Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Wenda skrev:

Flott for deg. Jeg må derimot gjøre det. 
kan det ha noe med at alle har forskjellige kropper og det finnes ikke en skinnyjeans til hver enkelt kropp? 🤔

Det tror jeg helt sikkert. Derfor reagerte jeg litt på uttalelsen om at alle damer må hoppe og danse for å få opp jeansen. Jeg har for eksempel ikke noen stor rumpe eller mage som må stappes inn. 

Endret av Lopploella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Lopploella skrev:

Det tror jeg helt sikkert. Derfor reagerte jeg litt på uttalelsen om at alle damer må hoppe og danse for å få opp jeansen. Jeg har for eksempel ikke noen stor rumpe eller mage som må stappes inn. 

😳 Takk for info. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kollontaj skrev:

😳 Takk for info. 

I denne tråden tar man virkelig for seg de store spørsmålene av allmenn interesse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

Endret av Lopploella
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lopploella skrev:

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

Nei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man hoppe og vri og kjempe med buksa sitter den som regel ikke så pent på. Den kommer til å se ut som om man har, tja,  hm, som om man har måttet kjempe for å få den på... som også i tilfellet med disse buksene på HD. Det er en grunn til at hun reklamerer for den buksa utelukkende bakfra, og at hun ikke bruker dem på andre bilder utenom. De er ubehagelig trange og for liten i størrelsen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
3 timer siden, Lopploella skrev:

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

 

45 minutter siden, Summeer skrev:

Må man hoppe og vri og kjempe med buksa sitter den som regel ikke så pent på. Den kommer til å se ut som om man har, tja,  hm, som om man har måttet kjempe for å få den på... som også i tilfellet med disse buksene på HD. Det er en grunn til at hun reklamerer for den buksa utelukkende bakfra, og at hun ikke bruker dem på andre bilder utenom. De er ubehagelig trange og for liten i størrelsen. 

Merkelig hvor mange jeanseksperter vi har her inne? Kanskje dere skal gi faen i å snakke for alle? Jeg selv gjør den "dansen" når jeg skal ta på meg skinny jeans. Min forrige kjæreste syns alltid det var så vittig. Det var standard når slike jeans skulle på. Jeansene satt bra på meg og det var riktig størrelse. Var størrelsen for stor satt de ikke pent i det hele tatt, og var de for små fikk jeg jo ikke igjen knappen, kunne ikke bevege meg osv. Jeg har også hatt venninner som har gjort akkurat det samme, i alle størrelser. Dere får det til å høres ut som det hun gjorde var en kamp for å få på seg buksa, når det var intet annet enn en "dans".... Hun slet med den andre, blå buksa, for den var tydelig for liten. 

Det blir så dumt å diskutere noe så individuelt. Kan dere finne noe annet hos henne å kritisere nå, i stedet for dette ekstremt teite temaet? Så vidt jeg vet er det ikke en kjeft her inne som faktisk har bestilt slike jeans etter hennes størrelseanbefalinger (kan ikke se at hun har kommet med noen anbefalinger heller men la gå), så dere vet ikke om det er villedende markedsføring eller ikke. 

 

12 timer siden, Lopploella skrev:

Det tror jeg helt sikkert. Derfor reagerte jeg litt på uttalelsen om at alle damer må hoppe og danse for å få opp jeansen. Jeg har for eksempel ikke noen stor rumpe eller mage som må stappes inn. 

Du skjønner vell at når hun sier "alle" så mener hun ikke ALLE... Og jeg har vært slank og fit og likevel gjort den dansen når jeg får på meg jeans. Så det handler ikke om at man har stor rumpe eller mage som skal stappes inn (for en teit kommentar, makan). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lopploella skrev:

Beklager at jeg blandet inn min egen kropp og påkledningsmetode. Poenget mitt var egentlig bare at denne reklamefilmen der hun sier at alle jenter må hoppe og vri seg for å komme inn i jeans, er veldig villedende når det gjelder størrelser, og hvor trange klær man skal behøve å presse seg inn i. 

For du tenker at det er kun deg og Helene som har tatt på seg en bukse før og alle andre vil få seg et kjempesjokk angående buksene ?, eller kan vi tro på at de fleste har egne preferanser på hvor trang/ løs bukser skal være og handler deretter ? 

Jeg gidder nesten ikke å kommentere "alle" kommentaren. Hvis du er så firkantet, så deg om det.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit, det var teit å henge seg opp i den dansen. Grunnen til at jeg reagerte på den reklamen hennes var at jeg rett før det hadde vurdert å kjøpe en Bara jeans, siden den virket myk og behagelig på en annonse jeg fikk opp  på Facebook. Jeg var usikker på størrelsen, siden mange mente de kunne gå ned en størrelse i disse.

Jeg mener fortsatt at det HD sier i denne reklamefilmen er svært misvisende med tanke på størrelse på buksene. Hun sier hun er en 40/42-størrelse, men disse Bara-buksene i XL og XXL er veldig trange til henne. Det stemmer dårlig overens med de målene som oppgis på nettsiden, og hva som er vanlige mål på str 40/42.

Nå unngår jeg helst å handle fra produsenter som bruker bloggere i markedsføringen, så det faller bort uansett.

Endret av Lopploella
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 10.51, Levina skrev:

Hun er så dårlig på merking av reklame. Nå har hun tydelig et samarbeid med dette firmaet som tilbyr pole- dancing uten å merke med reklame. Rart at hun som er i 30 årene og har holdt på i sosiale medier I åresvis og attpåtil har kritisert andre influencere, ikke klarer å merke riktig selv. FT har fått sendt varsel. 

Du vet at dobbeltmoral ikke betyr at du har dobbelt så mye moral...? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
6 timer siden, Lopploella skrev:

Ja, greit, det var teit å henge seg opp i den dansen. Grunnen til at jeg reagerte på den reklamen hennes var at jeg rett før det hadde vurdert å kjøpe en Bara jeans, siden den virket myk og behagelig på en annonse jeg fikk opp  på Facebook. Jeg var usikker på størrelsen, siden mange mente de kunne gå ned en størrelse i disse.

Jeg mener fortsatt at det HD sier i denne reklamefilmen er svært misvisende med tanke på størrelse på buksene. Hun sier hun er en 40/42-størrelse, men disse Bara-buksene i XL og XXL er veldig trange til henne. Det stemmer dårlig overens med de målene som oppgis på nettsiden, og hva som er vanlige mål på str 40/42.

Nå unngår jeg helst å handle fra produsenter som bruker bloggere i markedsføringen, så det faller bort uansett.

De er ikke små i str disse buksene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når favorittblusen brått ble veldig stor"

Nei, det ser ut som en helt passende størrelse, Helene. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, alix skrev:

"Når favorittblusen brått ble veldig stor"

Det må være en fleip for å fyre opp oss misunnelige KG-kjerringene 🙄😬🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
9 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Det må være en fleip for å fyre opp oss misunnelige KG-kjerringene 🙄😬🤗

Jeg tror det er sarkastisk? Altså det hun la ut på story. Så ut som den satt slik som en bluse skal sitte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Såg ikke ut som om hun hadde så masse å dra i nei. Men så har jeg og hun veeeeldig forskjellig oppfatning i hva som er stort og lite av klær. Hadde fått Klaus av å bruke så trange klær som henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fett nok
19 minutter siden, cerruti skrev:

Det er for å vise vektnedgang selvfølgelig. 

oioioi hun burde skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fett nok skrev:

oioioi hun burde skamme seg!

Overhodet ikke. Hun er veldig flink om dagen. Men hvis målet er helse og ikke vektnedgang, bør kanskje kroppsfokuset nedtones. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Fett nok skrev:

oioioi hun burde skamme seg!

Nei, det burde hun slett ikke. Det er de som sitter og kritiserer HD for absolutt alt hun foretar seg som burde skamme seg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å ikke være opptatt av vekta, er hun veldig opptatt av den. 
Klærne hennes begynner å passe da👍

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...