Hattivatti Skrevet 28. juni 2020 #4021 Del Skrevet 28. juni 2020 9 timer siden, Pikapiika skrev: De sandalene til Helene..... De helt vanlige sorte sandalene som hun har på seg på siste bildet på insta? Hva er galt med dem da? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. juni 2020 #4022 Del Skrevet 28. juni 2020 19 timer siden, Cappuccino skrev: Inne på Bara Community på Facebook. Der har Helene delt et bilde av den blå buksa fra siden/bakfra. Det som er morsomt er at hun sier at den er litt trang i livet noe hun vel prøvde å prate seg bort i fra i videoen. I tillegg sier hun at buksa har hennes normale størrelse i tights XL. Tidligere har hun sagt at hun i all hovedsak bruker L i tightsene. Er det rart man lurer på om hun lyver på seg en L? Helene har åpenbart gått ned mange kilo den siste tiden. Dette baseres på bildedokumentasjon hun selv legger ut på snap og insta. Hun har de siste årene påstått å bruke str L i tights, og klær i str 40-44, selv når hun var mye tyngre en hun er nå. Samtidig sliter hun nå med å få på seg en jegging i str XL og synes den er for trang i livet. Det henger ikke sammen på noen som helst måte. Så mye som hun har gått ned den siste tiden etter at hun startet på frisk uten sukker burde det utgjøre minst en størrelse i klær, gjerne mer. Det er ofte ikke mange kiloene opp/ned før man endrer størrelse. Hva skal man da trekke ut fra dette? Enten lyver hun om størrelsene hun bruker, hun lyver (poserer bort kiloene) om vektnedgangen, eller så presser hun seg inn i klær som er altfor små. Jeg og min venninne kan bruke samme bukser om det er jeggings med strech. Vanlige bukser derimot, som ikke har noe strech, må jeg opp 2 størrelser kontra henne, fordi hun er mye smalere over hoftene og midjen en meg. Dette selv om vi veier ca det samme og er ca like høye. Helene har ikke spesielt smale hofter eller midje, så jeg kan ikke se at det skal være årsaken til at hun går ned i str. CBE kan gjøre dette pga smal livvidde. Med en gjennomsnittlig livvidde ville hun minst vært en 38/40, ikke en XS/S. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. juni 2020 #4023 Del Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, Infinity skrev: Hun må slutte å gå med kledelige kjoler sporenstreks, for hvordan hun ser ut i ett splitthopp i lycra er sannheten. Hilsen motepolitiet som gjør alt for å få Helene til å jekke seg ned.. #ikkelovåpønteseg #skalsettespåplass # deterandrereglerfordeg #poseringerforskinnygirls 👍🏻👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 28. juni 2020 #4024 Del Skrevet 28. juni 2020 32 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Helene har åpenbart gått ned mange kilo den siste tiden. Dette baseres på bildedokumentasjon hun selv legger ut på snap og insta. Hun har de siste årene påstått å bruke str L i tights, og klær i str 40-44, selv når hun var mye tyngre en hun er nå. Samtidig sliter hun nå med å få på seg en jegging i str XL og synes den er for trang i livet. Det henger ikke sammen på noen som helst måte. Så mye som hun har gått ned den siste tiden etter at hun startet på frisk uten sukker burde det utgjøre minst en størrelse i klær, gjerne mer. Det er ofte ikke mange kiloene opp/ned før man endrer størrelse. Hva skal man da trekke ut fra dette? Enten lyver hun om størrelsene hun bruker, hun lyver (poserer bort kiloene) om vektnedgangen, eller så presser hun seg inn i klær som er altfor små. Lurer jo på dette jeg også. Det spiller ingen rolle for meg hva Helene gjør på privaten. Men når det gjelder selskaper hun samarbeider med syns jeg det er synd hvis hun villeder. Mange spør henne om størrelse, sannsynligvis med tanke på hva de selv skal bestille. Jeg ser også når jeg handler på nett at det er nyttig hvis det står hvilken størrelse modellen bruker. Men det hjelper jo lite hvis det er feil størrelse som oppgis. Eller som for den jeansen i XL, som vel var for liten, at hun kun viser baken i reklamen slik at man ikke ser hvordan den sitter framme. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 28. juni 2020 #4025 Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) 11 timer siden, Pikapiika skrev: De sandalene til Helene..... Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Endret 28. juni 2020 av Levina 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. juni 2020 #4026 Del Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, Levina skrev: Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Det gjør vel absolutt alle rosa-influencerne. Mye mer betenkelig og potensielt farlig når normalvektige eller undervektige influencere poserer for å se (enda mer) undervektige ut, enn en overvektig som poserer for å se litt mindre overvektig ut. Redigering er ikke greit uansett men mye mye farligere når det som frontes er pro-ana eller naturlig uoppnåelige mål som Kardashians-kropp enn en som viser litt mindre overvekt. Angående det over at mannen ser over bildene har hun vel lært av selveste blogg-"dronningen" 😆 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 28. juni 2020 #4027 Del Skrevet 28. juni 2020 9 minutter siden, Inocybe skrev: Det gjør vel absolutt alle rosa-influencerne. Mye mer betenkelig og potensielt farlig når normalvektige eller undervektige influencere poserer for å se (enda mer) undervektige ut, enn en overvektig som poserer for å se litt mindre overvektig ut. Redigering er ikke greit uansett men mye mye farligere når det som frontes er pro-ana eller naturlig uoppnåelige mål som Kardashians-kropp enn en som viser litt mindre overvekt. Angående det over at mannen ser over bildene har hun vel lært av selveste blogg-"dronningen" 😆 Hvem han har lært det av er vel ganske irrelevant. Det er ikke riktig uansett hvem det er. Det spesielle er at denne bloggeren påstår hun ikke er så opptatt av vekt, men helse. Jeg forstår at alle influencere ønsker å legge ut flatterende bilder, men når bildene viser en person mye smalere enn virkeligheten, så er det noe skurrer. Og da må det være helt greit å kunne reagere på det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. juni 2020 #4028 Del Skrevet 28. juni 2020 29 minutter siden, Levina skrev: Hvem han har lært det av er vel ganske irrelevant. Det er ikke riktig uansett hvem det er. Det spesielle er at denne bloggeren påstår hun ikke er så opptatt av vekt, men helse. Jeg forstår at alle influencere ønsker å legge ut flatterende bilder, men når bildene viser en person mye smalere enn virkeligheten, så er det noe skurrer. Og da må det være helt greit å kunne reagere på det. Poenget mitt er at det skurrer like mye hos alle influencerne, men det er betydelig mer etisk uforsvarlig når normal- eller undervektige influencere gjør det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. juni 2020 #4029 Del Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, Inocybe skrev: Det gjør vel absolutt alle rosa-influencerne. Mye mer betenkelig og potensielt farlig når normalvektige eller undervektige influencere poserer for å se (enda mer) undervektige ut, enn en overvektig som poserer for å se litt mindre overvektig ut. Redigering er ikke greit uansett men mye mye farligere når det som frontes er pro-ana eller naturlig uoppnåelige mål som Kardashians-kropp enn en som viser litt mindre overvekt. Angående det over at mannen ser over bildene har hun vel lært av selveste blogg-"dronningen" 😆 1 time siden, Inocybe skrev: Poenget mitt er at det skurrer like mye hos alle influencerne, men det er betydelig mer etisk uforsvarlig når normal- eller undervektige influencere gjør det. Takk for at du kom meg i forkjøpet! Hadde tenkt å skrive det samme, og det kan ikke repeteres for ofte. Du har helt rett!😊🙏👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. juni 2020 #4030 Del Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, Levina skrev: Hvem han har lært det av er vel ganske irrelevant. Det er ikke riktig uansett hvem det er. Det spesielle er at denne bloggeren påstår hun ikke er så opptatt av vekt, men helse. Jeg forstår at alle influencere ønsker å legge ut flatterende bilder, men når bildene viser en person mye smalere enn virkeligheten, så er det noe skurrer. Og da må det være helt greit å kunne reagere på det. Men bare når det gjelder HD, tydeligvis. 😏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #4031 Del Skrevet 28. juni 2020 5 timer siden, Levina skrev: Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Så lek med lys og skygge som CBE gjør også? Ser virkelig ikke problemet når CBE gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #4032 Del Skrevet 28. juni 2020 3 timer siden, Levina skrev: Hvem han har lært det av er vel ganske irrelevant. Det er ikke riktig uansett hvem det er. Det spesielle er at denne bloggeren påstår hun ikke er så opptatt av vekt, men helse. Jeg forstår at alle influencere ønsker å legge ut flatterende bilder, men når bildene viser en person mye smalere enn virkeligheten, så er det noe skurrer. Og da må det være helt greit å kunne reagere på det. Er det ikke mye verre når CBE gjør det samme for å selge inn en treningsapp #netfit? Eller påstår at kroppen ikke er forandret siden hun var 16 fordi kroppen ikke har endret seg siden noen av svangerskapene? Eller redigerer en gravid kropp tynnere? Som er toppen av sykelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 28. juni 2020 #4033 Del Skrevet 28. juni 2020 30 minutter siden, Lin11 skrev: Er det ikke mye verre når CBE gjør det samme for å selge inn en treningsapp #netfit? Eller påstår at kroppen ikke er forandret siden hun var 16 fordi kroppen ikke har endret seg siden noen av svangerskapene? Eller redigerer en gravid kropp tynnere? Som er toppen av sykelighet. Tror du har kommet inn i feil tråd.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 28. juni 2020 #4034 Del Skrevet 28. juni 2020 31 minutter siden, Levina skrev: Tror du har kommet inn i feil tråd.. Nei, hun påpeker dobbeltmoralen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #4035 Del Skrevet 28. juni 2020 31 minutter siden, Levina skrev: Tror du har kommet inn i feil tråd.. Nei. Hvorfor er det ok at CBE gjør det, men feil at HD gjør noe av det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. juni 2020 #4036 Del Skrevet 28. juni 2020 9 timer siden, Lileep skrev: Ser hva du mener. Selvfølgelig skal hun ikke det. Poenget mitt er vel mer at hun er virkelig en mester i å gjøre seg enormt mye slankere. Hvis hun skal dele reisen sin ang vektnedgang med følgerne sine, så hadde kanskje et reelt bilde en gang i blandt kanskje vært okay for å se hvordan det egentlig går. Hun poster forsåvidt et reelt bilde nå, men det er ytterst sjeldent. Jeg mener iallefall naturlig posering hvor man viser reel kroppsstørrelser i en vektnedgangaprosess, er mye mye mer inspirerende, enn å se to bilder som dette. Det finnes faktisk veldig veldig få bilder hvor hun viser seg naturlig. Hun legger stadig ut videoer og bilder av seg selv hvor hun ikke er oppstilt, så det gir lite mening det du skriver her. 6 timer siden, Levina skrev: Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Virkelig?🤦🏻♀️ Du er jaggu ikke sann.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. juni 2020 #4037 Del Skrevet 28. juni 2020 25 minutter siden, Lin11 skrev: Nei. Hvorfor er det ok at CBE gjør det, men feil at HD gjør noe av det samme? Hvem har sagt at det er ok at CBE gjør det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #4038 Del Skrevet 28. juni 2020 7 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Hvem har sagt at det er ok at CBE gjør det? Brukeren jeg siterer forvarer alt bedriften CBE gjør, jeg påpeker dobbeltmoralen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. juni 2020 #4039 Del Skrevet 28. juni 2020 7 timer siden, Levina skrev: Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Den bakerste sandalen er smalere? Ut fra det mener du at hun er redigert smalere? Har du tatt bilder der en eller begge føttene kommer nærmest kameraet? Gjett hva som skjer. 😏 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 28. juni 2020 #4040 Del Skrevet 28. juni 2020 7 timer siden, Levina skrev: Ser at den bakerste sandalene er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. Jeg foreslår en tur til Specsavers. Eller psykolog, for jeg vet ikke om det er dårlig syn eller vrangforestillinger som er problemet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå