Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (7 minutter siden):

MA har kommet med nytt innlegg på bloggen i dag, og som hun skriver, så har verken hun eller H valgt å la seg vaksinere mot Covid-19, men altså, Mette jobber innen helse, og det å ikke vaksinere seg da er helt på trynet spør du meg, men men, hun om det 🤢

 

Dette har hun skrevet for å få mye klikk og blesst rundt seg, slik at hun får litt mer utbetalt neste mnd ettersom hun får lav fastlønn. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trua skrev (31 minutter siden):

Burde være krav at helsepersonell må ta vaksine

Burde definitivt vært et krav. Det er så sinnsykt at jeg kan ikke forstå at dette er sant. Hysteriet hun hadde i starten med avdelt hus og "tvang" datteren hjem i en allerede krevende tid for å passe på henne til å nå ikke vaksinere seg. Dette må være kun for å skape blæst til bloggen. Hun har sagt det flere ganger og ikke fått reaksjon. Hvorfor nevne det så mange ganger hvis det ikke er liv og røre hun er ute etter?

Endret av Visvas
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 4.8.2021 den 22.05):

So what. Det skader ikke deg om hun fjerner den for en periode. Regner med MA har god kontroll på hva som skjer. 

Når det kommer tilbake rett etter at det er skrevet på KG, tror jeg ikke kontrollen er så god.

Heartgirl skrev (På 5.8.2021 den 14.49):

Hun skjermer barna fra bloggen ja. De bildene hun har fra campingferien er helt innenfor. 

Overskriftene roser jeg henne for og det er opp til henne hvilke overskrifter hun vil bruke. 

 

Jeg synes ikke noe om eksponeringen av ungene. Vi vet hvordan både sønn og datter ser ut, med unntak av ansiktet og vi vet alt for mye annen info om dem, hva de liker, alder osv. 

Heartgirl skrev (På 5.8.2021 den 14.53):

Jeg forstår det heller ikke. Det er som du skriver ikke verre enn å slutte og følge henne på hennes sosiale medier. 

Det er mange 40 + bloggere som deler mye mer bilder av sine barnebarn og barn på bloggene sine. MA er en blogger som mange blir inspirerte av. Jeg tror det er flest 40+ bloggere som følger henne og det er jo den aldersgruppen hun når ut til naturlig nok siden hun er voksen. 

Campingvognen ble fin og jeg likte interiøret. 

Jeg skjønner ikke den voldsomme iveren etter å vri og vene på alt hun skriver på blogg og sier på snap chat. 

 

Selvom mange er verre med MA, betyr ikke det at hun ikke kan være bedre. Det eneste jeg vet om feks Mads Hansen sine unger er at han har unger thats it. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt hull i holdet om hun/de ikke vaksinerer seg. Mye kunne sies om akkurat det, særlig tatt i betraktning hennes koronaangst tidligere. En blir litt provosert, om det i det hele tatt er sant, håper det ikke er det.

Endret av Alauda
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (52 minutter siden):

MA har kommet med nytt innlegg på bloggen i dag, og som hun skriver, så har verken hun eller H valgt å la seg vaksinere mot Covid-19, men altså, Mette jobber innen helse, og det å ikke vaksinere seg da er helt på trynet spør du meg, men men, hun om det 🤢

 

Å ta en avgjørelse om å ikke vaksinere seg når hun jobber innen helse (med sårbare mennesker) og H i tillegg da ikke kan reise hjem til familien sin på lang tid er en elendig avgjørelse. Hva gjør de om feks noen i H sin familie blir alvorlig syke eller dør? Han har gamle foreldre. Hvordan skal de løse det om han ikke kan reise uten coronapass? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (1 time siden):

MA har kommet med nytt innlegg på bloggen i dag, og som hun skriver, så har verken hun eller H valgt å la seg vaksinere mot Covid-19, men altså, Mette jobber innen helse, og det å ikke vaksinere seg da er helt på trynet spør du meg, men men, hun om det 🤢

 

Offerinnlegget gav ikke nok oppmerksomhet og klikk så da måtte det sterkere midler til.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (37 minutter siden):

Dere skulle bare visst hvor mange i helsevesenet som ikke er vaksinert, ca 50/50 der...

Jeg kjenner flere helsevesenet som ikke vil vaksinere seg, og det valget skal respekteres. Helsearbeidere må ikke vaksinere seg. Det er frivillig. Jeg jobber innen helse og er ikke vaksinert 😊

Endret av Heartgirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (7 minutter siden):

Offerinnlegget gav ikke nok oppmerksomhet og klikk så da måtte det sterkere midler til.

Hun fremstilte seg ikke som et offer. Hun var ærlig. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner flere helsevesenet som ikke vil vaksinere seg, og det valget skal respekteres. Helsearbeidere må ikke vaksinere seg. Det er frivillig. 

Ja det er det 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Hun fremstilte seg ikke som et offer. Hun var ærlig. 

Javel, offer var et ord brukt i overskriften uansett hvordan du velger å se på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (3 minutter siden):

Ja det er det 😊

Jeg jobber innen helse og er ikke vaksinert 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Javel, offer var et ord brukt i overskriften uansett hvordan du velger å se på det.

Hun fremstiller seg ikke som et offer, men hun er såret og lei seg over drittslengingen om henne dag etter dag. Jeg forstår henne godt. Stakkars MA ❤️

Endret av Heartgirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere, om folk velger å vaksinere seg eller ikke er frivillig . Den diskusjonen blir for dum. Det er ingen tvang eller noe krav om å vaksinere seg her i landet, og det er et personlig valg. Verken det ene eller deg andre er feil. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (37 minutter siden):

Jeg jobber innen helse og er ikke vaksinert 😊

Det er vel knapt noe å være stolt over. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Dette har hun skrevet for å få mye klikk og blesst rundt seg, slik at hun får litt mer utbetalt neste mnd ettersom hun får lav fastlønn. 

Enig! I tillegg ei lang liste over ting som skal gjøres kommende år!😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Offerinnlegget gav ikke nok oppmerksomhet og klikk så da måtte det sterkere midler til.

Nei det innlegget endte i diskusjon med kokken -  om profilen hennes her på KG! Som hun hevder er flere år siden hun slettet! Eller var aktiv på! Ro ro til fiskeskjær!🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Mette da som var nærmest hysterisk redd for Corona ! Ville ikke smitte noen eller få smitte på noe vis. Det gikk i sprit og munnbind. Skrev at hun vasket en del av det hun kjøpte. Men vaksine..nei!  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (2 timer siden):

Dere skulle bare visst hvor mange i helsevesenet som ikke er vaksinert, ca 50/50 der...

Hvor leser du det? Høres lite ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (5 timer siden):

Dere skulle bare visst hvor mange i helsevesenet som ikke er vaksinert, ca 50/50 der...

Vil gjerne se dokumentasjon på det 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...