Gå til innhold

Kan gjennomsnittlig mann ha sjanse på pen kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå snakker jeg kun for egen del for vet at mange andre kvinner har helt andre preferanser.

For meg er personlighet det viktigste - så kommer utseende. Men  et mindre heldig utseende kan kompenseres med at man er velutrustet andre steder. For min del er den fysiske attributten menn har det viktigste nest etter personlighet. 

Anonymkode: 85e7e...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt jeg ser er gjennomsnittlige menn med pene kvinner.

Hvis jeg skulle sagt et estimat ville jeg sagt at utav 1000 menn er 6 av dem over gjennomsnittet, mens resten er en blanding av gjennomsnittlige og veldig forfalte menn. 

Gjennomsnittskvinner er allerede veldig pene. Det skal mye til for å gjøre en kvinne noe annet enn pen, da er ofte sykdom involvert som går utover hygiene, vekt og evne til å ta vare på seg selv. Utav 1000 kvinner ville jeg sagt 300 er over gjennomsnittet, og 10 er under. 

Jeg har nylig begynt å date en mann som er PEN. Kler seg skikkelig sexy og steller håret. Har tidligere datet forskjellige typer menn, noen klassisk pene og andre mindre pene. Felles for alle er at de er gode, morsomme, omsorgsfulle menn. Utseendet har ingenting å si så lenge du kan gi noe av substans, jeg leter ikke etter noen som bare skal være der, liksom. 

Så ja, du kan ha gjennomsnittlig utseende, men du må ha noe å gi av deg selv.

Anonymkode: 14d07...bb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde vell utseende fokus ditt ekskludert deg lenge før utseende ditt. Merker fort når menn prøver å skape kontakt basert på utseende. 

Anonymkode: 4ac79...ea3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange vakre menn med under middels pene damer, også, så det går kanskje begge veier. Pene mennesker vektlegger det de ikke har selv i en partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

[block]:natti:

Anonymkode: 2c441...673

Prøver du å si at det er en selvmotsigelse i mine to siterte innlegg? I så fall illustrerer du poenget mitt hvis du ikke skjønner at hva en mann oppnår, er avhengig av intellektet. Du blir ikke rik av ren hell og lykke alene, skjønner du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er indre og ytre likestilt. Vi menn er kanskje mer visuelle av oss? 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Det var da en veldig selvmotsigelse?

Anonymkode: 19b64...b5c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var da en veldig selvmotsigelse?

Anonymkode: 19b64...b5c

Nei, det er ikke en selvmotsigelse. Han mener visuelle av oss i forhold til hvor visuelle kvinner er. Ikke mer visuell i forhold til indre/ytre.

Anonymkode: 9efed...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh....Nice guy på tokt?

Ingen damer vil ha meg. Eller jo de vil det, men jeg vil bare ha de PENESTE!!

Kanskje hvis dere hadde sluttet med å være så himla kravstore så hadde det vært lettere å få til noe med kvinner? Bare en enkel tanke...

Anonymkode: f0610...277

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som streber etter det motsatte for å veie opp for alle som vil ha 'mer'? 

 

Hvis alle vil ha mer, hva da med de som har mer fra før av? Skal de også ha MER eller nøye seg med tapere som vil ha mer? Hvem prioriteres. Og hvem er diggest å se på utføre oppgaver? 

Jeg vet at jeg vil se på en anti-taper på fritiden, men taperne vil ha noe bedre selv og da må jeg visst ofre meg, i følge deres logikk. 

 

Anonymkode: e3086...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

1. Du kan jo bruke litt av ditt påtatte "intellekt" til å bli vellykket - da vil du få hyggelige og pene kvinner. Er de smarte og intellektuelle i tillegg vil de droppe deg for noen bedre som dukker opp så snart 50% eierskap er i orden. 

1.1 Ja, dette er bevist gang på gang

2. På byen, ja, men når de får tid til å lære deg å kjenne - felles venner/arrangementer etc - så kan de fort bli betatt uten at utseendet var det de falt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er gjennomsnittet for noen, er pent for andre. 
Jeg blir definert som veldig pen av noen, og gjennomsnittlig av noen, og er nok også lite pen for noen også. 

Men, jeg kunne aldri vært sammen med en som tror at alle har like preferanser på utseende. 

Anonymkode: 3340f...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg møtte min eksmann synes jeg ikke han var pen i det hele tatt. Så ble vi kjent og han ble for meg mitt livs kjærlighet. Og han ble ufattelig flott i mine øyne. 

Anonymkode: 0b7b3...b17

 

20 minutter siden, SM30 skrev:

1. Du kan jo bruke litt av ditt påtatte "intellekt" til å bli vellykket - da vil du få hyggelige og pene kvinner. Er de smarte og intellektuelle i tillegg vil de droppe deg for noen bedre som dukker opp så snart 50% eierskap er i orden. 

1.1 Ja, dette er bevist gang på gang

2. På byen, ja, men når de får tid til å lære deg å kjenne - felles venner/arrangementer etc - så kan de fort bli betatt uten at utseendet var det de falt for.

-

God lesing! 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet og sunnhet er mye det samme. Prøv å bli sunnere, så blir du mer attraktiv 🙂

Anonymkode: d786c...fe6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ærlig talt det ikke er noe svar på dette. Har sett utallige menn jeg anser som mindre pene med betydelig vakrere kvinne, og visa versa. 

