Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Holabola skrev:

Ærlig talt! Helene er som alle andre en person. Helene har følelser akkurat som både deg og meg, så hvorfor lage en tråd der det kommer frem mobbing? Mobbing om hvordan buksa sitter på hun blant annet? Hvis hun føler seg fin, så er det det viktigste. Jeg er 100% sikker på at hver og en av dere her har sagt til en venninne eller venn at «det viktigste er at du liker det, ikke bry deg om hva andre synes». Så sitter dere her inne for å slenge dritt om en person. Man kan ikke like alle, men ikke lag et innlegg om en stakkars person! La hun tro at hun er slankere, la hun leve sånn hun gjør, synes hva du vil. Men denne måten å mobbe på er utrolig slemt. Hvem voksne mennesker er det som sitter her og skriver sånt? For så å gå til barna sine og si at mobbing ikke er greit. Jeg håper ikke Helene, eller noen andre bloggere ser disse innleggene om seg selv. Jeg ville selv blitt knust.

Hun jobber med markedsføring i egne kanaler. Eksempelvis Bara-buksene er reklame. Når man jobber med reklame er det er forutsetning å markedsføre produktet på en slik måte at bedriften øker salget sitt. Når Helene skal markedsføre klær, mener jeg at det er en selvfølge at hun markedsfører plaggene på en god måte. Å bruke riktig størrelse er et minimum av hva man kan forvente. Om Helene som privatperson liker å ha klærne sine for små må hun gjerne bruke dette privat. Som ambassadør for Bara bør hun markedsføre klærne slik de er ment for å brukes, altså i riktig størrelse. Ingen mobber Helene, men mange påpeker at det ikke er spesielt flatterende å bruke altfor små klær uavhengig av størrelse og kroppsfasong. Det må hun tåle.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Holabola skrev:

Ærlig talt! Helene er som alle andre en person. Helene har følelser akkurat som både deg og meg, så hvorfor lage en tråd der det kommer frem mobbing? Mobbing om hvordan buksa sitter på hun blant annet? Hvis hun føler seg fin, så er det det viktigste. Jeg er 100% sikker på at hver og en av dere her har sagt til en venninne eller venn at «det viktigste er at du liker det, ikke bry deg om hva andre synes». Så sitter dere her inne for å slenge dritt om en person. Man kan ikke like alle, men ikke lag et innlegg om en stakkars person! La hun tro at hun er slankere, la hun leve sånn hun gjør, synes hva du vil. Men denne måten å mobbe på er utrolig slemt. Hvem voksne mennesker er det som sitter her og skriver sånt? For så å gå til barna sine og si at mobbing ikke er greit. Jeg håper ikke Helene, eller noen andre bloggere ser disse innleggene om seg selv. Jeg ville selv blitt knust.

Beklager om det oppfattes som mobbing. Det er flere sider som kunne blitt påpekt. Hun er ambassaden for både Bara og Change, så hun er profesjonelle i så måte. Når hun f.eks drar bikinitrusen opp i baken trodde jeg det er slik fasongen er og derfor er utelukket for meg. Det er uheldig. Det at hun bruker feil størrelse i forhold til hva størrelsesorden tilsier er like uheldig. Klærne ser av og til regelrett ubehagelig ut. F.eks sykkelbukser som gir søkk i låret. Er det slik at elastikken er så sterk at man må regne med det, da kjøper jeg ikke dette. Og jeg kan dessverre komme med en rekke slike eksempler.

Hun er voksen og profesjonell, og det å stå i kritikk er jobben til bloggere. Om usikre ungdommer tror at man må lengst ned i størrelse for å se fin ut og at Helene som både profesjonell og kroppspositiv skal fronter dette er faktisk ikke bra. Du får synes det er mobbing, men jeg synes det må være greit å påpeke at dette ikke er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Holabola skrev:

Ærlig talt! Helene er som alle andre en person. Helene har følelser akkurat som både deg og meg, så hvorfor lage en tråd der det kommer frem mobbing? Mobbing om hvordan buksa sitter på hun blant annet? Hvis hun føler seg fin, så er det det viktigste. Jeg er 100% sikker på at hver og en av dere her har sagt til en venninne eller venn at «det viktigste er at du liker det, ikke bry deg om hva andre synes». Så sitter dere her inne for å slenge dritt om en person. Man kan ikke like alle, men ikke lag et innlegg om en stakkars person! La hun tro at hun er slankere, la hun leve sånn hun gjør, synes hva du vil. Men denne måten å mobbe på er utrolig slemt. Hvem voksne mennesker er det som sitter her og skriver sånt? For så å gå til barna sine og si at mobbing ikke er greit. Jeg håper ikke Helene, eller noen andre bloggere ser disse innleggene om seg selv. Jeg ville selv blitt knust.

Er det mobbing å si at den buksa mest sannsynlig var for liten? Er det virkelig å slenge dritt? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Levina skrev:

Mannen filmer dette forsøket på å få på seg bukser som er par nummer for små og sitter som pølseskinn. Hva med å komme med konstruktiv kritikk til kona. Om hun er i benektelse på hvilke størrelser som passer henne, så burde jo han kunne si ifra. Spesielt siden dette er et samarbeid med Bara. Kunne ha prøvd de på forhånd og fått tilsendt nye bukser i riktig størrelse før hun la ut. 

Nå tuller du fælt. Hvilken mann som er glad i sin kone forteller henne noensinne at hun bruker for liten størrelse? For å bevare husfreden og tilgang til goodiesene, forteller han henne at hun er det mest sexye i hele verden og at kroppen ikke har endret seg noe som helst uansett hormoner, alder eller for de fleste: svangerskap. Og at kroppen er finest så avkledd som mulig😁

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blå buksa kan hun ikke mene hverken var behagelig eller satt pent? Den svarte virker mer passende...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Nå tuller du fælt. Hvilken mann som er glad i sin kone forteller henne noensinne at hun bruker for liten størrelse? For å bevare husfreden og tilgang til goodiesene, forteller han henne at hun er det mest sexye i hele verden og at kroppen ikke har endret seg noe som helst uansett hormoner, alder eller for de fleste: svangerskap. Og at kroppen er finest så avkledd som mulig😁

Øøh, når jeg spør samboeren min hvordan plagg sitter så svarer han heldigvis ærlig. Det betyr jo ikke at han kritiserer kroppen min! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rubella skrev:

Øøh, når jeg spør samboeren min hvordan plagg sitter så svarer han heldigvis ærlig. Det betyr jo ikke at han kritiserer kroppen min! 

Nei? Skrev jeg det, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå Helene kle seg slik hun vil. Alle kan se at hun bruker for små størrelser, men hvis det er slik hun ønsker å kle seg, så må vel det være greit. Hun er en fin motvekt til bl.a CBE, og det er ingen mindreårige som lider for de valgene hun tar i SoMe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye posering ved siden av pole-stanga i høye hæler. Det hadde vært mere interessant å se om hun har lært seg noen triks. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sydenkupp skrev:

Mye posering ved siden av pole-stanga i høye hæler. Det hadde vært mere interessant å se om hun har lært seg noen triks. 

Hun skrev at hun var like grasiøs som en elefant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Candiru skrev:

noen som har link til videoen med de jeansene?

Ligger på Instagram ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på Bara Community på Facebook. Der har Helene delt et bilde av den blå buksa fra siden/bakfra. Det som er morsomt er at hun sier at den er litt trang i livet noe hun vel prøvde å prate seg bort i fra i videoen. I tillegg sier hun at buksa har hennes normale størrelse i tights XL. Tidligere har hun sagt at hun i all hovedsak bruker L i tightsene. Er det rart man lurer på om hun lyver på seg en L? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall helt ubegripelig og veldig misvisende at hun sier hun bruker 40-42 i bukser, det kan umulig stemme. Det må være i Zizzi-størrelser eller noe.
 

Jeg bruker 40 selv, og har aldri opplevd å måtte åle meg inn i bukser i XXL på den måten der.

Endret av Lopploella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker i hvert fall XL i Bara-tights og er mindre enn Helene. Er høyere enn henne da, men smalere. Mulig jeg må opp i XL pga høyden min og at hun faktisk bruker L.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 14.04, FotbaIlflua skrev:

Helene sa i videoen at alle strever like mye som henne for å få på seg bukser. De gangene jeg må hoppe opp og ned, hale og dra i buksen for å få den på er når den er for liten. Jeg får også bulker når jeg har for små bukser, selv om jeg hverken er overvektig eller har løs hud. Alle får det. Derfor er det penest når bukser og klær generelt ikke er for trange, fordi de kan skape skavanker som egentlig ikke er der i riktig størrelse. En skinnyjeans skal sitte tight, men ikke helt pølseskinn.

Vel, jeg må hoppe litt og dra på buksene og de sitter likevel fint på meg når jeg får de på. Velger jeg en størrelse større som sitter de for løst og det ser helt merkelig ut. 
vi har alle forskjellige kropper, sånn er det bare. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...