Gå til innhold

Kan gjennomsnittlig mann ha sjanse på pen kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn er de eneste som forelsker seg med øyet. Det finnes uendelige bevis på at til å med stygge menn kan få vakre kvinner. Penger og utsendet er bsre bait, det er selvtilitt karisma og sjarm som er det utslsgsgivende. Noe man kan trene opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønnhet er vel subjektivt? Det jeg synes er vakkert, er kanskje gjennomsnittlig for deg og motsatt? Jeg hører endel mennesker karakterisere min mann som gjennomsnittlig, men for meg er han det vakteste som fins, så her er det store rom for tolkninger...

Anonymkode: 4a374...c56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Min første seriøse type var helt vanlig. Fikk sjokkerende nok spørsmål om hvorfor jeg var sammen med han? 

Fordi han i mine øyne var utrolig flott, kjekk og sexy!

Han var så utrolig jordnær, hadde masse god humor og fikk meg alltid til å le, han hadde et stort hjerte, hadde bein i nesa, var smart og han var utrolig populær blandt venner og nye bekjente fordi han var så åpen, sosial og lite dømmende mot andre mennesker. Vi hadde utrolig mye gøy sammen og fantastisk kjemi i sengen. 

Jeg faller for personlighet, ikke utseendet. Selvsagt kan jeg bli bli tiltrukket av et vakkert ytre, men om fyren ikke har personlighet eller har noe interessant å si så mister jeg interessen med en gang.

 

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Jeg hår så og si bare etter smart. Har aldri vært opptatt av utseende. 

Anonymkode: 0c299...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
17 hours ago, AnonymBruker said:


Absolutt ikke! Den mest intelligente teknologien og forskningen i historien er gjort av kvinner. 

Sørg for å ha fakta før du driter deg ut med kommentarer for å promotere kvinneundertrykkinga di i det minste

Anonymkode: 3f3c6...146

Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hvilken teknologi og forskning er det du henviser til her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Spørsmålet er heller hvorfor man vil ha en pen kvinne? Sjansene for at de er mentalt ødelagte er stor.

For hver pen kvinne der ute er det alltid en fyr som er dritt lei av å pule henne, og som er dritt lei av oppførselen hennes

Gjør deg selv en tjeneste som mann og finn deg en som er 1-2 hakk under deg selv i attraktivitet. Det er oppskriften for et godt og langvarig forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg møtte min eksmann synes jeg ikke han var pen i det hele tatt. Så ble vi kjent og han ble for meg mitt livs kjærlighet. Og han ble ufattelig flott i mine øyne. 

Anonymkode: 0b7b3...b17

Kjæresten min falt så absolutt ikke for utseende mitt. Han er modellkjekk, jeg er litt under middels, men til gjengjeld har jeg visst utstråling, sjarm og bra humoristisk sans, så han ble min til slutt.

Anonymkode: aee91...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Spørsmålet er heller hvorfor man vil ha en pen kvinne? Sjansene for at de er mentalt ødelagte er stor.

For hver pen kvinne der ute er det alltid en fyr som er dritt lei av å pule henne, og som er dritt lei av oppførselen hennes

Gjør deg selv en tjeneste som mann og finn deg en som er 1-2 hakk under deg selv i attraktivitet. Det er oppskriften for et godt og langvarig forhold

What a catch you are... :rolleyes:

Såvisst kan en gjennomsnittlig mann få ei pen dame. Det viktigste er personlighet og kjemi. En person kan bli mye penere dersom man er forelsket. Jeg kan derimot ikke akkurat si at pene kvinner ville ha valgt deg for det virker egentlig ut som om du er svært utseendefokusert og pene kvinner gjennomskuer menn som kun går etter utseendet deres. Noe du ikke har svart på ts, er om du kunne ha valgt ei gjennomsnittlig kvinne selv eller ei som er mindre pen enn deg selv? Du nevner nemlig kun pene kvinner og at "menn er mer visuelle". For et tåpelig utsagn forresten.

Anonymkode: 5b0f5...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
3 minutter siden, AnonymBruker said:

What a catch you are... :rolleyes:

Såvisst kan en gjennomsnittlig mann få ei pen dame. Det viktigste er personlighet og kjemi. En person kan bli mye penere dersom man er forelsket. Jeg kan derimot ikke akkurat si at pene kvinner ville ha valgt deg for det virker egentlig ut som om du er svært utseendefokusert og pene kvinner gjennomskuer menn som kun går etter utseendet deres. Noe du ikke har svart på ts, er om du kunne ha valgt ei gjennomsnittlig kvinne selv eller ei som er mindre pen enn deg selv? Du nevner nemlig kun pene kvinner og at "menn er mer visuelle". For et tåpelig utsagn forresten.

Anonymkode: 5b0f5...f63

En gjennomsnittlig kvinne er mindre pen enn meg, så svaret blir vel: ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Jeg kan derimot ikke akkurat si at pene kvinner ville ha valgt deg for det virker egentlig ut som om du er svært utseendefokusert og pene kvinner gjennomskuer menn som kun går etter utseendet deres. Noe du ikke har svart på ts, er om du kunne ha valgt ei gjennomsnittlig kvinne selv eller ei som er mindre pen enn deg selv? Du nevner nemlig kun pene kvinner og at "menn er mer visuelle". For et tåpelig utsagn forresten.

Anonymkode: 5b0f5...f63

Som igjen tyder på stor usikkerhet = turnoff !

Anonymkode: fd6c3...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ThotSlayer skrev:

En gjennomsnittlig kvinne er mindre pen enn meg, så svaret blir vel: ja.

Er du ts?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som igjen tyder på stor usikkerhet = turnoff !

Anonymkode: fd6c3...844

Enig!

Anonymkode: 5b0f5...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som igjen tyder på stor usikkerhet = turnoff !

Anonymkode: fd6c3...844

Det er de pene jentene som er usikre, ikke jeg. Jeg syns egentlig synd på de, for de blir aldri behandlet som mennesker, men må forholde seg til tøfler av noen menn, menn som ikke tør prøve seg, eller kvinner som hater de fordi de er pene. Ikke har de ekte venner heller og hele tilværelsen deres er falsk. Bare fordi de har vunnet det genetiske lotteriet.

Nei uff. For en trist tilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er DIN verson. 

Men du virker paradoksalt opptatt av det genetiske lotteri.

Spill heller lotto : >

Anonymkode: fd6c3...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på. Mange faller for menn som ikke er spesielt pene. Men hvis en kvinne ikke viser interesse for deg når du kontakter henne, så la henne være.  Da er ballen hos henne. Enten så blir hun interessert, eller så blir hun det aldri. Men prøv et par ganger,  hvis det er en du har sett deg ut. 

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange stygge menn som har fått draget på pene damer. Men de er ofte både kjendiser og rike, da.

For eksempel tidl. husbonden til Katy Perry....

 

ap110419167645_s878x657.jpg?bbce2b581663

Anonymkode: 8b177...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en vakker kvinne (jeg hadde veldig mange "beilere", og fikk stadig vekk høre på at jeg var langt over gjennomsnittet pen), som falt for en gjennomsnittsmann utseendemessig. Jeg falt for sjarmen, intellektet, og det at han fikk meg til å le høyt flere ganger hver dag. Det gjør han forresten ennå, etter snart 15 år. Det var også en veldig sterk seksuell tiltrekning mellom oss, selv om dette jo dabber litt av etter hvert.

Anonymkode: a0d9a...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, ThotSlayer skrev:

Spørsmålet er heller hvorfor man vil ha en pen kvinne? Sjansene for at de er mentalt ødelagte er stor.

For hver pen kvinne der ute er det alltid en fyr som er dritt lei av å pule henne, og som er dritt lei av oppførselen hennes

Gjør deg selv en tjeneste som mann og finn deg en som er 1-2 hakk under deg selv i attraktivitet. Det er oppskriften for et godt og langvarig forhold

Det må være rart å gå igjennom livet med så sterke fordommer som du fronter her. Makan til generalisering. 

Pene jenter er da like forskjellige som alle andre - det er ingen som helst grunn til at de skal være mer «mentalt ødelagte» enn andre. Nå vet jeg ikke helt hva du legger i å være mentalt ødelagt, men de jeg kjenner som sliter psykisk har «alle slags» utseender. 

At en jente er pen sier ingenting om hvordan personlighet hun har. Det sier ingenting om hvordan hun er i forhold eller hvor mange partnere hun har hatt. Det blir for dumt å trekke konklusjoner om kvinners personlighet basert på utseende.

Anonymkode: 32a9f...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
Just now, AnonymBruker said:

Det må være rart å gå igjennom livet med så sterke fordommer som du fronter her. Makan til generalisering. 

Pene jenter er da like forskjellige som alle andre - det er ingen som helst grunn til at de skal være mer «mentalt ødelagte» enn andre. Nå vet jeg ikke helt hva du legger i å være mentalt ødelagt, men de jeg kjenner som sliter psykisk har «alle slags» utseender. 

At en jente er pen sier ingenting om hvordan personlighet hun har. Det sier ingenting om hvordan hun er i forhold eller hvor mange partnere hun har hatt. Det blir for dumt å trekke konklusjoner om kvinners personlighet basert på utseende.

Anonymkode: 32a9f...3df

Les svaret jeg ga lenger oppe:
 

47 minutter siden, ThotSlayer said:

Det er de pene jentene som er usikre, ikke jeg. Jeg syns egentlig synd på de, for de blir aldri behandlet som mennesker, men må forholde seg til tøfler av noen menn, menn som ikke tør prøve seg, eller kvinner som hater de fordi de er pene. Ikke har de ekte venner heller og hele tilværelsen deres er falsk. Bare fordi de har vunnet det genetiske lotteriet.

Nei uff. For en trist tilværelse.

Og så nevnte jeg ingenting om prinsessesyndromene de har og hvor mye de forventer av omverden. De er vant til massive mengder oppmerksomhet og mye av den er falsk. Ego herfra til himmelen. Takk men nei takk.

Jeg oppfordrer alle menn jeg kjenner til å alltid gå for en mindre pen jente om de vil ha et godt forhold. Og med god grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Les svaret jeg ga lenger oppe:
 

Og så nevnte jeg ingenting om prinsessesyndromene de har og hvor mye de forventer av omverden. De er vant til massive mengder oppmerksomhet og mye av den er falsk. Ego herfra til himmelen. Takk men nei takk.

Jeg oppfordrer alle menn jeg kjenner til å alltid gå for en mindre pen jente om de vil ha et godt forhold. Og med god grunn

Incel?

Anonymkode: 5b0f5...f63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...