Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at Helene har helt normale reaksjoner til å være førstegangsforelder.

Hun står selfølgelig til stryk her i tråden blant alle verdensmesterene.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Infinity skrev (43 minutter siden):

Jeg tenker at Helene har helt normale reaksjoner til å være førstegangsforelder.

Hun står selfølgelig til stryk her i tråden blant alle verdensmesterene.

 

Ja, det tror jeg også egentlig. Det er bare det at de fleste av oss andre ikke har mange tusen følgere å dele dette med. Heldigvis for meg, er glad for at det ikke finnes bevis på nett for alt det rare og vanskelige jeg tenkte og følte i barseltiden😅🤯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (1 time siden):

Jeg tenker at Helene har helt normale reaksjoner til å være førstegangsforelder.

Hun står selfølgelig til stryk her i tråden blant alle verdensmesterene.

 

Tenker at «verdensmesterne» her ikke tjener penger på dele alt mellom himmel og jord, og at man derfor holder seg unna å dele slike ting offentlig. Som de fleste andre foreldre gjør, som ikke lever av sosiale medier. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje at hun burde logge av og ikke dele så mye mer før hun har fått hjelp og funnet ut av hva som foregår med henne. Hvis hun har fått en fødselsdepresjon så er det kanskje ikke alle tanker og umiddelbare impulser som burde deles med flere tusen. Både for hennes del, datteren og følgerne. 
 

Jeg er helt enig i at sosiale medier ikke alltid trenger å være solskinn og glansbilder, men det er forskjell på og en gang i blant vise fram negative sider av småbarnslivet og det Helene holder på med nå. Når hun har fått hjelp og kanskje kommet seg litt ovenpå fra denne perioden hun er inne i, vil jeg og sikkert mange andre ha nytte av å lese et par innlegg om hva hun gikk igjennom. Men nå er det nesten hvert innlegg og jeg tror ikke det er bra når hun står midt i det og sikkert deler litt ukritisk og unyansert. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummikoppp skrev (18 minutter siden):

Jeg tenker kanskje at hun burde logge av og ikke dele så mye mer før hun har fått hjelp og funnet ut av hva som foregår med henne. Hvis hun har fått en fødselsdepresjon så er det kanskje ikke alle tanker og umiddelbare impulser som burde deles med flere tusen. Både for hennes del, datteren og følgerne. 
 

Jeg er helt enig i at sosiale medier ikke alltid trenger å være solskinn og glansbilder, men det er forskjell på og en gang i blant vise fram negative sider av småbarnslivet og det Helene holder på med nå. Når hun har fått hjelp og kanskje kommet seg litt ovenpå fra denne perioden hun er inne i, vil jeg og sikkert mange andre ha nytte av å lese et par innlegg om hva hun gikk igjennom. Men nå er det nesten hvert innlegg og jeg tror ikke det er bra når hun står midt i det og sikkert deler litt ukritisk og unyansert. 

Enig! Det er ikke vanlig å bli sittende i bilen dag etter dag fordi du trenger en pause. Da trenger du hjelp til å komme ovenpå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummikoppp skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker kanskje at hun burde logge av og ikke dele så mye mer før hun har fått hjelp og funnet ut av hva som foregår med henne. Hvis hun har fått en fødselsdepresjon så er det kanskje ikke alle tanker og umiddelbare impulser som burde deles med flere tusen. Både for hennes del, datteren og følgerne. 
 

Jeg er helt enig i at sosiale medier ikke alltid trenger å være solskinn og glansbilder, men det er forskjell på og en gang i blant vise fram negative sider av småbarnslivet og det Helene holder på med nå. Når hun har fått hjelp og kanskje kommet seg litt ovenpå fra denne perioden hun er inne i, vil jeg og sikkert mange andre ha nytte av å lese et par innlegg om hva hun gikk igjennom. Men nå er det nesten hvert innlegg og jeg tror ikke det er bra når hun står midt i det og sikkert deler litt ukritisk og unyansert. 

I tillegg er det ingen mellomting, det er enten helt krise eller helt fantastisk. Det blir for meg ytterpunkter som ikke burde være delt offentlig dag ut og dag inn. Og det kan på ingen måte være bra for henne eller familien hennes. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mummikoppp skrev (29 minutter siden):

Jeg tenker kanskje at hun burde logge av og ikke dele så mye mer før hun har fått hjelp og funnet ut av hva som foregår med henne. Hvis hun har fått en fødselsdepresjon så er det kanskje ikke alle tanker og umiddelbare impulser som burde deles med flere tusen. Både for hennes del, datteren og følgerne. 
 

