Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Nie skrev (1 time siden):

Hvis det går i samme messingen hjemme, må jeg si jeg beundrer mannen som holder ut…

Tanken tenkt..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver om «hodet som ikke er helt med om dagen», men det handler jo alltid om at hodet hennes ikke er helt med. Er det ikke derfor hun bruker blant annet hårføneren? Selv om hun sliter om dagen( mulig fødselsdepresjon), så er det jo alltid de samme problemene hun messer om. Eneste forskjellen nå er at hun( i utgangspunktet) har en baby hun må sette foran sine egoistiske behov. Alt annet er jo likt. Klager over det samme år etter år. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (3 timer siden):

Hun skriver om «hodet som ikke er helt med om dagen», men det handler jo alltid om at hodet hennes ikke er helt med. Er det ikke derfor hun bruker blant annet hårføneren? Selv om hun sliter om dagen( mulig fødselsdepresjon), så er det jo alltid de samme problemene hun messer om. Eneste forskjellen nå er at hun( i utgangspunktet) har en baby hun må sette foran sine egoistiske behov. Alt annet er jo likt. Klager over det samme år etter år. 

Men da er det jo helt supert at hun nå har bedt om hjelp, er det ikke? Ikke noe vits å kritisere dette mer vel?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skriver at hun ikke vil ha hjelp eller råd osv som om det er en vedtatt sannhet at hun stikker fingrene i ørene og roper lalalalala.  Men jeg har flere ganger svart på story og send både råd og erfaring hvor hun har både takket og kommet med kommentarer til det jeg skriver. Så det er ikke så svart/hvitt som en del av dere ønsker å fremstille det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dette med størrelse igjen da … Jeg har både jakken & buksa hun har reklame på og kan være enig at jakkene fra det merket er store i str . Men her ser en jo at hun burde gå opp 1 til 2 str i jakken enn den hun har på seg 🙈  Dette er jo fritidstøy en skal kunne bevege seg i 😅 Posten er hentet fra hennes Insta side 

79CED7D6-3FA2-430B-8164-F41DBDCA22CC.jpeg

3A2C5246-7D62-4041-9AAA-B647BFB8CFC1.jpeg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (11 minutter siden):

Så var det dette med størrelse igjen da … Jeg har både jakken & buksa hun har reklame på og kan være enig at jakkene fra det merket er store i str . Men her ser en jo at hun burde gå opp 1 til 2 str i jakken enn den hun har på seg 🙈  Dette er jo fritidstøy en skal kunne bevege seg i 😅 Posten er hentet fra hennes Insta side 

79CED7D6-3FA2-430B-8164-F41DBDCA22CC.jpeg

3A2C5246-7D62-4041-9AAA-B647BFB8CFC1.jpeg

Med tanke på at legen hennes har bedt henne komme seg ut og få frisk luft, så er det ikke veldig overbevisende at hun reklamerer for turklær og tursko. Aldri om huk noen gang har vært mye ute og gått tur.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på at det deles et innlegg om psykisk helse, samtidig som det snikreklameres for bilsete??

8BD8055E-819C-4225-8104-A017E9195A89.jpeg

0599A723-BC2D-46C3-A655-80C755FB731B.jpeg

Akkurat her tror jeg hun bare passer på å merke innlegget riktig, tror ikke hun mener å snike med noe som helst 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (23 minutter siden):

Akkurat her tror jeg hun bare passer på å merke innlegget riktig, tror ikke hun mener å snike med noe som helst 😊

Tror Lill sikter til manglende merking av siste innlegg hvor bilstol hun har merket tidligere er avbildet. Kanskje hun har glemt det eller kanskje det er skjult reklame. Vært mye av begge deler det siste året. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (41 minutter siden):

Akkurat her tror jeg hun bare passer på å merke innlegget riktig, tror ikke hun mener å snike med noe som helst 😊

Innlegget er ikke merket. 

B2FB68F9-41C7-41AE-A0F6-A6296B61831A.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (1 time siden):

Med tanke på at legen hennes har bedt henne komme seg ut og få frisk luft, så er det ikke veldig overbevisende at hun reklamerer for turklær og tursko. Aldri om huk noen gang har vært mye ute og gått tur.

Var min tanke også, da hun la ut på story at de var ute og gikk lang tur heromdagen! Første tanken var at nå kommer det reklameinnlegg om et par dager.. 

Desverre er hun ikke troverdig til å reklamere for dette idetheletatt..  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg klarer ikke se annet enn at dette "nye"fokuset handler om klikk og tjene penger. Det er som noen over her sa. Det er samme som det alltid har vært, men nå med en baby på armen og ikke en veske. Hun er ekstremt negativ og klagete.

 

og hvor mye har hun egentlig sagt til legen? gå tur om dagen er det rådet som kommer uansett. Jeg mistenker dessverre at sannheten er pyntet på eller at fødselsdepresjon er en del av fasaden som skal selges. 

Endret av Klementine
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye er at hun nå skal begynne å gå tur ute for å lufte seg fra råd av legen … Og dette er folk som har 2 hunder som bør få 2 til 3 turer pr dag 😬 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (7 timer siden):

Det nye er at hun nå skal begynne å gå tur ute for å lufte seg fra råd av legen … Og dette er folk som har 2 hunder som bør få 2 til 3 turer pr dag 😬 

Du ser jo på vekta til disse hundene at de ikke får tur... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (7 timer siden):

Det nye er at hun nå skal begynne å gå tur ute for å lufte seg fra råd av legen … Og dette er folk som har 2 hunder som bør få 2 til 3 turer pr dag 😬 

Håper de hundene får nytt hjem snart.  De fortjener eiere som faktisk tar vare på de og er ute med de på turer hver dag 🎈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

h/k skrev (1 time siden):

Du ser jo på vekta til disse hundene at de ikke får tur... 

Eneste «turen» jeg ser de får er ut på den store gressmatta like ved skolen der de bor … der får de tømt tarmer & blæra si og løpe litt etter en ball 😔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (1 time siden):

Ser at en annen blogger( TCMN) har blitt meldt til barnevernet pga deling av en tøff barsel i some. Kanskje noe å tenke på for HD.

Du mener hun skal gå rundt å

være redd for det? Herlighet , det håper jeg ikke hun blir og om noen melder pga at noen har det tøft , så sier det mer om de som melder

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at hundene får altfor lite tur, men kanskje er dealen at hun skal komme seg ut på tur alene av og til? Da får hun jo dekket behovet for egentid og får inkludert bevegelse og trening samtidig. Men hundene må åpenbart få tur først.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skyte inn her: jevnlig tur som flere nevner her er naturligvis viktig, men whippeter har et stort behov for å få løpe fritt minst et par ganger i uka, der de virkelig får strekke ut.

I tillegg kan noen lett legge på seg. Vi har en i familien som lett blir tjukk selv om eieren går mye tur (og han også ofte får løpe fritt), så der må eier rett og slett være streng med foringen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...