Gå til innhold

Kan gjennomsnittlig mann ha sjanse på pen kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On ‎2‎/‎26‎/‎2019 at 12:03 AM, Horten Market said:

Menn er bærer av menneskets intellekt, kvinner av skjønnheten. Jo, unntak finnes, men dette er regelen. En mann som er noe, får seg alltid en vakker kvinne. Mens det er uten betydning for en kvinnes attraktivitet hvorvidt hun har oppnådd noe. Både det indre og det ytre teller, men for menn trumfer intellektet, for kvinner trumfer skjønnheten.

Kvinner av skjønnheten og intelligensen, takk. Rett skal være rett.

 https://psychology-spot.com/did-you-know-that-intelligence-is/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Tok deg bare 25+ år å lære, men godt at du endelig innser at personlighet betyr noe. Stå på!

Bedre sent enn aldri. 😉

Anonymkode: 17914...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen sutring fra meg. 

Jeg spurte om jeg med mitt gjennomsnittlig utseende, (er også sunn  ((jf. skjønnhet som nevnt før her)) har mening i å ta kontakt med kvinner som er penere enn meg. Betyr ikke at jeg utelukker de som er gjennomsnittlig (ala meg selv), 60 % av alle kvinner i Norge er gjennomsnittlig som meg, fra mitt syn. 

Har vel fått svar, og det er ja. Jeg har god sjanse på de kvinnene også, fordi kvinner tiltrekkes og går etter totalt forskjellige menn. Stemmer ikke det? Man har vel sjanse på langt flere enn meg skulle tro, over sin egen liga, kan man oppsummere dette med. 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Tror du kan ha sjanse på pene kvinner som er like overfladiske som deg. Kvinner som ikke har noen dybde i utgangspunktet. 

En vakker, intelligent kvinne vil du ikke være god nok for. 

Anonymkode: 19b64...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kan ha sjanse på pene kvinner som er like overfladiske som deg. Kvinner som ikke har noen dybde i utgangspunktet. 

En vakker, intelligent kvinne vil du ikke være god nok for. 

Anonymkode: 19b64...b5c

Kan være du har rett i det,

 

- t s 

Anonymkode: f0343...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste rike menn er ikke kjekke og høye, så ja de med størst lommebok får de fineste damene. Ingen ting har noe å si så lenge pengeboken er tykk nok.

Anonymkode: 653e4...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er menn på jakt etter pene kvinner? Finnes mange fantastiske kvinner som er mindre gjennomsnittlig pene som blir ignorert. 

Anonymkode: bf0a3...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet/grad av pen er uansett noe som forsvinner i løpet av få år, TS. En gjennomsnittlig kvinne med intellekt som også er hyggelig vil nok være bedre for deg og mer tilgjengelig enn en pen kvinne med det samme (hun vil sikkert være tatt fra før av).

Anonymkode: 19fdd...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønnhet/grad av pen er uansett noe som forsvinner i løpet av få år, TS. En gjennomsnittlig kvinne med intellekt som også er hyggelig vil nok være bedre for deg og mer tilgjengelig enn en pen kvinne med det samme (hun vil sikkert være tatt fra før av).

Anonymkode: 19fdd...e62

Få år? Mamma er blitt 60 år, og går fortsatt for å være en pen dame. Vært pen hele livet hun. Eller er begynnende aldringstegn noe som gjør en pen person stygg, mener du?

Og hvis jeg svarer for meg selv kunne jeg datet en gjennomsnittlig mann om kjemien var der ja, han hadde ikke trengt å være veldig pen men han måtte ha vært kjekk og deilig i mine øyne. Eksen hadde ølmage og lite hår, jeg elsket han og syns han var deilig uansett. 

Anonymkode: 0164f...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange vakre venninner som har vært sammen med mindre attraktive menn. Men jeg stiller mer spørsmålstegn ved at du objektiviserer kvinner, det er ikke positivt og kommer med en pris. 

Anonymkode: 3b9c7...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være sammen med en mann som ikke er så pen for alle andre, men han må være pen for meg. Jeg kunne aldri blitt sammen med en jeg ikke finner attraktiv overhodet selv, selv om han er snill og smart. Hadde det vært så enkelt så hadde alle hatt en partner. Men det handler vel mer om at en pen kvinne faktisk selv kan synes en helt alminnelig mann er pen i hennes øyne. Smaken er som kjent som baken,  den er delt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎2‎/‎25‎/‎2019 at 10:27 PM, AnonymBruker said:

Hyggelige, intellektuelle, smarte, pene kvinner. Der er mange av dem.

Kanskje du er en av de kvinnene, svar meg:

1. Kan du falle for en mann som er hyggelig, intellektuell, smart, men bare gjennomsnittlig pen? 

1.1 Finnes det hensikt at jeg prøver meg på de fine kvinnene, når jeg ikke er like fin? 

 

2. Er det sånn at pene kvinner automatisk går etter pene menn? 

 

Anonymkode: f0343...77d

1. Definitivt! Jeg liker en mann med glimt i øyet som er smart nok til å ta vare på seg selv.
1.1 Om du har en god porsjon sjarm og et vakkert indre så, ja definitivt. Intellektuell og smart vil gjerne ha intellektuell og smart.

2. Du forhåndsdømmer vakre kvinner på grunn av et vakkert ytre. Vi går ikke noe mer etter utseende enn andre. Utseende teller 
    litt, men sjarm og psykisk attraksjon teller MYE mer.

   Ironisk nok mangler vi ofte et sterkt selvbilde. Fordi det er mye mer interessant med noen som er gode til å snakke for seg eller 
   som sprudler av humor enn "bare" et vakkert ytre. Slike personer får ofte mer oppmerksomhet og ergo et sterkere selvbilde.
   Skjønnhet kan gi mer selvtillit i øyeblikket, men det hjelper ikke når man ikke har noe mer å by på enn det.

   Jeg blir for eksempel veldig nysgjerrig og betatt av menn som er gode til å snakke for seg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On ‎2‎/‎26‎/‎2019 at 12:03 AM, Horten Market said:

Menn er bærer av menneskets intellekt, kvinner av skjønnheten. Jo, unntak finnes, men dette er regelen. En mann som er noe, får seg alltid en vakker kvinne. Mens det er uten betydning for en kvinnes attraktivitet hvorvidt hun har oppnådd noe. Både det indre og det ytre teller, men for menn trumfer intellektet, for kvinner trumfer skjønnheten.

Hø???😂🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/26/2019 at 5:36 PM, ThotSlayer said:

Spørsmålet er heller hvorfor man vil ha en pen kvinne? Sjansene for at de er mentalt ødelagte er stor.

For hver pen kvinne der ute er det alltid en fyr som er dritt lei av å pule henne, og som er dritt lei av oppførselen hennes

Gjør deg selv en tjeneste som mann og finn deg en som er 1-2 hakk under deg selv i attraktivitet. Det er oppskriften for et godt og langvarig forhold

Er det noe du vet mye om? :klo:

On 2/26/2019 at 5:56 PM, ThotSlayer said:

En gjennomsnittlig kvinne er mindre pen enn meg, så svaret blir vel: ja.

Det finnes en bildetråd på KG. Får vi se deg i den snart?

Anonymkode: 2c441...673

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste rike menn er ikke kjekke og høye, så ja de med størst lommebok får de fineste damene. Ingen ting har noe å si så lenge pengeboken er tykk nok.

Anonymkode: 653e4...7a9

:Gjesp:

Anonymkode: 2c441...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThotSlayer
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe du vet mye om? :klo:

Det finnes en bildetråd på KG. Får vi se deg i den snart?

Anonymkode: 2c441...673

Det å velge en kvinne som er under seg selv i hierarkiet medfører at hun føler at hun er sammen med en fyr som er out of her league, og dermed holder hun seg fornøyd lengre. 

Jeg legger ikke ut bilder av meg selv for jeg vil ikke bli gjenkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎2‎/‎26‎/‎2019 at 5:56 PM, ThotSlayer said:

En gjennomsnittlig kvinne er mindre pen enn meg, så svaret blir vel: ja.

Men du må huske på at testosteronet får menn til å overvurdere seg selv, så du skal ikke se bort fra at dere faktisk tilhører samme League ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, hind said:

Men du må huske på at testosteronet får menn til å overvurdere seg selv, så du skal ikke se bort fra at dere faktisk tilhører samme League ;) 

Okay. Men prøv i det minste å heve nivået på det du prøver på, det blir liksom litt for lett å gjennomskue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ThotSlayer said:

Okay. Men prøv i det minste å heve nivået på det du prøver på, det blir liksom litt for lett å gjennomskue.

Jeg har intet ønske om  skjule at jeg synes du er en smule innbilsk og oppblåst, så det er det trengs ikke. Gjennomskuelig er bra. Jeg liker gjennomskuelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...