Faktisk sjeldent jeg ser noe som er 1-1. Vi har så ulike preferanser at mitt syn er et annens syn hos sidemannen.

Anonymkode: a78c9...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg ser er gjennomsnittlige menn med pene kvinner.

Hvis jeg skulle sagt et estimat ville jeg sagt at utav 1000 menn er 6 av dem over gjennomsnittet, mens resten er en blanding av gjennomsnittlige og veldig forfalte menn. 

Gjennomsnittskvinner er allerede veldig pene. Det skal mye til for å gjøre en kvinne noe annet enn pen, da er ofte sykdom involvert som går utover hygiene, vekt og evne til å ta vare på seg selv. Utav 1000 kvinner ville jeg sagt 300 er over gjennomsnittet, og 10 er under. 

Jeg har nylig begynt å date en mann som er PEN. Kler seg skikkelig sexy og steller håret. Har tidligere datet forskjellige typer menn, noen klassisk pene og andre mindre pene. Felles for alle er at de er gode, morsomme, omsorgsfulle menn. Utseendet har ingenting å si så lenge du kan gi noe av substans, jeg leter ikke etter noen som bare skal være der, liksom. 

Så ja, du kan ha gjennomsnittlig utseende, men du må ha noe å gi av deg selv.

Anonymkode: 14d07...bb0

Unnskyld meg, men vet du egentlig hva ordet «gjennomsnitt» betyr?

Hilsen kvinne

Anonymkode: d1148...b91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bilbao7

De fleste mennesker vil uavhengig av eget utseendet fort merke seg at du ikke er interessert i dem som en helhet. 

Og de fleste mennesker ønsker å bli sett, verdsatt og elsket for den de ER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bortsett fra noen få, av begge kjønn, som nærmest alle synes er pene, så har vi vel forskjellig syn på hva som er pent. Jeg liker menn som er litt "bamse". Høy og kraftig, men ikke typen med six-pack. Og med barbert hode. Gjerne tatoveringer. Kan godt se litt "bad guy" ut, men uten å være en... I tillegg så må han være smart, og ha en bra sans for humor :)  Han jeg dater nå er for meg nærmest perfekt :)

Anonymkode: 6c363...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange av de mennene jeg har vært hodestups i, har ikke nødvendigvis vært spesielt attraktive - altså sammenlignet med det man tenker seg at attraktive menn skal se ut. (akk hvor mang en gang jeg har ytret at noen har vært kjekk og folk rundt meg har skjært en grimas) Men jeg har jo syntes de har vært kjempedigge. Oftest er det fordi de har hatt noe ved dem som har gjort de automatisk dritkjekk i mine øyne. (humor og intellekt for eksempel)

Venninnene mine syns at kjærestene deres er nydelige og har kjempefine trekk. Kanskje er det tilfelle, men jeg hadde nok ikke ofret de et blikk på gata. Så dette med skjønnhet er pussig. Ja, man kan si at visse trekk hos kvinner og menn er det de fleste går etter og syns er fint, men det er ikke slik at absolutt alle her i verden BARE går etter det samme utseendet.

Anonymkode: 36417...ce7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Anonymkode: f0343...77d

Litt av problemet er egentlig at det ikke er mange av dem. Hvis man tar utseende først, så er det et par ting som tyder på at menn mener at utseende i populasjonen er normalfordelt når det gjelder kvinner. Hvis dette er tilfelle, så er ca 50% av kvinnene over gjennomsnittlige attraktive. Jeg vet ikke hvor din grense går når det kommer til hva en attraktiv kvinne er, men anta at 20-25% er pene da. Hvor mange av disse kvinnene er smarte, hyggelige og intellektuelle? Andelen du sitter igjen med vil være redusert, og til slutt er det ikke så dumt å tenke over at de fleste av disse igjen ikke vil være single. 

Forrige dame jeg datet var ikke intellektuell, og selv om hun var oppegående hadde hun ikke vært skolesmart i sin tid. Noen trekk som er viktige for meg i tillegg til de du nevner er åpenhet, og varme. Jeg har også datet kvinner som har vært smarte, og intellektuelle, men har opplevd flere ganger at de ikke har hatt særlig høy grad av åpenhet, og de har ikke hatt den varmen som jeg finner tiltrekkende. Selv om jeg har forelsket meg flere ganger, har jeg egentlig bare opplevd å date en dame som var singel når jeg møtte henne (Hadde nylig kommet ut av et forhold), og som virkelig scoret full pott på alt. Hun ble jeg naturligvis dødsforelsket i. Stort sett når jeg møter damer som har den totalpakken jeg ser etter så er de ikke single.

15 hours ago, AnonymBruker said:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

Anonymkode: f0343...77d

Du kan få en pen dame selv om du ikke er i toppsjiktet rent utseendemessig selv, men sånn generelt må du jobbe hardere for det enn hva med en kjekk mann må gjøre. I min vennegjeng er det to stykker som landet attraktive damer, og det litt morsomme med disse er at i begge tilfellene var det damene som valgte dem. Kvinnene likte kompisene mine, tok initiativ og styrte relasjonene mot et forhold. Dessverre er det slik at bare noen kan vinne i lotto. Det betyr egentlig at man må være ganske aktiv, og ta initiativ til kontakt om man skal få muligheten til å date den type kvinne som du ser etter. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...