Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

hvermerjeg skrev (2 timer siden):

Jeg har spist keto, og da var over halve porsjonen med middag grønnsaker. Jeg har aldri spist så mye grønnsaker som da jeg spiste lavkarbo, rene matvarer var et fokus for min del, har inntrykk av at det er ganske normalt. Nå var ikke keto noe for meg, men akkurat det med grønnsaksmengden og den rene maten skulle jeg ønske jeg klarte å holde på. 

Lavkarbo og keto er ikke det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Tester" treningsklær.

Ta på i 5 min, ta bilde, skriver innlegg. 🤣

Hvorfor sponser bara en person som ligger på sofaen hele dagen?

 

Ikke mye troverdighet i de anbefalingene hennes 🙊

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvasierdu skrev (59 minutter siden):

"Tester" treningsklær.

Ta på i 5 min, ta bilde, skriver innlegg. 🤣

Hvorfor sponser bara en person som ligger på sofaen hele dagen?

 

Ikke mye troverdighet i de anbefalingene hennes 🙊

Sikkert fordi fansen hennes tror hun trener hele tiden. Har aldri skjønt hvorfor hun alltid( før) går i treningsklær. Vet ikke om noen andre jeg virkelig ikke forbinder med trening.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hvasierdu said:

"Tester" treningsklær.

Ta på i 5 min, ta bilde, skriver innlegg. 🤣

Hvorfor sponser bara en person som ligger på sofaen hele dagen?

 

Ikke mye troverdighet i de anbefalingene hennes 🙊

Hun kommenterer vel egentlig kun hvordan de er å ha på.. hvordan de fungerer i praksis sier hun aldri noe om, iallefall ikke de siste åra. Så hennes reklame kunne hvem som helst fremført, selv en som aldri har trent i hele sitt liv kan gjøre samme reklamen! For det kreves tydeligvis ingen erfaring av hvordan klærne oppleves/fungerer under en treningsøkt! Det er jo et kjent problem for mange med litt mage, at bukser feks ruller ned. Om den er gjennomsiktig er også noe som burde informeres om. Er ikke gitt at alle modeller av barabukser ikke er gjennomsiktige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det undertøyet hun reklamerer for. Er det to forskjellige farger hun har plukket med seg hjem? For det hun har på seg er jo rosa iforhold til det i esken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hebi said:

Det undertøyet hun reklamerer for. Er det to forskjellige farger hun har plukket med seg hjem? For det hun har på seg er jo rosa iforhold til det i esken. 

Hun har innrømmet å redigere bildene mtp farge så mye at fargen endrer seg. Men informere ikke om det før noen påpeker det. Husker godt den «lilla» jakken hun reklamerte for som egentlig er brun.. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (10 minutter siden):

Hun har innrømmet å redigere bildene mtp farge så mye at fargen endrer seg. Men informere ikke om det før noen påpeker det. Husker godt den «lilla» jakken hun reklamerte for som egentlig er brun.. 

Ojda, hva er vitsen med å endre så mye med redigering? Fargen bør jo vises som den er. Dårlig gjort å ikke informere om dette ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (19 minutter siden):

Ojda, hva er vitsen med å endre så mye med redigering? Fargen bør jo vises som den er. Dårlig gjort å ikke informere om dette ja. 

Er vel for å bruke filter på trynet sitt da.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvasierdu skrev (3 timer siden):

"Tester" treningsklær.

Ta på i 5 min, ta bilde, skriver innlegg. 🤣

Hvorfor sponser bara en person som ligger på sofaen hele dagen?

 

Ikke mye troverdighet i de anbefalingene hennes 🙊

Er du seriøs? Du vet altså at hun kun ligger pø sofaen? Nytt bunnivå på kritikk fra enkelte 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Er du seriøs? Du vet altså at hun kun ligger pø sofaen? Nytt bunnivå på kritikk fra enkelte 

Hadde hun vært aktiv, så hadde det blitt dokumentert som alt annet

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen glemmer at HD sin IG konto er en bedriftskonto. Det som legges ut der skal fremme salg. Om hun er aktiv, hva hun spiser, økonomi og andre ting som ikke deles aner vi ingenting om. Det som presenteres på IG er alltid  relatert til markedsføring og salg. Må si at HD gjerne må vise frem 4 kjoler kjøpt på Finn, for å fremme gjenbruk. Men siden desember har hun altså anskaffet seg 3 par sko, diverse jakker til flere tusen, barneutstyr for flere tusen og treningstøy for flere tusen kroner (ja, Bara treningstøy er dyrt). Alt dette er knyttet opp mot reklame som gjør at dette er et overforbruk som er kritikkverdig på flere måter. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (31 minutter siden):

Hadde hun vært aktiv, så hadde det blitt dokumentert som alt annet

Av det jeg ser ligger hun hvetfall ikke på sofaen hele tiden 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (2 timer siden):

Hun trener heller ikke

Og hva så? Betyr det at hun er en sofasliter hvis hun ikke trener? Altså,er det mulig? 🤦‍♀️🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Og hva så? Betyr det at hun er en sofasliter hvis hun ikke trener? Altså,er det mulig? 🤦‍♀️🤦‍♀️

Hvorfor reklamere for så mye treningsklær når du faktisk ikke trener? Eller turklær, når hun faktisk ikke går tur? 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (Akkurat nå):

Hvorfor reklamere for så mye treningsklær når du faktisk ikke trener? Eller turklær, når hun faktisk ikke går tur? 

Og hvordan vet du at hun ikke engang går tur? Stalker du henne 24/7 siden du sitter på den informasjonen? Jeg er ikke en som trener så veldig mye,men jeg går så og si kun i treningsklær. Så treningsklær og turklær er for alle uansett hvor lite eller mye man trener. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunfl0wer skrev (27 minutter siden):

Og hvordan vet du at hun ikke engang går tur? Stalker du henne 24/7 siden du sitter på den informasjonen? Jeg er ikke en som trener så veldig mye,men jeg går så og si kun i treningsklær. Så treningsklær og turklær er for alle uansett hvor lite eller mye man trener. 

Skal Helene reklamere for turklær, vil det kanskje vere en fordel at hun bruker dei på tur, hvilke bruksområder hun anbefaler dei på. Fjell, by, vandre rundt osv. Er dei vannavvisende/vindtett osv. 

Treningsklær vil forbrukeren nok vite passform, funksjonalitet, høy/lav midjelinning, og at dei ikke er gjennomsiktig.

Får ikke særlig lyst å kjøpe dei hun er sponset med siden hun kun står utafor huset og skryter over klærne. 
 

 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Sunfl0wer said:

Og hvordan vet du at hun ikke engang går tur? Stalker du henne 24/7 siden du sitter på den informasjonen? Jeg er ikke en som trener så veldig mye,men jeg går så og si kun i treningsklær. Så treningsklær og turklær er for alle uansett hvor lite eller mye man trener. 

Vel, siden hun ikke informerer et eneste ord om hvordan klærne er etter en lang tur i feks skogen, eller etter en økt på treningsentre, så er det lett å konkludere med at hun ikke gjør noen av delene! Dog hun dokumenterer ofte trilletur til cafe, men da bruker hun ikke sponsklærne.. så da er spørsmålet hvorfor brukes ikke de perfekte klærne som sitter så godt og er så gode? 
Enig i å kalle henne lat osv blir feil, men å stusse på hvorfor hun aldri bruker klærne hun reklamerer for så ofte er jo et greit spørsmål! For det går på troverdigheten igjen..

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosasko skrev (3 minutter siden):

Skal Helene reklamere for turklær, vil det kanskje vere en fordel at hun bruker dei på tur, hvilke bruksområder hun anbefaler dei på. Fjell, by, vandre rundt osv. Er dei vannavvisende/vindtett osv. 

Treningsklær vil forbrukeren nok vite passform, funksjonalitet, høy/lav midjelinning, og at dei ikke er gjennomsiktig.

Får ikke særlig lyst å kjøpe dei hun er sponset med siden hun kun står utafor huset og skryter over klærne. 
 

 

 

Men da kjøper man ikke de klærne. Værre er det ikke. Om hun er så dårlig på å reklamere for klærne sine så er det jo de hun samarbeider med som må ta den saken. Men det jeg reagerer på er at folk kommer med påstander man ikke kan backe up med fakta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 minutt siden):

Vel, siden hun ikke informerer et eneste ord om hvordan klærne er etter en lang tur i feks skogen, eller etter en økt på treningsentre, så er det lett å konkludere med at hun ikke gjør noen av delene! Dog hun dokumenterer ofte trilletur til cafe, men da bruker hun ikke sponsklærne.. så da er spørsmålet hvorfor brukes ikke de perfekte klærne som sitter så godt og er så gode? 
Enig i å kalle henne lat osv blir feil, men å stusse på hvorfor hun aldri bruker klærne hun reklamerer for så ofte er jo et greit spørsmål! For det går på troverdigheten igjen..

Men det jeg reagerte på i utganspunktet er påstander folk kommer med som man ikke kan vite noe som helst om. Hennes samarbeid er det til syvende og sist de hun samarbeider med som velger å bruke henne. Og om de mener hun gjør en dårlig jobb eller at hun ikke gir de noen spesiell fortjenste ved å bruke henne til å reklamere klærne sine,så må de ta tak i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...