ikkeenrobot Skrevet 4. oktober 2022 #14681 Del Skrevet 4. oktober 2022 8 hours ago, Elisiaflisa said: Enkleste er å se video som er lagt ut av arbeidsplassen hennes, da ser man den reelle størrelsen .. Hvor jobber hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. oktober 2022 #14682 Del Skrevet 4. oktober 2022 Elisiaflisa skrev (8 timer siden): Enkleste er å se video som er lagt ut av arbeidsplassen hennes, da ser man den reelle størrelsen .. Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. oktober 2022 #14683 Del Skrevet 4. oktober 2022 ikkeenrobot skrev (2 timer siden): Hvor jobber hun? Transcom Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 4. oktober 2022 #14684 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ja det har vel aldri vært noe tvil om at hun poserer seg slankere. Er vel derfor hun ikke liker å se bilder av seg selv, ref et tidligere innlegg. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor hun fortsetter å lure seg selv år etter år, for det er jo veldig tydelig at hun sliter når sannheten kommer fram. Må være lettere å jobbe med problemene om man faktisk godtar sitt eget utseende. Hun har jo utallige poster om det, men fortsetter å posere seg slankest mulig. Den videoen er jo et klart bevis 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. oktober 2022 #14685 Del Skrevet 4. oktober 2022 To dager siden: Vurderer å få et barn til. I dag: Egentid. Trenger tid alene. Savner å gjøre ting alene.(Elsker barnet mitt altså!!) Går i loop dette😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. oktober 2022 #14686 Del Skrevet 4. oktober 2022 Finlay skrev (1 minutt siden): To dager siden: Vurderer å få et barn til. I dag: Egentid. Trenger tid alene. Savner å gjøre ting alene.(Elsker barnet mitt altså!!) Går i loop dette😂 Hun går NRK en høy gang...* I reprise sender vi...*🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2022 #14687 Del Skrevet 4. oktober 2022 Finlay skrev (2 minutter siden): To dager siden: Vurderer å få et barn til. I dag: Egentid. Trenger tid alene. Savner å gjøre ting alene.(Elsker barnet mitt altså!!) Går i loop dette😂 Hun burde seriøst vokse opp på IG. At annonsører betaler for å vise frem varer på denne kanalen er et under. Hun er blitt en slags Nille innenfor influenser verden. Kvantitet fremfor kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 4. oktober 2022 #14688 Del Skrevet 4. oktober 2022 Finlay skrev (3 minutter siden): To dager siden: Vurderer å få et barn til. I dag: Egentid. Trenger tid alene. Savner å gjøre ting alene.(Elsker barnet mitt altså!!) Går i loop dette😂 Vanlig ambivalens det vel? Mitt barn er bittelitt eldre og jeg merker at i min omgangskrets begynner det å bli en ganske tydelig forventning om at neste graviditet er på trappene, så ikke rart at man begynner å gruble på det. "Dere skal vel ha flere? Takk for lånet av babygym/newbornseat/bæresele/whatever, dere trenger den vel selv igjen snart? 😉" Så begynner man å tenke på det, "Burde jeg få et barn til kanskje? Det er ikke bra å være enebarn, det er jo en universelt anerkjent sannhet. Burde jeg bli gravid igjen nå snart, alle sier det er best med ikke for stor aldersforskjell? Bare bli ferdig med det liksom, legge småbarnsperioden bak oss jo før jo heller? Blir jo ikke yngre med årene, kanskje dette er sjansen vi har?" Samtidig som det er så godt når barnet begynner å bli littegrann større og man får litt pusterom, man får litt mer egentid. Da kan det være en terskel for å starte på an igjen med baby. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. oktober 2022 #14689 Del Skrevet 4. oktober 2022 1 minutt siden, Pantoten said: Vanlig ambivalens det vel? Mitt barn er bittelitt eldre og jeg merker at i min omgangskrets begynner det å bli en ganske tydelig forventning om at neste graviditet er på trappene, så ikke rart at man begynner å gruble på det. "Dere skal vel ha flere? Takk for lånet av babygym/newbornseat/bæresele/whatever, dere trenger den vel selv igjen snart? 😉" Så begynner man å tenke på det, "Burde jeg få et barn til kanskje? Det er ikke bra å være enebarn, det er jo en universelt anerkjent sannhet. Burde jeg bli gravid igjen nå snart, alle sier det er best med ikke for stor aldersforskjell? Bare bli ferdig med det liksom, legge småbarnsperioden bak oss jo før jo heller? Blir jo ikke yngre med årene, kanskje dette er sjansen vi har?" Samtidig som det er så godt når barnet begynner å bli littegrann større og man får litt pusterom, man får litt mer egentid. Da kan det være en terskel for å starte på an igjen med baby. Enig, helt vanlig ambivalens. Jeg elsker å ha to barn men det er selvfølgelig dager der jeg gjerne skulle hatt null. 😂 Men hun får nok ikke budskapet og nyansene så godt frem. Formatet med reels passer henne egentlig ikke særlig bra, det blir korte budskap der nyansene forsvinner, og mye gjentakelse. Å lage gode reels er jo en egen kunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. oktober 2022 #14690 Del Skrevet 4. oktober 2022 Pantoten skrev (42 minutter siden): Vanlig ambivalens det vel? Mitt barn er bittelitt eldre og jeg merker at i min omgangskrets begynner det å bli en ganske tydelig forventning om at neste graviditet er på trappene, så ikke rart at man begynner å gruble på det. "Dere skal vel ha flere? Takk for lånet av babygym/newbornseat/bæresele/whatever, dere trenger den vel selv igjen snart? 😉" Så begynner man å tenke på det, "Burde jeg få et barn til kanskje? Det er ikke bra å være enebarn, det er jo en universelt anerkjent sannhet. Burde jeg bli gravid igjen nå snart, alle sier det er best med ikke for stor aldersforskjell? Bare bli ferdig med det liksom, legge småbarnsperioden bak oss jo før jo heller? Blir jo ikke yngre med årene, kanskje dette er sjansen vi har?" Samtidig som det er så godt når barnet begynner å bli littegrann større og man får litt pusterom, man får litt mer egentid. Da kan det være en terskel for å starte på an igjen med baby. Absolutt. Det jeg ikke forstår er trangen til å dele denne stadige drodlingen rundt behovet for egentid, (og potensielt fremtidige barn) med følgerne. Dette er vel tanker det er mer naturlig å dele med mannen og venninner. Ikke mange tusen fremmede. Mistenker at hun snekrer sammen disse “personlige” innleggene kun for å myke opp rundt all reklamen hun pøser ut, særlig når hun avslutter retorisk med spørsmålet "Føler du deg noen ganger som en dårlig mamma?" (Sånn - da var det gjort✅Nå over til reklame!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 4. oktober 2022 #14691 Del Skrevet 4. oktober 2022 14 hours ago, Elisiaflisa said: Enkleste er å se video som er lagt ut av arbeidsplassen hennes, da ser man den reelle størrelsen .. Det ser ut som 20kg i forskjell 😳 Hvis du er så stolt av kroppen din Helene, hvorfor bare ikke være ærlig?🙄 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 4. oktober 2022 #14692 Del Skrevet 4. oktober 2022 19 minutter siden, **Marshmallow** said: Det ser ut som 20kg i forskjell 😳 Hvis du er så stolt av kroppen din Helene, hvorfor bare ikke være ærlig?🙄 Hvor ligger egentlig den filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 4. oktober 2022 #14693 Del Skrevet 4. oktober 2022 Når man er oftere innom KG for å sjekke tråden om Helene Drage enn man faktisk besøker instaen hennes fordi den er litt kjedelig 🙃 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 4. oktober 2022 #14694 Del Skrevet 4. oktober 2022 5 minutter siden, ikkeenrobot said: Hvor ligger egentlig den filmen? Søk firma hun jobber for på IG 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. oktober 2022 #14695 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hvor jobber hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 4. oktober 2022 #14696 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Jeg hadde selv blitt enormt deprimert og motløs om jeg var så totalt forskjellig på bilder.. for det er så himla tydelig at hun ønsker å være slankere. Hun lever nok gjennom bildene hun selv tar, og tror nok oppriktig det er slik hun ser ut. En del av spiseforstyrrelse er jo nettopp det, å se vrangforestilling av seg selv i speil blant annet. Er kanskje derfor klær ser for små ut også, for hun ser ikke selv hvilken størrelse hun passer fordi hun tror hun ser ut slik hun poserer seg frem til. Endret 4. oktober 2022 av Lileep 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2022 #14697 Del Skrevet 4. oktober 2022 Lileep skrev (11 minutter siden): Jeg hadde selv blitt enormt deprimert og motløs om jeg var så totalt forskjellig på bilder.. for det er så himla tydelig at hun ønsker å være slankere. Hun lever nok gjennom bildene hun selv tar, og tror nok oppriktig det er slik hun ser ut. En del av spiseforstyrrelse er jo nettopp det, å se vrangforestilling av seg selv i speil blant annet. Er kanskje derfor klær ser for små ut også, for hun ser ikke selv hvilken størrelse hun passer fordi hun tror hun ser ut slik hun poserer seg frem til. Det kan nok veldig godt stemme, jeg kjøpte en kjole i str 42 av henne på et av klessalgene hun hadde på snap, hun «advarte» mot at den var liten i str, jeg var selv da ca en str 44, men på vei ned i vekt så tok sjansen, den passet meg den, selv da en str mindre enn jeg egt var. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. oktober 2022 #14698 Del Skrevet 4. oktober 2022 Det som er så rart, er at hun velger å fremstille seg selv som noe helt annet enn hun er. Både utseende og det hun formidler. Filter, redigering og posering ser kanskje bra ut på SoMe, men folk ser da henne i virkeligheten. Og da stemmer ikke kart og terreng akkurat. Må da være fryktelig ekkelt og rart å skulle være i offentligheten med ett så enormt behov for å ikke være ærlig? Det er en sak å legge ut flatterende bilder, men å legge ut noe som ikke en gang ligner på virkeligheten blir faktisk bare puteflaut. I tillegg messes det annenhver post om hvor lite størrelse har å si, men hvem forsøker hun å overbevise? Drage har lite til ingen troverdighet igjen dessverre, og all ære til Livsstilmicha som gjentatte ganger forsøker å bryte litt med hjerter og ros i kommentarfeltet under de tullete innleggene. Det er forfriskende at noen faktisk sier det veldig mange tenker. Drage har blitt en guilty pleasure, og det er som mange sier, en togkræsj rett og slett. Man må bare se, og for det meste kjenne på at dette er fryktelig flaut å bevitne dag etter dag. Ingen inspirasjon akkurat, annet enn å faktisk ta tak i sin egen situasjon og søke hjelp før det går så langt som det har gjort hos Drage. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. oktober 2022 #14699 Del Skrevet 5. oktober 2022 Tråden er ryddet for bilder uten kilde. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #14700 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hun har fått beskjed om å drikke masse vann etter trening😳 Visste hun ikke det fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå