Gjest Kattedama Skrevet 9. oktober 2022 #14781 Del Skrevet 9. oktober 2022 DundreMilfin skrev (15 minutter siden): Herregud….. 😅🤷♀️ Seriøst? Er du SÅ vonbroten på denne influenceren at du krever hun skal måtte kunne garantere at produkter hun reklamerer for også passer for kvinner med sykdommer relatert til syklus og blødninger? JA, mensentruser er bra. «Åja du influencerdame jeg ikke liker….du reklamerer for OB ja! MEN HVA MED OSS SOM HAR MENORAGI? Hæ? Hæææ? Nei nettopp ja, den virker ikke din løgnaktige dusteinfluencer» 😅 Hadde hun reklamert for et truseinnlegg for mensen hadde jeg skjønt poenget. Menstruse passer for en hel haug damer, samme med å bruke kun tampong/menskopp/bind. Skal dere klikke om en influencer reklamerer for menskopp og dere ser hun har et bind i veska? «Ååååååja, menskopp er ikke SÅ perfekt nei!» Kvinner blør forskjellig. Denne dama hadde behov for en ekstra tampong en dag eller alle. Personlig eier jeg menskopp, tøybind, menstruae og en HAUG varianter av tamponger. Er det dermed sagt at disse tingene ikke er bra produkter? Fordi jeg blør som en idiot og uansett produkt må ha dobbelt? Det finnes INGEN produkter på markedet bortsett fra spesialbleiene du får etter fødsel som kan hamle opp med oss som har endometriose og blør som bare F. Derav cycklokapron. Og annet. Kan ikke ta svaret ditt seriøst. Kunne ikke bry meg mindre hva slags diagnoser folk her har eller hva de bruker når de har mensen, så sant de ikke får betalt for å selge inn menstruser som et fantstisk produkt og # kvinnehelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. oktober 2022 #14782 Del Skrevet 15. oktober 2022 Noen som blir inspirert av denne kontoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. oktober 2022 #14783 Del Skrevet 15. oktober 2022 Lill skrev (53 minutter siden): Noen som blir inspirert av denne kontoen? To poster + story der hun viser hvordan hun teller på fingrene? Ja,det må da inspirere mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. oktober 2022 #14784 Del Skrevet 15. oktober 2022 1 hour ago, Lill said: Noen som blir inspirert av denne kontoen? Nei.. og jeg må innrømme jeg håpet ingen aktiverte tråden igjen for å se om hun ble desperat etter oppmerksomhet 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 15. oktober 2022 #14785 Del Skrevet 15. oktober 2022 Lileep skrev (1 time siden): Nei.. og jeg må innrømme jeg håpet ingen aktiverte tråden igjen for å se om hun ble desperat etter oppmerksomhet 🙈 Er hun ikke desperat etter oppmerksomhet 24/7🙄... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. oktober 2022 #14786 Del Skrevet 15. oktober 2022 19 minutter siden, Beatbox said: Er hun ikke desperat etter oppmerksomhet 24/7🙄... Burde kanskje hatt med mer desperat 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 15. oktober 2022 #14787 Del Skrevet 15. oktober 2022 Lileep skrev (9 minutter siden): Burde kanskje hatt med mer desperat 😂 😂😂 Beklager; mer desperat etter enda mer oppmerksomhet..rett skal være rett😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 16. oktober 2022 #14788 Del Skrevet 16. oktober 2022 Lill skrev (13 timer siden): Noen som blir inspirert av denne kontoen? Ja, jeg blir veldig inspirert av henne, men ikke på måten hun håper. Jeg blir inspirert til å handle kvalitet foran kvantitet, tenke på miljøet fremfor konsumere ting jeg ikke trenger, spare penger fremfor å sløse, og gjøre det enkelt mtp trening og mat. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 16. oktober 2022 #14789 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vedder på at den nyeste reelen inneholder reklame! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. oktober 2022 #14790 Del Skrevet 16. oktober 2022 keiserenernaken skrev (3 timer siden): Ja, jeg blir veldig inspirert av henne, men ikke på måten hun håper. Jeg blir inspirert til å handle kvalitet foran kvantitet, tenke på miljøet fremfor konsumere ting jeg ikke trenger, spare penger fremfor å sløse, og gjøre det enkelt mtp trening og mat. Jeg er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 16. oktober 2022 #14791 Del Skrevet 16. oktober 2022 mumrikk1 skrev (22 minutter siden): Vedder på at den nyeste reelen inneholder reklame! Ser at flere spør hvor ponchoen er fra. Nå mangler det bare at kontoeier svarer med at «har sendt deg DM» 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 16. oktober 2022 #14792 Del Skrevet 16. oktober 2022 keiserenernaken skrev (4 timer siden): Ja, jeg blir veldig inspirert av henne, men ikke på måten hun håper. Jeg blir inspirert til å handle kvalitet foran kvantitet, tenke på miljøet fremfor konsumere ting jeg ikke trenger, spare penger fremfor å sløse, og gjøre det enkelt mtp trening og mat. Jeg er HELT ENIG ! Jeg blir ihvertfall inspirert til å forsøke unngå begå de samme «feilene» som henne. Som du sier; begrense kjøpebonanzaen av hensyn til miljø og økonomi, ikke trigge spiseforstyrrelsen min mer med «diett» av det ene og andre slaget, gjøre det enkelt mtp trening, begrense tiden min på SoMe for å greie å holde orden rundt meg noe som fører til mer kvalitetstid for meg selv, forsøke å ikke fokusere på kropp og utseende av hensyn til datteren min som er på full fart inn i puberteten som ikke bør utsettes for press og jag det er mer enn nok av i dag. Så ja; sånn sett er hun til stor inspirasjon - definitivt👏👏 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 16. oktober 2022 #14793 Del Skrevet 16. oktober 2022 irevin skrev (27 minutter siden): Jeg er HELT ENIG ! Jeg blir ihvertfall inspirert til å forsøke unngå begå de samme «feilene» som henne. Som du sier; begrense kjøpebonanzaen av hensyn til miljø og økonomi, ikke trigge spiseforstyrrelsen min mer med «diett» av det ene og andre slaget, gjøre det enkelt mtp trening, begrense tiden min på SoMe for å greie å holde orden rundt meg noe som fører til mer kvalitetstid for meg selv, forsøke å ikke fokusere på kropp og utseende av hensyn til datteren min som er på full fart inn i puberteten som ikke bør utsettes for press og jag det er mer enn nok av i dag. Så ja; sånn sett er hun til stor inspirasjon - definitivt👏👏 Woooord 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. oktober 2022 #14794 Del Skrevet 16. oktober 2022 Laia skrev (58 minutter siden): Ser at flere spør hvor ponchoen er fra. Nå mangler det bare at kontoeier svarer med at «har sendt deg DM» Hun har jo umerket reklame flere ganger i uka, så det er ikke noe sjokk om dette også er snikreklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 16. oktober 2022 #14795 Del Skrevet 16. oktober 2022 Lill skrev (4 timer siden): Hun har jo umerket reklame flere ganger i uka, så det er ikke noe sjokk om dette også er snikreklame. 👏🏼 ingen bombe 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 17. oktober 2022 #14796 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ikke mye som skal til på klesfronten for å imponere leserne hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 17. oktober 2022 #14797 Del Skrevet 17. oktober 2022 Lill skrev (23 timer siden): Hun har jo umerket reklame flere ganger i uka, så det er ikke noe sjokk om dette også er snikreklame. Denne gangen svarte hun faktisk på spørsmålet direkte i kommentarfeltet. Kudos for det, men burde ikke posten da være merket som reklame for Ellos? (hun svarer at den er utsolgt, men linker til «lignende variant» i stories. Der er det merket som annonse). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 17. oktober 2022 #14798 Del Skrevet 17. oktober 2022 On 10/9/2022 at 1:41 PM, DundreMilfin said: Herregud….. 😅🤷♀️ Seriøst? Er du SÅ vonbroten på denne influenceren at du krever hun skal måtte kunne garantere at produkter hun reklamerer for også passer for kvinner med sykdommer relatert til syklus og blødninger? JA, mensentruser er bra. «Åja du influencerdame jeg ikke liker….du reklamerer for OB ja! MEN HVA MED OSS SOM HAR MENORAGI? Hæ? Hæææ? Nei nettopp ja, den virker ikke din løgnaktige dusteinfluencer» 😅 Hadde hun reklamert for et truseinnlegg for mensen hadde jeg skjønt poenget. Menstruse passer for en hel haug damer, samme med å bruke kun tampong/menskopp/bind. Skal dere klikke om en influencer reklamerer for menskopp og dere ser hun har et bind i veska? «Ååååååja, menskopp er ikke SÅ perfekt nei!» Kvinner blør forskjellig. Denne dama hadde behov for en ekstra tampong en dag eller alle. Personlig eier jeg menskopp, tøybind, menstruae og en HAUG varianter av tamponger. Er det dermed sagt at disse tingene ikke er bra produkter? Fordi jeg blør som en idiot og uansett produkt må ha dobbelt? Det finnes INGEN produkter på markedet bortsett fra spesialbleiene du får etter fødsel som kan hamle opp med oss som har endometriose og blør som bare F. Derav cycklokapron. Og annet. Ja, men også, la oss si hun faktisk bare bruker disse trusene. Det er likevel mer lettvindt å ha en liten pakke med ob i vesken i tilfelle overraskelsesmens enn å alltid ha en truse liggende i vesken. Mye man kan ta HD på, men at hun har noen tamponger i vesken blir for tåpelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. oktober 2022 #14799 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) VaniIIe skrev (16 minutter siden): Ja, men også, la oss si hun faktisk bare bruker disse trusene. Det er likevel mer lettvindt å ha en liten pakke med ob i vesken i tilfelle overraskelsesmens enn å alltid ha en truse liggende i vesken. Mye man kan ta HD på, men at hun har noen tamponger i vesken blir for tåpelig... Eller la oss si at hun faktisk bare bruker tamponger, og ikke menstruser? Helt umulig for oss å vite🤷♀️ Husk: Du kan ALDRI stole på folk som "elsker" produkter de får betalt for å elske, enten det er menstruser eller sjokolade😄 Endret 17. oktober 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 17. oktober 2022 #14800 Del Skrevet 17. oktober 2022 45 minutter siden, Finlay said: Eller la oss si at hun faktisk bare bruker tamponger, og ikke menstruser? Helt umulig for oss å vite🤷♀️ Husk: Du kan ALDRI stole på folk som "elsker" produkter de får betalt for å elske, enten det er menstruser eller sjokolade😄 Nei så klart, og ikke bryr jeg meg om hva hun bruker heller, men å bruke tampongene som bevis for at hun løy synes jeg blir feil, og er vel mer eller mindre det som blir diskutert her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå