Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Lirah
9 timer siden, Lileep skrev:

Ser hva du mener. Selvfølgelig skal hun ikke det. Poenget mitt er vel mer at hun er virkelig en mester i å gjøre seg enormt mye slankere. Hvis hun skal dele reisen sin ang vektnedgang med følgerne sine, så hadde kanskje et reelt bilde en gang i blandt kanskje vært okay for å se hvordan det egentlig går. Hun poster forsåvidt et reelt bilde nå, men det er ytterst sjeldent. Jeg mener iallefall naturlig posering hvor man viser reel kroppsstørrelser i en vektnedgangaprosess, er mye mye mer inspirerende, enn å se to bilder som dette. Det finnes faktisk veldig veldig få bilder hvor hun viser seg naturlig. 

Hadde hun ønsket å dele reisen sin angående vektnedgang, så hadde vektnedgang vært et tema på kontoen hennes. Det er det ikke lenger. I mine øyne driver hun kun litt reklame for Change og Bara, ellers bruker hun sosiale medier for å legge ut selfies, fokusere på hvordan kroppen ser ut og sanke likes og kommentarer. Vise frem hva mannen pusser opp og slike ting. Det er lite ting relatert til helse og selvfølelse, etter min mening, og jeg tror mange kan være enig i det. 

Om du ikke finner henne inspirerende så foreslår jeg at du følger noen andre. Jeg blir heller ikke inspirert av Helene, og jeg følger andre som inspirerer meg. Uansett hvilke bilder hun hadde posta så hadde det ikke vært reelt eller bra nok for mange av dere her inne, det er tydelig etter den siste tidens "kritikk". Det har bare vært teit svada og småting å henge seg opp i fordi dere ikke har mer å ta henne på. 

Hun har åpenbart gått ned i vekt også. Men det klarer dere ikke se, fordi dere er så bastante på at hun "poserer seg slankere" og gjør alt feil. Jeg er selv kritisk til Helene, ofte, men merker nå at mange bare er ute etter å ta henne for å faktisk ta henne. 

Og skal du kritisere folk for å gi et urealistisk bilde av virkeligheten, så foreslår jeg at du prøver deg på andre bloggere og kjente personer. Helene er ikke SÅ ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den bakerste sandalen er smalere? Ut fra det mener du at hun er redigert smalere? Har du tatt bilder der en eller begge føttene kommer nærmest kameraet? Gjett hva som skjer. 😏

Ja, det finnes alltid en « forklaring» på at hun på enkelte bilder ser annerledes ut. En må passe på å ikke redigerer det så åpenbart for at hun skal bli fornøyd😉det er jo helsa som er viktigst ikke sant. Ser at hun har hatt en vektnedgang, men bilde og film må være i samsvar allikevel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
18 minutter siden, Levina skrev:

Ja, det finnes alltid en « forklaring» på at hun på enkelte bilder ser annerledes ut. En må passe på å ikke redigerer det så åpenbart for at hun skal bli fornøyd😉det er jo helsa som er viktigst ikke sant. Ser at hun har hatt en vektnedgang, men bilde og film må være i samsvar allikevel. 

Oh, the irony 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Levina skrev:

Ja, det finnes alltid en « forklaring» på at hun på enkelte bilder ser annerledes ut. En må passe på å ikke redigerer det så åpenbart for at hun skal bli fornøyd😉det er jo helsa som er viktigst ikke sant. Ser at hun har hatt en vektnedgang, men bilde og film må være i samsvar allikevel. 

TULLER DU? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lirah skrev:

Hadde hun ønsket å dele reisen sin angående vektnedgang, så hadde vektnedgang vært et tema på kontoen hennes. Det er det ikke lenger. I mine øyne driver hun kun litt reklame for Change og Bara, ellers bruker hun sosiale medier for å legge ut selfies, fokusere på hvordan kroppen ser ut og sanke likes og kommentarer. Vise frem hva mannen pusser opp og slike ting. Det er lite ting relatert til helse og selvfølelse, etter min mening, og jeg tror mange kan være enig i det. 

Om du ikke finner henne inspirerende så foreslår jeg at du følger noen andre. Jeg blir heller ikke inspirert av Helene, og jeg følger andre som inspirerer meg. Uansett hvilke bilder hun hadde posta så hadde det ikke vært reelt eller bra nok for mange av dere her inne, det er tydelig etter den siste tidens "kritikk". Det har bare vært teit svada og småting å henge seg opp i fordi dere ikke har mer å ta henne på. 

Hun har åpenbart gått ned i vekt også. Men det klarer dere ikke se, fordi dere er så bastante på at hun "poserer seg slankere" og gjør alt feil. Jeg er selv kritisk til Helene, ofte, men merker nå at mange bare er ute etter å ta henne for å faktisk ta henne. 

Og skal du kritisere folk for å gi et urealistisk bilde av virkeligheten, så foreslår jeg at du prøver deg på andre bloggere og kjente personer. Helene er ikke SÅ ille. 

Lirah, det stemmer ikke. Flere, inkludert meg, har kommentert at hun har gått ned i vekt den siste tiden. Vektnedgang er definitivt en del av innholdet hennes, det har bl.a vært stort fokus på Frisk uten sukker den siste tiden, som går ut på vektnedgang ved å ikke spise sukker. Hun legger ukentlig ut bilder og tekster som handler om løs hud etter vektnedgang, arr, cellulitter osv, som også har med kropp og vekt å gjøre. Hovedfokuset til Helene, slik jeg oppfatter det, er kropp. Enten bar hud, arr og andre "skavanker", eller hvordan hun mener at de med hennes kroppsfasong bør kle seg. Omtrent det eneste hun legger ut som ikke har med kropp/kroppsendring/vektnedgang å gjøre er oppussingsprosjektene til mannen og reklamer for beauty/sminke. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Levina skrev:

Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er.

Hvorfor står det nøyaktig det samme i tråden til cbe ? Har du postet feil ? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gull vaffel skrev:

Hvorfor står det nøyaktig det samme i tråden til cbe ? Har du postet feil ? 

Tror nok noen andre har påtatt seg å demonstrere den hylende dobbeltmoralen i denne kommentaren. Du veit, den moralen som styres av hvem man forguder 😏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøken Scott skrev:

Tror nok noen andre har påtatt seg å demonstrere den hylende dobbeltmoralen i denne kommentaren. Du veit, den moralen som styres av hvem man forguder 😏

Ahh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare komisk! Ikke dansingen, for all del! Kult at hun prøver nye ting, og beveger seg, men legg merke til når hun går fra å ikke være bevisst kamera, til å være bevisst kamera.  Reiser seg opp i ryggen, brystetfrem, hånden i midjen, poserer, gliset klistres på,  you know the drill...  Pur underholdning! 

https://imgur.com/YsLTD2e

Endret av Odalsjinta92
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Dette er jo bare komisk! Ikke dansingen, for all del! Kult at hun prøver nye ting, og beveger seg, men legg merke til når hun går fra å ikke være bevisst kamera, til å være bevisst kamera.  Reiser seg opp i ryggen, brystetfrem, hånden i midjen, poserer, you know the drill...  Pur underholdning! 

https://imgur.com/YsLTD2e

Ha ha😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Dette er jo bare komisk! Ikke dansingen, for all del! Kult at hun prøver nye ting, og beveger seg, men legg merke til når hun går fra å ikke være bevisst kamera, til å være bevisst kamera.  Reiser seg opp i ryggen, brystetfrem, hånden i midjen, poserer, you know the drill...  Pur underholdning! 

https://imgur.com/YsLTD2e

Men herregud da ... så absolutt ingenting som ikke er normal oppførsel der

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Odalsjinta92 skrev:

Dette er jo bare komisk! Ikke dansingen, for all del! Kult at hun prøver nye ting, og beveger seg, men legg merke til når hun går fra å ikke være bevisst kamera, til å være bevisst kamera.  Reiser seg opp i ryggen, brystetfrem, hånden i midjen, krysser bena for å se tynnere ut, you know the drill...  Pur underholdning! 

https://imgur.com/YsLTD2e

Hun hviler hånden på hofta ja, men jeg skulle likt å se at hun kryssa beina i den posisjonen der :ler: Skal du kritisere så kritiser nå i det minste det som er riktig da. Hun kan umulig krysse beina når den ene foten er viklet fast. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun skal gå med dei små toppene som ikke passer kroppen hennes. Dei ruller jo opp hele tiden. Og hun drar dei ned hele tiden. Må vere slitsomt i lengden 😆 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Syns hun er tøff som prøver ut nye ting, og kjekt at hun deler fra øktene! 

20 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Lirah, det stemmer ikke. Flere, inkludert meg, har kommentert at hun har gått ned i vekt den siste tiden. Vektnedgang er definitivt en del av innholdet hennes, det har bl.a vært stort fokus på Frisk uten sukker den siste tiden, som går ut på vektnedgang ved å ikke spise sukker. Hun legger ukentlig ut bilder og tekster som handler om løs hud etter vektnedgang, arr, cellulitter osv, som også har med kropp og vekt å gjøre. Hovedfokuset til Helene, slik jeg oppfatter det, er kropp. Enten bar hud, arr og andre "skavanker", eller hvordan hun mener at de med hennes kroppsfasong bør kle seg. Omtrent det eneste hun legger ut som ikke har med kropp/kroppsendring/vektnedgang å gjøre er oppussingsprosjektene til mannen og reklamer for beauty/sminke. 

Ok, mulig jeg har tatt feil/misforstått. Men jeg syns igjen at fokuset er overfladisk, og det påtatte gode selvbildet plager meg litt. Men for all del, hun må få gjøre som hun vil, og være som hun vil. Jeg har sluttet å følge henne så får ikke med meg alt, men er innom og ser. 

3 timer siden, Odalsjinta92 skrev:

Dette er jo bare komisk! Ikke dansingen, for all del! Kult at hun prøver nye ting, og beveger seg, men legg merke til når hun går fra å ikke være bevisst kamera, til å være bevisst kamera.  Reiser seg opp i ryggen, brystetfrem, hånden i midjen, poserer, gliset klistres på,  you know the drill...  Pur underholdning! 

https://imgur.com/YsLTD2e

Du lar deg lett underholde ser jeg. Ser absolutt ingenting galt i det der, men ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Lirah skrev:

Syns hun er tøff som prøver ut nye ting, og kjekt at hun deler fra øktene! 

 

Helt enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ryuk skrev:

Hun hviler hånden på hofta ja, men jeg skulle likt å se at hun kryssa beina i den posisjonen der :ler: Skal du kritisere så kritiser nå i det minste det som er riktig da. Hun kan umulig krysse beina når den ene foten er viklet fast. 

Jeg har ikke skrevet det;) se over jeg rettet det etter 10 sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun skal på areal hoop på mandag, det håpte jeg hun skulle la være, siden hun allerede la ut noe greier fra hoop, for dette er nemlig min time..:S jeg har ikke lust til å være i bakgrunnen på hennes vlog....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Hun sier hun skal på areal hoop på mandag, det håpte jeg hun skulle la være, siden hun allerede la ut noe greier fra hoop, for dette er nemlig min time..:S jeg har ikke lust til å være i bakgrunnen på hennes vlog....

Da gir du beskjed til instruktørene 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...