Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

5 timer siden, tutsi123 skrev:

Er det virkelig samme? På HD ser det jo ut som en string. 

Tror det ja. De har også en Brazil-variant, men denne har ikke så mye stoff rundt hoftene og over rumpesprekken. 

5 timer siden, Rosasko skrev:

Skjule magen regner jeg med... 

Nå vises ikke magen på det bildet uansett siden hun står med rumpa til. 

Heller mest til eksponeringsbehov. Og lite tanke på å representere de hun samarbeider med best mulig. Ofte mye kløft og rumpe som vises fram.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel åpenbart hvorfor den dras inn? Gjør den ikke det, blir det en helt annen look med de store underdelene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke denne da? Den er litt høyere i livet. 

 

Edit: Rimelig sikker på at det er denne. Den første som er linket til er for smal på sidene til at det kan være samme. 

Endret av Ryuk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2020 den 16.04, Cappuccino skrev:

 

Du er ikke så seriøs selv som skriver flere innlegg om samme greia. Hvorfor ikke bare legge denne ballen død? 

Å er jeg useriøs for jeg ikke henger meg på hylekoret her inne? jeg har ikke tenkt å legge ballen død bare for å please blant annet deg. Jeg kommer til å fortsette å kommentere på det jeg mener er usakligheter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ryuk skrev:

Er det ikke denne da? Den er litt høyere i livet. 

 

Edit: Rimelig sikker på at det er denne. Den første som er linket til er for smal på sidene til at det kan være samme. 

Nei, Helenes har ikke den stripa øverst, derimot har den rynkene øverst på den jeg linket til. Den du linker til er omtrent like bred som den jeg linket til i siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene passet jo bedre på Mads enn på henne selv. Aldri sett ei bukse lage kløft i magen før pga glidelåsen, da er den virkelig for liten og trang. Det kan man og se på den "dippen" bukselinninga gjør oppe i livet bak på ryggen. Vi ser det samme igjen med denne bikinitrusa, som på henne blir en string fordi hun drar den så høyt opp på et design som er ment til å være under navlen. Det er ikke mye inspirerende med stormote når hun ikke kler seg til størrelsen sin. Hvis 1 av 25 plagg er strl 40/42 betyr det ikke at man faktisk er en strl 40, det er utrolig misvisende. Drage og jeg er veldig like i kroppsfasonger men ser ut som hun har gått litt ned i det siste etter Uten Sukker programmet hennes, og jeg er strl 50. Tviler hun har gått ned 5 strl på denne korte tiden.. :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at hun klarer å gå med klær som er så mye for små. Her hos meg strammer bikinioverdelen litt for mye og kroppen jubler når jeg tar den av. Hos Helene ser det ut som de fleste plagg er så stramme at det gjør vondt. Dette er ikke ment som om at hun burde kun gå med teltkjoler... Men hun burde kjent på hvor fantastisk det er med løse stoff i varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sagt at hun alltid har sett seg selv mindre enn det hun er, mulig hun tror hun er en str 40:vetikke:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Hun har jo sagt at hun alltid har sett seg selv mindre enn det hun er, mulig hun tror hun er en str 40:vetikke:

Hun var jo heller ikke klar over hvor stor hun var når hun var på det største heller, så hun ser nok ikke det andre ser. Men hun må jo kjenne at det strammer for mye🤷‍♀️ Jeg som er tynn kjenner og ser når det ikke passer/er pent. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen filmer dette forsøket på å få på seg bukser som er par nummer for små og sitter som pølseskinn. Hva med å komme med konstruktiv kritikk til kona. Om hun er i benektelse på hvilke størrelser som passer henne, så burde jo han kunne si ifra. Spesielt siden dette er et samarbeid med Bara. Kunne ha prøvd de på forhånd og fått tilsendt nye bukser i riktig størrelse før hun la ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
4 timer siden, Superrosa skrev:

De buksene passet jo bedre på Mads enn på henne selv. Aldri sett ei bukse lage kløft i magen før pga glidelåsen, da er den virkelig for liten og trang. Det kan man og se på den "dippen" bukselinninga gjør oppe i livet bak på ryggen. Vi ser det samme igjen med denne bikinitrusa, som på henne blir en string fordi hun drar den så høyt opp på et design som er ment til å være under navlen. Det er ikke mye inspirerende med stormote når hun ikke kler seg til størrelsen sin. Hvis 1 av 25 plagg er strl 40/42 betyr det ikke at man faktisk er en strl 40, det er utrolig misvisende. Drage og jeg er veldig like i kroppsfasonger men ser ut som hun har gått litt ned i det siste etter Uten Sukker programmet hennes, og jeg er strl 50. Tviler hun har gått ned 5 strl på denne korte tiden.. :)

Hun har løshud..... Kjenner jeg blir irritert på dette innlegget ditt. Bare fordi du aldri har sett det før, betyr det ikke at det skjer med andre. Kløft på magen trenger dessuten ikke være et problem? Har sett flere personer som har gått ned mye i vekt som får slik "kløft" på magen når de har på seg bukser, dette pga elastisk løshud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
12 timer siden, Summeer skrev:

Mon tro hva bara sier til den reklamen for bukser som virkelig ikke satt flatterende på? Når hun bruker xxl og kjemper sånn med å få den på og den helt klart er for liten, så spørs det hvor mye de tjener på å ha samarbeid med henne.

XXL så absolutt ikke for liten ut på henne. Det er skinny jeans for pokker, de skal sitte nærme kroppen, de skal sitte litt trangt.... XL så det ut til at hun slet med å få på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lirah skrev:

XXL så absolutt ikke for liten ut på henne. Det er skinny jeans for pokker, de skal sitte nærme kroppen, de skal sitte litt trangt.... XL så det ut til at hun slet med å få på seg.

Litt ja, sitter de som pølseskinn er det ikke pent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lirah
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Litt ja, sitter de som pølseskinn er det ikke pent. 

Ja. Den første buksa hennes satt ikke som pølseskinn. Ærlig talt.....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lirah skrev:

Ja. Den første buksa hennes satt ikke som pølseskinn. Ærlig talt.....  

Nå har vi vel alle rett til å si vår egen mening, eller hva? 

Jeg syns ikke den satt pent, uavhengig av hva du syns. 

Endret av Nerine_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lirah skrev:

XXL så absolutt ikke for liten ut på henne. Det er skinny jeans for pokker, de skal sitte nærme kroppen, de skal sitte litt trangt.... XL så det ut til at hun slet med å få på seg.

Helene sa i videoen at alle strever like mye som henne for å få på seg bukser. De gangene jeg må hoppe opp og ned, hale og dra i buksen for å få den på er når den er for liten. Jeg får også bulker når jeg har for små bukser, selv om jeg hverken er overvektig eller har løs hud. Alle får det. Derfor er det penest når bukser og klær generelt ikke er for trange, fordi de kan skape skavanker som egentlig ikke er der i riktig størrelse. En skinnyjeans skal sitte tight, men ikke helt pølseskinn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Helene sa i videoen at alle strever like mye som henne for å få på seg bukser. De gangene jeg må hoppe opp og ned, hale og dra i buksen for å få den på er når den er for liten. Jeg får også bulker når jeg har for små bukser, selv om jeg hverken er overvektig eller har løs hud. Alle får det. Derfor er det penest når bukser og klær generelt ikke er for trange, fordi de kan skape skavanker som egentlig ikke er der i riktig størrelse. En skinnyjeans skal sitte tight, men ikke helt pølseskinn.

Jeg må si meg enig. Om man treffer på fasong og størrelse trenger man ikke å streve for å ta den på, man trenger ikke engang å se seg i speilet. Det er rett og slett en følelse av at det stemmer. Ja, noen klær utvider seg under bruk, men sjeldent så mye. Det er derfor man ikke skal se seg blind på størrelse men kjenne etter. Det er ikke den minste du får på deg som alltid passer finest, men den som passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoNo skrev:

Jeg må si meg enig. Om man treffer på fasong og størrelse trenger man ikke å streve for å ta den på, man trenger ikke engang å se seg i speilet. Det er rett og slett en følelse av at det stemmer. Ja, noen klær utvider seg under bruk, men sjeldent så mye. Det er derfor man ikke skal se seg blind på størrelse men kjenne etter. Det er ikke den minste du får på deg som alltid passer finest, men den som passer. 

Dette med fasong er et veldig viktig poeng! Alle kropper kler ikke alle typer fasonger og snitt. Det har ikke nødvendigvis noe med vekt å gjøre, men hvordan klærne sitter i forhold til kroppsfasong. En dame med timeglassfigur og en dame med atletisk kropp (brede skuldre, smale hofter osv) kler ikke nødvendigvis de samme klærne/snittet selv i riktig størrelse. Skinnyjeans er som alt annet; ikke for alle. Alle kan få dem på, men ikke alle kler dem like godt.

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RoNo skrev:

Jeg må si meg enig. Om man treffer på fasong og størrelse trenger man ikke å streve for å ta den på, man trenger ikke engang å se seg i speilet. Det er rett og slett en følelse av at det stemmer. Ja, noen klær utvider seg under bruk, men sjeldent så mye. Det er derfor man ikke skal se seg blind på størrelse men kjenne etter. Det er ikke den minste du får på deg som alltid passer finest, men den som passer. 

Enig! Min erfaring er i tillegg at om man kjøper Skinny jeans i faktisk riktig størrelse så beholder de elastisiteten (?) mye lengre siden stoffet ikke tøyes til bristepunktet. Ja, de skal sitte tight, men ikke stopper-blodsirkulasjonen-tight!

 

Edit: dette gjelder selvsagt folk i alle størrelser, ikke bare overvektige! 

Endret av Rubella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Helene er som alle andre en person. Helene har følelser akkurat som både deg og meg, så hvorfor lage en tråd der det kommer frem mobbing? Mobbing om hvordan buksa sitter på hun blant annet? Hvis hun føler seg fin, så er det det viktigste. Jeg er 100% sikker på at hver og en av dere her har sagt til en venninne eller venn at «det viktigste er at du liker det, ikke bry deg om hva andre synes». Så sitter dere her inne for å slenge dritt om en person. Man kan ikke like alle, men ikke lag et innlegg om en stakkars person! La hun tro at hun er slankere, la hun leve sånn hun gjør, synes hva du vil. Men denne måten å mobbe på er utrolig slemt. Hvem voksne mennesker er det som sitter her og skriver sånt? For så å gå til barna sine og si at mobbing ikke er greit. Jeg håper ikke Helene, eller noen andre bloggere ser disse innleggene om seg selv. Jeg ville selv blitt knust.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...