å høre på! Vi hørte alle på at bedriften gikk konkurs?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
mariie skrev (På 25.2.2021 den 7.51):

Hun tror jo hun er flink da... å har jo tidenes publikum på snap

Sikkert flink, men så urolig kjedelig å se på. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (Akkurat nå):

Sikkert flink, men så urolig kjedelig å se på. 😅

Nei, hun er ikke det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Minni75 skrev (56 minutter siden):

Nei, hun er ikke det. 

Jeg prøvde å være litt grei 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er så ufattelig synd at mange av de som er faste deltagere av denne gruppa sliter med helsa, både fysisk og psykisk, men det er ikke så jævlig jovialt i lengden! Jeg har vondt av de som sliter, men jeg trenger seriøst (og kanskje spesielti denne tiden) fokus på mer givende ting enn fysisk og psykisk helse. De heter vel da ikke "JOVIALE MAMMAER" uten grunn. Hadde skammet meg hardt dersom jeg ble spurt om å gjeste dem! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er så ufattelig synd at mange av de som er faste deltagere av denne gruppa sliter med helsa, både fysisk og psykisk, men det er ikke så jævlig jovialt i lengden! Jeg har vondt av de som sliter, men jeg trenger seriøst (og kanskje spesielti denne tiden) fokus på mer givende ting enn fysisk og psykisk helse. De heter vel da ikke "JOVIALE MAMMAER" uten grunn. Hadde skammet meg hardt dersom jeg ble spurt om å gjeste dem! 

Virker som det er en konkurranse i å ha det verst, mest dramatisk og slite seg ut mest. Dag ut og dag inn med elendighet, strikking, synging og klaging. Takk for meg. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle

Jeg  har sluttet å følge de nå. Er synd at de sliter med helsen. Og det er tøft at de deler. For det er sikkert mange som kjenner seg igjen og føler seg mindre alene med at de deler. Det jeg reagerer på er at de bruker energien sin på sosiale medier når de kunne ha brukt den energien på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...