Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12901 Del Skrevet 8. august 2021 nomore82 skrev (7 minutter siden): Men at hun er innom her og leser er du vel nå enig i? Hvis hun er innom her hva har vel det å si? Hun blir såret likevel av usaklig kritikk som går på henne som menneske og person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. august 2021 #12902 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (12 minutter siden): Hvis hun er innom her hva har vel det å si? Hun blir såret likevel av usaklig kritikk som går på henne som menneske og person. Det er et poeng når en påstår at hun ikke leser her inne. Som da er feil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12903 Del Skrevet 8. august 2021 nomore82 skrev (9 minutter siden): Det er et poeng når en påstår at hun ikke leser her inne. Som da er feil. Hva har det å si at hun leser her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. august 2021 #12904 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (8 minutter siden): Hva har det å si at hun leser her inne? Absolutt. Ingen. Ting. Og da blir det rart å nekte for det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. august 2021 #12905 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (1 time siden): Det er spekulasjoner for du kan ikke bevise noe konkret. Og du kan heller ikke bevise konkret at hun ikke er her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12906 Del Skrevet 8. august 2021 nomore82 skrev (11 minutter siden): Absolutt. Ingen. Ting. Og da blir det rart å nekte for det. Da skjønner jeg ikke hvorfor du gjentar deg med dette. La nå MA lese hvis hun vil for det er henne som privatperson og liv som kritiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12907 Del Skrevet 8. august 2021 Xmasclovn skrev (Akkurat nå): Og du kan heller ikke bevise konkret at hun ikke er her. Da har jeg heller aldri gjort. Hun har jo skrevet at hun er inne og leser av og til og jeg forstår at hun blir såret når det daglig er noen som kritiserer henne for alt hun gjør og som føler de har retten på sin side fordi hun har valgt å være en offentlig blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. august 2021 #12908 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Never mind Endret 8. august 2021 av nomore82 Glem det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 8. august 2021 #12909 Del Skrevet 8. august 2021 Minipilla skrev (4 timer siden): Her tror jeg du bare slenger ut tall. Med mindre du sitter på rapporter ingen andre har tilgang til må du nesten begrunne tallene dine. FHI anslår at ca 10% kommer til å være ikke vaksinerte. Da er det spesielt du du VET at bare halvparten av de i helsevesen er vaksinert. Veldig spesielt. Om du ønsker å støtte MA i sitt valg om å ikke vaksinere seg bør du finne andre måter å gjøre det på. Er ikke snakk om å støtte hverken den ene eller den andre...Jesus...dere er jo helt på styr.. Ca 50/50 skrev jeg...ca.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 8. august 2021 #12910 Del Skrevet 8. august 2021 Anya66 skrev (1 time siden): Er ikke snakk om å støtte hverken den ene eller den andre...Jesus...dere er jo helt på styr.. Ca 50/50 skrev jeg...ca.. Jesus har vel neppe noe med dette å gjøre. Du bare lager en historie. Det blir like feil som at jeg slenger ut «95% av alle i helsesektoren er ikke vaksinert» eller «80 % av alle lærere er vaksinert». Du aner ikke hva du snakker om og fremstår meget kort. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12911 Del Skrevet 8. august 2021 Minipilla skrev (21 minutter siden): Jesus har vel neppe noe med dette å gjøre. Du bare lager en historie. Det blir like feil som at jeg slenger ut «95% av alle i helsesektoren er ikke vaksinert» eller «80 % av alle lærere er vaksinert». Du aner ikke hva du snakker om og fremstår meget kort. Nå er det fremdeles frivillig om en vil ta vaksinen eller ikke og helsemyndighetene har sagt at vi skal respektere de som ikke ønsker å ta vaksinen av personlige årsaker. Da skal heller ikke vi synke så lavt å fordømme de som ikke ønsker å ta vaksiner. På jobben min er det 6 stk som har valgt å avstå fra å ta vaksine. Vi jobber innen helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellasnella Skrevet 8. august 2021 #12912 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (10 minutter siden): Nå er det fremdeles frivillig om en vil ta vaksinen eller ikke og helsemyndighetene har sagt at vi skal respektere de som ikke ønsker å ta vaksinen av personlige årsaker. Da skal heller ikke vi synke så lavt å fordømme de som ikke ønsker å ta vaksiner. På jobben min er det 6 stk som har valgt å avstå fra å ta vaksine. Vi jobber innen helse. Hva har det du skriver her med hva Minipilla skriver og gjøre? Du repeterer deg selv til det uendelige gjennom veldig mange sider av denne tråden, også der det er helt ute av kontekst. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12913 Del Skrevet 8. august 2021 Ellasnella skrev (1 minutt siden): Hva har det du skriver her med hva Minipilla skriver og gjøre? Du repeterer deg selv til det uendelige gjennom veldig mange sider av denne tråden, også der det er helt ute av kontekst. Det har med kritikken noe gav MA for at hun ikke ville ta koronavaksine og det har med det som ble skrevet så absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. august 2021 #12914 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (4 timer siden): Det er spekulasjoner for du kan ikke bevise noe konkret. Vet du jeg ikke kan, eller antar du bare? Folk her inne er ikke dum! På tide å slutte å gjenta deg selv nå! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12915 Del Skrevet 8. august 2021 Murstein skrev (4 minutter siden): Vet du jeg ikke kan, eller antar du bare? Folk her inne er ikke dum! På tide å slutte å gjenta deg selv nå! På tide å slutte med persondebatt selv om en er uenig..... Svarer ikke mer på den kommentaren fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 8. august 2021 #12916 Del Skrevet 8. august 2021 Minipilla skrev (56 minutter siden): Jesus har vel neppe noe med dette å gjøre. Du bare lager en historie. Det blir like feil som at jeg slenger ut «95% av alle i helsesektoren er ikke vaksinert» eller «80 % av alle lærere er vaksinert». Du aner ikke hva du snakker om og fremstår meget kort. 😅 At dere gidder... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 8. august 2021 #12917 Del Skrevet 8. august 2021 Anya66 skrev (25 minutter siden): 😅 At dere gidder... Du gidder jo selv 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 8. august 2021 #12918 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (1 time siden): Nå er det fremdeles frivillig om en vil ta vaksinen eller ikke og helsemyndighetene har sagt at vi skal respektere de som ikke ønsker å ta vaksinen av personlige årsaker. Da skal heller ikke vi synke så lavt å fordømme de som ikke ønsker å ta vaksiner. På jobben min er det 6 stk som har valgt å avstå fra å ta vaksine. Vi jobber innen helse. HVOR har jeg skrevet NOE SOM HELST ang bloggeren sitt valg om å ikke ta vaksine. Siter meg på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #12919 Del Skrevet 8. august 2021 Minipilla skrev (4 minutter siden): HVOR har jeg skrevet NOE SOM HELST ang bloggeren sitt valg om å ikke ta vaksine. Siter meg på det. Aldri skrevet at du hadde skrevet det men noen kritiserte MA for det på tråden for noen sider tilbake. Beklager at jeg utrykte meg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 8. august 2021 #12920 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (1 minutt siden): Aldri skrevet at du hadde skrevet det men noen kritiserte MA for det på tråden for noen sider tilbake. Beklager at jeg utrykte meg feil. Spesielt å sitere meg for å få frem denne meningen da, når mitt svar ikke har noenting å gjøre med det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg