Gå til innhold

Kan gjennomsnittlig mann ha sjanse på pen kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ThotSlayer
Just now, hind said:

Jeg har intet ønske om  skjule at jeg synes du er en smule innbilsk og oppblåst, så det er det trengs ikke. Gjennomskuelig er bra. Jeg liker gjennomskuelig.

Tror ordet enkel er mer passende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har alltid blitt sett på som veldig pen og jeg har alltid fått mye oppmerksomhet. Jeg har verken silikon, botox eller fillers, alt er naturlig bortsett fra at jeg bruker litt sminke. 

Jeg møtte en mann med den rette humoren, og en som alltid stiller opp, som er til å stole på. Vi deler samme lidenskapene i livet, både livsstil og hobby. Derfor falt jeg for ham. Han er nok sett på som gjennomsnittlig av andre, med litt mage og tynt hår, og en del eldre enn meg. Men for meg er han kjempekjekk, og han ble kjekkere under første date enn det bildet jeg hadde fått se, alt pga sjarm og personlighet.

Hvis du går etter en dame som har fikset seg pen, med botox, silikon og mye sminke osv, så tror jeg du vil slite med å finne noen.  De er ofte på jakt etter et veldig godt utseende i en mann.

Anonymkode: 2d8aa...8a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ThotSlayer said:

Tror ordet enkel er mer passende 

Lillegull, jeg er mange Leagues over deg både utseendemessig, intelligensmessig og ellers, så kutt ut dette tøyset ditt nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
10 minutter siden, hind said:

Lillegull, jeg er mange Leagues over deg både utseendemessig, intelligensmessig og ellers, så kutt ut dette tøyset ditt nå :) 

ilu 2 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2019 den 19.33, Thyra skrev:

Kan en gjennomsnittlig kvinne ha sjanse på en pen mann? 

Høres ut som om du føler litt på at kvinner ikke vil gi deg en sjanse fordi du ikke er pen nok. Men du gir heller ikke kvinner sjansen om de ikke er pene nok. Ganske dobbektmoralsk, egentlig. 

Men det er vel dette det ofte handler om når menn sutrer over at "ingen" vil ha dem, at det er så mye vanskeligere for menn enn for kvinner. Det de egentlig sutrer over er at de ikke har sjans på de mest attraktive kvinnene... 

Dette er såå sant! ALLE menn uansett utseendet går for de pene damene , så blir de sure om de ikke får dem . Og da er det kvinner som er vanskelige. De ser det ikke selv engang 😂

På 27.2.2019 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Dette er fordi kvinner er illusjonister ved at de bruker sminke til å heve sitt eget utseendet. Hadde ikke kvinner brukt sminke hadde ikke dette stemt i det hele tatt. 

Anonymkode: 06afb...4de

Bruker ikke sminke, takk og er langt over snittet pen 

Anonymkode: 119ff...d5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen og har egentlig litt problemer hvis mannen er penere enn meg. Føler meg lettere dass selv da, hvis det høres forståelig ut. En eks var tidligere Guess modell og han var nok den jeg følte meg minst attraktiv med av de jeg har vært sammen med, så menn med heldig utseende er ikke alltid en fordel. 

Utseendefikserte gutter (gjelder forsåvidt jenter også), er jo ikke bare fiksert på dette på egne vegne, det er mange som ønsker en imponerende pen partner for å vise frem og sole seg i glansen av hva de har hanket i land. Det vil si utseeende til partner er viktig i henseende om hva alle andre igjen synes om dem, ikke partneren i seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Gi blanke i å legge deg etter kvinner over ditt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som liker hva varierer fra person til person..

En pen dame i noens øyne er normal i andres øyne.

Noen liker blondiner, andre brunetter

Noen liker store rumper, andre små

Noen liker smale øyenbryn, andre markerte

Noen liker smale ansikter, andre mer fyldige

Er ofte jeg er uenig med gutta hva jeg og han synes er bra.

Anonymkode: a78c9...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

For meg er indre og ytre likestilt. Vi menn er kanskje mer visuelle av oss? 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Jeg er en kvinne som er visuell. Jeg ser relativt bra ut. En mann må være over gjennomsnittet utseendemessig for at jeg skal kunne bli interessert.

Anonymkode: 3185e...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint blitt sammen med en fyr som ikke var stereotypisk kjekk, men hadde skygget banen raskt om jeg merket at han selv var utseendefiksert og satte høyere krav til damer enn han kunne innfri selv.

Hadde også blitt avtent av holdninger som "menn er mer visuelle enn kvinner". For noe sprøyt. Kvinner er selvsagt også visuelle, vi ser meget tydelig at du har ølmage og begynner å bli tynn i håret. Men om du har en innmari likandes personlighet som veier opp for det, kan det være vi blir glad i deg likevel.

Anonymkode: 57495...6e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...