Gå til innhold

Kan gjennomsnittlig mann ha sjanse på pen kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, ThotSlayer skrev:

Volcel ;)

;)

Anonymkode: 5b0f5...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, ThotSlayer skrev:


 

Og så nevnte jeg ingenting om prinsessesyndromene de har og hvor mye de forventer av omverden. De er vant til massive mengder oppmerksomhet og mye av den er falsk. Ego herfra til himmelen. Takk men nei takk.
 

Ja for like barn leker ikke alltid best...

Anonymkode: fd6c3...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
Just now, AnonymBruker said:

Ja for like barn leker ikke alltid best...

Anonymkode: fd6c3...844

? Hva mener du med det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

? Hva mener du med det her

Pass.

Anonymkode: fd6c3...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Pass.

Anonymkode: fd6c3...844

Ok takk for ditt verdifulle bidrag i debatten

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen, vært sammen med menn fra hele skalaen. 

Viktigst for meg er intellekt, humor og den berømte kjemien. Tror også jeg er veldig svak for selvsikre, karismatiske menn. Og det er ikke alltid de billedskjønne som har mest karisma, humor og personlighet, ofte er det snarere tvert imot. 

Men det er turn off om de bryr seg for mye om utseendet. Liker ikke å høre når menn sier jeg er "for pen" for dem, det vitner om en usikkerhet de har, og at de er noe overfladiske kanskje, jeg vil jo bli sett for mer enn utseende. Samtidig skjønner jeg også hvor det kommer fra også, jeg har faktisk opplevd mer enn en gang at folk har fortalt enten meg eller sagt rett til han jeg er sammen med at jeg er for fin for han. Altså, hva faen. Det er jo tydeligvis sånn noen tenker da, så da skjønner jeg hvor spørsmålet til TS kommer fra.

Anonymkode: 095f2...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Horten Market skrev:

Menn er bærer av menneskets intellekt, kvinner av skjønnheten. Jo, unntak finnes, men dette er regelen. En mann som er noe, får seg alltid en vakker kvinne. Mens det er uten betydning for en kvinnes attraktivitet hvorvidt hun har oppnådd noe. Både det indre og det ytre teller, men for menn trumfer intellektet, for kvinner trumfer skjønnheten.

Ahaaa… det er derfor jeg stadig er singel... siden jeg ei dame som har høyt intellekt men ikke mer enn alminnelig utseende...

Anonymkode: 7b7e9...962

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Ok takk for ditt verdifulle bidrag i debatten

Velbekomme!

Anonymkode: fd6c3...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Kan en gjennomsnittlig kvinne ha sjanse på en pen mann? 

Høres ut som om du føler litt på at kvinner ikke vil gi deg en sjanse fordi du ikke er pen nok. Men du gir heller ikke kvinner sjansen om de ikke er pene nok. Ganske dobbektmoralsk, egentlig. 

Men det er vel dette det ofte handler om når menn sutrer over at "ingen" vil ha dem, at det er så mye vanskeligere for menn enn for kvinner. Det de egentlig sutrer over er at de ikke har sjans på de mest attraktive kvinnene... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thyra skrev:

Kan en gjennomsnittlig kvinne ha sjanse på en pen mann? 

Høres ut som om du føler litt på at kvinner ikke vil gi deg en sjanse fordi du ikke er pen nok. Men du gir heller ikke kvinner sjansen om de ikke er pene nok. Ganske dobbektmoralsk, egentlig. 

Men det er vel dette det ofte handler om når menn sutrer over at "ingen" vil ha dem, at det er så mye vanskeligere for menn enn for kvinner. Det de egentlig sutrer over er at de ikke har sjans på de mest attraktive kvinnene... 

Nei, ingen sutring fra meg. 

Jeg spurte om jeg med mitt gjennomsnittlig utseende, (er også sunn  ((jf. skjønnhet som nevnt før her)) har mening i å ta kontakt med kvinner som er penere enn meg. Betyr ikke at jeg utelukker de som er gjennomsnittlig (ala meg selv), 60 % av alle kvinner i Norge er gjennomsnittlig som meg, fra mitt syn. 

Har vel fått svar, og det er ja. Jeg har god sjanse på de kvinnene også, fordi kvinner tiltrekkes og går etter totalt forskjellige menn. Stemmer ikke det? Man har vel sjanse på langt flere enn meg skulle tro, over sin egen liga, kan man oppsummere dette med. 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen sutring fra meg. 

Jeg spurte om jeg med mitt gjennomsnittlig utseende, (er også sunn  ((jf. skjønnhet som nevnt før her)) har mening i å ta kontakt med kvinner som er penere enn meg. Betyr ikke at jeg utelukker de som er gjennomsnittlig (ala meg selv), 60 % av alle kvinner i Norge er gjennomsnittlig som meg, fra mitt syn. 

Har vel fått svar, og det er ja. Jeg har god sjanse på de kvinnene også, fordi kvinner tiltrekkes og går etter totalt forskjellige menn. Stemmer ikke det? Man har vel sjanse på langt flere enn meg skulle tro, over sin egen liga, kan man oppsummere dette med. 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Men singel er du fortsatt. 

Anonymkode: d1148...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2019 den 0.31, Horten Market skrev:

Takk for at du illustrerer poenget mitt. :) En rik kvinne har ikke sjans på menn på grunn av rikdommen. En rik mann, derimot, ...

Det stemmer ikke. Menn lar seg også blende av penger. Snakker av erfaring.

Anonymkode: fb833...6b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/26/2019 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Alt jeg ser er gjennomsnittlige menn med pene kvinner.

Hvis jeg skulle sagt et estimat ville jeg sagt at utav 1000 menn er 6 av dem over gjennomsnittet, mens resten er en blanding av gjennomsnittlige og veldig forfalte menn. 

Gjennomsnittskvinner er allerede veldig pene. Det skal mye til for å gjøre en kvinne noe annet enn pen, da er ofte sykdom involvert som går utover hygiene, vekt og evne til å ta vare på seg selv. Utav 1000 kvinner ville jeg sagt 300 er over gjennomsnittet, og 10 er under. 

Jeg har nylig begynt å date en mann som er PEN. Kler seg skikkelig sexy og steller håret. Har tidligere datet forskjellige typer menn, noen klassisk pene og andre mindre pene. Felles for alle er at de er gode, morsomme, omsorgsfulle menn. Utseendet har ingenting å si så lenge du kan gi noe av substans, jeg leter ikke etter noen som bare skal være der, liksom. 

Så ja, du kan ha gjennomsnittlig utseende, men du må ha noe å gi av deg selv.

Anonymkode: 14d07...bb0

Dette er fordi kvinner er illusjonister ved at de bruker sminke til å heve sitt eget utseendet. Hadde ikke kvinner brukt sminke hadde ikke dette stemt i det hele tatt. 

Anonymkode: 06afb...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Menn lar seg også blende av penger. Snakker av erfaring.

Anonymkode: fb833...6b4

Dette tilhører nok skjeldenheten forhold til motsatt tilfelle.

Anonymkode: 06afb...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøh, føler meg litt teit som svarer sånn men, jeg er pen, men kunne aldri datet en paradise hotel pen mann, nennsom bryr segså mye om utseende er å spy av, en vil ha en skikkelig mann, det er ikke min jobb å drepe edderkoppene

Anonymkode: 09382...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/25/2019 at 10:27 PM, AnonymBruker said:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Når du må spørre, vet du at du ikke har sjans.

Anonymkode: ec116...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

Jeg kan lett falle for ikke er kjempekjekk, for hvis vi får kjemien, så BLIR han kjekk, i mine øyne. Typiske kjekkaser har aldri interessert meg, selv om jeg her sjangs på mange av dem.

Men at du ikke er dvask og lat er viktig! Du må ha tatt vare på deg selv, det er mye viktigere enn å være "kjekk".

Jeg tenker tilbake på en tidligere flamme som jeg syntes var sinnsykt sexy, men før jeg kjente han hadde jeg ikke reagert om han gikk forbi meg på gata. Jeg måtte ble kjent med han før jeg så hvor deilig han var.

Anonymkode: dd140...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele livet vært overfladisk. Egentlig kun gått etter utseendet. Jeg er pen selv så gikk etter de pene mennene. 

Jeg er nå over 40 år og holder meg fortsatt veldig bra. 

Har møtt en mann som jeg klikker helt utrolig med. Men han er absolutt ikke «min type» utseendemessig. Venninnene mine også sier at de aldri kunne sett for seg oss sammen. 

Men så tenker jeg; må man virkelig være så sykt overfladisk?? 

Det kribler i hele meg bare jeg tenker på han. Jeg vet han liker meg også. Så jeg velger å gi det en sjanse. Selv om jeg er redd alle fordommene i samfunnet om det skulle bli oss. Vet ikke om jeg orker alle kommentarene om at «du kunne fått noe bedre» osv. Vet ikke om jeg er sterk nok til å heve meg over slike kommentarer... 

But time will show. 🤞🏼

Anonymkode: 17914...e0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hele livet vært overfladisk. Egentlig kun gått etter utseendet. Jeg er pen selv så gikk etter de pene mennene. 

Jeg er nå over 40 år og holder meg fortsatt veldig bra. 

Har møtt en mann som jeg klikker helt utrolig med. Men han er absolutt ikke «min type» utseendemessig. Venninnene mine også sier at de aldri kunne sett for seg oss sammen. 

Men så tenker jeg; må man virkelig være så sykt overfladisk?? 

Det kribler i hele meg bare jeg tenker på han. Jeg vet han liker meg også. Så jeg velger å gi det en sjanse. Selv om jeg er redd alle fordommene i samfunnet om det skulle bli oss. Vet ikke om jeg orker alle kommentarene om at «du kunne fått noe bedre» osv. Vet ikke om jeg er sterk nok til å heve meg over slike kommentarer... 

But time will show. 🤞🏼

Anonymkode: 17914...e0a

Tok deg bare 25+ år å lære, men godt at du endelig innser at personlighet betyr noe. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...