Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Jeg har ikke skrevet det;) se over jeg rettet det etter 10 sek

Du har jo skrevet det, selv om du fjernet etter 10 sek😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lirah
25 minutter siden, Odalsjinta92 skrev:

Hun sier hun skal på areal hoop på mandag, det håpte jeg hun skulle la være, siden hun allerede la ut noe greier fra hoop, for dette er nemlig min time..:S jeg har ikke lust til å være i bakgrunnen på hennes vlog....

Hun spør deg nok. Tenker hun har såpass folkeskikk at når hun filmer, så spør hun andre om det er greit. Da kan du bare si at det ikke er greit. Om du ser hun filmer, så sier du ifra. Det er ikke verre enn det, du MÅ ikke være med i videoene hennes. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun fortsatt reklameplakat for Change? I så fall synes jeg det er dårlig reklame å ikke bruke riktig BH. De henger jo like mye som om hun gikk uten BH. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Er hun fortsatt reklameplakat for Change? I så fall synes jeg det er dårlig reklame å ikke bruke riktig BH. De henger jo like mye som om hun gikk uten BH. 

Tror det har mye med at hun foretrekker blonde-bh uten noe form for støtte. Synes det ser veldig ubehagelig ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fett nok
9 timer siden, Odalsjinta92 skrev:

Hun sier hun skal på areal hoop på mandag, det håpte jeg hun skulle la være, siden hun allerede la ut noe greier fra hoop, for dette er nemlig min time..:S jeg har ikke lust til å være i bakgrunnen på hennes vlog....

Åja, så dette blir en ubehagelig opplevelse for DEG?

Jeg tror at hun personlig vil være  langt mer ukomfortabel med å dra på dansetime der en av deltagerne har en bruker på kvinneguiden utelukkende for å skrive kritikk om henne, enn du er for å tilfeldigvis havne i bakgrunnen så jeg ville senket skuldrene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fett nok skrev:

Åja, så dette blir en ubehagelig opplevelse for DEG?

Jeg tror at hun personlig vil være  langt mer ukomfortabel med å dra på dansetime der en av deltagerne har en bruker på kvinneguiden utelukkende for å skrive kritikk om henne, enn du er for å tilfeldigvis havne i bakgrunnen så jeg ville senket skuldrene :) 

Tenkte akkurat det samme☝🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så dårlig på merking av reklame. Nå har hun tydelig et samarbeid med dette firmaet som tilbyr pole- dancing uten å merke med reklame. Rart at hun som er i 30 årene og har holdt på i sosiale medier I åresvis og attpåtil har kritisert andre influencere, ikke klarer å merke riktig selv. FT har fått sendt varsel. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Levina skrev:

Hun er så dårlig på merking av reklame. Nå har hun tydelig et samarbeid med dette firmaet som tilbyr pole- dancing uten å merke med reklame. Rart at hun som er i 30 årene og har holdt på i sosiale medier I åresvis og attpåtil har kritisert andre influencere, ikke klarer å merke riktig selv. FT har fått sendt varsel. 

Det går virkelig ikke an å ta deg seriøst..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Orly said:

Det går virkelig ikke an å ta deg seriøst..

Seriøst? Helene har vært kronisk dårlig på merking det siste halve året. Hun reklamerer like mye for sponsede saker, som usponsede og det er umulig å skille. Negler, vipper, voksing, Frisk uten sukker er de jeg kommer på i farta. I tillegg reklamerer hun for sminke og selvbruning hvorav jeg ikke har peiling på om hun faktisk får penger for reklameringen eller ikke da hun er så sinnssykt inkonsekvent i merkingen

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
3 timer siden, Levina skrev:

Hun er så dårlig på merking av reklame. Nå har hun tydelig et samarbeid med dette firmaet som tilbyr pole- dancing uten å merke med reklame. Rart at hun som er i 30 årene og har holdt på i sosiale medier I åresvis og attpåtil har kritisert andre influencere, ikke klarer å merke riktig selv. FT har fått sendt varsel. 

Sender du varsel til FT når CBE gjør det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Finnwife skrev:

Seriøst? Helene har vært kronisk dårlig på merking det siste halve året. Hun reklamerer like mye for sponsede saker, som usponsede og det er umulig å skille. Negler, vipper, voksing, Frisk uten sukker er de jeg kommer på i farta. I tillegg reklamerer hun for sminke og selvbruning hvorav jeg ikke har peiling på om hun faktisk får penger for reklameringen eller ikke da hun er så sinnssykt inkonsekvent i merkingen

Ja helt seriøst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lin11 skrev:

Sender du varsel til FT når CBE gjør det samme?

Selvsagt ikke, hun gjør jo ikke feil. Dobbeltmoral deluxe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lin11 skrev:

Sender du varsel til FT når CBE gjør det samme?

Jeg opplever ikke CBE dårlig til å merke reklame. Hun merker sin reklame, men du må jo bare tipse FT hvis du mener hun gjør det. Det skal være likt for alle. 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
2 minutter siden, Levina skrev:

Jeg opplever ikke CBE dårlig til å merke reklame. Hun merker sin reklame, men du må jo bare tipse FT hvis du mener hun gjør det. Det skal være likt for alle. 

 

 

 

Nei, CBE er en av de dårligste til å merke. Så «likt for alle» havner på din egen urimelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok akkurat på meg en skinny jeans, og nei - alle damer må ikke danse og hoppe og presse seg inn i buksa. Går helt fint hvis den er i riktig størrelse.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Lopploella skrev:

Tok akkurat på meg en skinny jeans, og nei - alle damer må ikke danse og hoppe og presse seg inn i buksa. Går helt fint hvis den er i riktig størrelse.

Jada, vi vet det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Lopploella said:

Tok akkurat på meg en skinny jeans, og nei - alle damer må ikke danse og hoppe og presse seg inn i buksa. Går helt fint hvis den er i riktig størrelse.

Hvis man ikke må hoppe litt for å få de på så er de ikke skinny vil jeg si

Endret av frogger
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med god stretch så går de helt fint på uten å hoppe og stappe, og sitter helt skinny på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lopploella skrev:

Tok akkurat på meg en skinny jeans, og nei - alle damer må ikke danse og hoppe og presse seg inn i buksa. Går helt fint hvis den er i riktig størrelse.

Flott for deg. Jeg må derimot gjøre det. 
kan det ha noe med at alle har forskjellige kropper og det finnes ikke en skinnyjeans til hver enkelt kropp? 🤔

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...