Jeg er helt enig i at sosiale medier ikke alltid trenger å være solskinn og glansbilder, men det er forskjell på og en gang i blant vise fram negative sider av småbarnslivet og det Helene holder på med nå. Når hun har fått hjelp og kanskje kommet seg litt ovenpå fra denne perioden hun er inne i, vil jeg og sikkert mange andre ha nytte av å lese et par innlegg om hva hun gikk igjennom. Men nå er det nesten hvert innlegg og jeg tror ikke det er bra når hun står midt i det og sikkert deler litt ukritisk og unyansert. 

Jeg ville tro at å ikke bruke sosiale medier som ventil er noe som anbefales? Uavhengig av hvem det gjelder eller hva som er problemet? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummikoppp skrev (2 timer siden):

Jeg tenker kanskje at hun burde logge av og ikke dele så mye mer før hun har fått hjelp og funnet ut av hva som foregår med henne. Hvis hun har fått en fødselsdepresjon så er det kanskje ikke alle tanker og umiddelbare impulser som burde deles med flere tusen. Både for hennes del, datteren og følgerne. 
 

Jeg er helt enig i at sosiale medier ikke alltid trenger å være solskinn og glansbilder, men det er forskjell på og en gang i blant vise fram negative sider av småbarnslivet og det Helene holder på med nå. Når hun har fått hjelp og kanskje kommet seg litt ovenpå fra denne perioden hun er inne i, vil jeg og sikkert mange andre ha nytte av å lese et par innlegg om hva hun gikk igjennom. Men nå er det nesten hvert innlegg og jeg tror ikke det er bra når hun står midt i det og sikkert deler litt ukritisk og unyansert. 

Jeg er helt enig med deg. Det hadde vært annerledes å dele oppturer og nedturer hvis det var en god balanse der, men nå er det mest nedturer i monitor og det kan umulig være bra å vite at man har delt i ettertid. Det er en sårbar tid og kanskje ikke så lett å tenke fremover, men all denne private utleveringen er verken bra for psyken eller fremtidig image som bedrift.
 

Jeg tviler ikke på at mange nybakte foreldre sliter med overgangen, og at mange kan kjenne seg igjen i følelsene til HD, men det er også et barn involvert her som ikke blir kjent i forhold til at vi vet barnets utseende, men historien om hva mor tenkte og følte hele perioden hun bar på barnet og nå mens hun er i permisjon. Om det er skadelig for barnet og vil slå ut negativt i senere tid er usikkert, men kanskje ikke en risiko man burde ta. 
 

Når det gjelder de stygge kommentarene over her så støtter jeg selvfølgelig ikke de. Ikke plusser heller, bare så folk får det med seg. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (8 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg. Det hadde vært annerledes å dele oppturer og nedturer hvis det var en god balanse der, men nå er det mest nedturer i monitor og det kan umulig være bra å vite at man har delt i ettertid. Det er en sårbar tid og kanskje ikke så lett å tenke fremover, men all denne private utleveringen er verken bra for psyken eller fremtidig image som bedrift.
 

Jeg tviler ikke på at mange nybakte foreldre sliter med overgangen, og at mange kan kjenne seg igjen i følelsene til HD, men det er også et barn involvert her som ikke blir kjent i forhold til at vi vet barnets utseende, men historien om hva mor tenkte og følte hele perioden hun bar på barnet og nå mens hun er i permisjon. Om det er skadelig for barnet og vil slå ut negativt i senere tid er usikkert, men kanskje ikke en risiko man burde ta. 
 

Når det gjelder de stygge kommentarene over her så støtter jeg selvfølgelig ikke de. Ikke plusser heller, bare så folk får det med seg. 

100 prosent enig med deg. Jeg har i tillegg rapportert, men det er ikke ryddet her på en stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (8 timer siden):

Blir lange 18 år på henne dette hvis hun skal fortsette å synes så synd på seg selv. Det er ikke en hund hun bare kan oppdra til å ligge i sofaen hele dagen. Barn er MYE jobb. Noen mer enn andre. Jeg tror hun har vært heldig med babyen sin, for det virker som hun sover mye. 

