Litenoggod Skrevet 12. februar 2020 #681 Del Skrevet 12. februar 2020 Så enkelte fra jm på dagens episode på bloggerne fra festen til Iselin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 12. februar 2020 #682 Del Skrevet 12. februar 2020 På 9.2.2020 den 10.22, Frøken_fjong1 skrev: Hvordan kan de svare at det ikke har vært frem og tilbake mellom de? 😅 etter han flyttet ut og de ble særboere så var det jo en lang periode hun ikke snakket med han en gang. Var så skuffet og hun snakket som vanlig rundt grøten og antydet at han hadde gjort noe, men som hun ikke kunne snakke om . Men hun måtte skåne barna som hun sa. SÅ glad for at flere husker det. For hvis man stiller spørsmål om hva som har hendt tidligere , så har det tydeligvis ikke eksistert Han flyttet ut, hun måtte skåne barna sine for han. Hun sa han var farlig for henne og ungene. Han kom tilbake etter litt tid i huset, Da måtte hun flyttet i leilighet for å komme seg vekk, han flyttet inn der med henne og barna (Selvom hun sier særboere) så flyttet hun til Bamble og han ble med ditt også. Tror ikke hun vet hva særboere betyr. Særboere handler ikke kun om å ha to forskjellige adresser. Han sover der hver dag og er der hele dagen, anser ikke det som særboere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2020 #683 Del Skrevet 12. februar 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 14. februar 2020 #684 Del Skrevet 14. februar 2020 Er hun som er der idag fast? (@saraaemiliee) Hun sa fast gjest, hva betyr nå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. februar 2020 #685 Del Skrevet 14. februar 2020 3 timer siden, silikon123 skrev: Er hun som er der idag fast? (@saraaemiliee) Hun sa fast gjest, hva betyr nå det? Kanskje hun mener at hun gjestesnapper ofte? Spør henne 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppety Skrevet 14. februar 2020 #686 Del Skrevet 14. februar 2020 7 hours ago, silikon123 said: Er hun som er der idag fast? (@saraaemiliee) Hun sa fast gjest, hva betyr nå det? Hun er der fast men ikke en del av «styret» regner jeg med, altså hun har ingen roller bak kulissene med å sette opp ukeplanen og finne gjester og sånn. Sånn jeg har oppfattet det i allefall, men hun svarer sikkert om du spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 14. februar 2020 #687 Del Skrevet 14. februar 2020 2 timer siden, Hoppety skrev: Hun er der fast men ikke en del av «styret» regner jeg med, altså hun har ingen roller bak kulissene med å sette opp ukeplanen og finne gjester og sånn. Sånn jeg har oppfattet det i allefall, men hun svarer sikkert om du spør Hun er jo med på bildet jm deler hver uke så vil tro hun er fast snapper 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 17. februar 2020 #688 Del Skrevet 17. februar 2020 På 14.2.2020 den 14.02, silikon123 skrev: Er hun som er der idag fast? (@saraaemiliee) Hun sa fast gjest, hva betyr nå det? Hun er ikke fast på joviale. Men hun stepper inn ved behov og gjester innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 17. februar 2020 #689 Del Skrevet 17. februar 2020 På 12.2.2020 den 9.06, Lolland78 skrev: SÅ glad for at flere husker det. For hvis man stiller spørsmål om hva som har hendt tidligere , så har det tydeligvis ikke eksistert Han flyttet ut, hun måtte skåne barna sine for han. Hun sa han var farlig for henne og ungene. Han kom tilbake etter litt tid i huset, Da måtte hun flyttet i leilighet for å komme seg vekk, han flyttet inn der med henne og barna (Selvom hun sier særboere) så flyttet hun til Bamble og han ble med ditt også. Tror ikke hun vet hva særboere betyr. Særboere handler ikke kun om å ha to forskjellige adresser. Han sover der hver dag og er der hele dagen, anser ikke det som særboere. Hvorfor juge om dette om hun har vært ærlig før? Blir sånn Villapaprika nykker🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 17. februar 2020 #690 Del Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, Rettfralevra skrev: Hvorfor juge om dette om hun har vært ærlig før? Blir sånn Villapaprika nykker🙈 Det der har jeg tenkte også litt sånn villapaprika tendser hos talla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 17. februar 2020 #691 Del Skrevet 17. februar 2020 Akkurat nå, Litenoggod skrev: Det der har jeg tenkte også litt sånn villapaprika tendser hos talla Jeg som tenkte at henne var det litt kult å følge med på snap innimellom, ferdig med det nå😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 17. februar 2020 #692 Del Skrevet 17. februar 2020 En ting jeg har lagt merke til i det siste. Av flere av de i joviale og lignende snapkanaler. Mange av de skryter så voldsomt at det er bak fasaden og de skal være så naturlige. Min oppfatning er at det er ingen som prøver så hardt som dem. Utfordringen er at jeg har prøvd å utfordret noen av dem på det, men blir bare blokkert. De tar det som personangrep. 