Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

2 hours ago, EtFo said:

Om trykket blir stort nok, kan man spy. Det som kommer opp kan være det som man nettopp har spist, det som er på tur nedover i spiserøret. Man kaster ikke opp syre, minimagen har ikke magesyre. Når der ikke er noe å kaste opp, så «tørrbrekker» man seg, kommer kanskje litt slim bare.

Hva mener du med at minimage ikke har magesyre? Det er jo fortsatt en magesekk bare en stor del er fjernet. Ved gastric bypass fjerner de hele magesekken og da er det du sier riktig. Ved gastric sleev kan man også kaste opp som normalt, men ikke ved gastric bypass! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (3 timer siden):

HD er ikke hvermansen, hun tjener penger ved å dra inn mindreårig gjennom historier og dagligdagse anekdoter ispedd reklame. Det er stor forskjell. 

Det der har ingenting med mitt innlegg å gjøre. Nå reagerte jeg på akkurat det innlegget jeg siterte, da blir det bare teit å dra det videre til eksponering av barn. Det er vel alle oppegående mennesker enige om at er på trynet..

Kritiser gjerne eksponering - men ikke ta _noen_ foreldre på å klage på sykt barn, på bakgrunn av at det finnes foreldre med ALVORLIG syke barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (13 timer siden):

Hvermannsen står ikke på torget og roper ut at de har omgangssyke til alle som vil høre😄

HD er ikke hvermannsen, men en influencer. En det etter eget utsagn skal være inspirerende å følge. Hva vil hun med denne offentlige messingen om eget oppkast, annet enn å få sympati?

Kanskje det hadde holdt å tydd til familie og venner? Man kommer dessverre ikke unna omgangssyke når man har barn😅

Det handler ikke om bare denne posten om sykt barn og egen sykdom. Det er den OFFENTLIGE, massive klagingen, og den gjennomførte negativiteten over lang tid jeg reagerer på. Som dessverre også involverer barnet.

Når dette klarer å irritere deg, da er det på tide å logge ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
Infinity skrev (29 minutter siden):

Når dette klarer å irritere deg, da er det på tide å logge ut.

Ironien over damene som synes det er SÅ kritikkverdig at Helene er negativ på some og de samme damene som gjennomsøker hver eneste pixel hun poster på sosiale medier for å finne noe å kritisere og klage på er ikke tapt på alle her i tråden. Om du har fulgt henne i ti år og fortsatt klager på content hun poster på samme måte som i 2012 vil jeg varmt foreslå en annen fritidsinteresse. Hvilken som helst annet. 
 

ellers noterer jeg meg «Helene Drage er slem mot foreldre med alvorlig syke/kronisk syke barn» og «hun må ha utvidet magesekken sin for ellers kunne hun ikke vært smittet med norovirus» på den stadig voksende listen over absurde anklager og kritikk hun får

sistnevnte gruppe unner jeg en god runde med spysyken der det først kommer mat, så kun sur magevæske, og til slutt galle-spy.

Endret av Bobleplasten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (9 timer siden):

Det der har ingenting med mitt innlegg å gjøre. Nå reagerte jeg på akkurat det innlegget jeg siterte, da blir det bare teit å dra det videre til eksponering av barn. Det er vel alle oppegående mennesker enige om at er på trynet..

Kritiser gjerne eksponering - men ikke ta _noen_ foreldre på å klage på sykt barn, på bakgrunn av at det finnes foreldre med ALVORLIG syke barn. 

Jeg referer til at du kaller HD hvermannsen. Vi vet ikke hva som skjer hos HD selv om hun deler alt mulig på sine kontoer. Hun er som jeg nevnte en produktpusher som bruker historier for å bygge relasjon til følgerne sine. De siste innleggene på hennes IG viser tydelig at størsteparten av inntekten hennes kommer via mindreårig. Så ikke hvermannsen nei.

563892D8-D2E4-4725-A127-909A75610EC7.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, Finlay said:e. Kaste opp. Hater å kaste opp

 

Kan forresten ikke fri meg for tanken på hva følgere med ALVORLIG syke barn må føle hvis de leser dette. Eller alvorlig syke mødre med små barn.)

Jeg håper og tror at mødre med alvorlig syke barn ikke ser noe negativt i at andre mødre klager over sin situasjon. Det er så lavmål å trekke frem den der! At andre har en verre situasjon betyr ikke at man selv ikke kan klage! Blir som å si at jeg ikke kan klage på smerte pga brudd i armen fordi personen vedsidenav har fått foten kutta av! Ingen andre kan bestemme hvordan man selv opplever situasjonen! Å ha en sjuk unge pga norovirus kan oppleves like skremmende og slitsomt som hos en med mer alvorlig sykdom! Er opplevelsen man da snakker om! Og det må være lov uavhengig av årsaken! 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (5 timer siden):

Jeg referer til at du kaller HD hvermannsen. Vi vet ikke hva som skjer hos HD selv om hun deler alt mulig på sine kontoer. Hun er som jeg nevnte en produktpusher som bruker historier for å bygge relasjon til følgerne sine. De siste innleggene på hennes IG viser tydelig at størsteparten av inntekten hennes kommer via mindreårig. Så ikke hvermannsen nei.

563892D8-D2E4-4725-A127-909A75610EC7.jpeg

Det du gjør er å dra et lite ord ut av et helt innlegg, og drar det over på noe helt annet enn hva innlegget mitt handlet om. Det er å avspore. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi …  kaste stein i glasshus ??? Skjønner ikke greia jeg 😳 sier vel mot seg selv her der blogger foten og poseringer er mere viktig enn sånn en er alias hverdags bilder uten å stille seg opp ? Hvorfor viser hu ikke mere av seg selv sånn hu er enn å stille seg opp da ??? Kjenner jeg blir lei meg ang dobble budskap for jeg har selv en datter i 20 åra 😕

37024781-DB3B-42B2-AA9D-A818364C1E54.jpeg

2F73850A-D0E4-4DA0-885E-5E8F4CBB6BD2.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fredrikstad71mod said:

Oi …  kaste stein i glasshus ??? Skjønner ikke greia jeg 😳 sier vel mot seg selv her der blogger foten og poseringer er mere viktig enn sånn en er alias hverdags bilder uten å stille seg opp ? Hvorfor viser hu ikke mere av seg selv sånn hu er enn å stille seg opp da ??? Kjenner jeg blir lei meg ang dobble budskap for jeg har selv en datter i 20 åra 😕

37024781-DB3B-42B2-AA9D-A818364C1E54.jpeg

2F73850A-D0E4-4DA0-885E-5E8F4CBB6BD2.jpeg

Hvis hun vil frem forskjell mellom posering og naturlig fremstilling så feiler hun totalt. For begge disse bildene er oppstilt og langt ifra naturlig! Ene bilde er «se så slank og fin ut som mulig posering» mens det andre er «se så lite flatterende ut som mulig posering»! 
 

Så jeg ser ikke hva budskapet er med dette innlegget hennes. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (19 minutter siden):

Hvis hun vil frem forskjell mellom posering og naturlig fremstilling så feiler hun totalt. For begge disse bildene er oppstilt og langt ifra naturlig! Ene bilde er «se så slank og fin ut som mulig posering» mens det andre er «se så lite flatterende ut som mulig posering»! 
 

Så jeg ser ikke hva budskapet er med dette innlegget hennes. 

Det er reklame for bara. Det har vært trendy både internasjonalt og i Norge med slike bilder for diverse treningsplagg/ butikker. Nok et gjenbruk fra HD. Minner meg nesten om «kopie elise» nå. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (32 minutter siden):

Hvis hun vil frem forskjell mellom posering og naturlig fremstilling så feiler hun totalt. For begge disse bildene er oppstilt og langt ifra naturlig! Ene bilde er «se så slank og fin ut som mulig posering» mens det andre er «se så lite flatterende ut som mulig posering»! 
 

Så jeg ser ikke hva budskapet er med dette innlegget hennes. 

Da sa du det litt bedre enn meg 😅 Jeg ser hu jo ellers i hverdagen innimellom i RL så derav blir dette med å fremstille seg tynnere enn det hu er ☺️ Om da prøver overdrive for å liksom være morsom med å se større ut enn det hu er … så er faktisk det bildet dog med klær på en ser av i alle div vinkler 😅 Synes bare hennes budskap som for en del år siden om at en kan kle seg flott og fjong uansett vekt har forsvunnet . Begynte å følge henne da min datter slet med spiseforstyrrelser  og ville oppmuntre at en er flott uansett str 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk at hun mener bilde til høyre er så naturlig man får det! Veldig naturlig å stå med buksa halveis rulla ned med magen utafor. Hva skjer med henne om dagen? Har hun mista helt fotfeste? Hvis hun skal få frem naturlig, så hvorfor ikke ha akkurat samme påkledning på «naturlig poseringen»? 

Endret av Lileep
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mis(s)Brukernavn skrev (1 minutt siden):

 

(Siterte helt feil her)

Skulle bare si at jeg strengt tatt ikke ser vesentlig forskjell på de to bildene.. 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (4 timer siden):

Det er reklame for bara. Det har vært trendy både internasjonalt og i Norge med slike bilder for diverse treningsplagg/ butikker. Nok et gjenbruk fra HD. Minner meg nesten om «kopie elise» nå. 

Idiotisk å bruke det i forbindelse med reklame, for den som er annonsør. Det gir virkelig ingen mening, hadde vært mer riktig å vise at man trener eller noe annet som er direkte relatert til klærne. 

Endret av Lill :)
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*blueberry* skrev (23 minutter siden):

Jeg kan ikke dy meg. Jeg må dele denne her 😂 https://vm.tiktok.com/ZMLYXMGkE/

Nesten som å se HD gjøre reels er det det heter de håpløse mime video der hu skal være morsom med event ironi ?? Får de blir bare kleine uansett hvilket budskap hun prøver å formidle 🙈 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...