Må bare kommentere dette med hunden. En mynde behøver du ikke lære opp til å dra seg på sofaen, de er laget sånn 😉 Det er ofte svært rolige hunder innendørs, i alle fall når de får nok aktivitet utendørs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (23 minutter siden):

Må bare kommentere dette med hunden. En mynde behøver du ikke lære opp til å dra seg på sofaen, de er laget sånn 😉 Det er ofte svært rolige hunder innendørs, i alle fall når de får nok aktivitet utendørs.

Nok aktivitet får dei nok ikke med tanke på den overvekten dei har..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (2 timer siden):

Må bare kommentere dette med hunden. En mynde behøver du ikke lære opp til å dra seg på sofaen, de er laget sånn 😉 Det er ofte svært rolige hunder innendørs, i alle fall når de får nok aktivitet utendørs.

De hundene hennes er skremmende overvektige! 😩😩

Vanlig whippet Vs det nyeste bildet av hennes hunder. En whippet-tispe veier 12 kg, de må være 3-4 kg overvektig! De er i stor risiko for helseproblemer og tidlig død. Det er tydelig at hun kun går med de i flexi bort til nærmeste gressflekk (har de noen gang gått tur med de?). Virkelig ille! Neglene er også såpass lange at det er ubehagelig for hunden å gå på asfalt og gulv. 

Screenshot_20210920_191316.jpg

Screenshot_20210920_190723.jpg

Endret av h/k
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (32 minutter siden):

De hundene hennes er skremmende overvektige! 😩😩

Vanlig whippet Vs det nyeste bildet av hennes hunder. En whippet-tispe veier 12 kg, de må være 3-4 kg overvektig! De er i stor risiko for helseproblemer og tidlig død. Det er tydelig at hun kun går med de i flexi bort til nærmeste gressflekk (har de noen gang gått tur med de?). Virkelig ille! Neglene er også såpass lange at det er ubehagelig for hunden å gå på asfalt og gulv. 

Screenshot_20210920_191316.jpg

Screenshot_20210920_190723.jpg

Huff, dei neglene 💔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosasko skrev (22 minutter siden):

Huff, dei neglene 💔

Oi de var lange, håper de husker litt på de firbeinte selv om de har fått baby. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (1 time siden):

De hundene hennes er skremmende overvektige! 😩😩

Vanlig whippet Vs det nyeste bildet av hennes hunder. En whippet-tispe veier 12 kg, de må være 3-4 kg overvektig! De er i stor risiko for helseproblemer og tidlig død. Det er tydelig at hun kun går med de i flexi bort til nærmeste gressflekk (har de noen gang gått tur med de?). Virkelig ille! Neglene er også såpass lange at det er ubehagelig for hunden å gå på asfalt og gulv. 

Screenshot_20210920_191316.jpg

Screenshot_20210920_190723.jpg

Influensere og dyrehold, et kapittel for seg selv. CBE som kjører en valp altfor hardt, fordi de har valgt feil rase. SE AS som omplasserer alle dyr hun får, og HD som åpenbart også har valgt feil rase i forhold til aktivitetsnivået i familien. Det er faktisk bare trist. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan slutte å dra opp denne hundedebatten igjen. De har det nok fint, og de har da vist flere ganger at de går lange turer med de. @Sol Rampelyset flott om dere tar dere litt tid her inne nå. Mye stygg spekulasjon. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lill :) skrev (7 minutter siden):

Influensere og dyrehold, et kapittel for seg selv. CBE som kjører en valp altfor hardt, fordi de har valgt feil rase. SE AS som omplasserer alle dyr hun får, og HD som åpenbart også har valgt feil rase i forhold til aktivitetsnivået i familien. Det er faktisk bare trist. 

Kostholdet må også være helt feil. Det er like viktig som hos mennesker. Hun la ut et innlegg for veldig, veldig lenge siden om at hundene måtte slankes.  Vekten har ikke gått nedover, snarere tvert i mot

Endret av Miranda16
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (14 minutter siden):

Dere kan slutte å dra opp denne hundedebatten igjen. De har det nok fint, og de har da vist flere ganger at de går lange turer med de. @Sol Rampelyset flott om dere tar dere litt tid her inne nå. Mye stygg spekulasjon. 

Helt enig!

den ryddingen i denne tråden er dessverre håpløs

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Helt enig!

den ryddingen i denne tråden er dessverre håpløs

Ja, den ryddingen som skjedde nå var lite å skryte av. Vi får fortsette å rapportere det vi mener er utenfor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...