🙄 Synes det er så trist at folk følger med å tenker på at perfekt er så uperfekt. Sånn som hun Charlene som er opptatt av at kropp er topp på sin private. Og det er helt fantastisk. Men er det sånn at man må vise hengemage på insta for å være en mamma som er opptatt av det naturlige? Blir lei meg over at man må være så drastisk altså. Jeg kan ikke nevne navn på andre som er i samme sjanger her for det blir baluba hver tang noen nevner navn. Enkelte lever og ånder for hva som blir skrevet i tråden her og blåser opp det til store proposjoner. Må gå an å skille sak og person 🤔 er det bare jeg som er negativ, eller er det flere som legger merke til trenden her? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 17. februar 2020 #693 Del Skrevet 17. februar 2020 Det var lett å slette Talla på snap og Insta, en mindre tidstjyv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 18. februar 2020 #694 Del Skrevet 18. februar 2020 Finnes det en egen tråd om Rikke - tidligere joviale medlem her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 18. februar 2020 #695 Del Skrevet 18. februar 2020 6 minutter siden, Linye skrev: Finnes det en egen tråd om Rikke - tidligere joviale medlem her inne? Nei. Det har vel blitt skrevet om henne i denne tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. februar 2020 #696 Del Skrevet 18. februar 2020 15 minutter siden, Linye skrev: Finnes det en egen tråd om Rikke - tidligere joviale medlem her inne? Ikke sett det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 18. februar 2020 #697 Del Skrevet 18. februar 2020 5 timer siden, Linye skrev: Finnes det en egen tråd om Rikke - tidligere joviale medlem her inne? Tror hun har blitt skrivd om i flere tråder her inne. Men har ikke sett noen egen tråd om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 18. februar 2020 #698 Del Skrevet 18. februar 2020 22 timer siden, Blomstertapet skrev: En ting jeg har lagt merke til i det siste. Av flere av de i joviale og lignende snapkanaler. Mange av de skryter så voldsomt at det er bak fasaden og de skal være så naturlige. Min oppfatning er at det er ingen som prøver så hardt som dem. Utfordringen er at jeg har prøvd å utfordret noen av dem på det, men blir bare blokkert. De tar det som personangrep. 🙄 Synes det er så trist at folk følger med å tenker på at perfekt er så uperfekt. Sånn som hun Charlene som er opptatt av at kropp er topp på sin private. Og det er helt fantastisk. Men er det sånn at man må vise hengemage på insta for å være en mamma som er opptatt av det naturlige? Blir lei meg over at man må være så drastisk altså. Jeg kan ikke nevne navn på andre som er i samme sjanger her for det blir baluba hver tang noen nevner navn. Enkelte lever og ånder for hva som blir skrevet i tråden her og blåser opp det til store proposjoner. Må gå an å skille sak og person 🤔 er det bare jeg som er negativ, eller er det flere som legger merke til trenden her? Er ikke mye bak fasaden på mange av dem. Nei blir du blokkert ? Har faktisk hørt flere har blitt blokkert ved å stille spørsmål eller kommentere ting på joviale. Trodde de sto for en jovial kanal som skulle være ærlige damer med humor og glede. Men det har heller blitt en snerpete kanal med mye promotering for egen bedrift og nedlatende språk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 18. februar 2020 #699 Del Skrevet 18. februar 2020 24 minutter siden, Lolland78 skrev: Er ikke mye bak fasaden på mange av dem. Nei blir du blokkert ? Har faktisk hørt flere har blitt blokkert ved å stille spørsmål eller kommentere ting på joviale. Trodde de sto for en jovial kanal som skulle være ærlige damer med humor og glede. Men det har heller blitt en snerpete kanal med mye promotering for egen bedrift og nedlatende språk. Helt enig. Og de er også veldig unyanserte. Tallas rant (igjen) i dag er ekstremt svart/hvit. På Joviale har det blitt sånn at DE kan være seg selv og mene sterkt, men ikke seerne.. De må være enige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 19. februar 2020 #700 Del Skrevet 19. februar 2020 Personlig assistent ja... 😂😂😂 Ser ikke ut som hun har noe travlere hverdag en folk flest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå